minä tein

sen!

pelasin tossa vähän aikaa sitten viimeisen nettipokeri freerollin ja tuli semmosia bad beatteja koko aamun että meinas järki lähteä! vaikka olikin vain freerolleja kun olen lopettanut omalla rahalla pelaamisen! nämä bad beatit tapahtui vielä juuri ennen rahasijoja viimeinen käteni oli minun AQ vs A7 vs j8 all in ennen floppia J 8 maksajalla oli vain 10k enemmän chippejä kun minulla joten aika ihme maksu mutta niihä ne aina on. tottakai floppiin ko tultiin niin johdin melko reilusti floppi oli 5 7 Q no turn oli 9 sitte arvasin jo mikä se viimeinen kortti on veikkasin 10 mutta ei se olikin 6 no se fisu sai suoran silläkin!

sen jälkeen oli lähellä ettei näyttö lentänyt seinään no sain kuitenki hillittyä itseni ja formatoin kovalevyn jossa oli kaikki pokerihuoneet ja nyt en asenna niitä enää ikinä koneeseen oli hermoromahdus sen verran lähellä! koska jokainen bad beat on tapahtunut tänään kun noin 20-30 ollut jäljellä ja rahasijat alkaa just siinä kun on 18 jäljellä!

pointti oli siis että oli pakko poistaa pokerihuoneet kun meinaan saada raivareita aina kun minusta vedetään paskoilla ohi, eli pokeri ei ole minun laji ja nyt voin viettää fiksummin aikaa kun ei pelaa pokeria kun siihen minulla menee noin 8 tuntia vuorokaudessa hukkaan heitettyä aikaa!


mutta onnea kaikille jotka uskoo nettipokerin rehellisyyteen. minä en usko ja se on vain minun mielipide!

28

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollerzzz

      LOL olipa hirveä bad biitti. AQ vs A7 vs J8 voitat alle 50% kerroista.

      Ehkä tosiaan kannattaa lopettaa pokeri, jos näyttö meinaa lentää seinään jo freerollin perusarvonnasta. :D

      • se viimeinen!

        jako, enkä tarkoittanut että tuon takia lopetan nettipokerin. ei vaan aivot kestä amatöörien pelleilyä kun ite yrittää pelata hyvin ja fiksusti niin ei se auta kun maksuja tulee kaikella paskalla ja ohivetoja. ja sama hommaa se oli rahan kanssa sillon toki fiksumpia maksuja mutta aina ne 1 outtiset sai sen tietyn kortin!

        eikä tarvi kommentoida jos vain rupeat vittuilemaan!

        jatka sinä vaan sitä itsesi huijaamista elämässä muutakin kun pokeri! en vaan aikasemmin tajunut sitä! vedonlyönti on ainoa rehellinen peli!

        ja taitopeli!

        nettipokeri on 95% tuuria ja 5% taitoa/tyhmyyttä!


        mutta livepokeri on asia erikseen! se on rehellistä!


      • ehe eheh
        se viimeinen! kirjoitti:

        jako, enkä tarkoittanut että tuon takia lopetan nettipokerin. ei vaan aivot kestä amatöörien pelleilyä kun ite yrittää pelata hyvin ja fiksusti niin ei se auta kun maksuja tulee kaikella paskalla ja ohivetoja. ja sama hommaa se oli rahan kanssa sillon toki fiksumpia maksuja mutta aina ne 1 outtiset sai sen tietyn kortin!

        eikä tarvi kommentoida jos vain rupeat vittuilemaan!

        jatka sinä vaan sitä itsesi huijaamista elämässä muutakin kun pokeri! en vaan aikasemmin tajunut sitä! vedonlyönti on ainoa rehellinen peli!

        ja taitopeli!

        nettipokeri on 95% tuuria ja 5% taitoa/tyhmyyttä!


        mutta livepokeri on asia erikseen! se on rehellistä!

        juuuu kyllä.. livepokerissa ei yks outtiset koskaan vedä ohi.. LOL! yhtä usein kuin nettipokerissakin idiootti!


      • peluri!
        ehe eheh kirjoitti:

        juuuu kyllä.. livepokerissa ei yks outtiset koskaan vedä ohi.. LOL! yhtä usein kuin nettipokerissakin idiootti!

        olen alkuperäisen kirjoittajan kannalla! nettipokerissa osuvat turhan usein yksiouttiset ja turhan usein tulee tilnanteita väri vastaan setti tai väri vastaan täkäri! itse pelasin ennen nettipokeria kunnes huomasin sen olevan ihmisten kusettamsita! ja siirryin livepokeriin niin on ruvennut kädet pitämään paremmin kun nettipokerissa!


      • peluri!
        peluri! kirjoitti:

        olen alkuperäisen kirjoittajan kannalla! nettipokerissa osuvat turhan usein yksiouttiset ja turhan usein tulee tilnanteita väri vastaan setti tai väri vastaan täkäri! itse pelasin ennen nettipokeria kunnes huomasin sen olevan ihmisten kusettamsita! ja siirryin livepokeriin niin on ruvennut kädet pitämään paremmin kun nettipokerissa!

        tottakai livepokerissakin tulee ohivetoja, mutta ne on paljon normaalimpia! eli päistä auki olevalle suoralle tulee tietenkin joskus se kortti! mutta ei tule semmosia väri täkäri ja täkäri suora tilanteita niin usein kun nettipokeri hömpötyksessä,


        http://www.youtube.com/watch?v=0v8USoRVbqo&feature=related

        ja pelikoneetkin ovat ohjelmoituja se selviää jos jaksatte katsoa tämä!


      • Ajattelija2009
        peluri! kirjoitti:

        tottakai livepokerissakin tulee ohivetoja, mutta ne on paljon normaalimpia! eli päistä auki olevalle suoralle tulee tietenkin joskus se kortti! mutta ei tule semmosia väri täkäri ja täkäri suora tilanteita niin usein kun nettipokeri hömpötyksessä,


        http://www.youtube.com/watch?v=0v8USoRVbqo&feature=related

        ja pelikoneetkin ovat ohjelmoituja se selviää jos jaksatte katsoa tämä!

        Kirjoittelinkin tänne jo aikaisemmin nettipokerista. Ketjuun alkoi vain tulla vähän asiattomia viestejä, niinkuin aina kun nettipokeria kritisoidaan ihan perustellusti. Toisaalta nauroivat WinCapitalaisetkin muiden epäilyille niin kauan kuin rahat yhtäkkiä hävisivät. ;)

        Itse pokeria enemmän netissä seuranneena kuin pelanneena olen täysin samaa mieltä. Netissä tulee aivan liian usein tilanteita, joissa molemmilla pelaajilla on huippukortit. Toki niitä sattuu oikeastikin silloin tällöin, mutta netissä yhtämittaa. Jotain väri vastaan täsykäsi, joka sattuu tulemaan viimeisellä kortilla. Olen useasti nähnyt myös täyskäsi vastaan neloset tilanteita. Ja voittajana näissä tilanteissa on lähes poikkeuksetta ne henkilöt jotka pelaavat huomattavilla summilla päivittäin verrattuna vastustajiin.

        Näitä "vääriä jakoja" en voi todistaa, eikä kukaan muukaan niitä voi todistaa tai valvoa. Mutta aikaisemmassa kirjoituksessani yritin vähän perustella miksi en luottaisi näihin pokerifirmoihin.

        Ihan maalaisjärjellä ajateltuna, eihän olisi mitään järkeä olettaa, että joku pokerisaittia rehellisesti pyörittäisi. Maailmassa huijataan ja kusetetaan joka saralla missä vain voidaan. Miksi ihmeessä jotkut pokeriuskovaiset luulevat että Panamaan rekisteröidyt tuntemattomien henkilöiden omistamat pokerifirmat olisivat rehellisiä. Mielestäni ne haiskahtavat enemmän kusetukselle kuin yksikään muu tällä hetkellä toimiva bisnes.

        Huijaaminen on: helppoa, riskitöntä ja hyvin kannattavaa. Todellinen valvominen on käytännössä mahdotonta. Luuleeko joku ihan oikeasti että näin ollen sivujen pitäjät toimisivat rehellisesti ihan hyvää hyvyyttään.


      • lollerzzz
        Ajattelija2009 kirjoitti:

        Kirjoittelinkin tänne jo aikaisemmin nettipokerista. Ketjuun alkoi vain tulla vähän asiattomia viestejä, niinkuin aina kun nettipokeria kritisoidaan ihan perustellusti. Toisaalta nauroivat WinCapitalaisetkin muiden epäilyille niin kauan kuin rahat yhtäkkiä hävisivät. ;)

        Itse pokeria enemmän netissä seuranneena kuin pelanneena olen täysin samaa mieltä. Netissä tulee aivan liian usein tilanteita, joissa molemmilla pelaajilla on huippukortit. Toki niitä sattuu oikeastikin silloin tällöin, mutta netissä yhtämittaa. Jotain väri vastaan täsykäsi, joka sattuu tulemaan viimeisellä kortilla. Olen useasti nähnyt myös täyskäsi vastaan neloset tilanteita. Ja voittajana näissä tilanteissa on lähes poikkeuksetta ne henkilöt jotka pelaavat huomattavilla summilla päivittäin verrattuna vastustajiin.

        Näitä "vääriä jakoja" en voi todistaa, eikä kukaan muukaan niitä voi todistaa tai valvoa. Mutta aikaisemmassa kirjoituksessani yritin vähän perustella miksi en luottaisi näihin pokerifirmoihin.

        Ihan maalaisjärjellä ajateltuna, eihän olisi mitään järkeä olettaa, että joku pokerisaittia rehellisesti pyörittäisi. Maailmassa huijataan ja kusetetaan joka saralla missä vain voidaan. Miksi ihmeessä jotkut pokeriuskovaiset luulevat että Panamaan rekisteröidyt tuntemattomien henkilöiden omistamat pokerifirmat olisivat rehellisiä. Mielestäni ne haiskahtavat enemmän kusetukselle kuin yksikään muu tällä hetkellä toimiva bisnes.

        Huijaaminen on: helppoa, riskitöntä ja hyvin kannattavaa. Todellinen valvominen on käytännössä mahdotonta. Luuleeko joku ihan oikeasti että näin ollen sivujen pitäjät toimisivat rehellisesti ihan hyvää hyvyyttään.

        Perustat kaikki väitteesi mutu-tuntumaan. Missä todisteet? Sanot, että olet seurannut paljon nettipelejä. Oletko tilastoinut, kuinka usein se väri napsuu riverillä jne... Veikkaan, että et ole vaan perustat (lapselliset) syytöksesi täysin mutuun.

        Sen sijaan monet pelaajat käyttävät Poker Trackrt tms ohjelmaa johon tallentuu jokaikinen pelattu käsi. Näitä käsiä on monilla pelaajilla satojatuhansia/miljoonia. Eikö näissä tilastoissa pitäisi näkyä, jos todennäköisyydet eivät pätisi. Eipä ole vain kukaan tuonut esille tilastoa, jossa näkyisi jotain epäilyttävää.

        Näinpä väitteilläsi ei ole mitään todllisuuspohjaa ja näin ollen ne ovat vain typerää salaliittoteoriaa. Sinun mielestä pokerisaitit huijaavat, koska ne voivat. Aika ontuva perustelu. Ikinä kuullut sanonnasta "syytön kunnes toisin todistetaan"?


      • luusereille on
        lollerzzz kirjoitti:

        Perustat kaikki väitteesi mutu-tuntumaan. Missä todisteet? Sanot, että olet seurannut paljon nettipelejä. Oletko tilastoinut, kuinka usein se väri napsuu riverillä jne... Veikkaan, että et ole vaan perustat (lapselliset) syytöksesi täysin mutuun.

        Sen sijaan monet pelaajat käyttävät Poker Trackrt tms ohjelmaa johon tallentuu jokaikinen pelattu käsi. Näitä käsiä on monilla pelaajilla satojatuhansia/miljoonia. Eikö näissä tilastoissa pitäisi näkyä, jos todennäköisyydet eivät pätisi. Eipä ole vain kukaan tuonut esille tilastoa, jossa näkyisi jotain epäilyttävää.

        Näinpä väitteilläsi ei ole mitään todllisuuspohjaa ja näin ollen ne ovat vain typerää salaliittoteoriaa. Sinun mielestä pokerisaitit huijaavat, koska ne voivat. Aika ontuva perustelu. Ikinä kuullut sanonnasta "syytön kunnes toisin todistetaan"?

        mitään järkevää yrittää selittää.
        Selvähän se on että heitä on kusetettu.. joo oh!
        Vihu taikoi sen ihmekortin riverille! NäinO!


      • lollerzzz
        luusereille on kirjoitti:

        mitään järkevää yrittää selittää.
        Selvähän se on että heitä on kusetettu.. joo oh!
        Vihu taikoi sen ihmekortin riverille! NäinO!

        mitä mua haukut luuseriksi ite oot. onko sulla jotain tilastoja, että olisin luuseri voitan aina kaikki fisut ku vedän ohi 2 outtisella joten en ole luuseri. osaan vaan pelata kun maksan suoran värin vedolla.

        usein koitan myös runner runner väriä ja sekin tepsii koska pokerissa on 5% mahdollisuus voittaa setti runner runner värillä.


      • teille.
        lollerzzz kirjoitti:

        mitä mua haukut luuseriksi ite oot. onko sulla jotain tilastoja, että olisin luuseri voitan aina kaikki fisut ku vedän ohi 2 outtisella joten en ole luuseri. osaan vaan pelata kun maksan suoran värin vedolla.

        usein koitan myös runner runner väriä ja sekin tepsii koska pokerissa on 5% mahdollisuus voittaa setti runner runner värillä.

        voitteko todistaa, että nettipokerissa huijataan.

        ette voi.

        voitteko todistaa, että nettipokerissa ei huijata.

        ette voi.

        vähä sama ku kysyis että onko jumala olemassa.

        en tiedä.

        eli kukaaan ei ole oikeassa, ainakaan lollerzzi joka kumoaa heti sen vaihtoehdon että joku saattaa olla niin fiksu eikä pelaakkaan rehellistä pokeria vaan kusettaa ihmisiä! jolloin saa helppoa rahaa jos vain ei jää kiinni!


      • lollerzzz
        teille. kirjoitti:

        voitteko todistaa, että nettipokerissa huijataan.

        ette voi.

        voitteko todistaa, että nettipokerissa ei huijata.

        ette voi.

        vähä sama ku kysyis että onko jumala olemassa.

        en tiedä.

        eli kukaaan ei ole oikeassa, ainakaan lollerzzi joka kumoaa heti sen vaihtoehdon että joku saattaa olla niin fiksu eikä pelaakkaan rehellistä pokeria vaan kusettaa ihmisiä! jolloin saa helppoa rahaa jos vain ei jää kiinni!

        Ensinnäkin tuo viimeisin "lollerzzin" kirjoittama viesti ei todellakaan ollut minun kirjoittamani. Näkeehän sen jo lapsellisesta kirjoitusasusta.

        Asia nyt vain sillä lailla, että syyllisyys rikokseen pitää todistaa, ei syyttömyyttä.

        Ja kyllä minä ymmärrän, että on mahdollista, että nettipokerissa esiintyy jonkinlaista huijausta. Esimerkkejäkin on pari kappaletta jo ilmaantunut. Minkäänlaisia viitteitä alkuperäisen kirjoittajan väittämään huijauksen ei kuitenkaan ole.

        Toki sen verran varovainen Pokerin kanssa itsekin ole, etten talleta rahojani millekään hämäräperäisille saiteille (esim T6 poker) vaan pidättäydyn tutuissa ja turvallisisssa.


      • Ajattelija2009
        lollerzzz kirjoitti:

        Ensinnäkin tuo viimeisin "lollerzzin" kirjoittama viesti ei todellakaan ollut minun kirjoittamani. Näkeehän sen jo lapsellisesta kirjoitusasusta.

        Asia nyt vain sillä lailla, että syyllisyys rikokseen pitää todistaa, ei syyttömyyttä.

        Ja kyllä minä ymmärrän, että on mahdollista, että nettipokerissa esiintyy jonkinlaista huijausta. Esimerkkejäkin on pari kappaletta jo ilmaantunut. Minkäänlaisia viitteitä alkuperäisen kirjoittajan väittämään huijauksen ei kuitenkaan ole.

        Toki sen verran varovainen Pokerin kanssa itsekin ole, etten talleta rahojani millekään hämäräperäisille saiteille (esim T6 poker) vaan pidättäydyn tutuissa ja turvallisisssa.

        Ei omalta osaltani kyse ole siitä että minun pitäisi jotain todistaa. Mielestäni vain on uskomatonta, miten sinisilmäisesti ihmiset luottavat pokeriin. Kyse alkaa olla jo kansantaloudellisestikin suurista rahoista. Ja ainakin yksilöpohjalta monet ovat hävinneet suuria summia. Tietysti näin käy ihan "laillisessakin" uhkapelissä.

        Minusta vain on kovin outoa, että juuri kukaan ei ole kyseenalaistanut pokerisivustoja. En tiedä mitään muuta bisnestä tai alaa, jossa rahojen huijaaminen olisi yhtä helppoa, kannattavaa ja pieniriskistä. Kuitenkaan kukaan ei ole julkisuudessa esittänyt mitään epäilyksiä pokerin suhteen.

        Kyllä se vain taloushistoriaa hiemankin ymmärtäville ja tunteville on selvää, että joka kerta kun missä tahansa rahamaailman valvonnassa on ollut pieniäkin aukkoja niin niitä on hyväksi käytetty. Nettipokeripeleissä ei oikeastaan ole mitään valvontaa...

        Ongelma siis on siinä, että ihmiset syytävät hirveitä summia rahaa "jonnekin", mistä eivät voi tietää yhtään mitään. Joku varmasti voittaa, mutta niinhän on pakko olla jotta bisnes pyörii...


      • pelaajakin
        Ajattelija2009 kirjoitti:

        Ei omalta osaltani kyse ole siitä että minun pitäisi jotain todistaa. Mielestäni vain on uskomatonta, miten sinisilmäisesti ihmiset luottavat pokeriin. Kyse alkaa olla jo kansantaloudellisestikin suurista rahoista. Ja ainakin yksilöpohjalta monet ovat hävinneet suuria summia. Tietysti näin käy ihan "laillisessakin" uhkapelissä.

        Minusta vain on kovin outoa, että juuri kukaan ei ole kyseenalaistanut pokerisivustoja. En tiedä mitään muuta bisnestä tai alaa, jossa rahojen huijaaminen olisi yhtä helppoa, kannattavaa ja pieniriskistä. Kuitenkaan kukaan ei ole julkisuudessa esittänyt mitään epäilyksiä pokerin suhteen.

        Kyllä se vain taloushistoriaa hiemankin ymmärtäville ja tunteville on selvää, että joka kerta kun missä tahansa rahamaailman valvonnassa on ollut pieniäkin aukkoja niin niitä on hyväksi käytetty. Nettipokeripeleissä ei oikeastaan ole mitään valvontaa...

        Ongelma siis on siinä, että ihmiset syytävät hirveitä summia rahaa "jonnekin", mistä eivät voi tietää yhtään mitään. Joku varmasti voittaa, mutta niinhän on pakko olla jotta bisnes pyörii...

        Mistähän johtuu, että nämä suuria ohivetoja ja huijauksia epäilevät ovat LÄHES aina joko freeroll- tai pikkupelipelaajia :D
        Onko siellä miljoonia 1/2 sentin koneita pokerisaitin nimissä:) LOL!

        Ja ottakaapa huomioon sekin, ettei - paria poikkeusta lukuunottamatta - pokerisaitti niitä kortteja arvo vaan useat saitit käyttävät yhteistä verkkoa!

        Ja kyl kyl, niitä ohivetoja tulee livepokerissakin.
        Olin Helsinki Freezeoutissa keskiviikosta sunnuntaihin ja tosi rigged oli :D

        Ohivetoja tulee netissä kahdesta syystä enempi.

        1) Jakoja tulee enempi
        2) pelaajat ovat löysempiä ja maksavat, jolloin pelit pelataan useimmin riveriin asti ja potissa saattaa olla mukana riverissäkin vielä useampia pelaajia.

        -Peksi


      • No siksi että
        pelaajakin kirjoitti:

        Mistähän johtuu, että nämä suuria ohivetoja ja huijauksia epäilevät ovat LÄHES aina joko freeroll- tai pikkupelipelaajia :D
        Onko siellä miljoonia 1/2 sentin koneita pokerisaitin nimissä:) LOL!

        Ja ottakaapa huomioon sekin, ettei - paria poikkeusta lukuunottamatta - pokerisaitti niitä kortteja arvo vaan useat saitit käyttävät yhteistä verkkoa!

        Ja kyl kyl, niitä ohivetoja tulee livepokerissakin.
        Olin Helsinki Freezeoutissa keskiviikosta sunnuntaihin ja tosi rigged oli :D

        Ohivetoja tulee netissä kahdesta syystä enempi.

        1) Jakoja tulee enempi
        2) pelaajat ovat löysempiä ja maksavat, jolloin pelit pelataan useimmin riveriin asti ja potissa saattaa olla mukana riverissäkin vielä useampia pelaajia.

        -Peksi

        Pokerisaittien on helpompi ja myös "taloudellisempi" kusettaa pikkulimiittien pelaajia, koska heitä on lukumäärällisesti valtavan paljon enemmän ja he pelaavat huvikseen, hyväuskoisesti pienistä summista. Täten heidän ei ole käytännössä mahdollista eikä mielekästä yrittää saada saittia vastuuseen jaoistaan. He ovat kuin hiljaiset, heikot pienituloiset veronmaksajat, joiden etuja ei valvo kukaan ja joitten yhteisestä selkänahasta revitään isoja summia pitämään koko taloutta pystyssä.


      • Pelaajakin
        No siksi että kirjoitti:

        Pokerisaittien on helpompi ja myös "taloudellisempi" kusettaa pikkulimiittien pelaajia, koska heitä on lukumäärällisesti valtavan paljon enemmän ja he pelaavat huvikseen, hyväuskoisesti pienistä summista. Täten heidän ei ole käytännössä mahdollista eikä mielekästä yrittää saada saittia vastuuseen jaoistaan. He ovat kuin hiljaiset, heikot pienituloiset veronmaksajat, joiden etuja ei valvo kukaan ja joitten yhteisestä selkänahasta revitään isoja summia pitämään koko taloutta pystyssä.

