Onko kellään kokemuksia Itävallan Kirchbergistä? Olen menossa sinne helmikuun lopulla ja haluaisin tietää kokemuksia rinteistä ja kylästä.
Kirchberg
2
1125
Vastaukset
- tommi
Hei, tosi mukava kylä, mielestäni parempi paikka kuin se "kuuluisampi" city siinä vieressä.
Rinteistä, no mihin verrataan, kyllähän ne ihan ok on, mutta kuten tiedät niin korkeutta ei ole Itävallan mittapuun mukaan mitenkään erityisesti.
Parhaat rinteet oli mielestäni ne uudehkot karttaan merkityt pari mustaa (oikesti lähempänä punaista) siellä isolla tuolihissillä, sorry ei ole nyt rinnekarttaa tässä, mutta näet kyllä siitä mitä tarkoitan.
Kävimme myös Söllissä ym. laskemassa, sielläpäin mielestäni hieman parammat mäet.
Niin ja ne Kitsin kuuluisat mäet, lähinnä vain turistinähtävyyksiä, lievä pettymys.- taavi
Olin viime talvena helmikuun lopussa. Sille viikolle sattui tosi lämpöiset kelit eli pahimmillaan plussaa liki 20. Rinteet oli sitten tietenkin iltapäivällä tosi pehmoset. Rinteiden puolesta siitä hyvä paikka, että voi jäädä laskemaan parhaimpiin rinteisiin vaikka koko päiväksi ja sitten vaan laskee "tien varteen" ja hyppää skibussiin. Uusia rinteitä riittää oikeastaan koko viikoksi kun voi laskea juuri Söllin alueella sekä Westendorfin alueella. Ja nythän Brixenistä pääsee uudella hissillä Westendorfin alueellekin.
Itse kyläkin oli minusta ihan hyvä. Ruokapaikkoja on hyvinkin riittävästi. Muusta menosta en osaa sanoa, koska minulle riittää vain rinteet ja kunnon ruokapaikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769