Onko kellään kokemuksia grillaavasta mikroaaltouunista? Tekeekö niillä mitään vai kannaattako hankkia perinteinen?
Grillaava mikro?
3
1774
Vastaukset
- eee1
Kyllä se grilli toimii, jos sen kanssa malttaa mielensä. Itseasiassa mikroaaltouunin käyttö ruoanvalmistuksessa saattaa olla järkevää yhden tai kahden hengen talouksissa. Kannattaa opetella käyttämään miroaaltouunin ominaisuuksia, koska ruoka maistuu aivan yhtä hyvältä kuin perinteisillä tavoilla tehty ruoka.
- mikroukko
Kiitos vastauksestasi. Samansuuntaisia vastauksia on omat kyselynikin tuottanut. Taidanpa laittaa hankintalistalle.
- DorisTi
mikroukko kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Samansuuntaisia vastauksia on omat kyselynikin tuottanut. Taidanpa laittaa hankintalistalle.
Mä sain käytetyn grillimikron (ilman käyttäriä tai ohjeita) mutta en osaa käyttää sitä grilliä mihinkään.. Mitä sillä voi helposti tehdä? Löytyisköhän netistä ohjeita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628