Haluaisin tietää muumimukini arvon

kun en tiedä sitä

Eli minulla on sellainen 1997-vuoden joulutervehdys muumimuki. Ajattelin kysyä
että mikä sen arvo on?

7

2079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilijä

Ei sitä ainakaan kannata ihan muutamalla eurolla myydä. Arvo riippuu mukin kunnosta ja mikäli muki on hyvässä kunnossa niin arvoksi sanoisin vähintäänkin 50 euroa ja siitä ylöspäin, keräilijät voisivat maksaa pitkälti jopa yli 100 euroa.

• tyhymä

Jos Muumimukit tuodaan Thaimaasta valmiiksi kuvitettuina, kuka hullu niistä maksaa yli sata euroa? Eurokin on jo hyvä hinta. Muumimukit ovat siirtokuvalla koristetuja massatuotteita, eivät mitään uniikkeja saatikka jotakin erityistä designiä.

• Hyvässä kunnossa on

Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

• ker.
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

Kyllä se ainakin kannattaa kokeilla, etenkin jos pohjassa lukee ARABIA..
        Ja hintavarauksen voi myös laittaa niin ei mene vahingossakaan liian halvalla.

• koska sillä hinnalla
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.

• DeeäNaa
        koska sillä hinnalla kirjoitti:

saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.

Mistä näitä Uuumimukeja tulee?? No thaivaasta tietenkin! Siellä hattaran reunalla jatkuu suuren designtalon uupumattoman muotoilijan uurastus. Sitä se on pörssiyhtiön arki. Ei saa lakata kasvattamasta tulosta tuonpuoleisessakaan.

• kateelliset!

Hauska kateellisuus kuuluu noista muumimukien arvostelijoiden kommenteista..ihan sama mistä niitä tuodaan, thaimaasta tai taivaasta, mutta kyseisen mukin arvo huudossa on vähintään siinä 120€! Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa? :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5567
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      183
      2128
    3. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1778
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      162
      1659
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1354
    6. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      68
      1352
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1204
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      215
      1121
    Aihe