Haluaisin tietää muumimukini arvon

kun en tiedä sitä

Eli minulla on sellainen 1997-vuoden joulutervehdys muumimuki. Ajattelin kysyä
että mikä sen arvo on?

7

1993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilijä

      Ei sitä ainakaan kannata ihan muutamalla eurolla myydä. Arvo riippuu mukin kunnosta ja mikäli muki on hyvässä kunnossa niin arvoksi sanoisin vähintäänkin 50 euroa ja siitä ylöspäin, keräilijät voisivat maksaa pitkälti jopa yli 100 euroa.

      • tyhymä

        Jos Muumimukit tuodaan Thaimaasta valmiiksi kuvitettuina, kuka hullu niistä maksaa yli sata euroa? Eurokin on jo hyvä hinta. Muumimukit ovat siirtokuvalla koristetuja massatuotteita, eivät mitään uniikkeja saatikka jotakin erityistä designiä.


      • Hyvässä kunnossa on

        Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€


      • ker.
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

        Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

        Kyllä se ainakin kannattaa kokeilla, etenkin jos pohjassa lukee ARABIA..
        Ja hintavarauksen voi myös laittaa niin ei mene vahingossakaan liian halvalla.


      • koska sillä hinnalla
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

        Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

        saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.


      • DeeäNaa
        koska sillä hinnalla kirjoitti:

        saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.

        Mistä näitä Uuumimukeja tulee?? No thaivaasta tietenkin! Siellä hattaran reunalla jatkuu suuren designtalon uupumattoman muotoilijan uurastus. Sitä se on pörssiyhtiön arki. Ei saa lakata kasvattamasta tulosta tuonpuoleisessakaan.


    • kateelliset!

      Hauska kateellisuus kuuluu noista muumimukien arvostelijoiden kommenteista..ihan sama mistä niitä tuodaan, thaimaasta tai taivaasta, mutta kyseisen mukin arvo huudossa on vähintään siinä 120€! Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa? :-D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe