Valmistun tänä keväänä lastentarhanopettajaksi. Voinko hakea opiskelemaan erityislastentarhanopettajaksi ilman työkokemusta? (Olen jostain lukenut että työkokemusta tarvitaan, ja toisaalla sitä ei taas mainita).)
Minulla ei myöskään ole ollut erityispedagogiikka sivuaineena.
Kiitos tuhannesti, jos joku viitsisi valaista asiaa. Olen kyllä yrittänyt löytää tietoa itsekin... Olen erityisesti kiinnostunut Jyväskylän yliopiston mahdollisuuksista ja heidän sivuillaan tätä ei selkeästi tuoda esille.
LTO:sta ELTO:ksi, hjälp!
1
682
Vastaukset
- lto,lo,elo
osa-alueella 1 (EL) ensimmäiseksi etusija annetaan erityispedagogiikan perusopinnot (15 ov/25 op)
/erityispedagogiikan approbatur-arvosanan suorittaneille, joilla on vähintään kahden vuoden työkokemus
lastentarhanopettajana, ja toiseksi erityispedagogiikan perusopinnot (15 ov/25 op) /erityispedagogiikan
approbatur-arvosanan suorittaneille.
Eli hakea voi ilman työkokemusta. Etusija kuitenkin valinnoissa annetaan erkan perusopinnot appro) suorittaneille.... jne
linkin osoite vielä
http://www.jyu.fi/edu/laitokset/eri/opiskelu/eok/opiskelijavalinta/valintaperusteet.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805