löytyykö mistään toista moss ja shiny kiviä?
Kertokaa
11
379
Vastaukset
- pokemonhullu ei jaks kirjau...
Kyllä niitä löytyy 2 tai 3, Mutta Moss Stonesta en oo kuullukkaa o.O.
- rndm
Moss Rock on eterna forestissa. sitä ei saa itselleen, mutta jos nostaa eeveen leveliä yhdellä sen lähellä, se kehittyy leafeoniksi. Moss Rock on se vihreä kivi siellä metsässä. löytyy kyllä, kun vähän etsii... :D
- rndm
shiny stoneja löytyy pickup-kyvyn avulla, jos pickup-poke on melko isolevelinen.(itsellä 100-lv linoone.)
yhet kumpaakin kiveä, mutta mä kehitin niillä Misdreavusin moss kivellä Mismagiusiksi ja shiny kivellä Roselian Roseradeksi. Mun ois tarkotus saada toinen moss kivi Eeveetä varten.
- jamin10
flareon85 kirjoitti:
yhet kumpaakin kiveä, mutta mä kehitin niillä Misdreavusin moss kivellä Mismagiusiksi ja shiny kivellä Roselian Roseradeksi. Mun ois tarkotus saada toinen moss kivi Eeveetä varten.
Moss Rock on edelleen se Eterna Forestissa oleva vihreä kivi jota ei saa itelleen Dx. Misdreavusin saa kehitettyä Mismagiusiksi Dusk Stonella eikä Moss Rockilla. Jokaista löytyy kaksi: Shiny Stoneja, Dusk Stoneja ja Dawn Stoneja
jamin10 kirjoitti:
Moss Rock on edelleen se Eterna Forestissa oleva vihreä kivi jota ei saa itelleen Dx. Misdreavusin saa kehitettyä Mismagiusiksi Dusk Stonella eikä Moss Rockilla. Jokaista löytyy kaksi: Shiny Stoneja, Dusk Stoneja ja Dawn Stoneja
kuitenkaan tarvi pitää pahana asiana, jos sanoo vääri. Kun mä en muistanu kummalla kivellä Misdreavus kehitetään. Ja itestä ei tunnu yhtään kivalta, jos huomautetaan joka asiasta, jonka sanon väärin.
- jamin10
flareon85 kirjoitti:
kuitenkaan tarvi pitää pahana asiana, jos sanoo vääri. Kun mä en muistanu kummalla kivellä Misdreavus kehitetään. Ja itestä ei tunnu yhtään kivalta, jos huomautetaan joka asiasta, jonka sanon väärin.
Se vaan siinä on kun just edellisessä viestissä sanotaan mikä se Moss Rock on ja senkin jälkeen kysyt vielä että missä se toinen on.
No nyt tiedät ainakin :D jamin10 kirjoitti:
Se vaan siinä on kun just edellisessä viestissä sanotaan mikä se Moss Rock on ja senkin jälkeen kysyt vielä että missä se toinen on.
No nyt tiedät ainakin :DEn mä edellisessä viestissä kysyny mitään vaan ensimmäisenä. Ja vois sitä sentään vastata kohteliaammin, Tuntuu siltä, että keskustelu palstalla osata keskustella nätisti.
- jamin10
flareon85 kirjoitti:
En mä edellisessä viestissä kysyny mitään vaan ensimmäisenä. Ja vois sitä sentään vastata kohteliaammin, Tuntuu siltä, että keskustelu palstalla osata keskustella nätisti.
kyllä sä ihan kahdessa viestissä sitä Moss Rockia kyselit.
Ensimmäisessä viestissä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000040924974
Ja yhteensä viidennessä viestissä johon mennessä oltiin jo kerrottu mikä Moss Rock on: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000040935451
No minä kyllä yleensä vastustan niitä jotka mäkättää siitä, että täällä on joitain pieniä jotka eivät yritä vetää peliään itse, mutta rupeehan se vähän ärsyttää jos vastauksen jälkeenkään ei tajuta. Et ole kyllä ainoa todellakaan mutta pisti silmään tämä keskustelu.
No anteeksi jos olin ilkeä ;D jamin10 kirjoitti:
kyllä sä ihan kahdessa viestissä sitä Moss Rockia kyselit.
Ensimmäisessä viestissä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000040924974
Ja yhteensä viidennessä viestissä johon mennessä oltiin jo kerrottu mikä Moss Rock on: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=621&posting=22000000040935451
No minä kyllä yleensä vastustan niitä jotka mäkättää siitä, että täällä on joitain pieniä jotka eivät yritä vetää peliään itse, mutta rupeehan se vähän ärsyttää jos vastauksen jälkeenkään ei tajuta. Et ole kyllä ainoa todellakaan mutta pisti silmään tämä keskustelu.
No anteeksi jos olin ilkeä ;DMä toisaalta harvoin kysyn jotain täällä jotain. Ja olen pelannu pokemoneja kauan. Mua ei ainakaan haittaa, jos pienemmät kysyy. Ja ole auttanu monta kertaa.
- jamin10
flareon85 kirjoitti:
Mä toisaalta harvoin kysyn jotain täällä jotain. Ja olen pelannu pokemoneja kauan. Mua ei ainakaan haittaa, jos pienemmät kysyy. Ja ole auttanu monta kertaa.
________^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483
