Sinettiä vaille

kaaru

sydän etsii sydäntä
rakastuakseen

syli syliä kaipaa
sulautuakseen yhteen
tuhotakseen ikävän
tuodakseen ilon

sanoja ei tarvita
ne suljetaan
suudelmin kiihkein

10

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Voi huokaus het aamuun! Onneksi laitoit runosi,
      niin on jotain ihanaa hyrisevää luettavaa samalla,
      kun hörpäisen tässä kuumat makeat kaffet!
      Nämä sinun runosi saa niin hyvän mielen minulle
      niissä on 'se jokin' ja luulen, että se on se kynä.. :O
      Juuhjuuh! Sieltä ne kaikki rakkaudelliset rivit tulee,,
      Vai hetkinen,,,mistäs ne siihen kynään valuu,,,mmmm,,,*muka miettii*
      AHH! Sinun pehmoisesta ja tuntevasta sydämestäsi tietenkin! ;D

      "sydän etsii sydäntä
      rakastuakseen"

      Se teikäläisen sydän kun löytää sen oikean sydämen,
      se onkin sitten todella jotain, olen siitä varma!

      Kiitos kaaru, Murukullan makuisesta runostasi ja otetaampa nyt toisellekin jalalle,,,kaffeta :)

      • kaaru

        niin se vain ilta tuli
        pimeys se vielä hetken vaivaa
        kevättä kohti
        kaffetta juoden

        no en tiedä siitä rakkauesta
        tuolla peiton alla aamusella
        tämä pyrki ulos
        yritin nukkua
        mutta pakko oli tulla
        ja kirjoittaa tämä
        tähän tyhjään ruutuun

        ja sit niitä runoja tuli
        solkenaan, mikä lie nyt runotutti;)

        meinas jäädä päivän duunit tekemättä
        se tässä on aina huono puoli
        vieraita tulossa huomenna, että sillei
        niit pitäs tulla yllätyksellä
        niin runosuonikin kuihtuis
        ja sais muutakin aikaseksi...

        Kiits...Muru:)))


    • Into.Lento

      yksi sana




      Into ():=))

      • kaaru

        peiton alla aamusella
        siel sitä harmoniaa oli
        runoja syntyi tuutin täydeltä
        ihme päivä:)))


    • Uskomaton on tuo
      rakkauden nälkä.

      Sitä vaan mietin
      see toinen sydän.

      Sinettiihän enää
      tahdon rakastaa.

      kaaru
      kevättä Sinunki rinnassa selkeesti
      noi see alkaa oireileen, runoks puhjennu.
      Kiitos luokses ja hyvää sunnuntaita..Liisa

      • kaaru

        Mikä se onkin
        kun kevät on puhkeamassa
        niin sitä herää
        kuin karhu unestaan

        Muutes ei Liisa mulla ole
        vielä näkynyt sitä mustarastaita
        kyllä ne tähän pihaan ovat eksyneet
        joka kevät ja syksy

        Taitaa Sun kevät olla aikaisempi;)

        Kiitos Liisa!


    • Belethiel

      runo, oli ilo sitä lukea, pidin kovasti.

      • kaaru

        Kiitos kauniista sanoistasi:)


    • ....Kaaru tuonkin laittoi paperille...
      Kun mä en osannut heh kiitos=)

      • kaaru

        Mun piti aamulla ottaa uudet tirsat, kun heräsin liian aikaisin. Tämä runo oli vain tuolla peiton alla ja pakotti torkahduksen jälkeen laittamaan sen ruudulle...Piti ensin laittaa aivan toinen runo, mutta...hmm.

        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe