Haluaisin tietää muumimukini arvon

kun en tiedä sitä

Eli minulla on sellainen 1997-vuoden joulutervehdys muumimuki. Ajattelin kysyä
että mikä sen arvo on?

7

2095

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keräilijä

Ei sitä ainakaan kannata ihan muutamalla eurolla myydä. Arvo riippuu mukin kunnosta ja mikäli muki on hyvässä kunnossa niin arvoksi sanoisin vähintäänkin 50 euroa ja siitä ylöspäin, keräilijät voisivat maksaa pitkälti jopa yli 100 euroa.

• tyhymä

Jos Muumimukit tuodaan Thaimaasta valmiiksi kuvitettuina, kuka hullu niistä maksaa yli sata euroa? Eurokin on jo hyvä hinta. Muumimukit ovat siirtokuvalla koristetuja massatuotteita, eivät mitään uniikkeja saatikka jotakin erityistä designiä.

• Hyvässä kunnossa on

Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

• ker.
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

Juu eli muki on hyvässä kunnossa, ei ole naarmuja, eli kannaittaisiko minun laittaa huuto.nettiin lähtöhinnaksi esim. 100€

Kyllä se ainakin kannattaa kokeilla, etenkin jos pohjassa lukee ARABIA..
        Ja hintavarauksen voi myös laittaa niin ei mene vahingossakaan liian halvalla.

• koska sillä hinnalla
        Hyvässä kunnossa on kirjoitti:

saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.

• DeeäNaa
        koska sillä hinnalla kirjoitti:

saat itse pitää thaimaalaisen Muumi-mukisi.

Mistä näitä Uuumimukeja tulee?? No thaivaasta tietenkin! Siellä hattaran reunalla jatkuu suuren designtalon uupumattoman muotoilijan uurastus. Sitä se on pörssiyhtiön arki. Ei saa lakata kasvattamasta tulosta tuonpuoleisessakaan.

• kateelliset!

Hauska kateellisuus kuuluu noista muumimukien arvostelijoiden kommenteista..ihan sama mistä niitä tuodaan, thaimaasta tai taivaasta, mutta kyseisen mukin arvo huudossa on vähintään siinä 120€! Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa? :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7870
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4400
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4023
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3942
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3373
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3330
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3238
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2983
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2761
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2514
    Aihe