Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pohjakoulutus Taikkiin?

StSd

Hei. Ajattelin jos joku viitsisi kertoa mitä kannattaa opiskella pohjalle jos haluaa Taikkiin teollisen muotoilun linjalle? Olen nyt abiturientti, valmistun keväällä, harrastan vapaa-ajalla aktiivisesti kuvataidetta ja olen valmis tekemään mitä tahansa että ne Taikin ovet joskus aukeaisivat. Olen kuitenkin käsittänyt että Taikkiin on lähes mahdotonta päästä suoraan lukiosta, enkä usko ihmeen tapahtuvan kohdallani vaikka aion täysillä hakea.

Mitä ehdotatte Taikkiin valmistaviksi opinnoiksi? Ja onko muuta ehdotuksia kuin Pekka Halosen akatemia? (ei sillä etten sitä vakavasti harkitsisi mutta se on ainut mitä minulle on ehdotettu)

Kiitos vastauksista!!

2

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmis jo ajat sitten

      Heippa. Itse pyrin ja pääsin aikoinaan ELO:lle, kun kävin lukion jälkeen Oriveden Opiston. Sen kirjoittajalinja antoi hemmetin hyvän pohjan elokuvataiteen opiskelulle Taikissa. Oriveden Opistolla toimii myös kuvataidelinja, joten uskoisin, että opiskelemalla siellä esimerkiksi kuvanveiston alkeita voisi olla hyvä pohja muotoilun opiskelulle Taikissa.

      • StSd

        Kiitos neuvosta! Tutustuin oriveden opistoon ja se vaikutti hyvältä. Muita hyviä tuntuu olevan Hyvinkään taidekoulu, Oriveden opisto, Pekka Halosen akatemia ja limingan taidekoulu. Pakko päästä jonnekin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe