vihmisen tärkeys ja arvokkuus

morsian 09

Missä oli arvokkuus vihkiparilta kun katsoin hääohjelmaa televisiosta torstaina 15.1. kello 21.00?
Vihittävä pari varsinkin morsian kikatti koko vihkimisen ajan. Avioliitto on vakava asia ja kirkko mitä oivallisin paikka sen aloittamiseen. En ole mikään uskovainen ja huuomorin pilke on mitä mainioin asia mutta eilisessä ohjelmassa olleella morsiamella meni kyllä överiksi.

4

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-oooo

Samaa katsojn minäkin! Muutenkin tuntuu, että monet vihkimiset on menneet markkinatouhuksi. Olenkohan vanhanaikainen (vaikka olenkin nuori..), mutta mielestäni vihkimisen tulisi olla arvokas tilaisuus ja sitten itse hääjuhlassa voi irrotella.

• jshfjksfh

aivan samaa mieltä olen minäkin... se kikatus sai kyllä koko vihkimisen tuntumaan joltain vitsiltä, ei tärkeänä tapahtumana. kyllä oli tilaisuuden "arvokkuus" kaukana... jos haluaa "hauskan vihkimisen" niin sen voi sitten järjestää jossain muualla kuin kirkossa...

• ei voi mitään

En muista katsoinko samaa ohjelmaa. Olen kuitenkin katsonut telkkarista satuhääohjelmia ym. Olen kiinnittänyt useassa ohjelmassa samaan asiaan huomiota.

Valitettavasti monesti kaasojakin seuratessa tapahtuu samaa. Ei osata käyttäytyä tilaisuuden vaatimalla tavalla. Hihitellään kovaan ääneen ja jopa jutellaan keskenään vihkitoimituksen aikana.

Tietysti ymmärrän, että joskus jännittäminen voi purkautua nauruna. Kuitenkin luulisi, että aikuset ihmiset pystyisi jotenkin käyttäytymään.

Tuntuu, että hääohjelmissa ei ole muutenkaan ollut vielä yhtään "laadukkaan" oloisia häitä. Sellaisia, missä on itse tottunut käymään. En tiedä eksyykö ohjelmiin jotenkin "erikoiset" tapauksset. Tai sitten itselläni on päässä jotain vikaa ja olen jokseenkin kaavoihin kangistunut:-). Voipi olla näinkin.

Milloin morsian seisoo ohjelmassa kokoajan röökillä, hääpari haluaa itse ohjelmanumeroksi samba-tanssijat ja juotua liikaa alkoa morsian suuttuu sulhaselle kun sulhanen katsookin esiintyjiä liikaa "sillä silmällä", viime jaksossa taisi anoppi loukkaantua ja murjottaa ohjelmassa.

Avioliitot ovat harvoin, jos koskaan molemmille pareille ensimmäisiä. Kai se on nykyaikaa, että on molempien omat ja vielä yhteiset lapset sen jälkeen aletaan leikkimään häitä.

Jossain jaksossa koko hääjuhla peruuntui sovitusta (Martina ja Esko) ja siirtyy toiselle päivälle. Mieletäni ohjelmat voisi monesti olla varoittavina esimerkkeinä tuleille hääpareille miten ei kuulu käyttäytyä.

• Nimetön

Katsoin kyseisen ohjelman uusintana. Olin lukenut tämän aloituskommentin ennen sitä, joten seurasin sillä silmällä.

Mielestäni pappi ei pitänyt arvokasta puhetta. Hän pyrki kaiken aikaa hauskuuttamaan. Hän onnistui naurattamaan morsianta. Ei sitä voi sanoa morsiamen viaksi, että hän kuuntelee puhetta ja pitää sitä hauskana ja jännittävässä tilanteessa herkkänauruisella ihmisellä on naurussa pitelemistä.

Pappi olisi voinut kirkossa puhua asiaa jäykistelemättä, mutta jättää ne sukkeluudet hääpaikalle. Pappihan voidaan kutsua myös pitoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5152
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4597
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1362
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      991
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      823
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      789
    Aihe