Tietäneekö kukaan, mikä on Unten erämaa -biisin (esit. Katri Helena tai Janne Tulkki) ALKUPERÄINEN nimi ja esittäjä????
"unten erämaan" alkuperäinen
3
10367
Vastaukset
- Juakkima
Moi!
Kyseessä on "Silkkitie" sarjan tunnari. Alkuperäinen esittäjä on Kitaro - tosin vain akustisesti. Laulun kera esittäjät on Kitaro with Pages. Ko. kaoppaletta on nykyään vaikea löytää kaupoista, mutta netistä voisi ehkä saada imuroitua... (mulla meni imurointiin n. 3 viikkoa!!!!!)- jep
...alkuperäinen nimi on Caravan ja se on osa Kitaron tekemää musiikkia Silkkitie-sarjaan, ei mielestäni varsinaisesti tunnari. Ja määritelmä "akustisesti" on siinä mielessä harhaanjohtava että Kitaro toteutti sarjan musiikin kokonaan syntikoilla eli elektronisesti.
Sarjassa kappale soi siis tarkasti ottaen instrumentalisesti, laulettu versio on erikseen. Netistä olen löytänyt vain tynkä(eli single)version, onneksi minulla on 80-luvun puolesta välistä kokopitkä laulettu versio nauhalla jotta voin polttaa sen levylle. Hieno kappale.
- Anonyymi
Aina oppii jotakin uutta. Juha Watt Vainio tosiaan sanoitti silloin äärimmäisen suositun tv-dokumenttisarjan tunnusmusiikin ja Katri Helena lauloi sen suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803