        Väitätkö siis tosissaan, että ne pikkulimiitissä pelaavat ohivetävät vastustajat eivät ole todellisia pelaajia vaan joko

        1) Pokerifirman automaatteja, jotka vaan esittävät
        pelaajia ja kirjoittavat satunnaisesti f* u* -kommentteja

        2) Pokerifirman palkkalistoilla olevia pelaajia, jotka lisäävät firman liikevaihtoa pelaamalla senttipöydissä ja saamalla silloin tällöin ohivedon.


        Itselläni satojatuhansia käsiä tilastoissa alkaen pikkulimiiteistä, enkä ole huomannut mitään tilastopoikkeamaa.

        ????

        -Peksi

        www.suomipokeri.eu

        "Pokerisaittien on helpompi ja myös "taloudellisempi" kusettaa pikkulimiittien pelaajia, koska heitä on lukumäärällisesti valtavan paljon enemmän ja he pelaavat huvikseen, hyväuskoisesti pienistä summista. Täten heidän ei ole käytännössä mahdollista eikä mielekästä yrittää saada saittia vastuuseen jaoistaan. He ovat kuin hiljaiset, heikot pienituloiset veronmaksajat, joiden etuja ei valvo kukaan ja joitten yhteisestä selkänahasta revitään isoja summia pitämään koko taloutta pystyssä.    
        "


      • Rahad boys
        Pelaajakin kirjoitti:

        Väitätkö siis tosissaan, että ne pikkulimiitissä pelaavat ohivetävät vastustajat eivät ole todellisia pelaajia vaan joko

        1) Pokerifirman automaatteja, jotka vaan esittävät
        pelaajia ja kirjoittavat satunnaisesti f* u* -kommentteja

        2) Pokerifirman palkkalistoilla olevia pelaajia, jotka lisäävät firman liikevaihtoa pelaamalla senttipöydissä ja saamalla silloin tällöin ohivedon.


        Itselläni satojatuhansia käsiä tilastoissa alkaen pikkulimiiteistä, enkä ole huomannut mitään tilastopoikkeamaa.

        ????

        -Peksi

        www.suomipokeri.eu

        "Pokerisaittien on helpompi ja myös "taloudellisempi" kusettaa pikkulimiittien pelaajia, koska heitä on lukumäärällisesti valtavan paljon enemmän ja he pelaavat huvikseen, hyväuskoisesti pienistä summista. Täten heidän ei ole käytännössä mahdollista eikä mielekästä yrittää saada saittia vastuuseen jaoistaan. He ovat kuin hiljaiset, heikot pienituloiset veronmaksajat, joiden etuja ei valvo kukaan ja joitten yhteisestä selkänahasta revitään isoja summia pitämään koko taloutta pystyssä.    
        "

        Botit jyllääääääää...


      • Pelaajakin
        Rahad boys kirjoitti:

        Botit jyllääääääää...

        Ovatko nämä botit sitten muka pokerisivustojen (vai pokeriverkkojen - huomatkaa suuri ero tässä!)
        ylläpitämiä, jotka siis tosiaan chattailevat ja käyttävät teinikieltä? :-D

        Niin ja näille boteille järkättäisiin vielä ohivetoja? :-D :-D

        -Peksi

        www.suomipokeri.eu


      • talo voittaa
        Pelaajakin kirjoitti:

        Ovatko nämä botit sitten muka pokerisivustojen (vai pokeriverkkojen - huomatkaa suuri ero tässä!)
        ylläpitämiä, jotka siis tosiaan chattailevat ja käyttävät teinikieltä? :-D

        Niin ja näille boteille järkättäisiin vielä ohivetoja? :-D :-D

        -Peksi

        www.suomipokeri.eu

        Pelasin 1,5 vuotta voitollista pokeria pikkulimiiteissä. En tavannut kirjoittelevia chattailijoita kovinkaan montaa kertaa, mutta hiljaisia 24h/vrk pelaavia botteja sitäkin useammin - Viimeisellä kortilla ohi.


      • kummastellaan
        Pelaajakin kirjoitti:

        Ovatko nämä botit sitten muka pokerisivustojen (vai pokeriverkkojen - huomatkaa suuri ero tässä!)
        ylläpitämiä, jotka siis tosiaan chattailevat ja käyttävät teinikieltä? :-D

        Niin ja näille boteille järkättäisiin vielä ohivetoja? :-D :-D

        -Peksi

        www.suomipokeri.eu

        Talolla on botteja jo pelkästään siihenkin tarkoitukseen, että hiljaisina tunteina saadaan pidettyä jonkinmoiset pelit käymässä. Se nyt ei ole kovin kummoinen temppu virittää botit ja korttien tulo samalle taajuudelle. Jatka vaan rauhassa saittisi mainostamista. Veikkaan että näiltä palstoilta et asiakkaita saa.


      • peksi67
        Rahad boys kirjoitti:

        Botit jyllääääääää...

        "alolla on botteja jo pelkästään siihenkin tarkoitukseen, että hiljaisina tunteina saadaan pidettyä jonkinmoiset pelit käymässä. Se nyt ei ole kovin kummoinen temppu virittää botit ja korttien tulo samalle taajuudelle"

        Keneen viittaat tässä "talolla" pokerisaittiin, vai pokeriverkkoon. Pokeriverkkohan ne kortit arpoo, ei yksittäinen pokerisaitti. (Paitsi tapauksissa, joissa saitilla on oma verkko, kuten Fulltiltillä tai Pokerstarsilla)

        Edelleenkän ei kukaan ole näyttänyt minulle edes käsihistoriaa - saati PokerTracker- tai PokerOffice- tilastoa, jolla osoitettaisiin jonkin pelaajan (epäillyn talon pelaajan/botin) saaneen normaalihajonnasta poikkeavia kortteja.

        Bottiepäilyksiä on kyllä, mutta eivät ne (vielä onneksi :) pärjää.

        Ainoa selkeä todistettu (tietääkseni) väärinkäyttötapaus on Absolut Pokerin "superuser"

        http://www.pokerista.fi/absolute-pokerin-huijausskandaali-paatokseen/

        -Peksi


      • Ajattelija2009
        peksi67 kirjoitti:

        "alolla on botteja jo pelkästään siihenkin tarkoitukseen, että hiljaisina tunteina saadaan pidettyä jonkinmoiset pelit käymässä. Se nyt ei ole kovin kummoinen temppu virittää botit ja korttien tulo samalle taajuudelle"

        Keneen viittaat tässä "talolla" pokerisaittiin, vai pokeriverkkoon. Pokeriverkkohan ne kortit arpoo, ei yksittäinen pokerisaitti. (Paitsi tapauksissa, joissa saitilla on oma verkko, kuten Fulltiltillä tai Pokerstarsilla)

        Edelleenkän ei kukaan ole näyttänyt minulle edes käsihistoriaa - saati PokerTracker- tai PokerOffice- tilastoa, jolla osoitettaisiin jonkin pelaajan (epäillyn talon pelaajan/botin) saaneen normaalihajonnasta poikkeavia kortteja.

        Bottiepäilyksiä on kyllä, mutta eivät ne (vielä onneksi :) pärjää.

        Ainoa selkeä todistettu (tietääkseni) väärinkäyttötapaus on Absolut Pokerin "superuser"

        http://www.pokerista.fi/absolute-pokerin-huijausskandaali-paatokseen/

        -Peksi

        Eihän mitkään trakkerit voi todistaa sitä, jos talon oma pelaaja (tai ohjelma) pelaa pöydässä ja pelaa voitollista peliä. Näemmä näihin trakkereihin luotetaan aivan sinisilmäisesti, vaikka eihän ne todista muuta kuin että pitkän ajan kuluessa (näytetyt) kortit ovat suunnilleen todennäköisyyksien sisällä.

        Sehän ei vielä todista mitään.

        Tätä nyt ollaan puitu jo aikaisemmissa keskusteluissa ihan tarpeeksi. Mutta edelleen kukaan ei pysty kumoamaan sitä, kun sanon että huijaaminen on täysin mahdollista, ilman että sitä mitenkään voidaan todistaa. Toisaalta, en minä myöskään pysty todistamaan että joku huijaisi.

        Mutta kun asia on näin, pidän vähintäänkin hölmönä ja huolestuttavana sitä, että saitteihin luotetaan ja sinne syydetään rahaa miljoonia euroja suomestakin.


    • synty

      varsineinen farssi! ja on mielipide kysymys uskooko nettipokerin rehellisyyteen ja minä en usko siksi lopetin pelaamisen!

      tehkää te muut mitä haluatte rahoillanne minä sijoitan ne tästä lähin säästöön tai vedonlyöntiin!

      ja muistakaa jos ette luule saitin kusettavan teitä niin jos menette cash pöytään jossa on 6 ihmistä niin ne saattavat olla tuttuja ennestään ja pelaavat yhteen ja rahat pois sinulta!

      sillä tavalla niitä bad beatteja syntyy!

      • peksi67

        "ja muistakaa jos ette luule saitin kusettavan teitä niin jos menette cash pöytään jossa on 6 ihmistä niin ne saattavat olla tuttuja ennestään ja pelaavat yhteen ja rahat pois sinulta!

        sillä tavalla niitä bad beatteja syntyy! "

        Tuo kimppapelaaminen on valitettavasti mahdollista, mutta mitä tekemistä sillä on bad beatien kanssa?

        ainahan voit pelata HU-pelejä :)

        -Peksi


    • peksi67

      Vähän myöhässä kyllä :)

      Tiedän pitkällä aikavälillä voittavani joten en enää ikinä.

      -Tilttaa vastustajan huonon pelaajan ohivedon takia (no en ainakaan heitä hiirtä seinään :) Tiedän, että kuitenkin se raha tulee takaisin ennemmin tai myöhemmin. Se on vain lainassa :D

      -En todistele lottoajille, että pokeri on taitopeli: niin kauan kuin monet uskovat sen olevan pelkästään tuuripeli, niin saan enempi vastustajia.

      -Ja viimeiseksi: EN väittele näistä asioista täällä keskustelupalstoilla.

      Hyvää loppuvuotta ja onnea valitsemiinne peleihin tai pelaamattomuuteen - sitäkin tarvitaan elämässä aina :D

      -Peksi

      • yks vaan

        pelaan tällä hetkellä -0 pokeria potti omppu on peli en häviä en voita juurikaan ihan vaan harrastelen.sen verran mielipidettä kehiin että ilman ohivetoja olisin reilusti voitollinen pelaaja.ohivedoilla tarkoitan nyt niitä käsiä joissa esim flopin jälkeen johto kätesi rattaa,setti,nuts suora,jne ammutaan alas jollain run run suoralla tai värillä tai 2-4 outsilla.mutta eipähän noihin sentti peleihin sijoittamani rahat taloutta kaada,ehkä joku päivä juna kääntyy.


      • The Rat
        yks vaan kirjoitti:

        pelaan tällä hetkellä -0 pokeria potti omppu on peli en häviä en voita juurikaan ihan vaan harrastelen.sen verran mielipidettä kehiin että ilman ohivetoja olisin reilusti voitollinen pelaaja.ohivedoilla tarkoitan nyt niitä käsiä joissa esim flopin jälkeen johto kätesi rattaa,setti,nuts suora,jne ammutaan alas jollain run run suoralla tai värillä tai 2-4 outsilla.mutta eipähän noihin sentti peleihin sijoittamani rahat taloutta kaada,ehkä joku päivä juna kääntyy.

        Ohivetoja tulee, se on aivan selvä. Jos niitä ei tulisi, olisi aika helppo pelata pokeria - ja aika tylsää. Silloinhan ei edes tarvitsisi jakaa kuin ensimmäiset kortit, ja sitten katsottaisiin kellä on parhaat oddsit voittaa... :)

        Pokerissa onkin tärkeää pelata siten, ettei vastustajien kannata hakea ohivetoja. Usein ainakin pienemmissä limittipöydissä kannattaa, kun porukka vaan limppaa mukaan jollain AA:lla.


      • yks vaan
        The Rat kirjoitti:

        Ohivetoja tulee, se on aivan selvä. Jos niitä ei tulisi, olisi aika helppo pelata pokeria - ja aika tylsää. Silloinhan ei edes tarvitsisi jakaa kuin ensimmäiset kortit, ja sitten katsottaisiin kellä on parhaat oddsit voittaa... :)

        Pokerissa onkin tärkeää pelata siten, ettei vastustajien kannata hakea ohivetoja. Usein ainakin pienemmissä limittipöydissä kannattaa, kun porukka vaan limppaa mukaan jollain AA:lla.

        LIMPATAT SISÄÄN AA NIIPÄ NII?MITÄ VITTUA


      • The Rat
        yks vaan kirjoitti:

        LIMPATAT SISÄÄN AA NIIPÄ NII?MITÄ VITTUA

        Ei tahdo saada selvää, kun huudat tuolla tavalla.

        Yleisesti ottaen AA:lla ei kannata limpata sisään, vaan pistää rahaa pöydälle.

        Mutta kun televisiosta on opittu, että noi tosi kovat pelaajat slouvaa aina välillä noita tosi kovia käsiä, niin sitten kaikkien Markkujen, Paavojen ja Tampioidenkin pitää slouvata. Ja sitten kiroillaan, kun joku vetääkin ohi jollain ihmekädellä.

        Sitten on tietysti se toinen ääripää. Kun kerran illassa saa käteen jotain tosi mahtavaa, niin all-in pistetään heti. Valitettavan usein vain tästä porukasta "jotain tosi mahtavaa" on mikä tahansa käsi, jossa on kaksi kuvakorttia (noh, noita näkee lähinnä sittareissa ehkä kuitenkin). :)

        Tai no, mitä sitä valittamaan, jos muut pelaavat päin persettä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe