Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huoneistohotellia Alicantesta?

bobo

Kesällä olisi tarkoitus matkustaa kavereiden kesken Alicanteen ja ihanteellinen majapaikka olisi huoneistohotelli. Pitkällisen googlaamisen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, ettei koko Alicanten kaupungissa ole yhtäkään pirun huoneistohotellia.

Mikäli joku tietää opiskelijabudjetille sopivan (ei kuitenkaan ihan rotankoloa), 2-3 tähden huoneistohotellin Alicanten keskustasta/läheltä rantaa, ole hyvä ja jaa tietosi.

Vuokrattava huoneisto olisi muuten hyvä vaihtoehto, mutta kaiken bailaamisen lomassa emme jaksaisi mm. siivota itse :D

Kiitos!

5

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokralle vaan - rohkeesti

      Alicantea kaupunkikeskustana en tunne, mutta rannikkoseudun siitä etelään päin hyvinkin.

      Lähes aina saa vuokrakämppään rahalla, siivouksen, kaiken vaatepesun, tiskauksen, kauppanoudot yms. Näitä palveluja löytyy "monelta kanavalta", hinta riippuu mitä ottaa ja miten maksaa (siis kuitilla tai ei...). Kotirouvia, ekstraajia yms

      • harkintaa

        Kannattaisi harkita kolmasti ennen tuollaisen tyhjän "vastaamisesta".

        Ellei ole mitään tietoa kysytystä asiasta tai ellei ymmärrä mitä kysytään, suosittelen näppiksen jättämistä rauhaan.

        Tuollaisia reppanoita ei kaivata palstoille lisää, vai oletko joku vakihäirikköressukka.


      • "Tyhjää vastasi"
        harkintaa kirjoitti:

        Kannattaisi harkita kolmasti ennen tuollaisen tyhjän "vastaamisesta".

        Ellei ole mitään tietoa kysytystä asiasta tai ellei ymmärrä mitä kysytään, suosittelen näppiksen jättämistä rauhaan.

        Tuollaisia reppanoita ei kaivata palstoille lisää, vai oletko joku vakihäirikköressukka.

        Sinä ainoastaan mollasit minun vastaustani.

        Minä tarjosin vaihtoehtoisen ratkaisun:
        - vuokrakämppä
        - vuokraa sinne erikseen siivouksen, pyykinpesun jne
        Onnistuu jokaiselta vähänkään kädettömältä! Espanjassa on toimivat palvelumarkkinat.


      • Liinukkalli
        "Tyhjää vastasi" kirjoitti:

        Sinä ainoastaan mollasit minun vastaustani.

        Minä tarjosin vaihtoehtoisen ratkaisun:
        - vuokrakämppä
        - vuokraa sinne erikseen siivouksen, pyykinpesun jne
        Onnistuu jokaiselta vähänkään kädettömältä! Espanjassa on toimivat palvelumarkkinat.

        Jos mieli tekee costa Blancalle niin sitten Torrevieja on hyvä vaihtoehto. Asuntoja löytyy www.rantuu.fi www.remecainvest.com www.elsamar.com


    • AINAKIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe