sydän etsii sydäntä
rakastuakseen
syli syliä kaipaa
sulautuakseen yhteen
tuhotakseen ikävän
tuodakseen ilon
sanoja ei tarvita
ne suljetaan
suudelmin kiihkein
Sinettiä vaille
10
238
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Voi huokaus het aamuun! Onneksi laitoit runosi,
niin on jotain ihanaa hyrisevää luettavaa samalla,
kun hörpäisen tässä kuumat makeat kaffet!
Nämä sinun runosi saa niin hyvän mielen minulle
niissä on 'se jokin' ja luulen, että se on se kynä.. :O
Juuhjuuh! Sieltä ne kaikki rakkaudelliset rivit tulee,,
Vai hetkinen,,,mistäs ne siihen kynään valuu,,,mmmm,,,*muka miettii*
AHH! Sinun pehmoisesta ja tuntevasta sydämestäsi tietenkin! ;D
"sydän etsii sydäntä
rakastuakseen"
Se teikäläisen sydän kun löytää sen oikean sydämen,
se onkin sitten todella jotain, olen siitä varma!
Kiitos kaaru, Murukullan makuisesta runostasi ja otetaampa nyt toisellekin jalalle,,,kaffeta :)- kaaru
niin se vain ilta tuli
pimeys se vielä hetken vaivaa
kevättä kohti
kaffetta juoden
no en tiedä siitä rakkauesta
tuolla peiton alla aamusella
tämä pyrki ulos
yritin nukkua
mutta pakko oli tulla
ja kirjoittaa tämä
tähän tyhjään ruutuun
ja sit niitä runoja tuli
solkenaan, mikä lie nyt runotutti;)
meinas jäädä päivän duunit tekemättä
se tässä on aina huono puoli
vieraita tulossa huomenna, että sillei
niit pitäs tulla yllätyksellä
niin runosuonikin kuihtuis
ja sais muutakin aikaseksi...
Kiits...Muru:)))
- Into.Lento
yksi sana
Into ():=))- kaaru
peiton alla aamusella
siel sitä harmoniaa oli
runoja syntyi tuutin täydeltä
ihme päivä:)))
Uskomaton on tuo
rakkauden nälkä.
Sitä vaan mietin
see toinen sydän.
Sinettiihän enää
tahdon rakastaa.
kaaru
kevättä Sinunki rinnassa selkeesti
noi see alkaa oireileen, runoks puhjennu.
Kiitos luokses ja hyvää sunnuntaita..Liisa- kaaru
Mikä se onkin
kun kevät on puhkeamassa
niin sitä herää
kuin karhu unestaan
Muutes ei Liisa mulla ole
vielä näkynyt sitä mustarastaita
kyllä ne tähän pihaan ovat eksyneet
joka kevät ja syksy
Taitaa Sun kevät olla aikaisempi;)
Kiitos Liisa!
- Belethiel
runo, oli ilo sitä lukea, pidin kovasti.
- kaaru
Kiitos kauniista sanoistasi:)
....Kaaru tuonkin laittoi paperille...
Kun mä en osannut heh kiitos=)- kaaru
Mun piti aamulla ottaa uudet tirsat, kun heräsin liian aikaisin. Tämä runo oli vain tuolla peiton alla ja pakotti torkahduksen jälkeen laittamaan sen ruudulle...Piti ensin laittaa aivan toinen runo, mutta...hmm.
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384