olen 13 ja en ole kovin hyvä piirtämään oppiiko sen vielä jotta voisin opiskella sisustussuunnittelijaksi? ja tarvitseeko siihen ammattiin pitkän matikan ja tarvitseeko siihen puu ja käsitöitä??? voisiko joku selventää minulle tätä asiaa :)
kiitos!
sisustussuunnittelijaksi
3
1354
Vastaukset
- srhdnzdfhzd
Kyllä se piirtotaito harjaantuu vielä paljonkin tulevina vuosina. Jos nyt tarkotat sisustusarkkitehtia jota opiskellaan taideteollisessa ja lukioon aiot niin on aika kannattavaa tehdä kuvaamataitodiblomin, sillä oli jotakin hyötyä, muista nyt mitä. Oiskohan korvannu jonkun kurssin. Ja taitaa sitä pitkää matematiikkaa tarvita, varsinkin hyvää avaruudellista hahmottamiskykyä.
Olis sitten mahdollista käydä sen sisustussuunnittelijan tutkinto joka käydään ammattikoulussa. Siitä en tiedä pahemmin, mutta siinä ei varmaan tarvi niin sitä matematiikkaa.- ammattikoulusta
Selviät paljon helpommalla kun suoritat tutkinnon ammattikoulussa.Kotipaikkakunnallasi voi olla alan koulutusta.
- Sisään päässyt
ammattikoulusta kirjoitti:
Selviät paljon helpommalla kun suoritat tutkinnon ammattikoulussa.Kotipaikkakunnallasi voi olla alan koulutusta.
Ilman 10 kympin piirustustaitoa turha yrittää alalle, oli kyse ammattikoulusta tai ammattikorkeasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972