Talo vuokrattavana

Bosco

Meillä on talo Trogirin lähellä jota vuokrataan mutta koska näillä sivuilla ei saa mainostaa, niin kysynkin että te jotka olette Kroatiasta kiinnostuneet niin mistä etsitte vuokrapaikkoja että tietäisimme missä mainostaa?

8

2860

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei miksi ei?

miksei taalla voi mainostaa?eikohan se siten poisteta sivuilta jos silta nayttaa heille.matkail palsti nama ovart.olen itse ahkerasti mainostanut.
      Olen itse kiinnostunut kyseisesta kohteesta.

• T.V.

Minä laittaisin tämän sivuston Tori-palstalle mainoksen. Siellä on kohta Vuokrataan ja sen alla Mökkejä ja loma-asuntoja tms.. Itse ainakin kävin siellä juuri etsimässä vuokrattavia huoneistoja kyseisestä maasta.

• ihmeessä

yhteystietosi tänne. Mielellään linkki kuvineen jos niitä on. Kiinnostaa!!

• läheltä

taloa tai asuntoa pitkäaikaiseen käyttöön syyskuusta -09 alkaen.Tiedot ja kuvat, kiitos:
      [email protected]

• Nasta

Etsiskelin ilmoitustasi Torilta, mutta en löytänyt. Olisin kiinnostunut saamaan lisätietoja talostasi.

• Lomailija

Hei, onko teillä vielä talo Trogirin lähellä, jota vuokraatte, olemme etsimässä ensikesäksi loma-asuntoa Kroatiasta.

• cro_love

muaki kiiinnostas! mistä kylästä se ois?

• Hannu57

onko teillä vielä talo vuokrattavana kroatiassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1019
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      737
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      210
      626
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      462
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      458
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      405
    7. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      389
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      32
      385
    10. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      43
      374
    Aihe