Biologian opettaja kysyi tunnilla oppilailtaan, mikä p:llä alkava on jaguaarin jälkeläinen, mutta pienempi?
Pikku-Kalle viittasi innokkaana ja vastasi:
- Porcshe!
Olen itse keksinyt vitsin ja lähetin sen Suomen Parhaat Vitsit -kilapiluun ja se löytyykin vuoden 2004 Suomen Parhaat Vitsit -kirjasta. :)
Jaguaarin jälkeläinen
5
2941
Vastaukset
- lammas
miten saatoin eksyä tähän toisen kerran peräkkäin.
- kyllä
ratkiriemukkaan hauska vitsi! Eipä uskoisi että on joku itse keksinyt näin hyvän vitsin. Tämä on taattua pikkujoulukamaa, taatusti saa porukan nauramaan (ainakin kertojalle).
- lammas
se on mun kaveri joka sen keksi :D:D:D:D
enhä mä haluu mitenkää kerskailla
ps. toi oli jo kesävitsi mut semmosille jotka ei viäl oo lukenu et se on hitti - darth
lammas kirjoitti:
se on mun kaveri joka sen keksi :D:D:D:D
enhä mä haluu mitenkää kerskailla
ps. toi oli jo kesävitsi mut semmosille jotka ei viäl oo lukenu et se on hittiIhan paska :( en nauranut yhtään tollaselle vitsille ..... hanki happosilmä huumoria perseeseen
- iisacci
darth kirjoitti:
Ihan paska :( en nauranut yhtään tollaselle vitsille ..... hanki happosilmä huumoria perseeseen
kumpa saisin tietää jonku sun vitsis darth sun on varmaa iha perseestä kaivettu ku oot vaa kattellinen polulle ku se sai sen vitsin johonki kirjaan ja itte et keksi mitää kirjaan sopivaa vitsiä ja mäki voin keksii paremman ku darth tässä yks: mikä on ruskea alua venäjällä
vastaus: KAKKA AREA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155