Pori maailman huonoin kaupunki?

jjmjmmmmm

Jopa P-koreassa tai Sudanissa olisi mukavempaa.Siellä näet kaupungit eivät ole mitään betonikolossikyliä joita koristaa kuravelli ja koiranpaskat.

32

2179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pori on edelleen Numero 1

      Vai Pohjois-Korea. Ei sinulla taida olla hajuakaan noista mainitsemistasi paikoista. Katso edes kuvia joita ovat puolueettomat lehtikuvaajat ottaneet esim Pjonjangista. Siellä ei muuta olekaan kuin rapautuvaa betonia. Koiranpaskan puute selittyy sillä että ruoan puutteessa kiinni saadut koirat syödään juhlaruokana. Rotat ja puistojet ruoho ovat arkiruokaa.

    • mualimaa.

      Itse olen seiloriaikan nähnyt monenlaisia kaupunkeja, tosin en ole käynyt mainitsemissasi paikoissa, mutta sen tiedän, että kurjja sutua ovat kumpikin.
      Itse viihdyn Porissa, vaikka en enää asukaan siellä. Mieleni tekisi muuttaa takaisin, mutta työni ja lasteni vuoksi en voi. Ehkä sitten kun lapsilla on oma perhe, voisin eläkepäivinä asua Porissa.

    • kommuuni

      et o sitten nokialla käyny??

      • naapurin kääkkä

        Nyt menee yli hilseen


      • vielä yksi
        naapurin kääkkä kirjoitti:

        Nyt menee yli hilseen

        aihe tästä samasta, kun ei montaa kertaa vielä ole jauhettukaan. muuta sinne koreaasi, heippa!


    • Ässäfani

      Mitä sä täällä itket. Ei Pori niin paha paikka ole. Luuletko että kaikissa muissa kaupungeissa suomessa on jokainen asia täydellistä. Mieti hieman ja älä puhu paskaa. Koiranpaskaa ja sitä kuraa löytyy muualtakin. Et varmaan ole käynyt omaa kotipaikkakuntaasi pidempällä, ja tulet tänne kirjoittamaan tai sitten asut Porissa, ja jos niin on niin muuta pois kiireen vilkkaa. Negatiivinen asenne on sinullakin, koska paska ja kura vaan ensimmäisenä Porista mielessä. Porissa on ihan kiva asua. Täällä on paljon hyvääkin. Rmj, Porin Jazz, Yyteri jossa itse käyn kesäisin uimassa ja aurinkoa ottamassa useana päivänä kun ilma vaan sallii. Loistava paikka Yyteri on. Lisäksi Porissa on Ässät Popa, Pesäkarhut, Narukerä ja Kärpät. Eli ei tämä niin huono kaupunki ole kun sinä kirjoitat.

      • raparperin alla

        Olen täysin kyllästyt Poriin. Olen syntynyt täällä ja välillä muualla asunut ulkomaita myöten. Nyt taas täällä perhesyiden vuoksi.

        Saa kyllä hakea ilottomampaa paikkaa. Täällä ollaan epäystävällisiä. Ihmiset eivät tervehdi tuijottavat vaan, ovat enimmäkseen mykkäluontoisia, eivät paljon pukahda. Ikävä yllä se tarttuu itse kuhukin, meikäläinen mukaan lukien.

        Siinä eivät Yyteri, Jazzien pari viikkoa ja muut kissanristiäiset paljon paina.

        Vai näettekö kadulla iloisia ja ystävällisiä ihmisiä? Kaikki maailman murheet tuntuvat kasautuneet porlaisten harteille ja nyrkit heiluvat ja mittelöinti politiikan kentiltä kaupungin eri laitoksiin asti kuuluu ja näkyy.

        Ehkä Pori huonossa maineessa on jotakin perää, eihän kukaan tänne mielellään tule pysyvästi, naapurikunnatkin tietävät totuuden. Opiskelijapoloiset eivät pelasta tilannetta, he vaihtavat maisemia heti tilaisuuden tullen.

        Oikea rytmi on totisesti kateessa, sitä eivät mitkään imagokampanjat pelasta. En povaa Porille ruusuista tulevaisuutta ennen kuin todellista virtaa ja asennetta löytyy, toisten huomioonottamista, ystävällisyyttä, avuliaisuutta ja yhteistyöhenkeä. Totisesti se vie aikaa, jos onnistuu sittenkään.


