Juu, eli semmonen ongelma olisi puhelimessa että akku ei ota virtaa vastaan laturilla jos virta ei ole oikeesti ihan finaalissa. Minkälaiset kokemukset on muilla? Puhelin ilmoittaa ihan normaalisti kun kytken latausjohdon paikoilleen ja lähtee "rullaamaan" patterin kuvaa täyteen, mutta jos irrotat johdon niin virtaapa ei oo menny yhtään akkuun.
Pikkasenko v-tuttaa jos huomaat aamulla että puhelin kaipais latausta mutta ei ota virtaa vastaan ja viimestään keskipäivällä on akku kokonaan tyhjä. Sitten kyllä kelpaa virta ja saan akun taas täyteen. Pakkasetkin on mukava virtasyöppö kun joudun työskentelemään paljon ulkoilmassa.
Lataus ongelma c702?
4
838
Vastaukset
- will
Joskus on käynyt että laturin liitin pintaan,siis puhelimen porttiin on päässyt likaa joka lisää vastusta,näin ollen ei sitten lataa akkua täyteen.
Bepek myy kontak60 nimistä kontaktipintojen puhdistus ainetta,mielestäni paras mitä markkinoilta saa. Saa myös ETERA liikkeistä. - Suzyanna
Yksi syy, kuten tuossa jo edellä ehdotettiin, voi olla se, että puhelimessa (tai ehkä myös laturissa) on likaa.
Joskus apu voi olla niinkin yksinkertainen, että irroittaa akun ja laittaa takaisin. Kannattaa tutkia sekin "osasto", että onko sinne miten paljon eksynyt pölyä tms. ylimääräistä.
Toivottavasti näistä on apua. Jos ei, niin kannattaa vielä miettiä, kannattaisiko puhelinta laittaa huoltoon (takuu voimassa?) tai olisiko vika itse akussa (merkkiakku? takuu voimassa?).- eric ericsson
Mun 350e maksaneeseen sonyericssoniin vaihdettiin 3 kertaa kosketuspinnat ja akut kun ei ladannut.Sitten lensi eeriksoni roskikseen.
Noissa on paljon ongelmia latauksen kanssa.
- puh3
mulla sama ongelma w760 kanssa.ei lataa vaan ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653