Onko kellään kokemuksia Itävallan Kirchbergistä? Olen menossa sinne helmikuun lopulla ja haluaisin tietää kokemuksia rinteistä ja kylästä.
Kirchberg
2
1142
Vastaukset
- tommi
Hei, tosi mukava kylä, mielestäni parempi paikka kuin se "kuuluisampi" city siinä vieressä.
Rinteistä, no mihin verrataan, kyllähän ne ihan ok on, mutta kuten tiedät niin korkeutta ei ole Itävallan mittapuun mukaan mitenkään erityisesti.
Parhaat rinteet oli mielestäni ne uudehkot karttaan merkityt pari mustaa (oikesti lähempänä punaista) siellä isolla tuolihissillä, sorry ei ole nyt rinnekarttaa tässä, mutta näet kyllä siitä mitä tarkoitan.
Kävimme myös Söllissä ym. laskemassa, sielläpäin mielestäni hieman parammat mäet.
Niin ja ne Kitsin kuuluisat mäet, lähinnä vain turistinähtävyyksiä, lievä pettymys.- taavi
Olin viime talvena helmikuun lopussa. Sille viikolle sattui tosi lämpöiset kelit eli pahimmillaan plussaa liki 20. Rinteet oli sitten tietenkin iltapäivällä tosi pehmoset. Rinteiden puolesta siitä hyvä paikka, että voi jäädä laskemaan parhaimpiin rinteisiin vaikka koko päiväksi ja sitten vaan laskee "tien varteen" ja hyppää skibussiin. Uusia rinteitä riittää oikeastaan koko viikoksi kun voi laskea juuri Söllin alueella sekä Westendorfin alueella. Ja nythän Brixenistä pääsee uudella hissillä Westendorfin alueellekin.
Itse kyläkin oli minusta ihan hyvä. Ruokapaikkoja on hyvinkin riittävästi. Muusta menosta en osaa sanoa, koska minulle riittää vain rinteet ja kunnon ruokapaikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t543450- 171782
- 361771
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251412Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401342- 611319
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 1281015