Pohjakoulutus Taikkiin?

StSd

Hei. Ajattelin jos joku viitsisi kertoa mitä kannattaa opiskella pohjalle jos haluaa Taikkiin teollisen muotoilun linjalle? Olen nyt abiturientti, valmistun keväällä, harrastan vapaa-ajalla aktiivisesti kuvataidetta ja olen valmis tekemään mitä tahansa että ne Taikin ovet joskus aukeaisivat. Olen kuitenkin käsittänyt että Taikkiin on lähes mahdotonta päästä suoraan lukiosta, enkä usko ihmeen tapahtuvan kohdallani vaikka aion täysillä hakea.

Mitä ehdotatte Taikkiin valmistaviksi opinnoiksi? Ja onko muuta ehdotuksia kuin Pekka Halosen akatemia? (ei sillä etten sitä vakavasti harkitsisi mutta se on ainut mitä minulle on ehdotettu)

Kiitos vastauksista!!

2

1744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmis jo ajat sitten

Heippa. Itse pyrin ja pääsin aikoinaan ELO:lle, kun kävin lukion jälkeen Oriveden Opiston. Sen kirjoittajalinja antoi hemmetin hyvän pohjan elokuvataiteen opiskelulle Taikissa. Oriveden Opistolla toimii myös kuvataidelinja, joten uskoisin, että opiskelemalla siellä esimerkiksi kuvanveiston alkeita voisi olla hyvä pohja muotoilun opiskelulle Taikissa.

• StSd

Kiitos neuvosta! Tutustuin oriveden opistoon ja se vaikutti hyvältä. Muita hyviä tuntuu olevan Hyvinkään taidekoulu, Oriveden opisto, Pekka Halosen akatemia ja limingan taidekoulu. Pakko päästä jonnekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe