Lataus ongelma c702?

Erkisti

Juu, eli semmonen ongelma olisi puhelimessa että akku ei ota virtaa vastaan laturilla jos virta ei ole oikeesti ihan finaalissa. Minkälaiset kokemukset on muilla? Puhelin ilmoittaa ihan normaalisti kun kytken latausjohdon paikoilleen ja lähtee "rullaamaan" patterin kuvaa täyteen, mutta jos irrotat johdon niin virtaapa ei oo menny yhtään akkuun.

Pikkasenko v-tuttaa jos huomaat aamulla että puhelin kaipais latausta mutta ei ota virtaa vastaan ja viimestään keskipäivällä on akku kokonaan tyhjä. Sitten kyllä kelpaa virta ja saan akun taas täyteen. Pakkasetkin on mukava virtasyöppö kun joudun työskentelemään paljon ulkoilmassa.

4

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • will

Joskus on käynyt että laturin liitin pintaan,siis puhelimen porttiin on päässyt likaa joka lisää vastusta,näin ollen ei sitten lataa akkua täyteen.
      Bepek myy kontak60 nimistä kontaktipintojen puhdistus ainetta,mielestäni paras mitä markkinoilta saa. Saa myös ETERA liikkeistä.

• Suzyanna

Yksi syy, kuten tuossa jo edellä ehdotettiin, voi olla se, että puhelimessa (tai ehkä myös laturissa) on likaa.

Joskus apu voi olla niinkin yksinkertainen, että irroittaa akun ja laittaa takaisin. Kannattaa tutkia sekin "osasto", että onko sinne miten paljon eksynyt pölyä tms. ylimääräistä.

Toivottavasti näistä on apua. Jos ei, niin kannattaa vielä miettiä, kannattaisiko puhelinta laittaa huoltoon (takuu voimassa?) tai olisiko vika itse akussa (merkkiakku? takuu voimassa?).

• eric ericsson

Mun 350e maksaneeseen sonyericssoniin vaihdettiin 3 kertaa kosketuspinnat ja akut kun ei ladannut.Sitten lensi eeriksoni roskikseen.
        Noissa on paljon ongelmia latauksen kanssa.

• puh3

mulla sama ongelma w760 kanssa.ei lataa vaan ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe