Haluaisin tietää muumimukini arvon

kun en tiedä sitä

Eli minulla on sellainen 1997-vuoden joulutervehdys muumimuki. Ajattelin kysyä
että mikä sen arvo on?

7

2023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilijä

Ei sitä ainakaan kannata ihan muutamalla eurolla myydä. Arvo riippuu mukin kunnosta ja mikäli muki on hyvässä kunnossa niin arvoksi sanoisin vähintäänkin 50 euroa ja siitä ylöspäin, keräilijät voisivat maksaa pitkälti jopa yli 100 euroa.

• tyhymä

Jos Muumimukit tuodaan Thaimaasta valmiiksi kuvitettuina, kuka hullu niistä maksaa yli sata euroa? Eurokin on jo hyvä hinta. Muumimukit ovat siirtokuvalla koristetuja massatuotteita, eivät mitään uniikkeja saatikka jotakin erityistä designiä.

• Hyvässä kunnossa on

Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

• ker.
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

Kyllä se ainakin kannattaa kokeilla, etenkin jos pohjassa lukee ARABIA..
        Ja hintavarauksen voi myös laittaa niin ei mene vahingossakaan liian halvalla.

• koska sillä hinnalla
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.

• DeeäNaa
        koska sillä hinnalla kirjoitti:

saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.

Mistä näitä Uuumimukeja tulee?? No thaivaasta tietenkin! Siellä hattaran reunalla jatkuu suuren designtalon uupumattoman muotoilijan uurastus. Sitä se on pörssiyhtiön arki. Ei saa lakata kasvattamasta tulosta tuonpuoleisessakaan.

• kateelliset!

Hauska kateellisuus kuuluu noista muumimukien arvostelijoiden kommenteista..ihan sama mistä niitä tuodaan, thaimaasta tai taivaasta, mutta kyseisen mukin arvo huudossa on vähintään siinä 120€! Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa? :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 478
      6906
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      219
      2488
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      143
      1774
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1708
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1113
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      920
    Aihe