Miten saan poistettu nuo käydyimmät linkit tuosta Chromen ohjelmasta. Chrome muuten tosi hyvä verrattuna Exploreriin .
Käydyimmät Chrome
4
1108
Vastaukset
- Päältä siis
Ettei tallentais ollenkaan mutta jos haluaa vaikka joa päivä tyhjentää sen päivän päätteeksi niin työkalun kuva ja sitten poista selaustiedot ja kaikki. Ja jos ei halua tallennettuja salasanoja poistaa niin siitä rasti pois.
- marsu75
onko noissa käydyimmissä välttämättä useimmin käyty?
meidän käytyimpiin tuli deittisivustoja vaikka yhden tai kaksi kertaa kävin niissä. - pfskspf
miten näkee ne käydyimmät netti osoiteet ja miten poistaa?
- 2122
Työkalukuvake oikeassa ylänurkassa - työkalut - poista selaustiedot - valitse VAIN poista selaustiedot ( miltä ajalta), jos et halua poistaa samalla myös myös muuta.
Jos et halua, että jotain linkkejä näkyy käydyimmät osiossa, niin käytä rinnakkain Chromen Incognito-tilaa sellaisille sivuille (avaa se näin: työkalukuvake oikeassa ylänurkassa - uusi incognito-ikkuna tai vaihtoehtoisesti ctrl shift n selainnäkymässä). Incognito-tilan selaustiedot eivät jää koneelle, eikä selaimen muistiin ja poistuvat, kun suljet sen. Kirjanmerkkilisäykset ja ladatut tiedostot toki jäävät koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832