takalasinlämmitin ei suostu enää toimimaan.. peilit kyllä sulaa,mutta takalasi ei.. missä vika..?
takalasi..
4
464
Vastaukset
- Arto1
Todennäköisesti takaluukun välistä johto poikki.
Murtuu kun luukkua availlaan pakkasessa ja ajansaatossa johdot muutenkin rasittuu tuosta kohti, jos luukkua availlaan usein. Tinaa katkos yhteen ja kutistemuovia tai vulkanoituvaa teippiä päälle, alkaa taas pelata.- Rellunpippana
Mulla vastaava vika löytyi littimestä sulakerasian läheltä. Siellä oli semmoinen riviliitin johon tuli monta sähköjohtoa. Yksi aika paksu keltainen ( vai oliko se valkoinen ) oli selvästi kärähtänyt. Irroitin sen ja laitoin johdon päähän uuden liittimen (ostin tarvikeliikkeestä) ja takaisin siihen rivliittimeen kiinni niin johan rupes takalasi lämpeneen. Katsele niitä johtoja. Se oli kyllä selvästi tummunut.
- laguna -95 sedan
kiitos vinkeistä! eiköhän takalasi kohta taas lämpene..
- laku II
farmarissa ainakin tahtoo mennä johdot poikki taka.oven kohdalta siitä missä ne tekevät jyrkän mutkan heti,kun tulevat kattopilarista oveen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916