      • ,,.,.l...mmmmm
        raparperin alla kirjoitti:

        Olen täysin kyllästyt Poriin. Olen syntynyt täällä ja välillä muualla asunut ulkomaita myöten. Nyt taas täällä perhesyiden vuoksi.

        Saa kyllä hakea ilottomampaa paikkaa. Täällä ollaan epäystävällisiä. Ihmiset eivät tervehdi tuijottavat vaan, ovat enimmäkseen mykkäluontoisia, eivät paljon pukahda. Ikävä yllä se tarttuu itse kuhukin, meikäläinen mukaan lukien.

        Siinä eivät Yyteri, Jazzien pari viikkoa ja muut kissanristiäiset paljon paina.

        Vai näettekö kadulla iloisia ja ystävällisiä ihmisiä? Kaikki maailman murheet tuntuvat kasautuneet porlaisten harteille ja nyrkit heiluvat ja mittelöinti politiikan kentiltä kaupungin eri laitoksiin asti kuuluu ja näkyy.

        Ehkä Pori huonossa maineessa on jotakin perää, eihän kukaan tänne mielellään tule pysyvästi, naapurikunnatkin tietävät totuuden. Opiskelijapoloiset eivät pelasta tilannetta, he vaihtavat maisemia heti tilaisuuden tullen.

        Oikea rytmi on totisesti kateessa, sitä eivät mitkään imagokampanjat pelasta. En povaa Porille ruusuista tulevaisuutta ennen kuin todellista virtaa ja asennetta löytyy, toisten huomioonottamista, ystävällisyyttä, avuliaisuutta ja yhteistyöhenkeä. Totisesti se vie aikaa, jos onnistuu sittenkään.

        Ässät on suurimpia viihdeasioita talvella.Sellaisesta paskasta asennevammasurffailusta ei saa muuta kuin vihaisen olon kun joutuu katsomaan työntekijöitä jotka saavat palkkaa laiskottelusta.Pesäpallo on mitätön urheilulaji eikä kiinnosta paskan vertaa moniakaan ihmisiä,futiksen 1 divisioonassa ei ole mitään seurattavaa ja porin kärpät on asennevammainen puulaakijoukkue jonka otteluihin joutuu maksamaan törkeän kalliita lippujan lajin tasoon nähden.

        Talvella Porissa ei ole mitään muuta kuin koiran paskaa ja loskaa.Kesän kissanristiäiset on läpikäyty niin moneenotteeseen että alkaa jo tympiä.RMJ on pelkkä teinipellejen juopottelusirkus.
        Yyteri lienee ainut asia porissa mikä' innostaa ,mutta ei sielläkään jaksa joka päivä selkäänsä polttaa.


      • Kyllä näin on!
        ,,.,.l...mmmmm kirjoitti:

        Ässät on suurimpia viihdeasioita talvella.Sellaisesta paskasta asennevammasurffailusta ei saa muuta kuin vihaisen olon kun joutuu katsomaan työntekijöitä jotka saavat palkkaa laiskottelusta.Pesäpallo on mitätön urheilulaji eikä kiinnosta paskan vertaa moniakaan ihmisiä,futiksen 1 divisioonassa ei ole mitään seurattavaa ja porin kärpät on asennevammainen puulaakijoukkue jonka otteluihin joutuu maksamaan törkeän kalliita lippujan lajin tasoon nähden.

        Talvella Porissa ei ole mitään muuta kuin koiran paskaa ja loskaa.Kesän kissanristiäiset on läpikäyty niin moneenotteeseen että alkaa jo tympiä.RMJ on pelkkä teinipellejen juopottelusirkus.
        Yyteri lienee ainut asia porissa mikä' innostaa ,mutta ei sielläkään jaksa joka päivä selkäänsä polttaa.

        Saa ainakin nauraa sitä räpellystä koko rahan edestä, ne harvat ketkä sinne latoon enää nykyään eksyvät.
        Olet siis oikeassa, ässät ovat yksi suurimpia naurunaiheita porissa (kai sitä viihteeksi nauramistakin kutsutaan).


      • todella syvältä
        Kyllä näin on! kirjoitti:

        Saa ainakin nauraa sitä räpellystä koko rahan edestä, ne harvat ketkä sinne latoon enää nykyään eksyvät.
        Olet siis oikeassa, ässät ovat yksi suurimpia naurunaiheita porissa (kai sitä viihteeksi nauramistakin kutsutaan).

        poliitikot Suomen naurettavimpia, poliisit näköjään asennevammaisia(ei omaa kokemusta tolta saralta), sossu täysin pelle, porilaiset sulkeutuneita, itserakkaita tuanoinniin...kyllä pohojalaaset on sitä Suomen kermaa notta en muuta virka.


      • Ässäfani
        ,,.,.l...mmmmm kirjoitti:

        Ässät on suurimpia viihdeasioita talvella.Sellaisesta paskasta asennevammasurffailusta ei saa muuta kuin vihaisen olon kun joutuu katsomaan työntekijöitä jotka saavat palkkaa laiskottelusta.Pesäpallo on mitätön urheilulaji eikä kiinnosta paskan vertaa moniakaan ihmisiä,futiksen 1 divisioonassa ei ole mitään seurattavaa ja porin kärpät on asennevammainen puulaakijoukkue jonka otteluihin joutuu maksamaan törkeän kalliita lippujan lajin tasoon nähden.

        Talvella Porissa ei ole mitään muuta kuin koiran paskaa ja loskaa.Kesän kissanristiäiset on läpikäyty niin moneenotteeseen että alkaa jo tympiä.RMJ on pelkkä teinipellejen juopottelusirkus.
        Yyteri lienee ainut asia porissa mikä' innostaa ,mutta ei sielläkään jaksa joka päivä selkäänsä polttaa.

        Juu näin on. Sinä olet sit pessimistinen persläpi. Älä kirjoita sellaisista asioista mitään kun et tiedä. Muuta muualle pelle. Susta tulis varmaan hyvä diktaattori jos pääsisit valtaan. Pori on hyvä paikka asua. Ässät on paras jos minulta kysytään. Minua ei tuollaisten paskanjauhajien lässytys hetkauta. Rmj on muuten aivan mahtava juttu Porissa. Älä hauku alaikäisiä juopoiksi. Äläkä Porilaisia urheiluseuroja miksikään asennevammaisiksi surffailijoiksi.

        Muuta pois vaikka Manseen joka on sitten niin kultakaivos. Muuta Raumalle tai Lappiin niin kun Kai Hyttinen teki. Ärsyttävä pessimististikerhon urvelo.


      • on kova jätkä
        Ässäfani kirjoitti:

        Juu näin on. Sinä olet sit pessimistinen persläpi. Älä kirjoita sellaisista asioista mitään kun et tiedä. Muuta muualle pelle. Susta tulis varmaan hyvä diktaattori jos pääsisit valtaan. Pori on hyvä paikka asua. Ässät on paras jos minulta kysytään. Minua ei tuollaisten paskanjauhajien lässytys hetkauta. Rmj on muuten aivan mahtava juttu Porissa. Älä hauku alaikäisiä juopoiksi. Äläkä Porilaisia urheiluseuroja miksikään asennevammaisiksi surffailijoiksi.

        Muuta pois vaikka Manseen joka on sitten niin kultakaivos. Muuta Raumalle tai Lappiin niin kun Kai Hyttinen teki. Ärsyttävä pessimististikerhon urvelo.

        jota ei mikään hetkauta. Heh. Taitaa näppärissä olla kirjaimet kovilla. Ja se onkin ainoa jota se uskaltaa hakata. Äidin pikku tuppinysä oikein purkaa nimimerkin suojassa itseään.


      • Niin se
        raparperin alla kirjoitti:

        Olen täysin kyllästyt Poriin. Olen syntynyt täällä ja välillä muualla asunut ulkomaita myöten. Nyt taas täällä perhesyiden vuoksi.

        Saa kyllä hakea ilottomampaa paikkaa. Täällä ollaan epäystävällisiä. Ihmiset eivät tervehdi tuijottavat vaan, ovat enimmäkseen mykkäluontoisia, eivät paljon pukahda. Ikävä yllä se tarttuu itse kuhukin, meikäläinen mukaan lukien.

        Siinä eivät Yyteri, Jazzien pari viikkoa ja muut kissanristiäiset paljon paina.

        Vai näettekö kadulla iloisia ja ystävällisiä ihmisiä? Kaikki maailman murheet tuntuvat kasautuneet porlaisten harteille ja nyrkit heiluvat ja mittelöinti politiikan kentiltä kaupungin eri laitoksiin asti kuuluu ja näkyy.

        Ehkä Pori huonossa maineessa on jotakin perää, eihän kukaan tänne mielellään tule pysyvästi, naapurikunnatkin tietävät totuuden. Opiskelijapoloiset eivät pelasta tilannetta, he vaihtavat maisemia heti tilaisuuden tullen.

        Oikea rytmi on totisesti kateessa, sitä eivät mitkään imagokampanjat pelasta. En povaa Porille ruusuista tulevaisuutta ennen kuin todellista virtaa ja asennetta löytyy, toisten huomioonottamista, ystävällisyyttä, avuliaisuutta ja yhteistyöhenkeä. Totisesti se vie aikaa, jos onnistuu sittenkään.

        metsä vastaa, kun sinne huudetaan.Olisi todella hyvä, jos tuollaiset vinkujat muuttaisi muualle onnellisten ja ystävällisten ihmisten pariin. Pori on aivan hyvä kaupunki ihmisten asua ja olla. Porissa vuodesta 58 asunut.


      • Ässäfani
        on kova jätkä kirjoitti:

        jota ei mikään hetkauta. Heh. Taitaa näppärissä olla kirjaimet kovilla. Ja se onkin ainoa jota se uskaltaa hakata. Äidin pikku tuppinysä oikein purkaa nimimerkin suojassa itseään.

        Äitin tuppinysä kuule en todellakaan ole. Ikää on sen verran että ei tarvi äidin helmoissa pyöriä. Mikään kova jätkä en ole, mutta tuollainen jatkuva Porin ja Porilaisten mollaaminen tuntuu aika käsittämättömältä. Elämä katos kasvattaa. No eipä tarvi tänne taas seuraavaan puoleen vuoteen edes tsiikata. Niin paljon hullua jengiä täällä kirjoittaa. On tainnut pimeä talviaika tehdä ihmisistä noin äkäisiä.

        Sen verran vielä nimimerkistä, niin Ässäfani olen ja sillä siisti. Nimimerkki myös pitää kutinsa. Olen nähnyt Ässien viimeisen mestaruuden 78 ja Fani olen todella isolla F:llä.


      • Ässäfani
        Niin se kirjoitti:

        metsä vastaa, kun sinne huudetaan.Olisi todella hyvä, jos tuollaiset vinkujat muuttaisi muualle onnellisten ja ystävällisten ihmisten pariin. Pori on aivan hyvä kaupunki ihmisten asua ja olla. Porissa vuodesta 58 asunut.

        On se hyvä että joku järkevä ihminen täälläkin kirjoittaa. Kiitos siitä sinulle ja hyvää loppu vuotta. Ilo on lukea jotain hyvääkin. Ihmiset ovat todella mukavia. En ikinä muuttaisi esim Tampereelle tai varsinkaan Stadiin. Toki sielläkin on varmaan asiallista jengiä. Pori on upea paikka asua. Ihmiset on vähän hiljaisia, mutta pitää vaan ymmärtää että ei me kaikki olla samanlaisia. Kyllä täällä juttuun pääsee ihmisten kanssa. Ei tämä todellakaan ole yhtään niin karmea paikka kun mikään muukaan iso kaupunki. Joka paikassa niitä ei niin hymyileviä ihmisiä on.

        Ei todellakaan saa yleistää.


    • Mikä tahansa kaupunki on sen näköinen kuin asukkaansakin. Itse olen pitkään asunut muuallakin, mutta palannut Poriin eikä ole mitään valittamista. Ihmiset jotka suhtautuvat ympäristöönsä niinkuin tässäkin ketjussa kirjoitetaan, tekevät asenteellaan, missä tahansa asuvatkin siitä juuri sen näköisen ... ovatpahan sitten lopulta oikeassakin. Mutta miksi ottaa se lähtökohtainen asenne että kaikki on "perseestä" ja arvioida kaikki sen mukaan? Pori on loppujen lopuksi aika hyvä kaupunki ... mukavia ihmisiä riittää ympärillä, koulutusmahdollisuuksiakin löytyy ja tekevälle riittää töitä.

      Mikä vittu meitä porilaisia oikein vaivaa - ihan oikeesti?

      • syytä,

        tai humanoidien. Vai johtusko koiranpaskasta.


      • Poriko?
        syytä, kirjoitti:

        tai humanoidien. Vai johtusko koiranpaskasta.

        Vaikuttaa siltä, että ne, jotka ovat aina Porissa eläneet eivät tiedä paremmasta ja puolustavat valintaansa asua Porissa koko ikänsä, jotta eivät vain myöntäisi virhettään asumapaikan valinnassa.

        Ne, jotka ovat vapaaehtoisesti tämän paikan valinneet ovat samassa jamassa. Mitä elämä olisikaan ollut muualla, sitä kun ei tiedä ja on myöhäistä tehdä tehtyä tekemättömäksi?

        Onko tosiaan niin, että tämä Pori on hyvä paikka elää? Jos vaikka suuntaa katseensa vaikka Pohjanmaalle päin, siellä asiat ovat ymmärtääkseni paljon paremalla tolalla monessa suhteessa. Vaikkapa talouden ja yhteistyökyvyn kannalta.

        Miksi pitää peitellä sitä, jos Porissa vallitseva asenneilmasto ja toimintakulttuuri mättää? Helppo lytätä kritisoijat vinkujiksi ja toivottaa tervemenoa muualle. Mihin Porin ja porilaisten tulevaisuus on menossa? Miettikääpäs H C Andersen satua Keisarin uudet vaatteet? Miksiköhän se satu tuli mieleeni?


      • Poriko? kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että ne, jotka ovat aina Porissa eläneet eivät tiedä paremmasta ja puolustavat valintaansa asua Porissa koko ikänsä, jotta eivät vain myöntäisi virhettään asumapaikan valinnassa.

        Ne, jotka ovat vapaaehtoisesti tämän paikan valinneet ovat samassa jamassa. Mitä elämä olisikaan ollut muualla, sitä kun ei tiedä ja on myöhäistä tehdä tehtyä tekemättömäksi?

        Onko tosiaan niin, että tämä Pori on hyvä paikka elää? Jos vaikka suuntaa katseensa vaikka Pohjanmaalle päin, siellä asiat ovat ymmärtääkseni paljon paremalla tolalla monessa suhteessa. Vaikkapa talouden ja yhteistyökyvyn kannalta.

        Miksi pitää peitellä sitä, jos Porissa vallitseva asenneilmasto ja toimintakulttuuri mättää? Helppo lytätä kritisoijat vinkujiksi ja toivottaa tervemenoa muualle. Mihin Porin ja porilaisten tulevaisuus on menossa? Miettikääpäs H C Andersen satua Keisarin uudet vaatteet? Miksiköhän se satu tuli mieleeni?

        Pohjanmaasta ei ole kokemusta pohjois-pohjanmaata, tarkemmin ottaen Raahea enempää. Ei tuo mainisemasi siellä toteudu, jopa paikallisten asenne kaupunkiinsa on negatiivisempi kuin täällä. Ero on vain siinä, liekö se pohjalainen ylpeys, ettei siitä puhuta ääneen. Kaikki on olevinaan hyvin mutta eriyisesti tuo yhteistyökyky kaatuu järkyttävään kateuden määrään ja selkäänpuukottamiseen. Ei ollut Savo sen kummempaa seutua, niinkuin ei ollut pääkaupunkiseutukaan, se itseasiassa on ollut kaikkein ikävintä seutua asua vaikka "mahdollisuuksia" pitäisi olla. Noin kolmannenneks elämästäni olen töiden perässä asunut muualla, joten hiukan on kokemustakin mielipiteeni pohjaksi. Toisaalta en edes ole koskaan ajatellut itseäni esim "porilaisena", niinkuin en missään kaupungissa asuessani vastaavasti, tuntuisi hölmöltä hahmottaa itseään tai ketään muutakaan asuinpaikkansa mukaan ... Se nyt on vain kaupunki, ja tämä on niin pieni maa ettei noiden välillä pääse täällä edes suuria eroja syntymään.


    • Kajaanissa

      Se on vielä pahempi nurkkapatriootteja koko porukka, pahempia kun Porissa. Olen asunut kummassakin.

    • Porilainen-78

      Taitaa sitten olla vaan parempi muuttaa sinne sitten...Hyvää matkaa !!!

      • kaikilla

        "Taitaa sitten olla vaan parempi muuttaa sinne sitten...Hyvää matkaa !!!"

        Jollet ole samaa mieltä kanssani mene pois näköpiiristäni. Rakentavaa?


      • Vitun ässäfani
        kaikilla kirjoitti:

        "Taitaa sitten olla vaan parempi muuttaa sinne sitten...Hyvää matkaa !!!"

        Jollet ole samaa mieltä kanssani mene pois näköpiiristäni. Rakentavaa?

        et saa ollenkaan vittu kirjoittaa vittu täällä vittu mitään vittu. Mutta vittu jos vittu olet vittu ässäfani vittu niin vittu sitten vittu saat vittu kirjoittaa. Vittu!


      • Ässäfani
        Vitun ässäfani kirjoitti:

        et saa ollenkaan vittu kirjoittaa vittu täällä vittu mitään vittu. Mutta vittu jos vittu olet vittu ässäfani vittu niin vittu sitten vittu saat vittu kirjoittaa. Vittu!

        Tehdään yksi asia selväksi. Olen Ässäfani ja sillä siisti. Toinen asia on sit se että kun käytit näitä mainittuja sanoja, niin luuletko että en osaa mitään muuta kirjoittaa kun sitä v:tä. Erehdyt aika pahasti. Luuletko että kiroan ja kirjoitan täyttä soopaa koko ajan. Muutenkaan en tänne paljoakaan kirjoita joten mietipä sitä.

        Sorry jos sinun luonnollesi kävi ensimmäinen vastaus tähän keskusteluun. Poria vaan haukutaan joka käänteessä, ja jos sinua ärsyttää se kun joku antaa positiviista palautetta niin pysy pois täältä. En ole kuule mikään ärsyttävä ihminen. Olen ihan mukava tyyppi. Erehdyt jos tosiaan luulet että suustani tulee vaan v-nimisiä sanoja.

        Sinä muuten saisit rakennettua sillan noista sanoista mitä kirjoituksessasi oli. Jos niitä on tullut itselläkin jonkin verran, mutta kun sinulla niitä tuli lähes joka toinen.


      • Fundeeraaja
        Ässäfani kirjoitti:

        Tehdään yksi asia selväksi. Olen Ässäfani ja sillä siisti. Toinen asia on sit se että kun käytit näitä mainittuja sanoja, niin luuletko että en osaa mitään muuta kirjoittaa kun sitä v:tä. Erehdyt aika pahasti. Luuletko että kiroan ja kirjoitan täyttä soopaa koko ajan. Muutenkaan en tänne paljoakaan kirjoita joten mietipä sitä.

        Sorry jos sinun luonnollesi kävi ensimmäinen vastaus tähän keskusteluun. Poria vaan haukutaan joka käänteessä, ja jos sinua ärsyttää se kun joku antaa positiviista palautetta niin pysy pois täältä. En ole kuule mikään ärsyttävä ihminen. Olen ihan mukava tyyppi. Erehdyt jos tosiaan luulet että suustani tulee vaan v-nimisiä sanoja.

        Sinä muuten saisit rakennettua sillan noista sanoista mitä kirjoituksessasi oli. Jos niitä on tullut itselläkin jonkin verran, mutta kun sinulla niitä tuli lähes joka toinen.

        Katsoin sattumalta koko ketjun läpi ja, kas kummaa, ässäfanin lupaus:
        No eipä tarvi tänne taas seuraavaan puoleen vuoteen edes tsiikata. Niin paljon hullua jengiä täällä kirjoittaa. On tainnut pimeä talviaika tehdä ihmisistä noin äkäisiä.
        Aika lyhyet on nuo puolet vuodet tällä ässäfanilla.
        Ja mulla on muuten vieläkin se mestaruusvuoden pusero ehjänä tallella, koko 56, eikä ole muuten runsaista kyselyistä huolimatta myytävänä. Itse olen vasta 57 v.


    • missä mennään?

      Et taida olla tietoinen, etät porissa on miljoonakämppiä!

      Laita piruuttas Googleen tai Youtubeen hakusanaksi "Tuulikylä" ja ihmettele vähän parempaa asumista!

      • ihan tajuton

        Tajuttoman näköinen kämppä!


      • uusi asuinalue

        Onhan sinne uudelle alueella rakennettu toinen toistaan hienompia omakotitaloja...


    • Zoom in / out

      Et taida olla asunut Porissa vielä kovinkaan kauaa ?

      Montako porilaista tunnet ?

      Oliko tämä kaikki mitä 450 sait irti koko historiasta ?

    • Autiotalon Vesa

      Aikapaljon on itsestä kiinni että ja keiden kanssa on kaveri ?

    • ei hätää

      Turha hätäillä! Pori on upea paikka asua ja täällä on paljon suurituloisia!

      • paperi1

        Ei tarvitse enää hätäillä kun on jo paskaa housuissa. Terveisiä porilaisille, eikö ne oo niitä joilla on aina hiukan kakkaa housuissa ja korvien välissä pahvia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe