Kertoisiko joku PLC:ssa nyt käyneet, missä sijaitsee uusi suom. ruokapaikka.Kuulin juuri tänään tutulta pariskunnalta, eívät osanne ihan selvästi kertoa. Se pitäisi olla Jorman baaria vastapäätä, mutta minusta ei vastapäätä ole kuin autotie ja kävlelytie. Kiittäen tiedosta!
Tiedon halua Puertosta
8
1292
Vastaukset
- Mentira
mutta tämä paikka ainakin sijainniltaan sattuu kai aika kohdilleen..
http://www.retket.info/puerto/baarit/los_titos.htm
Viisaat hoi, apuun!!- peligrosa
Koetin tuosta vihjeestäsi hakea, mutta siinä löytyy varmaan nuo vanhat paikat. Tämä pariskunta oli juuri 2 viikkoa Puertossa, joten paikka on kai todellinen, ehkä joku vielä kertoo. Odotellaan.
- Peligrosa
Oikean tiedön annoit, mutta en uskonut kun ei mitään suomailuudesta tullut ilmi. Siistiltä paikalta tuntuu, täytyypä käydä kokemassa.
Kun Aguila antoi samaa vihjettä, niin johan täällä maalla asuvakin uskoi! Kiitos molemmille. - Mentira
Peligrosa kirjoitti:
Oikean tiedön annoit, mutta en uskonut kun ei mitään suomailuudesta tullut ilmi. Siistiltä paikalta tuntuu, täytyypä käydä kokemassa.
Kun Aguila antoi samaa vihjettä, niin johan täällä maalla asuvakin uskoi! Kiitos molemmille.En tosiaankaan ollut varma että tarkoitit juuri ko. ravintolaa, sillä ainakin minulle se on ihan uppo-outo. Kai se pitää käydä katsastamassa.. Lie palstalaisia jotka paikan tuntevat paremminkin eli onks kellään kokemusta KYSEISESTÄ ravintolasta?
- ravintola..
Mentira kirjoitti:
En tosiaankaan ollut varma että tarkoitit juuri ko. ravintolaa, sillä ainakin minulle se on ihan uppo-outo. Kai se pitää käydä katsastamassa.. Lie palstalaisia jotka paikan tuntevat paremminkin eli onks kellään kokemusta KYSEISESTÄ ravintolasta?
taitaa enemmänkin olla tyyliä baari.
- Aguila
Los Titos on linkin mukaa paikassa B.
La GUAGUA on paikassa A http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=28.415532,-16.547416&daddr=Calle de zamora 17&hl=fi&geocode=&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=17&dirflg=w&sll=28.415248,-16.545593&sspn=0.004293,0.009613&ie=UTF8&ll=28.415539,-16.546829&spn=0.001073,0.002403&t=h&z=19
Los Titos kotisivut > http://www.barlostitos.com/fin.html - El Siete
Lissu kokkaa Titosissa ja ruokia voin kokemuksesta todellakin suositella. Edellisellä matkallanikin kävin heillä päivittäin. Sinne vaan paikkaan tutustumaan ja tunnelmasta nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575