Eli mulla on pari vuotta vanha läppäri toshiba xp,
ja rupee muisti oleen tiukilla. Menin tänään
kauppaan ja ostin lacia 160gb
("blug and play" olisipa niin helppoa)
mutta koneesta ei löydy varmuuskopiointia.
Sitten löysin ohjeen:Käynnistä > Ohjauspaneeli > Järjestelmä ja ylläpito > Varmuuskopiointi- ja palautuskeskus!!! VOIKO OLLA YKSINKERTAISEMPAA?
No kyllä voi.
Käynnistä > Ohjauspaneeli > (JÄRJESTELMÄ on kadonnut) ja ylläpito > ja siitä etteen päin ei löydy varmuuskopiointia???
Siis menee peukalo suuhun ja sitten peehen
ja takaisin suuhun...
Olen kiitollinen jos nostatte minut tästä suosta.
Varmuuskopiointi
4
315
Vastaukset
- Marja Erik Lund
mitään erillisiä ohjelmia tarvita. Senkus kopioit tärkeät tiedostot sinne ulkoiselle kovalevylle.
- XP home edition
Täällä ohjetta:
http://support.microsoft.com/kb/320820/fijokin ohjelma voi olla tarpeen. Ainakin itselläni on näin. Mulla on kansio alikansioineen, joka sisältää kuvia ja taittotiedostoja. Näitä fileitä on ehkä siinä 15000 kpl ja niitä pitää päivittää jatkuvasti. Käytän SyncBack-nimistä (ilmaista) softaa, joka pitää koneella olevan kansion sekä ulkoisella usb-kovalevyllä olevan varmuuskopion identtisenä.
- as-keetti
ThreeMice kirjoitti:
jokin ohjelma voi olla tarpeen. Ainakin itselläni on näin. Mulla on kansio alikansioineen, joka sisältää kuvia ja taittotiedostoja. Näitä fileitä on ehkä siinä 15000 kpl ja niitä pitää päivittää jatkuvasti. Käytän SyncBack-nimistä (ilmaista) softaa, joka pitää koneella olevan kansion sekä ulkoisella usb-kovalevyllä olevan varmuuskopion identtisenä.
hallitsee windowsin komentoriviä niin ei tartte
mitään erikoisia varmistusohjelmia.
xcopy hoitaa homman kevyesti vaikka koko levyltä.
Toimii Vistassakin moitteettomasti, on kokeiltu.
Lisätietoa komentoriviltä
xcopy /?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987