Tietäneekö kukaan, mikä on Unten erämaa -biisin (esit. Katri Helena tai Janne Tulkki) ALKUPERÄINEN nimi ja esittäjä????
"unten erämaan" alkuperäinen
3
8166
Vastaukset
- Juakkima
Moi!
Kyseessä on "Silkkitie" sarjan tunnari. Alkuperäinen esittäjä on Kitaro - tosin vain akustisesti. Laulun kera esittäjät on Kitaro with Pages. Ko. kaoppaletta on nykyään vaikea löytää kaupoista, mutta netistä voisi ehkä saada imuroitua... (mulla meni imurointiin n. 3 viikkoa!!!!!)- jep
...alkuperäinen nimi on Caravan ja se on osa Kitaron tekemää musiikkia Silkkitie-sarjaan, ei mielestäni varsinaisesti tunnari. Ja määritelmä "akustisesti" on siinä mielessä harhaanjohtava että Kitaro toteutti sarjan musiikin kokonaan syntikoilla eli elektronisesti.
Sarjassa kappale soi siis tarkasti ottaen instrumentalisesti, laulettu versio on erikseen. Netistä olen löytänyt vain tynkä(eli single)version, onneksi minulla on 80-luvun puolesta välistä kokopitkä laulettu versio nauhalla jotta voin polttaa sen levylle. Hieno kappale.
- Anonyymi
Aina oppii jotakin uutta. Juha Watt Vainio tosiaan sanoitti silloin äärimmäisen suositun tv-dokumenttisarjan tunnusmusiikin ja Katri Helena lauloi sen suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671