Riu-hotellit

PDC:ssä

Täällä on aika paljon noista Riu-ketjun hotelleista juttuja, mutta mikä niistä on mielestäsi kivoin? Mitä suosittelet, mitä et ja miksi? Itse olen katsellut Riu Tequilaa tai sitten Riu Palacea, onko tuolla Palacessa liian "jäykkä" fiilis, ja toisaalta onko Tequila taas liian vilkas...? Kertoilkaa kokemuksistanne!

5

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavia

      Vuonna 2006 olimme Riu Palacessa, se on kyllä
      "pramean" näköinen mutta ei siellä ollut mitenkään jäykkää fiilistä, mukava paikka, hyvät palvelut ja isot huoneistot ja mikä parasta ranta aivan edessä. Kävimme myös Riu Tequilassa joka sijatsee aivan Palacen vieressä, mutta päätien toisella puolella joten Tequila ei ole rannalla,mutta ihan mukavalta vaikutti sekin ja tokinhan sieltäkin rantaan pääsee, en vain tiedä mitä kautta he sinne kulkivat.

    • Tekiila

      Olin juuri 2 vk Riu Tequilassa ja voin suositella kyseistä hotellia. Palvelu toimi erinomaisesti ja hotelli oli keskellä viidakkomaista aluetta. Kotoisa hotelli, mutta silti hieno. Hotellihan uusittiin syksyllä 2008, joten kaikki kiilsi uutuuttaan. Itse hotellista ei kyllä minulla ollut mitään valittamista. Vaikka hotelli ei ollut ihan rannassa, sinne oli n. 10 min kävelymatka sellaista varjoista kujaa pitkin. Tai vaihtoehtoisesti ilmainen kuljetus kärryillä, joka kulki non-stoppina (paitsi klo 13-15 se oli tauolla).

      Palacesta minulla ei ole kokemusta, mutta ulkoapäin kyllä näytti aika pramealta ja jäykältä. Itse tykkäsin Tequilassa siitä, että olo oli kuin viidakossa konsanaan. Huoneen parvekkeen takana oli pari palmua ja siitä alkoikin heti ryteikkö, joka toi tullessaan kummallisia elukoita parvekkeen alle (kuten opossumeja). Aamulla oli myös ihana herätä eksoottisten lintujen ääniin.

      Ruokapaikat Tequilassa oli oikein kivoja ja allasalue oli myös tosi kiva ja viihtyisä (ellei häiritse se, että siellä voi olla välillä kovakin ryysis ja vaikea löytää hyviä rantatuoleja). Olin pahimpaan ryysisaikaan Tequilassa (joulu), enkä siltikään kokenut että hotelli on liian vilkas. Paljon siellä on väkeä ja huoneita, mutta sitä ei niin huomaa, kun alue on niin laaja. A la carte -ravintoloihinkin saatiin aina paikat, kun halusimme, joten siitäkään ei ole valittamista.

      • rivalinda

        Minäkin olin juuri Riu Tequilassa 4 viikoa 7.12-4.1 välisen ajan. Viihdyin todella hyvin. Hotelli on iso, muttei sitä kyllä mitenkään huomaa. Mikäli menen uudelleen Playa del Carmeniin, valitsen tämän Tequilan uudelleen. Kävin katsastamassa myös 3 muuta Riu hotellia. Riu Lupita on aika kaukana rannalta, tosin rannalle oli bussikuljetus 2 kertaa tunnissa. Hotelli on pienehkö ja vaikutti myös kodikkaalta, tosin kuluneelta, tuskin menisin sinne asumaan. Riu Playacar on rannalla, mutta jotenkin myös tämä hotelli "tökki" minua, en menisi. Riu Yucatan on myös rannalla, vaikutti myös mukiinmenevältä, voisin mennä. Lisäksi on kaksi Riu Palace hotellia, joihin ei em. hotellien asiakkaat saaneet mennä, joten ei minulla ole mielipidettä.


      • carmen-fani
        rivalinda kirjoitti:

        Minäkin olin juuri Riu Tequilassa 4 viikoa 7.12-4.1 välisen ajan. Viihdyin todella hyvin. Hotelli on iso, muttei sitä kyllä mitenkään huomaa. Mikäli menen uudelleen Playa del Carmeniin, valitsen tämän Tequilan uudelleen. Kävin katsastamassa myös 3 muuta Riu hotellia. Riu Lupita on aika kaukana rannalta, tosin rannalle oli bussikuljetus 2 kertaa tunnissa. Hotelli on pienehkö ja vaikutti myös kodikkaalta, tosin kuluneelta, tuskin menisin sinne asumaan. Riu Playacar on rannalla, mutta jotenkin myös tämä hotelli "tökki" minua, en menisi. Riu Yucatan on myös rannalla, vaikutti myös mukiinmenevältä, voisin mennä. Lisäksi on kaksi Riu Palace hotellia, joihin ei em. hotellien asiakkaat saaneet mennä, joten ei minulla ole mielipidettä.

        Olen majoittunut sekä Yucatanissa että Palacessa. Palacessa on kauniimmat ja isommat huoneet, parempi palvelu, paremmat juotavat ja ruoat. Palacessa on myös esim. Yucatania useampi erikoisravintola, joissa myös todella hyvä ruoka. Siivouksen taso oli mielestäni molemmissa yhtä hyvä.
        Palacessa on vähemmän lapsiperheitä ja enemmän aikuisseurueita. Iltaohjelma oli molemmissa aika lailla samanlainen.
        Palacessa asuessasi sinulla on käytössä kaikki Riu-hotellit ja niiden palvelut (poislukien illallinen), mutta muissa hotelleissa asuessasi et voi käyttää Palace -hotellien palveluita.
        Palacet ovat hieman korkealaatuisempia kuin muut Riu-hotellit, mutta eivät minusta sen jäykempiä ilmapiiriltään.


    • Hola!

      Hei,
      Saavuimme PDC:stä eilen Suomeen. Nautimme 2 viikkoa Riu Teguilan palveluista ja muuta ei ole kuin hyvää sanottavaa. Nämä Riu-ketjun hotellit kilpailevat paremmuudestaan keskenään ja Teguila on voittanut v.2002 lähtien parhaan hotelllin palkinnon. Hotellilla on majoittautuneina lapsiperheitä, nuoria sekä vanhoja. Iltaohjelmat ovat upeita. Voin suositella lämpimästi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2531
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      190
      1619
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1414
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1146
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1139
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe