Maadoituksesta

Nesara

Tahtoisin tietää enemmän siitä miten maadoitus tapahtuu ihan käytännön tasolla....

4

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itzli

Kumipohjaiset kengät ovat hyvät, ja pidä kädellä kiinni vaikka patterista.

• Polgara

Mihin sitä maadoitusta tarvii ;) siis noin normaalioloissa on oikein mukava korjailla lehmien sähköaitausta paljain käsin kun vita on päällä. Isäni ei voinut sitä tehdä niin se tykkäsi aina katsoa kun minä vääntelin lankoja paljain sormin.. :D

Mutta taikuuteen liittyvästä maadoituksesta en tiedä...

Pol

• Mira

Itse ainakin käytän tapaa, jossa kuvittelen jaloistani kasvavan juuret maahan ja luovutan enimmät energiat Maan käyttöön.
      Varsinkin tuo on hyödyllinen, kun teen rituaaleja, kuten luon kehän. Ensimmäisen kerran kun loin kehän enkä maadoittanut, niin pikkasen rupesi heikottamaan ja huimaamaan.. :)

• ajna

Visualisaatio on tärkeä osa maadoitusta. Juuret on hyvä. Toinen hyvä on tuntea kuinka maapallo vetää sinua itseensä koko massallaan. Tunne kuinka energia virtaa juuria pitkin sinusta maahan ja maasta sinuun.

Asento ei saa olla jäykkä. Eihän jäykässä mikään virtaa. Rentous, muttei löysyys. Polvet saa koukistua vähän muttei liikaa. Laske paino lantiolle. Hengitä rauhallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1319
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1105
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      801
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    Aihe