Elikkä otsikon kysymykseen etsisin vastausta. En tarkoita M14 S.C.O.M.ia. Tiedän, että tästä aiheesta on jo monta keskustelua mutta en ole saanut niistä selvää vastausta. Haluaisin myös tietää onko kyseisessä aseessa jotain ominaisvikoja. Toivon myös, että tähän ei vastattaisi en tiedä- tyylisillä vastauksilla.
Onko Marui M14 liian pitkä 163senttiselle?
7
369
Vastaukset
- Merlin777
Minulla on 2kpl m14:sia , oon nähnyt parilla pituisellasi kyseisen aseen , saattaa tutua painavalta ja hiukan pitkältä , mutta ihan kiva pyssy , suhteellisen tarkkakin. itse ostin omani käytettynä , mitään varsinaista ominaisvikaa en ole
huomannut.
omt pyssyni joitain kiinalaisia ja melko helppoja purkaakin tarvittaessa.- SuperX-9
Kiitos. Tuo selvitti asiaa.
- pixseli10
Tietääkö kukaa missä myydään halvalla m14 alle 50e
- Softaajax
Ei se ainakaan liian pitkä ole.
- maalitaulu nalle :(
osta jousitoiminen m14 60€ proairsoftista
- hippi poika
kummalla puolella m14:ta lataus on meinaan jos se on oikeella puolella niin en tilaa koska sitten se ei ole hyvä
- Marked One
Pitkähän se on, mutta mielestäni pelaajan pituus ei vaikuta aseen käyttöön, jos sitä osaa käsitellä oikein.
Ominaisvikoja ei kovinkaan paljoa oikeastaan ole. Latauskahva voi hajota liiallisesta ränkläyksestä ja jos oikein muistan niin tappet plate on myös aika heikkoa tekoa, eli se saattaa mennä särki.
Tässä olisi kestävämpi malli:
http://www.milgear.fi/kauppa/vahvistettu-suutinlevy-p-517.html
Tästä en ole aivan varma, mutta olen kyllä kuullut useista hajoneista tulenvalitsimista. Kai se nyt kestää, jos sitä ei pahoinpitele.
Sitten vielä tämä: ei oikeastaan vika, mutta suunnittelumoka: äänenvaimenninta ei saa paikoilleen ilman liekinraiskaajan irroittamista. Valitettavasti etutähtäin kokonaisuudessaan on osa tätä. Ei toki haittaa, jos käyttää kiikaritähtäintä.
Ei mitään pahoja vikoja, mukavan painava ja ihan kestävä ase.
hippi poika,
Latauskahva on aseen oikealla puolella, joten se ei ole hyvä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501