vuoden vaihteen tietämillä Meksikoon. Vaatimuksia seuraavat: meren ranta noin 1 km säteellä, hyvää ja edullista ruokaa ja paljon katukeittiöitä, shoppailupaikkoja jne.
Vastaukset 5
- katukeittelijä
Vastaa toiveisiisi! Ruoka katukeittiöissä on mukavan edullista, 5avenuella on kaikki paljon kalliimpaa.
Olimme ystävän kanssa marraskuussa ja oli kyllä mukava paikka!- paikka missäpäin
Meksikoa? Mikä on ruuan ja juoman hintataso? Esim. olut ja votka.
- on Yucatanin...
paikka missäpäin kirjoitti:
niemimaalla, Cancunin vieressä.
- on laihahkoa
paikka missäpäin kirjoitti:
kuin Lapin kulta, mutta voit maistella sitä etukäteen ostamalla Alkosta Coronaa tai Solia. Hintataso vaihteli kaupungista/kylästä/kadusta/ruokapaikasta riippuen.
- valinnanvaraa
Tulun, tuo Pl del Carmen, Cozumel, Mazatlan jonne joutuu menemään omin päin, Tampico, Acapulco, Champoton samoin, Isla Mujeres, Cancun j.n.e. Siitä vain netistä katsomaan ja valitsemaan! Värikästä matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451