olen 87 ja 91 syntyneiden lasten äiti lapset ovat edellisestä avoliitosta nyt olen naimisissa miehen kanssa jolla ei ole omia biologisia lapsia.lapset asuvat edelleen kotona,mutta kun muksut on jo isoja ja sanoo omia mielipiteitää on vaikeaa.mieheni yrittää vanhempaa lasta muuttamaan pois ja mitkään asiat sovi jos ei mennä niinkuin hän sanoo ja minä joka olen helvetin itsepäinen pidän todellakin lapsieni puolta,nuorempaan hän on käynyt käsiksi "17"tyttö ja lyönyt nyrkillä käsivarteen tyttöni on ollut aina isin tyttö niinpä hän soitti biolokiselle isälleen ja siitäpä sota syttyi.entinen mieheni on ollut yhteydessä sosiaalitoimistoon ja nyt alkaa puhuttelu !apua mitä tehdä
auttakaa
6
554
Vastaukset
- !!!!!!!
jos miehesi käyttäytyy väkivaltaisesti lapsiasi kohtaan niin muuta lapsiesi kans pois!!!!
tottakai omia lapsiaan puolustaa ja vaikka lapsi rumasti puhuu niin siltikkään käsiksi ei saa käydä. tottakai lastesi isä haluaa että lapsilla on turvallinen olla samassa tilanteessa minäkin ottaisin yhteyden sosiaaliin.
miksei esim "isintyttö" voi muuttaa isänsä luokse??- oolalaa
22v ei enää ole mikään lapsi,haloo.Aikuinen ihminen,jonka pitäisi elää omaa elämäänsä ja asua jo itekseen.Kannattaisko keskustella sen ukon kanssa kotona eikä täällä pähkäillä?Jos et uskalla sille puhua niin menkää jonnekkin perheneuvolaan tms.Tai heitä ukko pihalle,sit ´kohta lähtee lapset ja sitten ootkin itekses rauhassa.
- herää!!!
Potkase tommonen kusipää pihalle!!!
Aivan oikein että sosiaalipuoli on sotkettu teidän sairaaseen elämään - tuttuja jotka
jaksoivat uusio miestä (äitinsä) haukkua pitkään ja hartaasti. ihme kyllä tuo miekkonen sen otti aika iisisti.
oletko katsonut missä suhteessa pidät lapsesi puolta (koska minusta ei ole hyvä asia jos lapsi uusio puolisoa haukkuu) vaikka ei tästä tykkäisikään..
parempi olis saada sopu vaan kaikkien keskelle lasten ja miehesi. mitenkäs tuo vanhempi lapsi asuu mut ei maksa vuokraa tee kotitöitä..??- luutaliita
tämä 22v.vetelä kuin vehka paska tekee tosi ikävää sanoa omasta lapsesta noin,käy töissä mutta kotityöt eivät kiinnosta omaahuonettaakin siivonnut viimeiset 3kk lupaa siivota mutta mitään ei tapahdu niin tästäpä isä puoli saa hepulin kun itse on oikein pilkunnussija mutta ei silti kauheasti osallistu kotitöihin mutta jos poika tästä huomauttaa että itsekään et tee kotona mitää niin siitäpä riemu syntyy,lasten biologinen isä on alkoholisti lähtö on ollut monta kertaa lähellä ja kaikki riidat johtuvat minusta olen huono kasvattaja mieheni mielestä,sitä naputusta kuulee heti kun tulee töistä muksus ei tee sitä eikä tätä,tytär on hirveän tempperamenttinen ja sanoo asiat isäpuolelleen päinnaamaa eikä kaunistele asioita olen hirveän väsynyt mutta tulipa purattua sydäntä kirjoitelkaa
- meillä myös
luutaliita kirjoitti:
tämä 22v.vetelä kuin vehka paska tekee tosi ikävää sanoa omasta lapsesta noin,käy töissä mutta kotityöt eivät kiinnosta omaahuonettaakin siivonnut viimeiset 3kk lupaa siivota mutta mitään ei tapahdu niin tästäpä isä puoli saa hepulin kun itse on oikein pilkunnussija mutta ei silti kauheasti osallistu kotitöihin mutta jos poika tästä huomauttaa että itsekään et tee kotona mitää niin siitäpä riemu syntyy,lasten biologinen isä on alkoholisti lähtö on ollut monta kertaa lähellä ja kaikki riidat johtuvat minusta olen huono kasvattaja mieheni mielestä,sitä naputusta kuulee heti kun tulee töistä muksus ei tee sitä eikä tätä,tytär on hirveän tempperamenttinen ja sanoo asiat isäpuolelleen päinnaamaa eikä kaunistele asioita olen hirveän väsynyt mutta tulipa purattua sydäntä kirjoitelkaa
kaksi murkkua ja avomies.Kyllä joskus mielipiteet ja kommentit lentelee puolin ja toisin.Tärkeätä äidin roolissa on mielestäni se,että ollaan tasapuolisia.Joskus olen mieheni puolella lapsiani vastaan,joskus ollaan lasten kanssa samaa mieltä,eri mieltä kuin avomies.Helposti äiti ajautuu puolustuskannalle lapsien puolelle,oli tilanne mikä tahansa.Jos lapsen huoneen siivouksessa on kritisoitavaa,voi siitä olla samaa mieltä miehen kanssa ja lapsi saa selkeän kommentoinnin kahdelta aikuiselta,että tilanteelle tosiaankin pitää tehdä jotain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433600- 1612658
- 1552042
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161709Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.441484- 1161421
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771330Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2321262Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691224- 841207