mult vedettiin housut alas

määäääää

kun olin koulussa niin siel oli yksi poika se on ihan ällö ja kun sen kaveri on se josta mä tykkään niin se ei tienny yhtään mitään se ällö poika suunnitteli yksin ja kun mä olihn ruokalassa niin se poika tuli ja kysäs multa jotain olin ihan joo se tuli taas sitten se veti housut alas nilkkoihin asti olin ihan nolona rupesin kiljuu ihan älysti ja kaikki katto ja nauroi mulle olin sillon vielä 13wee

46

7714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhah

      ihan oikein!

      • ärsyyntynyt

        vitsin jähjäh! Ettäs kehtaat! No kumminkin voin sanoa että se ällö poika oli ihan täys mäntti! Eli päässä ei paljon pelannut. Miten ihmiset on nykyään tällasia? Jähjähkin on elävä esimerkki siitä.


      • Legendaarinen pila


      • Anonyymi

        Mun kiusaamiseni sai alkunsa, kun oppilaat olivat kertoneet kotonaan mun sukunimen, eli että olin samalla luokalla. Vanhemmat olivat ilmeisesti kertoneet vihansa meitä, isääni kohtaan, ja siitä alkoi kivitys ja haukkuminen koulun jälkeen kotimatkalla. Äiti huomasi muuten niin eloisan tytön alakulon kotiin tultuani, niinpä hän tuli katsonaan mun kotimatkaa. Kivitys ja haukunta oli menossa, äiti kysyi mitä tämä nyt on, siihen loppui kivitys, haukunta jäi. Isäni oli ulkomaalais-taustainen, ei suomalainen, tämä oli syy, olimme ahkeria talkoilaisia, mut siellä kuuli totuuden lasten suista, loppui talkoot siihen. Pahimmat vihaajat olivat siinä mäellä, taxikuski äiti, isä en tiedä mitä teki. Seuraava oli eri luokalla mut samassa sakissa liikkui. Sit oli pahin tää joka asui kauempana, asuu edelleen siellä, tuskin on käynyt kotikuntansa ulkopuolella jos pielavettä ei lasketa. Terveisiä vaan


      • Anonyymi
        The.Chosen.One kirjoitti:

        Legendaarinen pila

        Jota ei o vissiin siulle tehty ku on kerran niin legendaarinen


      • Anonyymi

        EI OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kiusaamiseni sai alkunsa, kun oppilaat olivat kertoneet kotonaan mun sukunimen, eli että olin samalla luokalla. Vanhemmat olivat ilmeisesti kertoneet vihansa meitä, isääni kohtaan, ja siitä alkoi kivitys ja haukkuminen koulun jälkeen kotimatkalla. Äiti huomasi muuten niin eloisan tytön alakulon kotiin tultuani, niinpä hän tuli katsonaan mun kotimatkaa. Kivitys ja haukunta oli menossa, äiti kysyi mitä tämä nyt on, siihen loppui kivitys, haukunta jäi. Isäni oli ulkomaalais-taustainen, ei suomalainen, tämä oli syy, olimme ahkeria talkoilaisia, mut siellä kuuli totuuden lasten suista, loppui talkoot siihen. Pahimmat vihaajat olivat siinä mäellä, taxikuski äiti, isä en tiedä mitä teki. Seuraava oli eri luokalla mut samassa sakissa liikkui. Sit oli pahin tää joka asui kauempana, asuu edelleen siellä, tuskin on käynyt kotikuntansa ulkopuolella jos pielavettä ei lasketa. Terveisiä vaan

        Aiheena oli "mult vedettiin housut alas"


    • alas?

      se typerys vaa pitkät housut alas? Vai vetikö se sulta kaikki housut

      • def

        mitä vitun väliä sillä on!


      • Anonyymi

        K
        2lektj4


    • Anonyymi

      on se ilkeetä. Itelläni tehtiin sillee et heitettiin pukuhuoneesta kalsarit jalassa pihalle. Että oli noloa

      • törkeempää

        No meitsille ei jätetty kalsareitakaan!


    • yösähkö

      sain päivän naurut!!! kiitos vitutti niin vitusti ennen kun lukasin sun jutun! sinuna en huutelis tollasta!!

      • niinpä hyvinkin?

        Sinuna taas en huutelisi tuollaista, hyvä yösähkö.


    • kohtupora1

      läppä aijjäää!!!!

    • 7 luokkalainen

      on multa myös vedetty housut alas ( lökäri farkut ) välitunnilla 2 kpl 8 luokkalaista toinen piti takaa päin kiinni ja toinen veti mun farkut alas

    • Housutalas

      On vedetty koulussa välkällä muutaman kerran. Mutta onneksi vain farkut läksi alas.

    • Pikkupoikanakoulussa

      Minä menin vessaan koulussani,Ja isommat pojat tulivat perässäni ja ottivat multa housuni alas vessassa, Sen jälkeen ne pissattivat mut, Sitten ne päättivät tarkistaa mun pippelini, Ei tullut spermaa vielä silloin, (olin 11 tai 12v). Sen jälkeen ne läksivät pois vessasta, Minä nostin housuni yläs, ja menin suoraan opettajien huoneeseen ja kerroin mitä pojat olivat tehneet mulle vessassa. En tiedä mitä sitten tapatui.

      • Anonyymi

        Eiks vessassa muutenkin oteta housut pois ku mennään asioille?


    • triple 6

    • Housutalas

      Minä olin 15v poika, Ja meillä oli vieraina mun äiti sisko, Se kysyi että onko sulla alkanut jo karvat kasvamaan. En vastanut sille mitään, Vaan yritin mennä pois äiti ohi, Silloin äiti veti multa housuni alas niin nopeasti että en kerinnyt tehdä mitään, Vaan seisoin munat paljaana hänen siskonsa edessä. Minä huusin, ÄITI, Ja nostin kiireesti housuni yläs. Ja menin omaani huoneeseeni. Ja naiset nauroivat mulle siellä.

      • pojaltahousutalas

        Rupesiko "pikkupojalla" seisomaan


      • 185

        Sulla on maailman paskin äiti ja sisko niitte kuuluisa mennä helvettii


      • 185
        pojaltahousutalas kirjoitti:

        Rupesiko "pikkupojalla" seisomaan

        Pidä turpasi kii pervo mee sinäki homoilemaaa äitis Kaa ku nii kiinnostavaa että menee isäs luo ääliö


      • 185
        185 kirjoitti:

        Pidä turpasi kii pervo mee sinäki homoilemaaa äitis Kaa ku nii kiinnostavaa että menee isäs luo ääliö

        Sanoo tyyppi jonka nickname on Pojaltahousutalas ja plus kysyy rupesko seisoo vitun tekopyhä paska


    • hdkjna

      Mun yks luokkalainen joka itkee tosi helposti veti kerran mun kaverilta housut alas välitunnilla ku ei ollu välkkä valvojaa. Sit se huus että Sillä on pikkarit! Ja sit ku me kysyttiin siltä eikö sit sulla itelläs oo ni se lähti mettään itkemään. Mikä nolo!

    • määäääääääääääääääääää

      voi kun kamalaa, tota tapahtuu meidän koulus joka päivä XD

    • sarno

      aika syvää paskaa äijä

    • Rszrdztdxtfcyfc

      Takavuosina oli aivan normaalia, että pimujen rintoja ja peppua tunnusteltiin ja hyväiltiin. Nykyään on kaikki inhimillinen toiminta tehty vaikeaksi.

      • fgjdfkgner345

        Onko toisten koskettelu ilman syytä normaalia?


    • opksvvittu

      mutta miksi kiljuit?

      • Anonyymi

        Olin nuorisokahvikassa vaparina, siellä näki miten nuoret tytöt kuvas rintojaan ja näytteli sit niitä otoksia...


    • Apuatarjolla

      Tajua et se oli prankki mullekki on tehty ja itekki teen joskus joo on se aika homoa kavereiden kaa mut kiristä housut jos joku yrittää ku se failaa ja lähtee karkuu ni äkkiä tee samoin sille

    • 9000

      Housujen alasvetäminen on seksuaalista häirintää. Rikosilmoitus.

    • ihanarunkku

      Se oli jotain ,vuonna nolla.....,kun siskoni veti multa housut kinttuihin (alkkarit) Sinä sitte pällistelin likkalauman keskellä !!! Loppui kikattelu,kun aloin runkkaamaan niiden nähen....Pippelini kasvoi julmiin mittoihin...ja tytöt lähti :)

      • bigdick3000

        kerää ittes mun muna on isompi ku su. haluuks vertailla? sc: jerewiren


    • Aaro

      Surullista

    • vbncv

      Multahi veettii houssut alas kun olin 13:ta. Tok sol peoka jok tek sen. Kai hää semp tähte kö lähiympäriistössä paimensi tyttölöötä.
      Outtelin siinä siis köksätalouden tunnin alantaa, seiste seinää vaste. Sitten muudan oikiala kupeellani istuksinut nilikki lurjus nykäs pikaasesti ainaki ulkoisimmat housut alas. Se kävi joutuin kun en ollu farkkumiehiä sillon. Jotku kolleket olletiki verhoivat kreisejäni. En muista vetikö kalsaarihhi samala vai oliko mulla niitä sillo. Kiva lopetus hetkelle kun kaikki vaiti vartoivat tunninalkua omiaan miettien.
      Sai se hykertelyä aikaan ja muudan mulkku impi tohti jopa pahastua kun joutui paljaat jalkani näkemään.

    • Anonyymi

      surun lista

    • Anonyymi

      Ei oo vrm kivaa☹️

    • Anonyymi

      Mulla vedetiin housut alas eka luokalla se oli yks kakkos luokka Laine tyttö. ope oli keskustelemassa toisessa huoneessa ja minä nukuin. sit se vaan veti ne alas alkaritkin ja en huomannut mitään:(

      Kaikki nauro😳

    • Anonyymi

      Ootko 8v?

    • Anonyymi

      Olin kavereitten kanssa metsässä leikkimässä niin en huomannut että yks ärsyttävä poika tuli sinne kaverinsa kaa ja laskivat multa housut yks piti mua loillaan ja toinen laski mun housut yks toinen kaveri otti kuvan siitä. Kyl nolotti.

    • Anonyymi

      Saka

    • Anonyymi

      Jaaa

    • Anonyymi

      Hr idtpfv Cafe katv kari Kati kaksi koti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe