Väkivaltaa Clearwaterissa
4
299
Vastaukset
- AnoMuumi
Tuo nuori mies haluaa Davidin paikalle. Ainakin lyöntivoimaa on yhtä paljon.
Hyökkää, älä puolusta, sanoin L. Ron. Kunpa kaikki scientologit oppisivat kunnioittamaan lakia ja ihmisoikeuksia. - ACD
..niin kuin on ennekin maailmassa toimittu, isoissa ja vähän pienemmissä asioissa.
Kiinan armeijan sotilaat "munkkeina"
http://www.youtube.com/watch?v=Rfb41CcLjqk
Pommianntentaatit Sharm e-Sheikhissä ja Tabassa.
Shortly after the attacks, Egypt's state-run television interviewed retired army general Fuad Allam. He said that he was almost certain that Israel was behind the attacks at Sharm e-Sheikh and Taba.
According to Fuad, investigations have shown that the mastermind of the Taba attack was a Palestinian "apparently linked to Israel's security forces."
He added: "I'm almost certain that Israel was also behind this attack because they want to undermine our government and deal a severe blow to our economy. The only ones who benefit from these attacks are the Israelis and the Americans."...- JopasJooJoo
Huuhaa ACD levittää taas potaskaa. Nyt on jo järkätty mies leikkimässä scientologia. Kaikki valheethan ovat ACD:lle ihan okay, kunhan scientologiaa puolustetaan.
Ei tuo räksyttäjä poikennut yhtään niistä scientologien vahdeista, joita on ollut toisissa videoissa yllin kyllin. Vai ovatko nekin järkättyjä? Ihan niin järkättyjä räksyttäjiä, että ovat tulleet scientologien kirkon sisältä räksyttämään.
Oleko koskaan tullut ajatelleeksi, että valehtelua parempi keino olisi olla tekemättä typeryyksiä. Ei tarvitsisi puolustaa kusetuksen mestarina kirkkonsa hölmöyksiä? Ehkä et, koska ne hölmöydet ovat scientologia kirkon johdon järkkäämiä. - Norad-
Skientologillahan oli skientologien katse. Ei tuota tyhjyytä silmissä voi lavastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744