Hei. Ajattelin jos joku viitsisi kertoa mitä kannattaa opiskella pohjalle jos haluaa Taikkiin teollisen muotoilun linjalle? Olen nyt abiturientti, valmistun keväällä, harrastan vapaa-ajalla aktiivisesti kuvataidetta ja olen valmis tekemään mitä tahansa että ne Taikin ovet joskus aukeaisivat. Olen kuitenkin käsittänyt että Taikkiin on lähes mahdotonta päästä suoraan lukiosta, enkä usko ihmeen tapahtuvan kohdallani vaikka aion täysillä hakea.
Mitä ehdotatte Taikkiin valmistaviksi opinnoiksi? Ja onko muuta ehdotuksia kuin Pekka Halosen akatemia? (ei sillä etten sitä vakavasti harkitsisi mutta se on ainut mitä minulle on ehdotettu)
Kiitos vastauksista!!
Pohjakoulutus Taikkiin?
StSd
2
1716
Vastaukset
- valmis jo ajat sitten
Heippa. Itse pyrin ja pääsin aikoinaan ELO:lle, kun kävin lukion jälkeen Oriveden Opiston. Sen kirjoittajalinja antoi hemmetin hyvän pohjan elokuvataiteen opiskelulle Taikissa. Oriveden Opistolla toimii myös kuvataidelinja, joten uskoisin, että opiskelemalla siellä esimerkiksi kuvanveiston alkeita voisi olla hyvä pohja muotoilun opiskelulle Taikissa.
- StSd
Kiitos neuvosta! Tutustuin oriveden opistoon ja se vaikutti hyvältä. Muita hyviä tuntuu olevan Hyvinkään taidekoulu, Oriveden opisto, Pekka Halosen akatemia ja limingan taidekoulu. Pakko päästä jonnekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972