Metsästävät naiset

Jannu

Haluaisin kuulla kiihottaako muita miehiä metsästävä nainen? Nainen, joka miehen lailla saalistaa? Mä en tiedä mikä siinä on, mut mun mielestä naisen kuuluis olla nainen, eikä siis juosta metsiköissä aseen kanssa. Kaikki tommoset miesmäiset harrastukset ja toiminta naisella on hemmetin naurettavaa. Eikä naurettava nainen ole seksikäs. Ainakaan mun mielestä.

24

3906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopo

      naisen kuuluu olla nainen, mutta miksei nainen voisi metsästää menettämättä naisellisuuttaan?

      määrittele miesmäinen harrastus. jääkiekko?

      jos metsästys, jääkiekko tai vaikka formulat kiinnostavat naista, niin silloin hän on mielestäsi naurettava?

      minkäköhän kiven alta sinä olet ryöminyt...

    • MualainenNainen

      Voisinpa sanoa, että ellet tietäisi minun harrastavan metsästystä, pitäisit minua hyvinkin viehättävänä ja naisellisena. Kyllä monet pitävät vaikka tietävätkin.
      Sääli kyllä jos naisen mielenkiinnon kohteet voivat pilata sen kaiken muun. Onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia naurettavia putkiaivoja... ehkäpä en sinunlaistasi haluaisikaan.

    • töissä ?

      En tiedä tapauksia, että joku olisi alkanut metsästää vain sen vuoksi, että saisi iskettyä metsästävän naisen. Hirvenmetsästyskin (ja metsästys yleensäkin) on loppujen lopuksi aika yksinäistä puuhaa vaikka siinä porukka onkin ymärillä. Nuotiolla makkaraa paistaessa, kahvia juodessa ja keskustellessa ei kai ole enää väliä onko siinä nainen vai mies keskustelukummppanina. Kuten ei työpaikoillakaan vaikkapa kahvipöydässä.

      Ei kaikista miehistä ole metsästäjäksi eikä myös naisistakaan, mutta metsästyshän ei ole pakollista.

    • futari

      Minä luulin, että viimeiset noin vanhoillisesti ajattelevat kuoli jo talvisodassa, mutta näkyipä niistä joku vielä jääneen henkiin jatkamaan sukua.

      Kysymykseen vastaukseksi, että jos nainen on kiihottava niin se kiihottaa - jos ei niin ei. Se metsästys ei tuossa seksiasiassa saa viisaria heilahtamaan puoleen eikä toiseen.

      Sukupuoli ei ratkaise sitä onko metsästäjä naurettava vai ei. Kyllä sen ratkaisee ihmisen oma käytös.

    • Lasse

      Tutustuin nättiin tyttöön. Alettiin viettää aikaa yhdessä. Oltiin tapailtu n. 1kk, kun selvisi, että hän on käynyt intin ja kertomansa mukaan vain siksi, koska hän haluaa näyttää, ettei ole huonompi kuin miehet.. Oli kuulemma vetänyt leirit pala kurkussa ja veren maku suussa, ajatellen vain, että nyt mä oon jotain.. HALOO! Miksi pitää tehdä jotain tällaista vain näyttämisen halusta. Meni vähän niinku maku tästä mimmistä. Keskenkasvuista sanoisin. Sama juttu kun teininä tupakanpolton aloittaminen.

      • pointti ?

        Eipä intissä kaikki miehetkään viihdy. Tosin nykyään se ei tosin enää ole pakollistakaan. Mutta silti jotkut edelleen kärvistelee loppuun, kun ei kehtaa antaa periksikään.


      • MualainenNainen

        Kevyissä kantimissa on kieltämättä naisen (ja miehenkin!) itsetunto jos sitä on pakko lähteä pönkittämään käymällä intti vaikka ei muuten kiinnostaisi edes.

        Yhtä turhaa on kyllä sekin, jos menee pelkästä näyttämisen halusta metsälle. Tai harrastaa jotain muuta vastaavaa. Kyllä oma kiinnostus mulle ainakin eniten merkitsee. Jos harrastukseni tekee minusta jonkun silmissä kauhean, niin se on sitten ihan yksin hänen ongelmansa. :)


      • joopo
        MualainenNainen kirjoitti:

        Kevyissä kantimissa on kieltämättä naisen (ja miehenkin!) itsetunto jos sitä on pakko lähteä pönkittämään käymällä intti vaikka ei muuten kiinnostaisi edes.

        Yhtä turhaa on kyllä sekin, jos menee pelkästä näyttämisen halusta metsälle. Tai harrastaa jotain muuta vastaavaa. Kyllä oma kiinnostus mulle ainakin eniten merkitsee. Jos harrastukseni tekee minusta jonkun silmissä kauhean, niin se on sitten ihan yksin hänen ongelmansa. :)

        mulla on ainakin yksi ongelma, kaikista mahdollisista, vähemmän!!! :)

        harrastaminen pitäisi olla hauskaa ei mitään pakkopullaa. monelle mm. metsästäminen on ns. henkireikä (minulle ainakin), jolloin saa ajatukset pois työrutiineista.


    • nannu

      Nyt on taas aika tanakka tuntu silkasta provosoinnista ja ns.riidanhaastamisesta. Naiset kotiin jne. ...eihän tuohon viitti ees perustellusti vastata.

    • rihlakkomies

      Kyllä kiihottaa. Valtavasti. Ovat vaan niin hakusessaan, että todennäköisyys löytää toinen moinen nuoruudentyhmyydessäni hylkäämäni tilalle on heikko. Harmittaa, mutta minkäs sille enää mahtaa 15 vuoden takaiselle mokaukselle :(

      Aatteles "jannu", miten upeaa on kulkea erällä sellaisen henkilön seurassa, joka on samalla sekä harrastekaveri että intohimon kohde. Siitä muodostuu harmoniaa, jota ei ikinä voi saavuttaa jonkun kapakkaruusun tai asfalttilampaan kanssa. Ei ikinä! Siperia on neuvonut...

      Jos joku on naurettavaa, niin se, että nainen on "naisellinen" bimbo, joka vaan meikkaa ja viilailee kynsiään. Siinä olet oikeassa (siis samaa mieltä kanssani...), että naurettava nainen ei ole seksikäs.

      Eränkävijänaisilla on tiettyä peppi-asennetta elämään. Syytönhän minä siihen olen, jos joillain miehillä on niin heikko itsetunto, että eivät kestä sellaista :p

      • metsästäjä

        Rihlakkomies puhuu asiaa. itse olen nainen ja metsästän ja siitä syystä kun tykkään harrastaa metsästystä. Ennen olen miesten kanssa metsällä kun istuisin marttailloissa juoruakkojen juoruja kuuntelemassa.


    • minde

      oon kyllä käyny jätkäkaverin kanssa metällä, sorsalla, kyyhkyllä, jäniksellä ja kaikella mahollisella paitsi hirvi metällä (vanhojen patujen hommaa), voisin ehkä harrastaakkin MUTTA se ei kyllä sovi kaikille naisille.. tykkään olla mukana ja oon uskaltanu ampuakkin mut en varmana osuis sorsaan ja en raaskis ampua sorsaa ;) mut meitä naisia on monenlaisia!!

      • metsästäjä

        Olen minä ampunut jäniksiä eikä aina osumaa tule ei kokeenneeltakaan osu. Minulla on oma ajokoira huippusuvusta joka saa pentuja, parin viikon päästä on H:hetki. Jos jotakin kiinnostaa,yksi jätetään itselle ja yhden ottaa isän omistaja loput myydään hyviin koteihin.


    • ei herranjestas...

      kyllä nainen saa harrastaa ihan samoja asioita kuin miehetkin! ja se on jokaisen ihan oma asia että harrastaako ns. "miehisiä" lajeja vai ei. jos tykkää metsästyksestä niin siitä vaan miehet ja naiset metsään vaan! ja eikai se naisen seksikkyys siellä metsässä se maailman tärkein asia oo...

      huh huh...

      • pohj.m

        mun mielestä nainenen,voi yhtähyvin metsästää kuin mieskin.munkin vaimo harrastaa


    • Utare&Liivi

      Empä ole naurettavampaa lukenut!
      Metsästys on ihan yhtä sallittavaa naiselle, kuin mitä se miehelle on. Sehän on sama kuin kieltäisit naisilta myös autolla ajamisen. Taidat ollakin sovinisti...? Nainen on nainen, vaikka kävisikin metsästämässä. Kysymys kuuluukin, oletko sinä mikään mies, kun noin tyhmiä viitsit edes kirjoittaa?

    • Anonyymi

      wanha on tuo aloitus mutta ei asia ole miksikään muuttunut.
      metsästys on hieno elämäntapa ja sopii miehille ja naisille. nuorille ja vanhoille.
      harmittavan vähän vaan näkee naisia mukana.
      metsästyskoira puolella enemmän. naiset ovatkin usein parempia koirankouluttajia, heillä kun on usein "pitempi pinna" ja monessa rodussa suomenmestaruus kilpailujen lopuksi se onkin naisen kouluttama koira joka pöydälle valokuvattavaksi nostetaan!
      hieno juttu!

      • Anonyymi

        Tänään just törmäsin kanalinnustus reissulla nais metsäatäjään.
        Yksin oli matkalla, tai siis koiran kanssa, hänelle tuntemattomassa paikassa.
        Aika harva nuori nainen uskaltaa yksin metsälle, mutta hän oli selvästi innoissaan.
        Iso kunnioitus.
        Ja viihtyisin todelkakin tuollaisen kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllä ne "kiihotukset" tehdään ihan muualla kuin metsästysreissulla.
      Naisille sopii metsästys siinä kuin miehillekin, kunhan varustepuoli on sopiva.
      Youtubessa on jenkkien tekemiä videoita siitä, kun pienikokoiselle naiselle annetaan ylisuuri magnum-kivääri ammuttavaksi ja sitten on NIIN lystiä...

    • Anonyymi

      Minä ainakin toivon ,metsästäjien vaimojen pysyvän kotonaan.
      Ei sitä tiedä kuinka tarpeen sitä saataa olla kotonaankin kun ulkopaikkakuntalainen
      metsästää.Nyky menon aikaan "Vasat "jäävät ja maksajat siunataan papin aamenella.
      Metsästävä nainen se on kotonaankin.
      Totta nainen saa metsästää metsässä, aivan samoin kuin kotonaankin.
      Kiihko kaatoon on molemmin puolinen,syksyn riennot ottavat omansa.

      • Anonyymi

        Metsästääkö Sanna Marin


    • Anonyymi

      Ehdotttomasti. Soita heti janne

      • Anonyymi

        Onko Eva Wahlström seksikäs.On


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Eva Wahlström seksikäs.On

        On kyllä törkeetä,naiset tulee kukkamekko päällä ampumaradalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe