Metropol/ marmaris

ataturk

Onko kukaan ollut Metropolissa viimekesänä.
Voiskos joku kertoa millainen hotelli on ja kannattaako mennä.Uimarannoista viellä onko millaiset tämän hotellin kieppeillä.Ja yleensä millainen marmaris on paikkana.En ole ollut ennen turkissa.Jotenkin vain olen vierastastanut ajatusta turkista.Nyt on välimeri koluttu ja turkki on ainoo vaihtoehto lyhyellä lennolla.

52

16967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkiin vaan!

      aika monel on ennakkoluuloi turkista! emmä oikee tie et mistä se sit loppujen lopuks johtuu, mut se on tosi hyvä paikka lomailla. metropolissa en ooo ite asunu.. mut joka ilta siel lomalla tulee aina käytyä. henkilökunta on ihanaa :) hotelli on itessään semmonen pikkunen missä asustaa vaan meitä suomalaisii. iltasin järjestetään grilli-iltoja, karaoke iltoja, bingoa yms. tuntee olonsa siellä tosi kotosaks! monet sanoo et ei todellakaan haluis viettää lomaansa toisten suomalaisten kanssa! mut ei siinä mun mielestä ainakaa mitää pahaa oo. eikä siel kumminkaa sitte koko iltaa ja aina notkua tartte jos suomalaiset rupee ottaa päähän. uima-allas aika pieni mut kyllä siinä ui :) uimarannat on aika kapeita ihan marmariksessa.. mut jos lähtee kävelee vähän rantakatua icmeleriin päin mikä on toinen pikkukaupunki ihan vieressä ni löytyy vähän kirkkaampaa vettä ja leveempää rantaa. paikkana marmaris on mahtava! vaikka tästäkin ollaan erittäin montaa mieltä. lämmintä riittää erittäin hyvin :) joten hyväää lomaa! ja kannattaa mennä. ite neljättä kertaa heinäkuussa marmarikseen.

      • mennää

        Marmaris kutsuu jälleen lomalle:)


    • asiaaaa

      No hotellin henkilökunta on mukavaa iloista sakkia.
      Mut hotellina metropol on parhaat päivänsä nähnyt.
      Sijainti on kyllä hyvä rantoja ja kaupungin keskustaa ajatellen.
      Ihan ok mut ei kannata odottaa mitää suurta ihan perusasioita ajatellen ... esim suihkut sängyt ymymm...

      • Raffe6

        vanhaa faktaa. remontoitu 2014. nyt siisti.


      • Anonyymi

        parhaat päivät nähny jo v.2009 ja edelleen oli remontoimatta viime kesänä joten todella parhaat pv nähnyt v.2024 😄


    • linnanneito1

      Me oltiin kaverin kans viime vuonna ja vaikka se mikään luksus mesta ollu, niin kuitenkin tilava huoneisto ja suihkut toimi ihan hyvin ja sängyt oli mukavat.Ja ohjelmaa tosiaan joka ilta,meteli oli kova aina myöhään iltaan saakka , mutta sekin tiedettiin etukäteen. Henkilökunta oli tosi mukavaa, pojat aika nuoria mutta kohtelijaita. Suosittelen!!!!!

      • Ataturk

        Minkä ikäistä porukkaa Metropolissa oli.
        Voiko pian 60v. mennä sinne.Ollaan kyllä ihan nuorekkaita eikä meitä meteli häiritse.Mutta jos on ihan nuorten suosiossa niin ei tunne oloaan välttämättä kovin kotoiseksi.


      • ollut
        Ataturk kirjoitti:

        Minkä ikäistä porukkaa Metropolissa oli.
        Voiko pian 60v. mennä sinne.Ollaan kyllä ihan nuorekkaita eikä meitä meteli häiritse.Mutta jos on ihan nuorten suosiossa niin ei tunne oloaan välttämättä kovin kotoiseksi.

        Mitä itse olen siellä viettänyt lomia niin keskikesällä on lapsiperheitä jonkin verran, mutta siinä samalla ja muulloin asiakkaat ovat jo hurjimmat nuoruusvuodet ohittaneet. Itse olen 45 v ja kylläpä usein on ollut, että olen sieltä nuorimmasta päästä eli 50-60 v. taitaa olla se suurin osa porukkaa.
        Ei ole missään nimessä nuorten biletyspaikka, kyllä vanhemmatkin sen osaavat.
        Mutta tosi kiva, kun menit uima-allasbaarille melkein milloin tahansa niin siellä on aina ihmisiä, ei tarvi, jos et halua olla yksin. Ja kaikki otetaan hyvin vastaan niin henkilökunnan kuin asiakkaidenkin puolesta. Kyllä se paikka on monelle muodostunut "kesämökiksi" ja varmaan joka vuosi tulee uusia "kesämökkiläisiä".
        Huoneistot ovat tilavia eikä sängyissä eikä suihkuissa ole ainakaan mulla ollut ikinä valittamista. Uima-allas on pienehkö, mutta ihan riittävä ottaen huomioon että parin sadan metrin päässä on uimaranta.
        Karaokemusiikin soittaminen loppuu yleensä klo 24-1 aikaan (hotelleja koskeva laki). Ja sitä karaokeakin on vain 2 iltana viikossa.
        Suosittelen lämpimästi ko. hotellia, jos et hae luksusta vaan ihan tavallista hotellia. Olen käynyt kymmeniä kertoja Turkissa sekä Marmariksessa että muissa kohteissa, mutta missään ei ole niin kivaa, vieraanvaraista ja ystävällistä henkilökuntaa kuin Metropolissa. Ei taida löytyä edes koko muualta Välimereltä...


      • Ataturk
        ollut kirjoitti:

        Mitä itse olen siellä viettänyt lomia niin keskikesällä on lapsiperheitä jonkin verran, mutta siinä samalla ja muulloin asiakkaat ovat jo hurjimmat nuoruusvuodet ohittaneet. Itse olen 45 v ja kylläpä usein on ollut, että olen sieltä nuorimmasta päästä eli 50-60 v. taitaa olla se suurin osa porukkaa.
        Ei ole missään nimessä nuorten biletyspaikka, kyllä vanhemmatkin sen osaavat.
        Mutta tosi kiva, kun menit uima-allasbaarille melkein milloin tahansa niin siellä on aina ihmisiä, ei tarvi, jos et halua olla yksin. Ja kaikki otetaan hyvin vastaan niin henkilökunnan kuin asiakkaidenkin puolesta. Kyllä se paikka on monelle muodostunut "kesämökiksi" ja varmaan joka vuosi tulee uusia "kesämökkiläisiä".
        Huoneistot ovat tilavia eikä sängyissä eikä suihkuissa ole ainakaan mulla ollut ikinä valittamista. Uima-allas on pienehkö, mutta ihan riittävä ottaen huomioon että parin sadan metrin päässä on uimaranta.
        Karaokemusiikin soittaminen loppuu yleensä klo 24-1 aikaan (hotelleja koskeva laki). Ja sitä karaokeakin on vain 2 iltana viikossa.
        Suosittelen lämpimästi ko. hotellia, jos et hae luksusta vaan ihan tavallista hotellia. Olen käynyt kymmeniä kertoja Turkissa sekä Marmariksessa että muissa kohteissa, mutta missään ei ole niin kivaa, vieraanvaraista ja ystävällistä henkilökuntaa kuin Metropolissa. Ei taida löytyä edes koko muualta Välimereltä...

        No nyt ei epäilytä lähteä Metropolin ja yleensäkkään Turkkiin.Viellä kysyisin näistä kauppiaista kirjotellaan niin kovasti että ovat kovin innokkaita.Minä haluaisin aika rauhassa katsella mitä ostan.Miten niistä selviää parhaiten?Muuten voiko siellä ostaa euroilla useammasta paikkaa?


      • käynyt*
        Ataturk kirjoitti:

        No nyt ei epäilytä lähteä Metropolin ja yleensäkkään Turkkiin.Viellä kysyisin näistä kauppiaista kirjotellaan niin kovasti että ovat kovin innokkaita.Minä haluaisin aika rauhassa katsella mitä ostan.Miten niistä selviää parhaiten?Muuten voiko siellä ostaa euroilla useammasta paikkaa?

        Kauppiaathan ovat tietenkin keväisin innokkaampia kuin loppukesästä. Turkkilaiseen kaupankäyntiin kuuluu tinkiminen (varsinkin basaareilla). Jos et halua ostaa niin kiität kohteliaasti, että et halua tai että on kiire tai tulet myöhemmin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
        Jos haluat katsella ja ehkä ostaakin niin tarjoa noin 10-20 % myyjän sanomasta hinnasta ja nosta sitä samanaikaisesti kuin myyjä laskee pyytämäänsä. Laita kuinktein itsellesi mieleen joku maksimihinta, ja jos et saa sillä hintaa niin kiität kohteliaasti ja lähdet pois. Joskus ne huutaa perään, että ok saat sillä hinnalla ja sitten ostat sen. Siinä kaupankäynnissä on hyvä tulla sellainen positiivinen tapahtuma eli asenne positiiviseksi ja iloista mieltä ja huumorintajua. Ei mitään maailmanomistajamentaliteettiä eikä heidän aliarvioimista.
        Pian sinä sen kaupankäynnin kärryille pääset ja tietty aina voit mennä kiinteähintaisiin tavarataloihin.
        Euroilla voi basaareilla maksaa, mutta vaihtorahat tulevat todennäköisesti liiroina takaisin. Ole tällöin tarkkana. Liiran kurssi vaihtelee päivittäin suurestikin eli kantsii vaihtaa vain päivän parin tarve. Kaikki hotellit ja vaihtopisteet vaihtavat valuuttaa.
        Markkinoilla sama homma, eli tinkiminen. Ole kuitenkin markkoinoilla tarkkana sekä rahan suhteet että muutenkin pidät tavaroista huolta. Joka paikassa maailmaa on valitettavasti pitkäkyntisiä, koska ihmisiä on niin valtavasti.


      • Anonyymi
        Ataturk kirjoitti:

        Minkä ikäistä porukkaa Metropolissa oli.
        Voiko pian 60v. mennä sinne.Ollaan kyllä ihan nuorekkaita eikä meitä meteli häiritse.Mutta jos on ihan nuorten suosiossa niin ei tunne oloaan välttämättä kovin kotoiseksi.

        Siellä on kaikenikäistä sakkia. Vakiovieraat on usein jo iäkkäämpiä. Lapsiperheitä myös.


    • voin sanoa

      että kellarissa on kivaa.

      • Metropolista

        Mitä sä tarkoitat kellarilla ? Huoneita vai?
        En muista kuulinko jostain vai luinko jostain.
        Onko tää Metropoli sama hotla jossa henkilökunta huutelee perään hävyttömyyksiä jos et käytä heidän baariaan.?Voi olla että oon väärässä.


      • nappi*
        Metropolista kirjoitti:

        Mitä sä tarkoitat kellarilla ? Huoneita vai?
        En muista kuulinko jostain vai luinko jostain.
        Onko tää Metropoli sama hotla jossa henkilökunta huutelee perään hävyttömyyksiä jos et käytä heidän baariaan.?Voi olla että oon väärässä.

        Nää kellarijutut taas alkoivat. En tiedä onko vitsi vai tosi, mutta väittävät että hotellin työntekijäpojat käyvät "treffeillä" kellarissa, jossa heillä itsellä on sängyt ym.
        En ikinä ole kuullut, että tästä hotellista huudellaan hävyttömyyksiä perään. Päinvastoin kiitetään yleensä kädestä pitäen (turkkilainen tapa) käynnistä baarissa tai iltaa/päivää istumassa.


      • Ei ikinä enää
        nappi* kirjoitti:

        Nää kellarijutut taas alkoivat. En tiedä onko vitsi vai tosi, mutta väittävät että hotellin työntekijäpojat käyvät "treffeillä" kellarissa, jossa heillä itsellä on sängyt ym.
        En ikinä ole kuullut, että tästä hotellista huudellaan hävyttömyyksiä perään. Päinvastoin kiitetään yleensä kädestä pitäen (turkkilainen tapa) käynnistä baarissa tai iltaa/päivää istumassa.

        En suosittele Metropolia ainakaan lapsiperheille,mutta aikuisille joille viina maistuu suosittelen sitä,sinne kokoontuu yleensä kaikki juopot Suomesta,ja meno on sen mukaista.
        Ja jos et koko ajan osta baarista jotain etkä osallistu grilli-iltaan ja muihin maksullisiin ohjelmiin,heti palvelu huononee sinun kohdallasi,ja siitä on oikeen henkilökohtaista kokemusta..
        Viimeksi kun kyseisessä hotelissa olimme noin 4 vuotta sitten oli hotelli aika huonossa hapessa ja allas-alue oli likainen ja vesi oli myös aika lailla likaista.
        Itse ei enää ikinä mene siihen hotelliin enkä suosittele kenellekkään kaverille enkä ystavälleni sitä..


      • joop.
        Ei ikinä enää kirjoitti:

        En suosittele Metropolia ainakaan lapsiperheille,mutta aikuisille joille viina maistuu suosittelen sitä,sinne kokoontuu yleensä kaikki juopot Suomesta,ja meno on sen mukaista.
        Ja jos et koko ajan osta baarista jotain etkä osallistu grilli-iltaan ja muihin maksullisiin ohjelmiin,heti palvelu huononee sinun kohdallasi,ja siitä on oikeen henkilökohtaista kokemusta..
        Viimeksi kun kyseisessä hotelissa olimme noin 4 vuotta sitten oli hotelli aika huonossa hapessa ja allas-alue oli likainen ja vesi oli myös aika lailla likaista.
        Itse ei enää ikinä mene siihen hotelliin enkä suosittele kenellekkään kaverille enkä ystavälleni sitä..

        Niinku tossa alussa sanoin ni näitä löytyy aina, jotkut ei vaan tykkää! mut sen voin sanoa että toi väite "Sinne kokoontuu yleensä kaikki juopot Suomesta" niin tietääkseni en ole juoppo ja ei ole perheenikään! ja tunnen paljon ihmisiä ketkä asuu aina metrossa.. ja tietääkseni kenelläkään heistäkään ei ole alkoholiongelmaa. Ymmärrän et jos joku ei tykkää mut rajansa kuitenki kaikella! Ja palvelun huononemisesta sen verran et siellä on sen verran ystävällistä porukkaa et ne yrittää kaikkia ihan tasapuolisesti palvella. Istu siellä sitte joka päivä tai ei :)


      • mistään muualta
        joop. kirjoitti:

        Niinku tossa alussa sanoin ni näitä löytyy aina, jotkut ei vaan tykkää! mut sen voin sanoa että toi väite "Sinne kokoontuu yleensä kaikki juopot Suomesta" niin tietääkseni en ole juoppo ja ei ole perheenikään! ja tunnen paljon ihmisiä ketkä asuu aina metrossa.. ja tietääkseni kenelläkään heistäkään ei ole alkoholiongelmaa. Ymmärrän et jos joku ei tykkää mut rajansa kuitenki kaikella! Ja palvelun huononemisesta sen verran et siellä on sen verran ystävällistä porukkaa et ne yrittää kaikkia ihan tasapuolisesti palvella. Istu siellä sitte joka päivä tai ei :)

        Marmariksen baarista löydä yhtä paljon suomalaisia juoppoja,kuin Metropolista.


      • 4 v sitten
        Ei ikinä enää kirjoitti:

        En suosittele Metropolia ainakaan lapsiperheille,mutta aikuisille joille viina maistuu suosittelen sitä,sinne kokoontuu yleensä kaikki juopot Suomesta,ja meno on sen mukaista.
        Ja jos et koko ajan osta baarista jotain etkä osallistu grilli-iltaan ja muihin maksullisiin ohjelmiin,heti palvelu huononee sinun kohdallasi,ja siitä on oikeen henkilökohtaista kokemusta..
        Viimeksi kun kyseisessä hotelissa olimme noin 4 vuotta sitten oli hotelli aika huonossa hapessa ja allas-alue oli likainen ja vesi oli myös aika lailla likaista.
        Itse ei enää ikinä mene siihen hotelliin enkä suosittele kenellekkään kaverille enkä ystavälleni sitä..

        kerro jo vähän uudempia juttuja!


      • reissumimmi33
        Ei ikinä enää kirjoitti:

        En suosittele Metropolia ainakaan lapsiperheille,mutta aikuisille joille viina maistuu suosittelen sitä,sinne kokoontuu yleensä kaikki juopot Suomesta,ja meno on sen mukaista.
        Ja jos et koko ajan osta baarista jotain etkä osallistu grilli-iltaan ja muihin maksullisiin ohjelmiin,heti palvelu huononee sinun kohdallasi,ja siitä on oikeen henkilökohtaista kokemusta..
        Viimeksi kun kyseisessä hotelissa olimme noin 4 vuotta sitten oli hotelli aika huonossa hapessa ja allas-alue oli likainen ja vesi oli myös aika lailla likaista.
        Itse ei enää ikinä mene siihen hotelliin enkä suosittele kenellekkään kaverille enkä ystavälleni sitä..

        tää on niin totta!!!!


    • ja menen uudestaan

      kyllä siellä kellaris tais tyttöjä käydä, mutta eihän sinne ketään väkisin viedä ja nuoret haluaa pitää hauskaa niin pitäköön. Hotellis oli samaan aikaan paljon nuoria tyttöjä ja muutamia vanhempia naisia ja oli toki pariskuntia ja miesporukkakin! sen loman aikana tutustuin kaikkiin hotellin vieraisiin ja meno oli välillä hulvatonta näin vanhallakin, mutta siinä tuli sellainen " yhtä suurta perhettä" fiilis. Ketään ei arvosteltu vaan kaikki mukaan olit sitten nuori tai vanha , laiha tai lihava. Eikä todella mitään haukkumista ollut vaikkei joka ilta baarissa istuttu. terveisiä paljon hotellin pojille ja Bekolle. Tulen varmasti toistekkin jos turkkiin tulen.

      • Mäkin meen

        Teille jotka olette ollut lokakuussa.
        Onko siellä silloin viellä paljon porukkaa.Ja miten mahtaa palvelu pelata?Onkos jollain tietoo tästä Maxwell-Anatolin ohjelmasta.Kannattaako sinne poiketa istumaan iltaa.Vai pitäskö ihan vaihtaa hotellia sinne.Oliskos jotain hyviä ravintoloita tiedossa.


      • äippa
        Mäkin meen kirjoitti:

        Teille jotka olette ollut lokakuussa.
        Onko siellä silloin viellä paljon porukkaa.Ja miten mahtaa palvelu pelata?Onkos jollain tietoo tästä Maxwell-Anatolin ohjelmasta.Kannattaako sinne poiketa istumaan iltaa.Vai pitäskö ihan vaihtaa hotellia sinne.Oliskos jotain hyviä ravintoloita tiedossa.

        Oltiin Metropolissa tässä syksyn aikana. Maxwelissa myös käyty(perheen kanssa) ja itse suosittelen Maxwelia ehdottomasti. Lapset ovat parhaiten viihtyneet nimenomaa Maxwelissi Ehkä huoneet eivät ole kaikkien mielestä ok, mutta henkilökunta on.


      • nminmerkki

        Mä kävin siellä just ! ja siellä todellakin on juoppoa porukkaa joka istuu loman ajan joka ilta bekon baarissa , eniten oksettaa ihmiset jotka alaikästen kanssa lomailee ja lapset kahtoo ku vanhemmat ryyppää, siellä just joku mamma istu joka ilta parin lapsen kanssa joka vitun ilta, ryyppäs aamusta iltaan. ei siel kauaa jaksanu istuu ja kattoo sitä meininkiä ja todellakin on totta toi " kellari " sinne joka ilta roudaavat eri tyttöjä panolle ;)


      • Turkinfanit

        Mä kävin hotellissa ja nyt huomasin että kyllä se sama porukka vaan käy hotelleissa metropol ja Metropolitan. Säälittää kun porukat tulee perheen kanssa ja vedetään kännit ja lapset seuraavat vieressä tai oottaa koska vanhemmat tulee baarikadulta!Henkilökunta on mielettömän ihanaa onneksi yks sai vihdoinkin kenkää! Auttavat ja ovat kohteliaita. Porukka on suurin osa 24/7 hotellilla tai erään miehen veneellä muualla ei lomalla käydä.
        Ja se että kaikki tuntui tietävän sinun asiat paremmin kuin itse!
        Olemme oleet ko.hotellissa 3kertaa ja tämä viimeinen kerta riitti ei henkilökunnan vuoksi vaan turistien kun missä / tai mistä tahansa tultiin tai lähettiin niin nämä 24/7 ihmiset huutelemassa ihan kyllästymiseen asti!
        Pitäkää hauskaa mutta lasten aikana ei tarvi vetää lärvejä ja muut turistit pitävät seuraa lapsillenne!
        Tuohon kellariin vientiin asia on niin että valitettavasti naiset tarjoavat rahaa että miehet olisivat heidän kanssaan ja kyseessä ei ole mitkään nuoret tytöt vaan ikääntyneet naiset! Eräs baarimikko kuvittelee olevansa naisten mies ja tytöt kantaa kalliita lahjoja kundille Suomesta ja muut turistit unohtuu kun uudet tulevat! Hyi hitto ja tytöt luulee että ovat ainoita voi kiesus. Älkää haukkuko Bekoa hän vaan tekee työnsä ansaitakseen leipänsä ja tämä on niin Suomi hotelli jokanssa kierretään jatkossa kaukaa.
        Grilli-illassa voidaan käydä koska tasokas ohjelma!


      • rastas500
        Turkinfanit kirjoitti:

        Mä kävin hotellissa ja nyt huomasin että kyllä se sama porukka vaan käy hotelleissa metropol ja Metropolitan. Säälittää kun porukat tulee perheen kanssa ja vedetään kännit ja lapset seuraavat vieressä tai oottaa koska vanhemmat tulee baarikadulta!Henkilökunta on mielettömän ihanaa onneksi yks sai vihdoinkin kenkää! Auttavat ja ovat kohteliaita. Porukka on suurin osa 24/7 hotellilla tai erään miehen veneellä muualla ei lomalla käydä.
        Ja se että kaikki tuntui tietävän sinun asiat paremmin kuin itse!
        Olemme oleet ko.hotellissa 3kertaa ja tämä viimeinen kerta riitti ei henkilökunnan vuoksi vaan turistien kun missä / tai mistä tahansa tultiin tai lähettiin niin nämä 24/7 ihmiset huutelemassa ihan kyllästymiseen asti!
        Pitäkää hauskaa mutta lasten aikana ei tarvi vetää lärvejä ja muut turistit pitävät seuraa lapsillenne!
        Tuohon kellariin vientiin asia on niin että valitettavasti naiset tarjoavat rahaa että miehet olisivat heidän kanssaan ja kyseessä ei ole mitkään nuoret tytöt vaan ikääntyneet naiset! Eräs baarimikko kuvittelee olevansa naisten mies ja tytöt kantaa kalliita lahjoja kundille Suomesta ja muut turistit unohtuu kun uudet tulevat! Hyi hitto ja tytöt luulee että ovat ainoita voi kiesus. Älkää haukkuko Bekoa hän vaan tekee työnsä ansaitakseen leipänsä ja tämä on niin Suomi hotelli jokanssa kierretään jatkossa kaukaa.
        Grilli-illassa voidaan käydä koska tasokas ohjelma!

        Tää on kyllä niin totta! Ja ne samat ihmiset ketkä käyvät vuodesta toiseen tässä hotellissa niin ovat sellaisia kuin omistaisivat sen! Ollaan niin kovanaamoja kun ollaan siellä. Ei enää ikinä kyseiseen hotelliin.


      • Anonyymi
        nminmerkki kirjoitti:

        Mä kävin siellä just ! ja siellä todellakin on juoppoa porukkaa joka istuu loman ajan joka ilta bekon baarissa , eniten oksettaa ihmiset jotka alaikästen kanssa lomailee ja lapset kahtoo ku vanhemmat ryyppää, siellä just joku mamma istu joka ilta parin lapsen kanssa joka vitun ilta, ryyppäs aamusta iltaan. ei siel kauaa jaksanu istuu ja kattoo sitä meininkiä ja todellakin on totta toi " kellari " sinne joka ilta roudaavat eri tyttöjä panolle ;)

        olit kuulemma itsekin siellä panolla vaikka et olekkaan mikään ruusu


    • käynyt*

      Varmaan luet kauhuissaan näitä juttuja, mutta älä ota kaikkea vakavissaan. Kaikilla on omat mielipiteensä, toinen tykkää toisesta. Hotelli on parhaat ajat nähnyt, mutta ihan tavallinen, siisti hotelli ja ei uima-altaassakaan ole ollut mitään vikaa. Hotellissa on kaikenikäisiä ja kuten joku sanoikin, että kaikki hyväksytään eikä ketään arvostella ja kaikki on kuin yhtä perhettä. Kaikkia kohdellaan tasapuolisesti. Ja edelleenkin tosiasia on, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ja koska omistaja Beko (jonka olen tuntenut 20 vuotta) ja osa henkilökunnastakin puhuu suomea niin kielitaidottomilla on siellä helppo asioida. Ja jos tulee jotain ongelmia, kysyttävää tai mitä tahansa niin heidän puoleen on aina helppo kääntyä.
      Olen ystävieni ja lasteni kanssa asunut siellä kymmeniä kertoja ja aina kaikki sinne uudestaan haluavat, "kesämökille".
      -sibel-

      • visitor

        8 kertaa Marmariksessa käyneenä ja joka reissulla useaan otteeseen Metropolin baarissa vierailleena listaan tässä omat faktani:

        PLUSSAT
        - erittäin ystävällinen palvelu
        - useana iltana mukavaa koko perheen ohjelmaa, jossa myös lapset otettu hyvin huomioon
        - tosi hauska ohjelma turkkilaisissa ja BBQ-illoissa
        - ilmainen kuljetus omalta hotellilta ja takaisin hotelliin
        - ilmainen netti asiakkaille
        - Suomen tv-kanavat

        MIINUKSET
        - lähes jokaisella vierailulla joutuu näkemään lapsiperheitä, joissa vanhemmat ovat reilusti juovuksissa ja lapset pyörivät siinä ympärillä
        - viime kesänä jopa 13-vuotias tyttö joi alkoholia baarissa vanhempiensa kanssa ja lopulta oksenteli, eikä siihen puututtu millään muotoa
        - musiikki soi joinain iltoina aikas myöhään eikä siltä varmastikaan voi hotellissa asuva välttyä
        - turkkilaisissa- ja BBQ-illoissa todella surkea ruoka verrattuna usean muun hotellin notkuviin buffet-pöytiin
        - uima-allas on todella pieni ja allasympäristö suht ankea

        En ole siis ko. hotellissa asunut enkä haluaisi asuakaan, on siellä sen verran lähiösuomi-meininki, mutta jotkut tykkää eikä siinä mitään. Se, että baarinpojat vehtaavat turistityttöjen kanssa ja vievät heitä kellariin ei käsittääkseni häiritse kenenkään lomaa millään tavoin eikä mielestäni kuulu kenellekään muulle kuin asianosaisille.

        Mutta Marmaris on täynnä suht samanhintaisia ja varmasti paljon viihtyisämpiä hotelleja ja apartmentoksia ja varsinkin jos altaalla viihdytte suurimman osan päivästä, niin mielestäni kannattaa mennä johonkin muuhun paikkaan asumaan.


      • fanittaa
        visitor kirjoitti:

        8 kertaa Marmariksessa käyneenä ja joka reissulla useaan otteeseen Metropolin baarissa vierailleena listaan tässä omat faktani:

        PLUSSAT
        - erittäin ystävällinen palvelu
        - useana iltana mukavaa koko perheen ohjelmaa, jossa myös lapset otettu hyvin huomioon
        - tosi hauska ohjelma turkkilaisissa ja BBQ-illoissa
        - ilmainen kuljetus omalta hotellilta ja takaisin hotelliin
        - ilmainen netti asiakkaille
        - Suomen tv-kanavat

        MIINUKSET
        - lähes jokaisella vierailulla joutuu näkemään lapsiperheitä, joissa vanhemmat ovat reilusti juovuksissa ja lapset pyörivät siinä ympärillä
        - viime kesänä jopa 13-vuotias tyttö joi alkoholia baarissa vanhempiensa kanssa ja lopulta oksenteli, eikä siihen puututtu millään muotoa
        - musiikki soi joinain iltoina aikas myöhään eikä siltä varmastikaan voi hotellissa asuva välttyä
        - turkkilaisissa- ja BBQ-illoissa todella surkea ruoka verrattuna usean muun hotellin notkuviin buffet-pöytiin
        - uima-allas on todella pieni ja allasympäristö suht ankea

        En ole siis ko. hotellissa asunut enkä haluaisi asuakaan, on siellä sen verran lähiösuomi-meininki, mutta jotkut tykkää eikä siinä mitään. Se, että baarinpojat vehtaavat turistityttöjen kanssa ja vievät heitä kellariin ei käsittääkseni häiritse kenenkään lomaa millään tavoin eikä mielestäni kuulu kenellekään muulle kuin asianosaisille.

        Mutta Marmaris on täynnä suht samanhintaisia ja varmasti paljon viihtyisämpiä hotelleja ja apartmentoksia ja varsinkin jos altaalla viihdytte suurimman osan päivästä, niin mielestäni kannattaa mennä johonkin muuhun paikkaan asumaan.

        Metropolia niinkauan kun tarjoilu pelaa ja sehän pelaa vielä vaikka pöydän alla.


      • voi edes
        fanittaa kirjoitti:

        Metropolia niinkauan kun tarjoilu pelaa ja sehän pelaa vielä vaikka pöydän alla.

        Hotelliksi sanoa
        missä työntekijät harrastaa seksiä asiakkaitten kanssa eikös ilotalo olisi parenpi nimi.


      • no ei se näin ole
        voi edes kirjoitti:

        Hotelliksi sanoa
        missä työntekijät harrastaa seksiä asiakkaitten kanssa eikös ilotalo olisi parenpi nimi.

        mitä täällä taas keksitään ,suomessakin saa ravintolasta sitä mitä tilaa...??? joten turha mollata täällä metropolia..aielläketään juotettu pöydän alle, niinkuin suomessa on tapana. täällä on vaan kateellisia ihmisiä kun niillä ei ole varaa matkustaa mihinkään, niin kiukuissaan haukkuvat hotellin vaikka eivät ole käyneet siellä päinkään..turku ja turkki on kaksi eri asiaa, sen tietävät melkein kaikki. joten sulle ketjun laittajalle, mene ihmeessä metropoliin ja tee oma johtopäätös ja palaa ja kerro sitten mielipiteesi ja voihan olla että siellä myös nähdään...olen ikiajoiksi ihastunut metropoliin ja anatoliaan ja sinne matkani tänäkin vuonna vie, neljä viikkoa ja samalla hinnalla olisin päässyt muuallekkin,mutta kiten jo sanoin , RAKASTAN METROPOLIN ELÄMÄÄ JA MENOA JA SAMAAN AIKAAN RAUHALLISUUTTA JA MUKAVUUTTA. PS. en ole käynyt kellarissa enkä ole rakastunut hotellipoikiin, olen rakastunut ilmapiiriin. ja sikstoiseksi ei mua kyllä sinne kellariin otettaisikaan olen kuitenkin jo 55 vuotias. Hauskaa lomaa kaikille!


      • Marmariksessa
        no ei se näin ole kirjoitti:

        mitä täällä taas keksitään ,suomessakin saa ravintolasta sitä mitä tilaa...??? joten turha mollata täällä metropolia..aielläketään juotettu pöydän alle, niinkuin suomessa on tapana. täällä on vaan kateellisia ihmisiä kun niillä ei ole varaa matkustaa mihinkään, niin kiukuissaan haukkuvat hotellin vaikka eivät ole käyneet siellä päinkään..turku ja turkki on kaksi eri asiaa, sen tietävät melkein kaikki. joten sulle ketjun laittajalle, mene ihmeessä metropoliin ja tee oma johtopäätös ja palaa ja kerro sitten mielipiteesi ja voihan olla että siellä myös nähdään...olen ikiajoiksi ihastunut metropoliin ja anatoliaan ja sinne matkani tänäkin vuonna vie, neljä viikkoa ja samalla hinnalla olisin päässyt muuallekkin,mutta kiten jo sanoin , RAKASTAN METROPOLIN ELÄMÄÄ JA MENOA JA SAMAAN AIKAAN RAUHALLISUUTTA JA MUKAVUUTTA. PS. en ole käynyt kellarissa enkä ole rakastunut hotellipoikiin, olen rakastunut ilmapiiriin. ja sikstoiseksi ei mua kyllä sinne kellariin otettaisikaan olen kuitenkin jo 55 vuotias. Hauskaa lomaa kaikille!

        ja Metropolissa,joten kyllä tiedetään mistä puhutaan. Marmariksessa on paljon hyvia hotlia,miksi mennä johonkin juottolaan. Menkööt sinne ne,ketkä siitä menosta pitävät. Minä en ainakaan lomalla halua katsella kännääviä suomalaisia ja kuunnella humalaisten joronoita.


      • Marra
        Marmariksessa kirjoitti:

        ja Metropolissa,joten kyllä tiedetään mistä puhutaan. Marmariksessa on paljon hyvia hotlia,miksi mennä johonkin juottolaan. Menkööt sinne ne,ketkä siitä menosta pitävät. Minä en ainakaan lomalla halua katsella kännääviä suomalaisia ja kuunnella humalaisten joronoita.

        Jokainen tekee itse hotelli valintansa.
        Jollekulle Metro voi olla se oma "kesämökki",joten nauttikoot siitä.
        Jos tykkää Metrosta,niin sinne vaan sitten asumaan.
        Itse en ole asunut enkä usko,että ikinä asunkaan,mutta en moiti muiden valintoja.
        Ja noi kellarijutut ym.. tyhjänpäiväset löpinät on kateellisten puheita.
        Sehän on oma valinta,mitä tekee,missä ja kenen kanssa.
        Kukin viettää oman näköisensä loman,eikö vaan??
        Joku tykkää vetää lärvit,joku toinen laulaa karaokee,joku makaa viikon rannalla.
        Pääasia että itse viihtyy lomallaan.


      • juuri sitä mitä tilaa
        Marra kirjoitti:

        Jokainen tekee itse hotelli valintansa.
        Jollekulle Metro voi olla se oma "kesämökki",joten nauttikoot siitä.
        Jos tykkää Metrosta,niin sinne vaan sitten asumaan.
        Itse en ole asunut enkä usko,että ikinä asunkaan,mutta en moiti muiden valintoja.
        Ja noi kellarijutut ym.. tyhjänpäiväset löpinät on kateellisten puheita.
        Sehän on oma valinta,mitä tekee,missä ja kenen kanssa.
        Kukin viettää oman näköisensä loman,eikö vaan??
        Joku tykkää vetää lärvit,joku toinen laulaa karaokee,joku makaa viikon rannalla.
        Pääasia että itse viihtyy lomallaan.

        Baaripojat kyllä helposti esittelevät nuerehkoille suomalais tytöille makuutilojaan. Siellä sitten samat tytöt tutustuvat useimpiinkin työntekijöihin. Ja eivätpä nuo pojat välitä siitä onko oma kulta kotona (usein Suomessa) eikä sormukset sormessakaan paljon estele. Kyllä ne pojat osaa suomalaiset tytöt vikitellä ja eivätpä nuo tytötkään näytä välittävän vaikka pojat olisivatkin kihloissa tai seurustelisivat!
        - useasti tämän nähnyt


      • vai vaan olettanut näkeväsi
        juuri sitä mitä tilaa kirjoitti:

        Baaripojat kyllä helposti esittelevät nuerehkoille suomalais tytöille makuutilojaan. Siellä sitten samat tytöt tutustuvat useimpiinkin työntekijöihin. Ja eivätpä nuo pojat välitä siitä onko oma kulta kotona (usein Suomessa) eikä sormukset sormessakaan paljon estele. Kyllä ne pojat osaa suomalaiset tytöt vikitellä ja eivätpä nuo tytötkään näytä välittävän vaikka pojat olisivatkin kihloissa tai seurustelisivat!
        - useasti tämän nähnyt

        että oletko siellä kellarissa ollut katsomas monta tyttöö sinne tuodaan?
        tottakai pojat tyttöjä jututtaa ja flirttailee koska pomo kehottaa niin tekemään koska se tuo enemmän nuoria tyttöjä baariin jotka tuovat viinarahaa. euron kuvat silmissä.


      • tiedän mistä puhun
        vai vaan olettanut näkeväsi kirjoitti:

        että oletko siellä kellarissa ollut katsomas monta tyttöö sinne tuodaan?
        tottakai pojat tyttöjä jututtaa ja flirttailee koska pomo kehottaa niin tekemään koska se tuo enemmän nuoria tyttöjä baariin jotka tuovat viinarahaa. euron kuvat silmissä.

        olen nähnyt


      • Agua
        tiedän mistä puhun kirjoitti:

        olen nähnyt

        On sulla huvit ja ajanvietteet lomallas..kyttäätkö koti Suomessakin joka baaris kuka lähtee kenenkin kans yötään viettään????


      • tasa-arvoinen maa
        Agua kirjoitti:

        On sulla huvit ja ajanvietteet lomallas..kyttäätkö koti Suomessakin joka baaris kuka lähtee kenenkin kans yötään viettään????

        Aivan eri juttu.


      • tasa-arvo
        tasa-arvoinen maa kirjoitti:

        Aivan eri juttu.

        liittyy siihen,että joku kyttää muiden tekemisiä?
        Säälittävää,miten pieni on oma maailma,kun lomalla on vahdittava muiden tekemisiä,menemisiä ja olemisia.
        No,sehän voi jollekulle olla se loman tärkein juttu.
        Mutta oikeesti,pakko on sääliä tollasia ihmisiä.


      • reissumimmi33
        Marmariksessa kirjoitti:

        ja Metropolissa,joten kyllä tiedetään mistä puhutaan. Marmariksessa on paljon hyvia hotlia,miksi mennä johonkin juottolaan. Menkööt sinne ne,ketkä siitä menosta pitävät. Minä en ainakaan lomalla halua katsella kännääviä suomalaisia ja kuunnella humalaisten joronoita.

        juu!! ei enää koskaan metropoliin!


    • makuasia

      Olen itse käynyt marmariksessa ja aika paljon muuallakin turkissa jo 17 vuoden ajan. Marmaris on hyvä shoppailupaikka. Pienemmät ostokset kannattaa maksaa liiroina,yrittävät nimittäin usein kusettaa euroilla maksettaessa,vaihtoraha tulee nimittäin liiroina ja yleensä aina liian vähän.Rahanvaihdon suoritan yleensä postissa,ei ole yksityinen laitos kuten rahanvaihtopisteet,joissa tapahtunut hieman huijausta. Mitä sitten hotellivalintaan, sehän on jokaisen "makuasia". Itse olen ollut yhden kerran Metropolissa, ja oli eka ja viimeinen kerta.Se on yleensäkin täynnä suomalasia örveltäviä juoppoja. Kyllä henkilökunta ja Beko-isäntä osaavat tehdä ohjelmaa, mikä "puree" vodka-turistiin. Kannatta harkita majoitusta.....
      Ruokapaikkoja kandee myös miettiä, löytyy kalliita ravintoloita satamasta sekä halpoja paikallisia "lokanta" ravintoloita. Itse käyn paljon paikallisissa, ruoka on todella hyvää ja saa aitoa turkkilaista kotiruokaa. Hyvän paikallisen ravintolan näkee melkeinpä siitä, kun seuraa missä itse paikalliset syövät. Ei muuta kuin kokeilemaan tätä idän ihmettä. Suosittelen lämpimästi !

      • ristilukit09

        Näin on, maata monta nähty ja kylläkin aina yhdenkerran vuodessa turkissa käydään. Paikkana Marmaris on mukava, mutta eihän se kaikkia miellytä hyvä niin. Ei kaikki tykkää espanjasta, kreikasta ym. Jokaisella on vara valita missä lomansa ja aikansa viettää. Eli pois haukkumiset toisten lomista. Nukkukaa minusta vaikka veneen alla, minä matkustan aina kun vaan lomat ja rahat sallivat, minun rahani eivät pankissa korkoa kasva.


      • rahanvaihtoasiasta

        sen verran että itse nostan electronilla automaatista, toimii Turkissa hyvin.
        Ei tarvitse kantaa rahatolloja mukana ja yrittää arvioida kuinka paljon kuluu ja mikä riittää.
        Nostelee tarpeen mukaan.
        Tein myös viime ja toissa kesänä vertailevaa tutkimusta kun itse nostin automaatilta ja matkakumppani vaihtoi rahanvaihtokiskassa.
        Kotona tarkistin nettipankista ja huomasin ilokseni että kurssi oli jonkin verran parempi minun edukseni.
        Siihen toki vaikuttaa automaattikäyntien määrä, ihan satanen kerrallaan ei kannata nostaa kun joka kerrasta menee nostokulut 2 e/kerta 2,5 % noston määrästä.
        Kuluista huolimatta automaatti tuli vähän edullisemmaksi.


    • sulkuinen

      Hei.
      olen siis kaksi kertaa viettänyt 2vikkoa kyseisessä hhotellissa.
      en tykännyt, enkä tykkää vieläkään.
      juuh, vaki lomailijat ottavat "sinut hyvin vastaan"..en ota siihen niin kommenttia, koska en hae sieltä itselleni 50v äitihahmoja.. tai mitään n. 30v olevaa ukkoa joka ei lähde viikon reissullaan pois hhotellin tiloista.itse olen siis 23v.juu onhan niitä paljon kännääviä/koko ajan kännääviä ja niitä jotka eivät hhotellilla käy kun nukkumassa.
      siellä sai kyllä hyvin nukuttua, kun baarista oli ohjelma loppunut. seinänaapurit eivät pitäneet meteliä=)
      ensimmäisellä kertaa huone oli ihan siisti.
      seuraavalla kerralla kuin menimme saimme eri huoneen, jossa suihkukaapin viemäri ei vetänyt ja sellaista kaikkea pientä kivaa. hinta sen mukainen..
      työntekijät mielestäni jossakin määrin kaksinaamaisia, éivät tykkää jos et istu heidän baarissa koko ajan. palvelu sen mukaista.kyllä niiltä hymyjäkin saa ja osaavat olla ystävällisiä, ainakin joskus..
      pojat ovat aiiiivan erimaata kuin B/Peko tulee paikalle!!!
      mitä sitten näihin viihteisiin tule.. turkkilainen ilta, ei kannata jäädä sitä sinne kokemaan. vaatimaton, verrattuna vaikka viereisin anatolia-maxwellin iltaan.
      karaoke-illat, no jos olet käynyt suomessa karaokebaarissa, et koe mitään uutta.
      bingoillat, jep aivan sama kuin suomessa.
      elikkä jokainen viihtyy siellä missä viihtyy, itse en mene ikinä tähän hhotelliin. en edes piipahtamassa kahvilla.

      • Keski-ikäinen nainen

        Itse olin lokakuussa Marmariksessa ja useampana iltana poikkesin perheeni kanssa myös Metropolissa (siiderillä ja sähköpostin lukemassa). Ei siellä puoli yhdeksän uutisten aikaan yhtäkään umpihumalaista vielä näkynyt, ja muutenkin tuntui kovin rauhalliselta paikalta, ehkä se meno siitä sitten yötä kohti villintyi. Lapset tykkäs kovasti kun siellä nukkui kissa baarituolissa. Vessaan täytyi mennä aivan uima-altaan reunaa pitkin, sinne on taatusti jokunen suomalainen pudonnut vaatteet päällä... Henkilökunta mm. Beko oli oikein mukava.


    • Seikka selvä

      En ole asuntu Metropolissa, mutta sekin seikka koetaan ensi kesänä, koska olen varannut 2 vk:n matkan ja Metropoliin. Olettaisin, ettei kovin suurta eroa ole Anatoliaan, jossa olimme viime kesänä 2 vk. Toki siínä väkisinkin tuli oltua myös Metropolin riennoissa ja hauskaa oli. Jos et halua luksusta vaan siistin toimivan yösijan valinta on ok. Lisäksi ystävällinen henkilökunta ja Beko tietty siinä huippu. Olen ollut Marmariksessa myös "tasokkaammissa" hotelleissa, mutta tullut siihen tulokseen, ettei kannata maksaa ns. turhasta. Jos ei kestä yhtään ääniä, kannattaa etsiä rauhallisempi hotelli esim. Candan, mutta puolen yön jälkeen Suomi-katukin hiljentyy. Uskallan suositella ei nirppanokille.

      • Oma mielipiteeni

        Kyllä on laidasta laitaan mielipiteitä. Juomisessa sinänsä ei ole mitään pahaa lomalla, kunhan joku tolkku säilyy. Lähinnä harmitti katsoa ilta toisensa perään humaltuvia vanhempia pienten lasten kanssa, mutta myös niitä vanhempia, jotka surutta antavat ala-ikäisten lastensa juoda. Hotelli sinänsä oli ihan siedettävä ja tähtensä ansainnut. Palvelu pelasi ja pojat baarissa pitivät peliään tyttöjen kanssa. Sekä nämä varatut ( palstojen vakipojat )että ns. vapaat kyllä hoitivat homman kotiin. Kun oli oma tyttö laitettu bussiin matkalle kohti Suomea, alkoi peli seuraavan kanssa. Jos halusi olla parvekkeella, tämä turkkilais-suomalainen Kauniit ja Rohkeat tuli taukoamatta; ) Nyt varmaan tulee mieleen, etteikö lomalla olisi muuta tekemistä kuin muiden kyttääminen. Kyllä olisi, mutta vatsatautisena jouduin olemaan 3 päivää hotellissa ja parvekke oli suoraan altaalle, joten pakostakin tallentui muutama saippuapätkä vailla vertaa muistifilmilleni.
        Toiste en todennäköisesti majoitu tässä "piiri pieni pieree / känni joka päivä - lapsista viis"- hotelliin!


      • Alakerrasta poisjuossut
        Oma mielipiteeni kirjoitti:

        Kyllä on laidasta laitaan mielipiteitä. Juomisessa sinänsä ei ole mitään pahaa lomalla, kunhan joku tolkku säilyy. Lähinnä harmitti katsoa ilta toisensa perään humaltuvia vanhempia pienten lasten kanssa, mutta myös niitä vanhempia, jotka surutta antavat ala-ikäisten lastensa juoda. Hotelli sinänsä oli ihan siedettävä ja tähtensä ansainnut. Palvelu pelasi ja pojat baarissa pitivät peliään tyttöjen kanssa. Sekä nämä varatut ( palstojen vakipojat )että ns. vapaat kyllä hoitivat homman kotiin. Kun oli oma tyttö laitettu bussiin matkalle kohti Suomea, alkoi peli seuraavan kanssa. Jos halusi olla parvekkeella, tämä turkkilais-suomalainen Kauniit ja Rohkeat tuli taukoamatta; ) Nyt varmaan tulee mieleen, etteikö lomalla olisi muuta tekemistä kuin muiden kyttääminen. Kyllä olisi, mutta vatsatautisena jouduin olemaan 3 päivää hotellissa ja parvekke oli suoraan altaalle, joten pakostakin tallentui muutama saippuapätkä vailla vertaa muistifilmilleni.
        Toiste en todennäköisesti majoitu tässä "piiri pieni pieree / känni joka päivä - lapsista viis"- hotelliin!

        Tänä vuonna käyneenä yhdyn siihen että vaikka hauskaakin oli, ihmiset olivat todella juovuksissa ja baari muistutti todellakin pahemman luokan lähiöpubia. Asiakaskunta keskimäärin 40-70 vuotiaita. Pojat ystävällisiä niin kauan kun beko paikalla ja TODELLAKIN alakerrassa ns. Huorala jos pojista nyt sitä pystyy sanomaan. Mutta kaikki saavat tehdä omat johtopäätöksensä käytyään. Tämä oli minun.


      • dfhdfs
        Oma mielipiteeni kirjoitti:

        Kyllä on laidasta laitaan mielipiteitä. Juomisessa sinänsä ei ole mitään pahaa lomalla, kunhan joku tolkku säilyy. Lähinnä harmitti katsoa ilta toisensa perään humaltuvia vanhempia pienten lasten kanssa, mutta myös niitä vanhempia, jotka surutta antavat ala-ikäisten lastensa juoda. Hotelli sinänsä oli ihan siedettävä ja tähtensä ansainnut. Palvelu pelasi ja pojat baarissa pitivät peliään tyttöjen kanssa. Sekä nämä varatut ( palstojen vakipojat )että ns. vapaat kyllä hoitivat homman kotiin. Kun oli oma tyttö laitettu bussiin matkalle kohti Suomea, alkoi peli seuraavan kanssa. Jos halusi olla parvekkeella, tämä turkkilais-suomalainen Kauniit ja Rohkeat tuli taukoamatta; ) Nyt varmaan tulee mieleen, etteikö lomalla olisi muuta tekemistä kuin muiden kyttääminen. Kyllä olisi, mutta vatsatautisena jouduin olemaan 3 päivää hotellissa ja parvekke oli suoraan altaalle, joten pakostakin tallentui muutama saippuapätkä vailla vertaa muistifilmilleni.
        Toiste en todennäköisesti majoitu tässä "piiri pieni pieree / känni joka päivä - lapsista viis"- hotelliin!

        Hui hitsi eikö pojat huolinnut sun likkaa??? Meillä likat on sentään väleissä vielä metropolin poikien kanssa, tosin eivät tarjonneet missään vaiheesa sitä itseään....jotenkin katkeruus loistaa, olisitko Janinan äiti?


    • Marmaris 2014

      Ennakkoluulottomasti vietin lomani tässä hotellissa.
      Luulenpa, että monella loman onnistumiseen vaikuttaa myös oma asenne.

      Itse viihdyin ko. hotellissa mainiosti, mutta aiemmat kommentit lukeneena:

      Hotelli on todella perustason hotelli. Huone (kaksio) oli tilava, siisti ja toimiva, mutta luksusta havittelevien kannattaa etsiä toinen hotelli.

      Baarin pojat tosiaan pörräävät turistityttöjen ympärillä, mutta myöntävät asian suoraan. Jos kuitenkin tekee asian selväksi, ettei seura kiinnosta niin pojat kyllä jättävät rauhaan. Mutta eikös se niin aina mene - jos vastaat flirttiin, vastaat itse myös seurauksista.

      Itse en huomannut mitään muutosta palvelun tasoon, oli hotellin isäntä Beko paikalla tai ei. Aina sai kohteliasta ja ennen kaikkea hymyilevää palvelua!

      Kellekkään ei hotellin baarissa kaadeta viinaa kurkusta alas. Toki alkoholijuomia saa vaikka kellon ympäri, mutta ei ketään katsottu kieroon vaikka osti pullon vettä. Itse vietin täysin alkoholittoman loman ja muillakin asiakkailla oli malttia matkassa.

      Ohjelma on todella suomalaista (karaoke ja bingo), josta en itse jaksanut innostua. Mutta niitäkin on vain pari kertaa viikossa ja aina voi mennä vaikka iltakävelylle ohjelman ajaksi ellei innosta. Paljon tuli lapsiperheitä bingoiltoihin ja henkilökunta todella lapsiystävällistä.

      Ruoka hotellilla oli todella maistuvaa! Iso osa annoksista tehty miellyttämään myös suomalaista makua, eli myös vähemmän mausteisia vaihtoehtoja paljon.

      Uima-allas on pieni, mutta sopiva ellei sitten kuntouintia halua harrastaa. Meri on parin sadan metrin päässä.

      Metropol on hotelli sinulle, joka et kavahda puoleen yöhön jatkuvaa ääntä allasbaarista/ravintolasta, sinulle joka haluat ehdottoman ystävällistä (suomenkielistäkin) palvelua ja sinulle, jolle riittää hotellihuoneessa perustoiminnot.

      • Anonyymi

        ja edellleen sama meiniki v.2024 mitä nyt huoneet nuhruisempia ja Beko+rattopojat ryppysempiä lässähtäneitä 😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja edellleen sama meiniki v.2024 mitä nyt huoneet nuhruisempia ja Beko rattopojat ryppysempiä lässähtäneitä 😄😄😄

        😄😄😄


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe