Kinkkujen sulattelusta

Näin joulun jälkeen. Kuinka moni on yrittänyt karsia kilojaan näin alkuvuodesta? Entä kuinka monella on koko homma mennyt läskiksi? Tuli vain mieleeni, kun välilyöntinäppäintä painaessani tökkäsin napaani. Vähän yritin keventää, kylläkin hyvin laihoin tuloksin.

46

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluna kaks wiikkoo neste dietillä :=)
      eli ei tullut lisäkiloi :=)

• Neste on tärkeää, ihminen elää ilman ruokaa kolme kuukautta, mutta juomatta vain kolme päivää.
        Oliko neste tislattua, käynyttä, hapotettua vai aivan verkostosta?

• zepponen kirjoitti:

Neste on tärkeää, ihminen elää ilman ruokaa kolme kuukautta, mutta juomatta vain kolme päivää.
        Oliko neste tislattua, käynyttä, hapotettua vai aivan verkostosta?

kyllä se oli käynyttä ja tislattua :=)
        mut wäri oli sama tummaa mut ei liian tummaa :=)
        no joo kokista wähän myös :=)
        mut mikäs siinä saunoessa meni noin 2-5h per päiwä ja läskit lähti warmasti tjn

• miljoonapulu

En pudottanut painoani koska pidin huoli ettei painoa tule lisää. Enkä halunnut, että voin pahoin joulun aikaankaan.
      3 vuotta sitten "remontoin" uudelleen mitä syön ja kolmen vuoden aikana painoni putosi n 13 kiloa.
      Olen nyt painonvartijana omalla kohdallani.
      Toki joskus syön jotain ns "kiellettyä".
      Minulla paljolti tuo herkkä vatsani vaikuttaa siihen mitä syön.
      Enää en päästä painoani siihen mihin se pikkuhiljaa meni.
      On ihanaa kun voin paremmin eikä ole ilmavaivojakaan joita oli todella monta kertaa päivässä. Tuskin pelkän oikean painolukeman vuoksi viitsisin olla niin tarkka.

• Nuorempana oli helpompaa, kun paino heitteli niin paljon, useita kiloja viikossa, vaikka ei koskaan yrittänyt laihduttaa, liikkui enemmän niin paino tippui. Nykyään liikkuessa tulee vain nälkä ja paino sen mukaan.
        Tietysti tiedän, millä se tulisi alas, mutta inhoan terveellistä ruokaa. Päätin antaa itselleni kesään asti armonaikaa ja jos muutosta ei ole tapahtunut, syön sitten vaikka pihan mustalle mullalle.

• miljoonapulu
        zepponen kirjoitti:

Nuorempana oli helpompaa, kun paino heitteli niin paljon, useita kiloja viikossa, vaikka ei koskaan yrittänyt laihduttaa, liikkui enemmän niin paino tippui. Nykyään liikkuessa tulee vain nälkä ja paino sen mukaan.
        Tietysti tiedän, millä se tulisi alas, mutta inhoan terveellistä ruokaa. Päätin antaa itselleni kesään asti armonaikaa ja jos muutosta ei ole tapahtunut, syön sitten vaikka pihan mustalle mullalle.

Kyllä terveellinen ruoka on hyvää kun on hyvin laitettu. Mausteilla ja erilaisilla juustoilla saa hyvää makua safkaan kuin safkaan :) .

• miljoonapulu kirjoitti:

Kyllä terveellinen ruoka on hyvää kun on hyvin laitettu. Mausteilla ja erilaisilla juustoilla saa hyvää makua safkaan kuin safkaan :) .

Hyvin laitettu ruoka ja minä kokkina- eipä voisi huonommin sopivaa yhtälöä löytää. Niin, mausteista tuli mieleen, harrastanhan minä tietysti kasvisruokaakin. Tosin makkaran kanssa, se sinappi on siinä kasvispuolena.
        On todellinen vääryys, että kaikki, mikä on hyvää ja liukkaasti kurkusta alasmenevää, on epäterveellistä. Eikö niistä rehuista koskaan löydy edes torjunta-aineita tai myrkyllistä kaalimatoa tai edes jotain?

• miljoonapulu
        zepponen kirjoitti:

Hyvin laitettu ruoka ja minä kokkina- eipä voisi huonommin sopivaa yhtälöä löytää. Niin, mausteista tuli mieleen, harrastanhan minä tietysti kasvisruokaakin. Tosin makkaran kanssa, se sinappi on siinä kasvispuolena.
        On todellinen vääryys, että kaikki, mikä on hyvää ja liukkaasti kurkusta alasmenevää, on epäterveellistä. Eikö niistä rehuista koskaan löydy edes torjunta-aineita tai myrkyllistä kaalimatoa tai edes jotain?

Et pidä oikeasti yhdestä ainoastakaan vihanneksesta tai juureksesta? Jos on yksikin josta pidät niin kerro mulle, jooko?

Mä syön joka päivä vihanneksia ja/tai juureksia
        ja vaihtelen; kalaa, naudanlihaa tai kanaa. Joskus ostan kaupan tiskiltä pihviä jotka nuijin lihanuijalla kunnolla ennen paistamista. Makkaraa syön usein, Wilhelm on suosikkini.
        Itselleni laitan kunnon kermaa ja voitakin käytän välillä. Muun perheen ruokaan laitan kevyempää kermaa.

Kun haluan hemmotteluaamiaisen laittaa itselleni se on tälläinen; vadelmia, yön yli liotettuja rusinoita, jokunen liotettu luumu ja 1 banaani viipaloituna, puolukkaa ja teen kermavaahtoa kuoihukermasta (johon en lisää sokeria) ja laitan syvälle lautaselle ensin kermavaahdon siihen päälle nuo muut ainekset (rusinat ja luumut on valutettu siivilässä ensin vedestä pois), tuo on minulle suurempi herkku kuin yksikään pulla tms. Tuolla aamiaisella pärjään johonkin kahteen asti kerma tekee sen niin täyttäväksi.
        Hyvin harvoin syön leipomuksia joissa sokeria, olen tottunut siihen. Niin makuaistini on herkistynyt ja mainitsemani aamiainen on parasta makeaa jonka tiedän. Joskus syödessäni leipomuksia joissa on sokeria, nenäni oli tukossa seuraavana aamuna aivan kuin olisi nuha tulossa.
        Tumma taloussuklaa on sellaista jota kyllä säännöllisesti nautin jokusen palan, ei koko levyä. Joskus en pitänyt tummasta suklaasta mutta nykyyään pidän.
        Jokainen syö niin kuin tykkää minä vain kerroin omista ruokatottumuksistani eikä ollut tarkoitus opettaa ketään, älkää pliis käsittäkö niin. Sovitaanks niin.

• miljoonapulu kirjoitti:

Et pidä oikeasti yhdestä ainoastakaan vihanneksesta tai juureksesta? Jos on yksikin josta pidät niin kerro mulle, jooko?

Mä syön joka päivä vihanneksia ja/tai juureksia
        ja vaihtelen; kalaa, naudanlihaa tai kanaa. Joskus ostan kaupan tiskiltä pihviä jotka nuijin lihanuijalla kunnolla ennen paistamista. Makkaraa syön usein, Wilhelm on suosikkini.
        Itselleni laitan kunnon kermaa ja voitakin käytän välillä. Muun perheen ruokaan laitan kevyempää kermaa.

Kun haluan hemmotteluaamiaisen laittaa itselleni se on tälläinen; vadelmia, yön yli liotettuja rusinoita, jokunen liotettu luumu ja 1 banaani viipaloituna, puolukkaa ja teen kermavaahtoa kuoihukermasta (johon en lisää sokeria) ja laitan syvälle lautaselle ensin kermavaahdon siihen päälle nuo muut ainekset (rusinat ja luumut on valutettu siivilässä ensin vedestä pois), tuo on minulle suurempi herkku kuin yksikään pulla tms. Tuolla aamiaisella pärjään johonkin kahteen asti kerma tekee sen niin täyttäväksi.
        Hyvin harvoin syön leipomuksia joissa sokeria, olen tottunut siihen. Niin makuaistini on herkistynyt ja mainitsemani aamiainen on parasta makeaa jonka tiedän. Joskus syödessäni leipomuksia joissa on sokeria, nenäni oli tukossa seuraavana aamuna aivan kuin olisi nuha tulossa.
        Tumma taloussuklaa on sellaista jota kyllä säännöllisesti nautin jokusen palan, ei koko levyä. Joskus en pitänyt tummasta suklaasta mutta nykyyään pidän.
        Jokainen syö niin kuin tykkää minä vain kerroin omista ruokatottumuksistani eikä ollut tarkoitus opettaa ketään, älkää pliis käsittäkö niin. Sovitaanks niin.

Tulihan se sieltä. Kirsikka voi joskus olla lasissa juoman seassa. Tosin jätän senkin syömättä.

• miljoonapulu
        zepponen kirjoitti:

Tulihan se sieltä. Kirsikka voi joskus olla lasissa juoman seassa. Tosin jätän senkin syömättä.

Ok sä et siis diggaa mitään vihanneksiinkaan viittaavaa, se on sun makusi, ei siinä mitään.

• Rattus sp.

Punnerran nykyisin kantamalla kymmenkiloista lihakimpaletta sisältä ulos ja ulkoa sisään. Kutsunkin tuota koiraa jo läskipers..ksi.

En ole ehtinyt ajattelemaan kiloja enkä kuntoilua. Kunhan saan rutiinit hoidettua..

• Vai mikä lieneekään koirarotu. Olet tainnut sulatella ne joulusta yli jääneet kinkut koirallesi. Jos koira ei kulje kantamatta, voisikohan jossain kuitenkin piillä ylipaino-ongelma. Olen kyllä huomannut koiran merkityksen painolle. Itselläni paino alkoi nousta, kun viime kesänä luovuimme koirasta, jota minä kutsuin jätemyllyksi. Kotona on pienestä pitäen opetettu, ettei ruokaa saa laittaa hukkaan ja minä jouduin korvaaman koiran aseman jätteisen käsittelyssä.

• ymmärtänyt tjn :=/
        alkaa "ns" läskiperse olee wiimeisillään?
        äl hoida häntä rutiinilla waan anna hänelle rauha kun se aika koittaa?

• Rattus sp.
        zepponen kirjoitti:

Vai mikä lieneekään koirarotu. Olet tainnut sulatella ne joulusta yli jääneet kinkut koirallesi. Jos koira ei kulje kantamatta, voisikohan jossain kuitenkin piillä ylipaino-ongelma. Olen kyllä huomannut koiran merkityksen painolle. Itselläni paino alkoi nousta, kun viime kesänä luovuimme koirasta, jota minä kutsuin jätemyllyksi. Kotona on pienestä pitäen opetettu, ettei ruokaa saa laittaa hukkaan ja minä jouduin korvaaman koiran aseman jätteisen käsittelyssä.

Koira on timmissä kunnossa. Paremmassa kuin omistajansa. Takajalat pettivät uutena vuotena. Ei onneksi halvaus, vaikka varmuuden vuoksi hoidetaan vuodepotilaana. Sai 3-4 viikkoa vuodelepoa ja hädälle kannetaan ulos.

Eli pari viikkoa pitäisi vielä kannella *huokaus* ja ihan kun tuo koira nauttisi siitä.

• Rattus sp.
        A.DONIS kirjoitti:

ymmärtänyt tjn :=/
        alkaa "ns" läskiperse olee wiimeisillään?
        äl hoida häntä rutiinilla waan anna hänelle rauha kun se aika koittaa?

Tuo läskipers.. sai selkälihaksensa jumiin. Jo nyt paremmassa kunnossa, mutta noudatan lääkärin ohjeita. Eläinlääkäri saa päättää sitten, kun aika koittaa. Ihan vielä ei ole se aika..

• tänä jouluna

Joulun alla alkoi pakkolaihdutus, kun sairastuin. Hyvän alun saatuani olen jatkanut ja viitisen kiloa on lähtenyt.

• Eikö ole sääli erottaa läski ja liha toisistaan? Ne kun ovat tottuneet olemaan yhdessä.
        Tosihan se on, kun sitä kerran on hyvään vauhtiin päässyt, mitä suotta jarruttelemaan. Toivottavasti sairaus kuitenkin pysähtyi.

• Meillä järsitään
        zepponen kirjoitti:

Eikö ole sääli erottaa läski ja liha toisistaan? Ne kun ovat tottuneet olemaan yhdessä.
        Tosihan se on, kun sitä kerran on hyvään vauhtiin päässyt, mitä suotta jarruttelemaan. Toivottavasti sairaus kuitenkin pysähtyi.

kohta vain kynsiä. Kaikki eivät istu läskisillä perseillään takuuvarmoilla työpaikoilla.
        On lama nääs, jos olette lehdistä lukeneet.

• Meillä järsitään kirjoitti:

kohta vain kynsiä. Kaikki eivät istu läskisillä perseillään takuuvarmoilla työpaikoilla.
        On lama nääs, jos olette lehdistä lukeneet.

Itse asiassa kysymys taitaa olla ennakoinnista. Itse jo viime elokuussa ilmoitin pomolle, että minut saa lomauttaa ensimmäisten joukossa. Lokakuussa sitten lomautettiinkin. Marraskuussa kenraali Matti ja vänrikki nappula selittelivät kansalaisille, että mitään lamaa ei ole tulossa. Normaali palkansaajan pitää olla hereillä ja pistää rahaa säästöön jo ennen kuin lehdissä lukee, että on lama. Tosipuheessa odottelin lamaa jo viime vuoden puolella, mutta näin se mitään tietämättömän kansalaisen ennustukset heittää. Takuuvarmaa työpaikkaahan ei nykyään ole, kannattaa aina olla varuillaan työpaikan suhteen ja pitää varasuunnitelmia kaiken varalta. Se, että meillä syödään jouluna, johtuu vain siitä, että en ole luottanut herrojen suunnitelmiin.

• miljoonapulu
        zepponen kirjoitti:

Itse asiassa kysymys taitaa olla ennakoinnista. Itse jo viime elokuussa ilmoitin pomolle, että minut saa lomauttaa ensimmäisten joukossa. Lokakuussa sitten lomautettiinkin. Marraskuussa kenraali Matti ja vänrikki nappula selittelivät kansalaisille, että mitään lamaa ei ole tulossa. Normaali palkansaajan pitää olla hereillä ja pistää rahaa säästöön jo ennen kuin lehdissä lukee, että on lama. Tosipuheessa odottelin lamaa jo viime vuoden puolella, mutta näin se mitään tietämättömän kansalaisen ennustukset heittää. Takuuvarmaa työpaikkaahan ei nykyään ole, kannattaa aina olla varuillaan työpaikan suhteen ja pitää varasuunnitelmia kaiken varalta. Se, että meillä syödään jouluna, johtuu vain siitä, että en ole luottanut herrojen suunnitelmiin.

Ai sellainen tilanne.
        Täytyy sanoa, että kenraali Matti ja vänrikki nappula kuulostivat huvittavilta tuon kaiken selittämäsi asian keskellä. Kuivaa huumoriako, heh.

• gg-10

Sulattelut hoidettu. Joulu takana mut tänään löytyi vielä ruokinta-astia. Siis joulukuusen jalka. No nyt on jo varastossa-

• Mutta miten itse kuusi? Pistitkö senkin varastoon ensi vuotta varten? Itse hain joulukuusen hiukkasen hämärässä ja tuli otettua sen näköinen karahka, että ipanat irvailivat koko joulun ajan. Sellainen pitkä ja laiha toispuolinen riuku. Ei kait olisi pituutensa puolesta sisälle mahtunutkaan, ellei olisi ollut runko niin mutkalla.

• miljoonapulu

Heh heh, hauskaa. Ruokinta-astia=kuusen jalka. Heh heh. Hyvä juttu...
        Lentävää legendaa..heh heh..
        Sulla hyvää juttua jälleen. Jatka hyvällä tyylilläsi :) .

• gg-10
        zepponen kirjoitti:

Mutta miten itse kuusi? Pistitkö senkin varastoon ensi vuotta varten? Itse hain joulukuusen hiukkasen hämärässä ja tuli otettua sen näköinen karahka, että ipanat irvailivat koko joulun ajan. Sellainen pitkä ja laiha toispuolinen riuku. Ei kait olisi pituutensa puolesta sisälle mahtunutkaan, ellei olisi ollut runko niin mutkalla.

Vähän samaa tyyppiä oli meitin kuusi, no nyt on tehtävänsä tehnyt.

Menettelin kuten kesäkissojenkin kanssa on tapana, sesonkiajan jälkeen huitsin nevadaan.

• gg-10
        miljoonapulu kirjoitti:

Heh heh, hauskaa. Ruokinta-astia=kuusen jalka. Heh heh. Hyvä juttu...
        Lentävää legendaa..heh heh..
        Sulla hyvää juttua jälleen. Jatka hyvällä tyylilläsi :) .

Kiitän kauniisti.

• Putkivalo

Hauskaa kikkailua sanoilla :)))

Putkivalon pettämätön kuuri:

Tee joulun jälkeen kinkkulopusta hernekeittoa, ja syö sitä paistettuna uuden vuoden pvstä loppiaiseen, niin johan kilot karisee. Samaa vauhtia kun neulaset. Tulee sitten oikeasti laihoja tuloksia :))

Tuohon verrattuna tipaton tammikuu on pikkujuttu.
      Oikeesti, pahin on tämä suklaaton vaihe. Tulis jo joulu että sais sitä!!

• Tulee mieleen sananlasku: rohkea rokan syö. Eiköhän tässä kilot karise,kun meidän hallitus taas lähtee töihin ja joudun syömään omia pöperöitä. Bravuurinumeroni on ruoka, jossa katson, onko jääkaapissa muutakin kuin sisävalo. Sitten vain kaikki sekaisin ja paistinpannulle ja Bon Appetit. Annoksen nimi on ota tai jätä.

• miljoonapulu

Hauska juttu tuo sun pettämätön kuurisi :) .

• miljoonapulu
        zepponen kirjoitti:

Tulee mieleen sananlasku: rohkea rokan syö. Eiköhän tässä kilot karise,kun meidän hallitus taas lähtee töihin ja joudun syömään omia pöperöitä. Bravuurinumeroni on ruoka, jossa katson, onko jääkaapissa muutakin kuin sisävalo. Sitten vain kaikki sekaisin ja paistinpannulle ja Bon Appetit. Annoksen nimi on ota tai jätä.

:). Menunsa kullakin :).

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Hauska juttu tuo sun pettämätön kuurisi :) .

toteuttaa ;)) Kolmannen päivän jälkeen vesikin maistuu taivaalliselta :)

• Putkivalo
        zepponen kirjoitti:

Tulee mieleen sananlasku: rohkea rokan syö. Eiköhän tässä kilot karise,kun meidän hallitus taas lähtee töihin ja joudun syömään omia pöperöitä. Bravuurinumeroni on ruoka, jossa katson, onko jääkaapissa muutakin kuin sisävalo. Sitten vain kaikki sekaisin ja paistinpannulle ja Bon Appetit. Annoksen nimi on ota tai jätä.

Eli sekoitus maitoa, punajuuria, tabascoa ja kissanruokaa.. juu, mä meen mielummin nukkumaan :)

• hairioilmoitus

Laihduttaminen joulun jälkeen on ihan helppoa.

Ei syö suklaata
      Ei syö karkkia
      Ei syö läskiä kuten kinkku ja lanttulaatikko ja imelletty perunalaatikko yms. Joulun Herkut.

Kaikki sujuu muuten ihan iisisti!

Tosin suomalainen nainen 40 ei ole mitään ilman läskiä. En voisi edes ajatella tanssivani naisen kanssa joka on laiha. HYI HELVETTI!!

Läskit kunniaan arvoisat naiset! Suunnaton määrä meitä sinkkumies-parkoja odottaa tissienne väliä johon voisi naamansa tai kikkelinsä upottaa!!

Me miesraukat tarvitsemme teitä! Kenellä on pokkaa vastata kirjoitukseeni. Epäilen että harvalla.

• Putkivalo

heiluta tuollaista nenän edessä kuten "onko pokkaa".

Sulla pullat hyvin uunissa. Neljänkympin jälkeen läski on lisääntyvä voimavara :/ Parhaani teen ettet kelpuuta mua tanssikaveriksi, mutta yhtä taistelua tämä on.

Ja nyt loukkaannun taatusti jos sanot "saanko luvan" ;))

• Niin, luuviulut menee tosimiehen käsittelyssä rikki. Meinasin tässä kertoa jutun emännän suorittamasta rasvaimusta, mutten kerrokkaan, paiskaavat vielä meidät tuonne exotiikkapalstalle.

• hairioilmoitus
        Putkivalo kirjoitti:

heiluta tuollaista nenän edessä kuten "onko pokkaa".

Sulla pullat hyvin uunissa. Neljänkympin jälkeen läski on lisääntyvä voimavara :/ Parhaani teen ettet kelpuuta mua tanssikaveriksi, mutta yhtä taistelua tämä on.

Ja nyt loukkaannun taatusti jos sanot "saanko luvan" ;))

tanssimaan kanssani?

Olen painottanut naisten muotoja sen vuoksi että se tuntuu niin monelle "ongelma" olevan. Sulla putkis oli jopa kuva tuolla ja aika hoikalta näytät.

Olisi ehkä pitänyt selvittää ilmaisuani tarkemmin. Eli kaikki naiset ruuminrakenteesta riippumatta ovat kivoja jos luonne on kiva (no nyt mä puhun naisista kuin koirista mutta se ei ollut tarkoitus anteeksi).

Runsaita muotoja naiset itse vain niin usein kammoksuvat tietämättä sitä että me miehet emme niin kauheasti siihen asiaan huomiota kiinnitä. Mitä nyt tanssiessa ehkä. Ja silloinkin lähinnä positiivisesti.
        Tottakai myös hoikemmat naiset ovat ok. Se riippuu naismausta. Itse pidän pompuloista.

Nainen on nainen vaikka voissa paistaisi. Ja nainen on parasta mitä miehen elämässä voi olla.
        Sillä sipuli.

• miljoonapulu
        hairioilmoitus kirjoitti:

tanssimaan kanssani?

Olen painottanut naisten muotoja sen vuoksi että se tuntuu niin monelle "ongelma" olevan. Sulla putkis oli jopa kuva tuolla ja aika hoikalta näytät.

Olisi ehkä pitänyt selvittää ilmaisuani tarkemmin. Eli kaikki naiset ruuminrakenteesta riippumatta ovat kivoja jos luonne on kiva (no nyt mä puhun naisista kuin koirista mutta se ei ollut tarkoitus anteeksi).

Runsaita muotoja naiset itse vain niin usein kammoksuvat tietämättä sitä että me miehet emme niin kauheasti siihen asiaan huomiota kiinnitä. Mitä nyt tanssiessa ehkä. Ja silloinkin lähinnä positiivisesti.
        Tottakai myös hoikemmat naiset ovat ok. Se riippuu naismausta. Itse pidän pompuloista.

Nainen on nainen vaikka voissa paistaisi. Ja nainen on parasta mitä miehen elämässä voi olla.
        Sillä sipuli.

Taidat yleisesti ottaen rakastaa koko naissukukuntaa hyvä hairis :) . Vai mitä?

Hauska tuo: nainen on nainen vaikka voissa paistais. Heh. Ja niin ihanasti kirjoitit tuon :ja nainen on parasta mitä miehen elämässä olla voi. Ompa romanttista ja tietenkin täyttä asiaa :) .
        Ja onhan se näinkin: mies on parasta mitä naisen elämässä olla voi. (Minulla tietenkin oma siippa on paras; kaunis luonne hyvä rakastaja ( oikein hyvät hm avut ;) ) ja näyttääkin vielä hm oikein hyvältä. )

• kauhuskenaario

Kuvittele tilanne kun tuo läski nainen riisuu vaatteensa. Ja koko massa lösähtää esille. Siinä on leikki kaukana. Vai mitä tuumit?

• Putkivalo
        hairioilmoitus kirjoitti:

tanssimaan kanssani?

Sillä sipuli.

Hyvä hairioilmoitus, taisit äsken kohdata paistinpannuani. Enkä puhalla.

Ei vais, se on ihan hyvä että miehellä on pientä uhmaa, ei sammaloidu kun vähän väliä pöllyytetään ;)

Asiaa sä puhut noin muuten, taitaa olla joku naisten-tauti tuo (meinasin laittaa että sukupuolitauti, mutta ei oikein sovi) että häpeää itsensä. Kaikkihan me kauniita ollaan :))
        Hienoa että on miehiä jotka kannustaa!

• hairioilmoitus
        kauhuskenaario kirjoitti:

Kuvittele tilanne kun tuo läski nainen riisuu vaatteensa. Ja koko massa lösähtää esille. Siinä on leikki kaukana. Vai mitä tuumit?

Kun läski nainen riisuu kuteensa ja naisellisuus paljastuu niin se on yhtä juhlaa.

Erotiikassa ei ole kyse ulkonäöstä vaan halusta.

Kun nainen HALUAA miestä niin se on äärettömän kiihottavaa. Miehen penis ja pakarat ja muu on naisen mieleen.

Mies kiihottuu naisensa himosta. Se että nainen osoittaa seksuaalisen halukkuutensa.

Minusta se on kivaa.

• Rattus sp.

Söin sipsejä. Ei olisi pitänyt. Nyt sitten kuvottaa koko illan.

Lopulta aika helppoa pysyä erossa epäterveellisesti ruuasta ja juomasta. Minulle tulee huono liian rasvaisesta tai keinotekoisista ruuista.

Perh... olisi pitänyt jättää ne sipsit kauppaan! Nuo appelsiinit maistuvat muutenkin paremmilta.

• Paljon suolaista tarvitsee paljon juomista. Muutama olusiini helpottaa kummasti.

• Rattus sp.
        zepponen kirjoitti:

Paljon suolaista tarvitsee paljon juomista. Muutama olusiini helpottaa kummasti.

Kärsin ja muistan. Seuraavalla kerralla jätän kauppaan. On tämäkin opetus :].

• miljoonapulu

Ymmärrän pahan olosi. Minulle on käynyt ihan samoin. Silloin harvoin kun perunalastuja syön tulee paha olo kun niitä innostun syömään liikaa.

Hyvät ja mehukkaat appelsiinit ovat muuten ihania. Mikään keinotekoinen makea tai karkki ei päihitä appelsiineja.

• miljoonapulu
        zepponen kirjoitti:

Paljon suolaista tarvitsee paljon juomista. Muutama olusiini helpottaa kummasti.

Hyvä olut on muuten hyvää. Kun vatsa on tyhjä tuo jalo juoma nousee ainakin minulla päähän aika pian, mutta kun on syönyt ns tuhdin aterian saan ottaa aika monta olusta ennenkuin päähän nousee. Krääk tammikuu tähän asti on mennyt ilman pisaraakaan olutta ja Suomi viinaa.

Missään tapauksessa tarkoitukseni ei ole viettää tipatonta tammikuuta. Joulukuussakin taisin olla vain kerran kännissä anopin luona kun itsenäisyyspäivää siellä vietimme, nuorisomme ei ollut tietenkään mukana silloin. Olivat toisessa mummolassa. Uudenvuodenaattona otin hillitysti pubissa ilta siellä jäi hieman kesken kun mieheni kyllästyi pubissa oloon syy taisi olla eräässä miehessä joka yritti minut iskeä.

Kaikille ei merkitse mitään jos on sormus sormessa yritetään silti iskeä. En ymmärrä maailmanmenoa.
        Niin, jospa tuon siipan saisin lähtemään pubiin vielä tammikuussa. Katsotaan.
        Millään tavoin en tavoittele mitään raivoraittiutta tai tipatonta tammikuuta ihan vaikka siksi kun se mukamas kuuluu asiaan tuo tipaton tammikuu. Haluan tehdä toisin vaikka tipaton helmikuu.

Ja kun näin vähän juo kuin minä ei tartte kaikkia tippoja jättää pois.
        Alkoikin tehdä mieleni kylmää hanaolutta huh...

• Rattus sp.
        miljoonapulu kirjoitti:

Ymmärrän pahan olosi. Minulle on käynyt ihan samoin. Silloin harvoin kun perunalastuja syön tulee paha olo kun niitä innostun syömään liikaa.

Hyvät ja mehukkaat appelsiinit ovat muuten ihania. Mikään keinotekoinen makea tai karkki ei päihitä appelsiineja.

Muutama kuukausi siinä menee ennen kuin unohdan tulleeni kipeäksi. Olin jo eilen talkooapuna ja luulen, että suolaisen himo tuli rehkinnästä.

• miljoonapulu
        Rattus sp. kirjoitti:

Muutama kuukausi siinä menee ennen kuin unohdan tulleeni kipeäksi. Olin jo eilen talkooapuna ja luulen, että suolaisen himo tuli rehkinnästä.

Mä söin eilen poikkeuksellisesti ranskalaisia perunoita broilerpyöryköiden kera ja oli siinä salaattiakin.

Ranskalaisista jäi huono olo; ne ikäänkuin eivät sulaneet ollenkaan, sellainen tunne oli vatsassa.

Söin niitä 11 aikaan aamupäivällä ja vielä viideltä iltapäivällä oli olo etteivät oo vieläkään sulaneet.
        Yritän muistaa etten syö niitä enää.
        Sitten taas unohdan ja sorrun niihin puolen vuoden päästä uudelleen.
        Mulla on toi kanan muisti. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2681
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      134
      2442
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2083
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2071
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1804
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      152
      1327
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1172
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1130
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1049
    Aihe