Pelkään

että tuleva

puoskarilaki tulee olemaan susi jo syntyessään. Taitaa käydä niin kuin handsfree-lailla. Kukaan ei tottele lakia ja sitä on naurettavan helppo kiertää. Näin pelkään, koska hypnohemmot ovat niin venkuloita, että löytävät heti porsaanreiät laista. Siksi täytyisi tulevalla lailla olla ankarat rangaistukset, että eipä hemmot leikittelisi tulella. Saas nähdä, minkälaisen lain päättäjät rustaavat. Mutta ei hyvää taida tulla.

Terveisin Mamma maalta susirajan takaa.

8

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma maalta...

      Suomessa on oikeusjärjestelmä, joka määrää lainrikkomisesta rangaistukset aseusten mukaisesti. Ei onneksi sinun vainoharhaisen mielesi mukaisesti!

      Sitäpaitsi tuo ilmaisu "hypnohemmo" on aika loukkaava!

      • sinä hemmo

        tota handsfree-lakia. Kaikki autoilijat rikkovat sitä jatkuvasti, koska kiinnijäämisen riski on olematon. Samoin tulee käymään näille hypnohemmoille. Kiinni ei jouduta, kun valvontaa ei ole. Voi tätä surkeutta.


    • taas?

      Hyvä että Sinäkin olet kääntänyt kelkkasi ja kannatatkin nyt puoskarilakeja. Täytäntöönpanon mahdollisuudesta ja ennaltaehkäisevän pelotevaikutuksen tehosta olen eri mieltä: viranomaisohjeistus ja oikeusturvakeinoista tiedottaminen asiakkaille ja opiskelijoille ovat tärkeää.

      Jostakin vain luulottelen, että tässä ei nyt ole kysymyksessa se Maalllikkomuori maalta tai Maallikkomamma -tai mikä se nimimerkki oli-, joka on joskus kirjoitellut täällä. Nimimerkkien näpistyksiä, asiaviestien poistattamisia kuten Pertamolta, trollaamista ja höpöttelyä on täällä ollut ennenkin - viime aikojen asiamielipiteiden poistattamiset ovat kuitenkin ihan käsittämättömiä.

      Missä menee raja lahkomaisen mielipideterrorin ja psykokontrollin ja kyseenalaisen järjestöpoliittisen sensuroinnin välillä?

      Samaa mieltä olen myös sanktioiden merkityksestä. Esimerkissä Itävallassa on saatu kyviä kokemuksia kun koulutushuijausten ja leikkititteliopetusten mainontakin on rangaistavaa hypnostelua.

      • eryu76

        Jos suomi ensimmäisenä maana maailmassa onnistuu rajaamaan hypnoosinteon lailla.


      • vedätysviesti
        eryu76 kirjoitti:

        Jos suomi ensimmäisenä maana maailmassa onnistuu rajaamaan hypnoosinteon lailla.

        kun kaveri itse hyvin tiedät että puoskarointeja ja puoskaroinnin opettamista rajoittavia lakeja on monissa maissa. Jostakin syystä esität roolia että et muka tietäisi että hypnotisointejakin sääteleviä lakeja ja ohjeita on jo hyvin monessa maassa.

        Kuuluuko aikas mahtipontisten hypnotisointipiirien pakollisiin kuvioihin kansalaisten avoimen keskustelun haittaamisen, viestipelleilyn ja huuhaa- ja henkiterapioiden lisäksi myös ainainen tarve sepitellä, pelailla, juonitella ja näykkiä?


      • että onneksi
        vedätysviesti kirjoitti:

        kun kaveri itse hyvin tiedät että puoskarointeja ja puoskaroinnin opettamista rajoittavia lakeja on monissa maissa. Jostakin syystä esität roolia että et muka tietäisi että hypnotisointejakin sääteleviä lakeja ja ohjeita on jo hyvin monessa maassa.

        Kuuluuko aikas mahtipontisten hypnotisointipiirien pakollisiin kuvioihin kansalaisten avoimen keskustelun haittaamisen, viestipelleilyn ja huuhaa- ja henkiterapioiden lisäksi myös ainainen tarve sepitellä, pelailla, juonitella ja näykkiä?

        ollaan nyt tekemässä kunnon puoskarilakia, mutta miten saadaan kaikki hengenopettajat tuomiolle tekosistaan. Nyt pitää perustaa ammattiryhmä, joka valvooo näitä opettajia ja jotka saattavat myös heidät vastuuseen. Puoskarointi kaikkine ilmiöineen kitketään nyt Suomesta.

        Susirajan mamma


      • ggtty77
        vedätysviesti kirjoitti:

        kun kaveri itse hyvin tiedät että puoskarointeja ja puoskaroinnin opettamista rajoittavia lakeja on monissa maissa. Jostakin syystä esität roolia että et muka tietäisi että hypnotisointejakin sääteleviä lakeja ja ohjeita on jo hyvin monessa maassa.

        Kuuluuko aikas mahtipontisten hypnotisointipiirien pakollisiin kuvioihin kansalaisten avoimen keskustelun haittaamisen, viestipelleilyn ja huuhaa- ja henkiterapioiden lisäksi myös ainainen tarve sepitellä, pelailla, juonitella ja näykkiä?

        Jos olisit lukenut tarkkaan olisit huomannut että en väittänytkaan etteikö monissa maissa olisi lakeja.Minusta nyt vaan olen samaa mieltä kuin ketjun aloittaja. En oikein usko että laki itsessään on mikään ratkaisu. Anteeksi että olen eri mieltä kanssasi. Oletko koskaan ajatellut että saattaisit itse olla aika provosoiva.


      • voi tehotakin
        ggtty77 kirjoitti:

        Jos olisit lukenut tarkkaan olisit huomannut että en väittänytkaan etteikö monissa maissa olisi lakeja.Minusta nyt vaan olen samaa mieltä kuin ketjun aloittaja. En oikein usko että laki itsessään on mikään ratkaisu. Anteeksi että olen eri mieltä kanssasi. Oletko koskaan ajatellut että saattaisit itse olla aika provosoiva.

        > "Jos suomi ensimmäisenä maana maailmassa onnistuu rajaamaan hypnoosinteon lailla."

        Tämä ei ole mielipidekysymys: esim. Israelissa on toimiva ja tehokas hypnoosilainsäädäntö, Itävallassa säästyttiin Saksan ongelmilta kun saivat tiukat säädökset koulutushuijauksia, hömppähoitojen opetusta ja harjoittamista vastaan.

        Tämä EI ole maallikkohypnotisoijien oma foorumia, kyllä tänne saa kirjoittaa myös tavan tallaaja. Ja sellainenkin jolla on omia tai läheisen kokemuksia tajunnanohjauksistanne tai "itsehypnoosin" opetuksistanne.

        Asiattomat sensurointinne ja etukäteispohdintanne, miten voisi tulevia lakeja kiertää, antavat kummallisen kuvan maallikkohypnoosista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe