Väkivaltaa Clearwaterissa
4
302
Vastaukset
- AnoMuumi
Tuo nuori mies haluaa Davidin paikalle. Ainakin lyöntivoimaa on yhtä paljon.
Hyökkää, älä puolusta, sanoin L. Ron. Kunpa kaikki scientologit oppisivat kunnioittamaan lakia ja ihmisoikeuksia. - ACD
..niin kuin on ennekin maailmassa toimittu, isoissa ja vähän pienemmissä asioissa.
Kiinan armeijan sotilaat "munkkeina"
http://www.youtube.com/watch?v=Rfb41CcLjqk
Pommianntentaatit Sharm e-Sheikhissä ja Tabassa.
Shortly after the attacks, Egypt's state-run television interviewed retired army general Fuad Allam. He said that he was almost certain that Israel was behind the attacks at Sharm e-Sheikh and Taba.
According to Fuad, investigations have shown that the mastermind of the Taba attack was a Palestinian "apparently linked to Israel's security forces."
He added: "I'm almost certain that Israel was also behind this attack because they want to undermine our government and deal a severe blow to our economy. The only ones who benefit from these attacks are the Israelis and the Americans."...- JopasJooJoo
Huuhaa ACD levittää taas potaskaa. Nyt on jo järkätty mies leikkimässä scientologia. Kaikki valheethan ovat ACD:lle ihan okay, kunhan scientologiaa puolustetaan.
Ei tuo räksyttäjä poikennut yhtään niistä scientologien vahdeista, joita on ollut toisissa videoissa yllin kyllin. Vai ovatko nekin järkättyjä? Ihan niin järkättyjä räksyttäjiä, että ovat tulleet scientologien kirkon sisältä räksyttämään.
Oleko koskaan tullut ajatelleeksi, että valehtelua parempi keino olisi olla tekemättä typeryyksiä. Ei tarvitsisi puolustaa kusetuksen mestarina kirkkonsa hölmöyksiä? Ehkä et, koska ne hölmöydet ovat scientologia kirkon johdon järkkäämiä. - Norad-
Skientologillahan oli skientologien katse. Ei tuota tyhjyytä silmissä voi lavastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117