Braun multigourmet 3216 käyttö ohjeet?

pennypaupau

olisiko kellään BRAUN:in multi gourmet 3216:n käyttö ohjeitä,tai jos omistaa koneen niin kertoisi lyhyesti miten se toimiii ja mitä sillä voi tehdä...

10

4371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höyryttelijä

Olet onnistunut saamaan jostain käsiisi loistavan laitteen, joita ei ole enää myynnissä. Minulla on ollut tuo höyrykeitin käytössä 16 vuotta enkä luovu siitä. Perunoita meillä ei ole keitetty koskaan, vaan aina höyrytetty. Ovat maukkaampia ja terveellisempiä kuin keitetyt.

Vettä säiliöön max-kohtaan saakka, höyrytysosaan kuoritut ja halkaistut isommat perunat, pienemmät sellaisenaan. 30 minuuttia höyrytystä ja se on siinä. Porkkanat tarvistevat vähän vähemmän aikaa, samoin muut vihannekset. Perusjuttu on kuoria ja pilkkoa vähän pienemmäksi. Puuro tulee kiinteässä kulhossa 30 minuutissa, laita se höyrytysosan sisälle ja kansi kiinni. Riisi on ehdottomasti parempaa näin laitettuna kuin keitettynä. Lihan kypsennys onnistuu myös, erityisesti kalan ja broilerin. Pilko annospaloihin isommat osat, höyrytystä kalalle vain 15-20 minuuttia, broilerille 45-60 min. Ja vielä vinkki: eiliset lihapullat ilman kastiketta kannattaa lämmittää höyrykeittimessä, samoin kypsä kana. Mikrossa tulee sitkeää, höyryssä kuin juuri laitettua.

Jos käytät kahta kerrosta, lisää kypsennysaikaa.

Ja jos et halua sitä itse käyttää, myy minulle!
      Omani pelittää vielä, mutta ei ehkä enää kauan.

• pennypaupau

kiitos paljon!!!...itse asiassa mummoni sai sen joltain tutultaan ja aikoo ehkä myydä nyt sen kirpputorilla... kiitos vielä kerran! täytyy keskustella mummoni kanssa jos kerran olisit valmis ostamaan laitteen.

• pennypaupau

haluisimme tietää minkä arvoinen laite oli (sinun laitteesi)kun hankit sen, sillä laite on kuin käyttämätön...lisäksi epäilemme että laitteesta puuttu osia joten voisitko kertoa montako osaa laitteen mukaan kuuluu... jos olisit valmis ostamaan laitteen niin olisi hyvä tietää miten pitkä välimatka meillä on,me olemme Imatralla

• Höyryttäjä
        pennypaupau kirjoitti:

haluisimme tietää minkä arvoinen laite oli (sinun laitteesi)kun hankit sen, sillä laite on kuin käyttämätön...lisäksi epäilemme että laitteesta puuttu osia joten voisitko kertoa montako osaa laitteen mukaan kuuluu... jos olisit valmis ostamaan laitteen niin olisi hyvä tietää miten pitkä välimatka meillä on,me olemme Imatralla

...16-vuotta sitten hinta? Paha kysymys!En todellakaan pysty vastaamaan. Nettikaupassa uuden hinta on Saksassa 62,90€ http://www.nextag.de/Braun-FS-20-Dampfgarer-520191529/de/preise-html

Laitteen nimi on siis Braun Multi Gourmet FS 20, type 3216, puhummehan samasta laitteesta?
        Osia: 2 kpl valkoisia reikäkoreja, 1 kpl samanlainen mutta hieman pienempi musta reikäkori, 2 kpl mustia ovaalin muotoisia väliosia korien/höyrytysosan välille, kirkkasta muovista oleva kansi, 1 kiinteä musta kulho joka sopii vaalean reikäkorin sisään, laitteen sisällä oleva pieni vaalea ovaalinmuotoinen, reikäinen osa joka tulee pohjassa olevan isohkon tapin päälle. Siinä ne taitavat olla.
        Onko laite todellakin käyttämätön? Mihin hintaan myytte ja millä varustuksella? Olen nähnyt Huuto-net-sivuilla hintapyyntöä 25€.
        Asun Mikkelissä. Matkahuolto kuljettaa.

• pennypaupau
        Höyryttäjä kirjoitti:

...16-vuotta sitten hinta? Paha kysymys!En todellakaan pysty vastaamaan. Nettikaupassa uuden hinta on Saksassa 62,90€ http://www.nextag.de/Braun-FS-20-Dampfgarer-520191529/de/preise-html

Laitteen nimi on siis Braun Multi Gourmet FS 20, type 3216, puhummehan samasta laitteesta?
        Osia: 2 kpl valkoisia reikäkoreja, 1 kpl samanlainen mutta hieman pienempi musta reikäkori, 2 kpl mustia ovaalin muotoisia väliosia korien/höyrytysosan välille, kirkkasta muovista oleva kansi, 1 kiinteä musta kulho joka sopii vaalean reikäkorin sisään, laitteen sisällä oleva pieni vaalea ovaalinmuotoinen, reikäinen osa joka tulee pohjassa olevan isohkon tapin päälle. Siinä ne taitavat olla.
        Onko laite todellakin käyttämätön? Mihin hintaan myytte ja millä varustuksella? Olen nähnyt Huuto-net-sivuilla hintapyyntöä 25€.

Tuota, osia kyllä löytyy mutta kantta ei ole...
        Antaja sanoi että laite on käyttämätön.Kone on multi gourmet, braunin 3216 mutta FS 20 täytyy varmistaa..Luulen kuitenkin että puhumme samasta koneesta. Voit laittaa s-postia osoitteeseen: [email protected] Keskustellaan siten lisää kunhan varmistan osat.

• höyrystelijä
        Höyryttäjä kirjoitti:

Ostin "uuden" kirpparilta 15€ ja kaverille 20€ tossa ennen joulua. Ainakin Tampereen Bounuskirppiksellä oli viikonloppuna myytävä aivan uudenveroisen näköinen 20€.

• Laihduttaja75
        höyrystelijä kirjoitti:

Ostin "uuden" kirpparilta 15€ ja kaverille 20€ tossa ennen joulua. Ainakin Tampereen Bounuskirppiksellä oli viikonloppuna myytävä aivan uudenveroisen näköinen 20€.

Kiitos ohjeistuksesta. Löysin tämän noin 15 vuotta vanhan Multi Gourmetin äitini kaapista mutta niin toimivan! Kukaan perheessämme ei ole käyttänyt sitä aikaisemmin mutta näin laihduttamiseni myötä keksin keittimen näiden vuosien jälkeen. Ja aivan loistavaa ruokaa syntyykin. Kana erityisesti paistuu meheväksi ruskistettuani sitä ensin hiukan pannulla chilirypsiöljytilkassa. Priimaa!!

• 111

Harjavallan kodinkone myymälässä on vielä näitä kyseisiä kodinkone laitteita uusina ainakin olen nähnyt ja paljon siellä asioin :)

• john71

Lidlissä on myynnissä sellainen höyrykeitin!!!!!!!!!!!!!!!!!alle 60 euroa

• Anonyymi

Hoi jou!Rovaniemen Kontin edessä rouva kantoi sisään Gourment FS20 ja kysyin myytkö sen suoraan 5e.Tuli kaupat ja illalla höyrytin 2 poronkieltä,5 pientä perunaa,3 porkkanaa,4 kananmunaa lievässä Pan suola höyryssä???Aijai että oli hyvää ja pehmeän mureata.Mahti ostos.Suosittelen lämpimästi laitetta joka talouteen !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe