Onko kellään kokemuksia Itävallan Kirchbergistä? Olen menossa sinne helmikuun lopulla ja haluaisin tietää kokemuksia rinteistä ja kylästä.
Kirchberg
2
1100
Vastaukset
- tommi
Hei, tosi mukava kylä, mielestäni parempi paikka kuin se "kuuluisampi" city siinä vieressä.
Rinteistä, no mihin verrataan, kyllähän ne ihan ok on, mutta kuten tiedät niin korkeutta ei ole Itävallan mittapuun mukaan mitenkään erityisesti.
Parhaat rinteet oli mielestäni ne uudehkot karttaan merkityt pari mustaa (oikesti lähempänä punaista) siellä isolla tuolihissillä, sorry ei ole nyt rinnekarttaa tässä, mutta näet kyllä siitä mitä tarkoitan.
Kävimme myös Söllissä ym. laskemassa, sielläpäin mielestäni hieman parammat mäet.
Niin ja ne Kitsin kuuluisat mäet, lähinnä vain turistinähtävyyksiä, lievä pettymys.- taavi
Olin viime talvena helmikuun lopussa. Sille viikolle sattui tosi lämpöiset kelit eli pahimmillaan plussaa liki 20. Rinteet oli sitten tietenkin iltapäivällä tosi pehmoset. Rinteiden puolesta siitä hyvä paikka, että voi jäädä laskemaan parhaimpiin rinteisiin vaikka koko päiväksi ja sitten vaan laskee "tien varteen" ja hyppää skibussiin. Uusia rinteitä riittää oikeastaan koko viikoksi kun voi laskea juuri Söllin alueella sekä Westendorfin alueella. Ja nythän Brixenistä pääsee uudella hissillä Westendorfin alueellekin.
Itse kyläkin oli minusta ihan hyvä. Ruokapaikkoja on hyvinkin riittävästi. Muusta menosta en osaa sanoa, koska minulle riittää vain rinteet ja kunnon ruokapaikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793