Eli mulla on pari vuotta vanha läppäri toshiba xp,
ja rupee muisti oleen tiukilla. Menin tänään
kauppaan ja ostin lacia 160gb
("blug and play" olisipa niin helppoa)
mutta koneesta ei löydy varmuuskopiointia.
Sitten löysin ohjeen:Käynnistä > Ohjauspaneeli > Järjestelmä ja ylläpito > Varmuuskopiointi- ja palautuskeskus!!! VOIKO OLLA YKSINKERTAISEMPAA?
No kyllä voi.
Käynnistä > Ohjauspaneeli > (JÄRJESTELMÄ on kadonnut) ja ylläpito > ja siitä etteen päin ei löydy varmuuskopiointia???
Siis menee peukalo suuhun ja sitten peehen
ja takaisin suuhun...
Olen kiitollinen jos nostatte minut tästä suosta.
Varmuuskopiointi
4
313
Vastaukset
- Marja Erik Lund
mitään erillisiä ohjelmia tarvita. Senkus kopioit tärkeät tiedostot sinne ulkoiselle kovalevylle.
- XP home edition
Täällä ohjetta:
http://support.microsoft.com/kb/320820/fijokin ohjelma voi olla tarpeen. Ainakin itselläni on näin. Mulla on kansio alikansioineen, joka sisältää kuvia ja taittotiedostoja. Näitä fileitä on ehkä siinä 15000 kpl ja niitä pitää päivittää jatkuvasti. Käytän SyncBack-nimistä (ilmaista) softaa, joka pitää koneella olevan kansion sekä ulkoisella usb-kovalevyllä olevan varmuuskopion identtisenä.
- as-keetti
ThreeMice kirjoitti:
jokin ohjelma voi olla tarpeen. Ainakin itselläni on näin. Mulla on kansio alikansioineen, joka sisältää kuvia ja taittotiedostoja. Näitä fileitä on ehkä siinä 15000 kpl ja niitä pitää päivittää jatkuvasti. Käytän SyncBack-nimistä (ilmaista) softaa, joka pitää koneella olevan kansion sekä ulkoisella usb-kovalevyllä olevan varmuuskopion identtisenä.
hallitsee windowsin komentoriviä niin ei tartte
mitään erikoisia varmistusohjelmia.
xcopy hoitaa homman kevyesti vaikka koko levyltä.
Toimii Vistassakin moitteettomasti, on kokeiltu.
Lisätietoa komentoriviltä
xcopy /?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646267
- 635649
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284645- 583926
- 143825
- 323239
- 693031
- 592866
- 762647
- 471970