Olen nyt jo parin kuukauden ajan sairaslomalla ja saan kelalta sairauspäivärahat. Kohta alkaa äippäloma, mutta sairaslomani jatkuu... niin saanko silloin sekä sairauspäivärahat että vanhempainpäivärahat? vai saanko valita minkä etuuden nostan? vai saanko vain vanhempainpäivärahat heti kun äippäloma alkaa? (kysyn, koska saan nyt enemmän kuin sitten vanhempainpäivärahaa)
sairasloma ja äippäloma
2
346
Vastaukset
- czoix
Äitiysraha on ensisijainen. Sairasraha lakkaa
äitiysrahan alkuun olit kuinka kipee tahansa.
Muutoinhan rahaa tulis enemmän ku terveenä ja sitä ei veronmaksajie lompsa kestäos.- vierailija
Olen ollut samassa tilanteessa, kuin sinä ja minulle myös hoettiin, että ensimmäinen ns etuus on äitiyspäiväraha!
Älä usko tuota väitettä-, jos olet sairauslomalla, niin marssi Kelaan ja ilmoita asiasi, sairauslomasi kesto... näin vältyt pienemmältä pvrahalta!
(äitiysloma on ensijainen, mutta kun sinulla on sairausloma, joka on kirjoitettu muun kuin raskautesi takia, niin se kumoutuu ja silloin äitiysloman ensisijaisuus väistyy, siihen asti, kun on tarve)
Fakta tietoa omalta kohdaltani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665491Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334223Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861787- 631415
- 2611117
- 471102
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E125951Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43772Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672