Hyvästi Rico

Rico

Tänään(17.11) rakas ystäväni Rico saatettiin viimeiselle matkalleen klo. 12.30.

Sä lähdit luotain pois,
etkä takas tuu koskaan.
Sua jäin mä kaipaamaan,
mut sun parempi nyt on.
Enää kärsi sä et,
saat elää vapaana tuskista.
Sua mietin aina vaan,
kumpa täällä oisit luonain.

Hyvästi Rico!

16

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukulainen?

      Mikähän mahtoi olla Ricon oikea nimi?

    • hanna

      Olen pahoillani :(

      • Rico

        sukulainen?: Mihin Ricon oikeaa nimeä tarvitset?


    • Late.

      Otan osaa suruusi.

      • marion

        Olen pahoillani menetyksestäsi ja otan osaa.


    • Tervueren

      On surullista kuulla, että koirasi on kuollut.
      Otan osaa.

      • hantta

        surullista että koirasi kuoli.
        otan osaa suruusi!


      • Leena
        hantta kirjoitti:

        surullista että koirasi kuoli.
        otan osaa suruusi!

        Suru ja luopumisen tuska raastaa sisintäsi.Tunne
        on tuttu, oma koirani, rakas kerrynterrieri Ambra
        nukutettiin 13.10.03. Vieläkin itken joka päivä,
        mutta Ambralla on hyvä olla.


    • ikiliikkuja

      Näitä viestejä on aina niin surullista lukea. Ymmärrän surusi erittäin hyvin.

      Ihmiset, nauttikaa belgianpaimenkoiristanne. Vaikka joskus haluaisittekin tehdä niistä rukkasia varusmiehille, niin lopussa huomaatte, että se on ollut teidän kuudes aistinne.

      Minun ikiliikkuja-tervuni, kaunis kauriinpunainen koheltajani, loikkasi viimeisen loikkansa yli 15 vuoden ikäisenä viime syksynä. Yhtäkkiä oli elämä tyhjää, tyrmäävää, autiota. Sieluni suree yhä.

      Kiitos sinusta, koirani.

      Yhä vielä, vuosi tapahtuneesta, suru ja tuska iskevät salaa.

    • tulinummi

      Vuosi sitten poismennyttä vanhaa tervuani yhä surren:

      KOIRAN KYMMENEN PYYNTÖÄ IHMISELLE

      1. Elämäni kestää ehkä kymmenen tai kaksitoista vuotta. Jokainen ero Sinusta merkitsee minulle kärsimistä. Ajattele tätä ennen kuin hankit minut.

      2. Anna minulle aikaa käsittää mitä vaadit minulta.

      3. Isäntäni, älä anna minun pettyä, istuta luottamusta - siitä elän.

      4. Jos et ole minuun tyytyväinen, älä ole kauan vihainen minulle, sinulla on työsi, huvisi, ja ystäväsi - minulla on vain sinut.

      5. Puhu joskus kanssani. Vaikka en täysin ymmärrä sanojesi merkitystä, niin ymmärrän - joka solullani äänesi sävyn, joka puoleeni kääntyy.

      6. Tiedä isäntäni. Miten minua kohtaan käyttäydyt - sitä en unohda koskaan.

      7. Muista leukani voisivat satuttaa sinua ja murskata pienet kätesi luut, mutta en koskaan halua käyttää niitä siihen.

      8. Ennenkuin haukut minua työssäni haluttomaksi, vastahakoiseksi, tai laiskaksi, ajattele: ehkä sopimaton ruoka kiusaa minua, ehkä olin liian kauan aurongossa tai kuumassa autossa tai saattaahan minulla olla - murtunut sydän.

      9. Isäntäni huolehdi minusta. Kuten tulen vanhaksi - myös sinä tulet kerran olemaan vanha.

      10. Rakas isäntäni! Kulje jokainen vaikea matka kanssani! Älä koskaan sano: "En voi nähdä sellaista" tai "Sen on tapahduttava poissaollessani." Minulla on kaikki helpompaa sinun kanssasi - myös viimeinen matkani.

    • marmara4ever

      otan osaa suureen suruusi. itse en voisi elää ilman omaa marmaraa(groenendael)! suuri suru on menettää jotain niin tärkeää. belgi on aina ihana ja mukana hyvässä kuin pahassa mun oma paras kaveri olis todella vaikeata! koita kestää=)

    • Osanottoni

      - sateenkaarisillalle, muiden edeltä menneiden pienempien ja vähän suurempienkin eläinystäviemme luo.

      Kauniita unia kaikille enkelikoirille ja muille, lajista riippumatta. Omillenikin, joita yhä vain kaipaan, jotka usein ovat mielessäni.

      Nukkukaa hyvin, ystävät:)

      • Jonna

        Menetin itse kaks vuotta sitten belgis gronendale narttuni ja tiedän mikä suru se on otan osaa suureen suruusi


    • Blacky De La

      Tiedän koita päästä yli vain.Minullekin on tapahtunut noin, omalle eläimelle. Minä kerron myös pienen runon:(koiran näkökulma)
      Katsot minua rakastaen,
      minä katson takaisin.
      On mulla suuret tuskat,silmät lasittuu.
      Minä menen, on aikani.
      Älä minua sure.
      Koska niinkunin intiaanit sanovat
      olen siellä missä sinäkin.
      älä yritä tätä kaartaa.
      Olen aina kanssani!

    • Laherry

      En voi edes kuvitella miltä susta tuntuu. Itselläni kohta 9 -vuotta täyttävä Tervueren naaras ja täysillä menee. En voi edes kuvitella mitä sen jälkeen kun oma karvaturri poistuu luotani. Todella surullista.

      Tää rauhattomuus vain
      jäi jälkeen onnestain.
      Hän mennyt on pois.
      -Pois mun luota, hyvään suojaan-
      Kyynel poskellain
      -Mul on ikävä sua-
      Hän on mennyt pois.

      Hyvästi Rico. Ricolla on nyt hyvä olla.

    • Dark Angel

      Osan ottoni...Syvimmät osan ottoni...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe