Hotelli/mostelli Sveitsissä omistaa suomalainen??

Tahtoo alpeille!

Hei!

Tietääkö kukaan alppimajaa, jonka omistaa muistaakseni suomalainen nainen ja sveitsiläinen mies. Paikan nimikin on käännetty sukunimestä joku kivipuro,solapuro tai vastaava. En ottanut nettiosotetta ylös, kun surffailessa löysin paikan. Nyt en tietenkään löydä sitä millään. Paikka oli zurichin lähellä, mutta kuitenkin reilun ajomatkan päässä.
Pystyykö kuka auttaan? Tietääkö joku mestan? On ihan vuoren juuressa.

3

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai Itävallan puolella?

Itävallan Ramsaussa on vastaavanlainen, ettet vain tarkoita sitä. On muhkean Dachsteinin juurella, Savisalo on nimi, edelleenkin vaikka pari eronnut ja omistajat vaihtuneet. Mukava paikka, jos satut sinne suunnalle, suosittelen: www.hotel-savisalo.at/

Sveitsissä olen liikkunut paljon, mutta en ole törmännyt kysymääsi paikkaan. Ranskan puolella sen sijaan on useitakin suomalaisten omistamia majapaikkoja, mm. Loiren laaksossa ja Pyreneillä.

• Tahtoo Itävaltaan! :)

Kyllä. Hienoa! Kiitos!
        Ahdistus meinasi iskeä, kun en enää muistanut tuota paikkaa. Millaset omistajat sillä nyt on? Satutko tietään? Pärjääkö tuolla muuten ilman saksankieltä?
        Englannilla?

Kiitokset suuret!
        Terv. Kone kohti Itävaltaa!! :)

• tähtisade
        Tahtoo Itävaltaan! :) kirjoitti:

Kyllä. Hienoa! Kiitos!
        Ahdistus meinasi iskeä, kun en enää muistanut tuota paikkaa. Millaset omistajat sillä nyt on? Satutko tietään? Pärjääkö tuolla muuten ilman saksankieltä?
        Englannilla?

Kiitokset suuret!
        Terv. Kone kohti Itävaltaa!! :)

..mainiosti ilman saksankielen taitoa. Englannilla tulee toimeen aivan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe