Miten saada poika kiinnostumaan?

Minävaan..

Miten ihmeessä saan pojan kiinnostumaan?
Meidän luokalla on yks poika, joka vilkuilee tai kattoo mua välitunneilla ja joskus tunneillaki. Välillä meidän ''katseet kohtaa'', mutta käännän aina vähän ajan päästä pään pois, koska se tuntuu jotenki ahdistavalta. Varsinki, ku se poika jää vielä sen jälkeenki ns. vahtaamaan. En tiiä mitä sen mielessä liikkuu ja en tiiä, miten siihen pitäis suhtautua. Tykkään siitä pojasta kyllä, mutta en tiiä onko sillä mitään tunteita mua kohtaan. Tää kyseinen poika on mun kanssa samalla luokalla, mutta en oo koskaan jutellu sille. Haluaisin saada sen pojan jollain lailla kiinnostumaan musta tai saada edes selville, mitä sen päässä pyörii.
En oo todellakaan mikään himonätti, jos edes nätti. Oon aika ujo ja en tiiä, mitä tässä pitäis tehdä.. Miten voisin mennä vaikka juttelemaan sille? Mistä sille vois jutella tai vaikka kysyä jotain, niin etten vaikuta ihan urpolta?
Kaikki vinkit on tervetulleita. :>

304

25393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu1991

      Aloitat moikkaamalla ja toimit tilanteen mukaan.

      • jaa

        jaa


      • Anonyymi

        Tässä puhuttii ihastuksesta ei mistää panosta :D


      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi

        Oon 13v tyttö ja oon ihastunut yhteen poikaan. Se on mun mielestä super komee yms ja mut mul on ongelmia koska mun kaveri tykkää siitä myös ja jos edes katon sitä se alkaa mulkoilee oon siis saanu edistettyä tätä sen verran et me ollaan jo kavereit siis se joka ikinen kerta ku se näkee mut nii se tuijottaa mua mut en tiiä mitä teen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä puhuttii ihastuksesta ei mistää panosta :D

        Hyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi

        😶😧


      • Anonyymi

        Mun luokalla on yksi poika josta tykkään en vain tiiä miten saan sen tykää musta?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun luokalla on yksi poika josta tykkään en vain tiiä miten saan sen tykää musta?🤔

        Mä autan sua sä voit puhua mukavia ja mieti mitä voisi käydä kun oot aikuinen hyväl taval te voitte mennä naimisiin ja saada söpöjä lapsia ja ajattele kohta varmaan seurustelette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 13v tyttö ja oon ihastunut yhteen poikaan. Se on mun mielestä super komee yms ja mut mul on ongelmia koska mun kaveri tykkää siitä myös ja jos edes katon sitä se alkaa mulkoilee oon siis saanu edistettyä tätä sen verran et me ollaan jo kavereit siis se joka ikinen kerta ku se näkee mut nii se tuijottaa mua mut en tiiä mitä teen

        Hakkaa se sun kaveri tai juttele sille pojalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon 13v tyttö ja oon ihastunut yhteen poikaan. Se on mun mielestä super komee yms ja mut mul on ongelmia koska mun kaveri tykkää siitä myös ja jos edes katon sitä se alkaa mulkoilee oon siis saanu edistettyä tätä sen verran et me ollaan jo kavereit siis se joka ikinen kerta ku se näkee mut nii se tuijottaa mua mut en tiiä mitä teen

        hei mul on ollu ihan sama tilanne.. yritin saada sillon sen pojan kiinnostuu musta enemmän eikä mun kaverista ja yritin jutella sille pojalle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun luokalla on yksi poika josta tykkään en vain tiiä miten saan sen tykää musta?🤔

        Sama tilanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 13v tyttö ja oon ihastunut yhteen poikaan. Se on mun mielestä super komee yms ja mut mul on ongelmia koska mun kaveri tykkää siitä myös ja jos edes katon sitä se alkaa mulkoilee oon siis saanu edistettyä tätä sen verran et me ollaan jo kavereit siis se joka ikinen kerta ku se näkee mut nii se tuijottaa mua mut en tiiä mitä teen

        Sano vaan wt "Oot tosi kiva" Sillon se poika tajuu et ehkä niinku vois tapahtuu jotai :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkaa se sun kaveri tai juttele sille pojalle

        mit-
        ööö ei ehkä näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mit-
        ööö ei ehkä näin

        Joo itekkin miettisin kahdesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun luokalla on yksi poika josta tykkään en vain tiiä miten saan sen tykää musta?🤔

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun luokalla on yksi poika josta tykkään en vain tiiä miten saan sen tykää musta?🤔

        Mulla on sama tilanne mut se poika ei oo mun luokalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sama tilanne mut se poika ei oo mun luokalla

        Voisko joku auttaa mua ku mä tykkään yhest pojast ja se kattoo mua välkillä ja sillee mut mä en tiiä mitä mä teen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko joku auttaa mua ku mä tykkään yhest pojast ja se kattoo mua välkillä ja sillee mut mä en tiiä mitä mä teen

        sanot vaa sille et vaikka et oot söpö tai jotai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sama tilanne mut se poika ei oo mun luokalla

        Sama ja mulla on silleen että se on. 2v nuorempi😩


    • ainakin mulla

      itellä muuten sama tilanne, mutta oon poika ja tämä tyttö johon olen ihastunut on samassa koulussa, mutta eri luokalla. Ite ainakin tuun hulluks aina ku nään sen, mutta se on pakko nähdä päivittäin.
      Semmotteet toimii, että kun katotte toisianne, hymyile. Ja jos pokkaa riittää, niin sano suoraan olevas kiinnostunu siittä. Ite pitäisin jos tyttö olisi näin rehellinen.

      • 0m9

        ei kannata olla liian suora sukainen jos et oo varma pitääkö se susta . koska ite flirttasin yhen pojan kanssa paljon, ja vaikutti siltä kun sekin oisi tykänny musta, mutta sitte ku kerroin tunteeni niin se ei halunnut olla mitään muuta kun kaveri . mutta kannattaa mennä juttelemaan vaikka jostain leffasta tms. ja niin edelleen :)


    • asfugbid93

      oon niiin samassa tilanteessa! :D

      • Anonyymi

        Saamaaaaaaaaaaaaaaa!!!


    • jurazz

      näytä sille tissit

      • itekkö näyttäisit???

        itekkö näyttäisit???


      • Anonyymi

        Joo siis iha heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis iha heti

        Aika kova ku täält löytää näit jokka kans kattoo näit et löytyykö tämmösii kommenttei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis iha heti

        Ei kannata et saa sil


      • Anonyymi

        Hei! Mitä järkeee! Duh!


      • Anonyymi

        Wtf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wtf

        Joku muuki tääl 2022 :0
        hehhe.


      • Anonyymi

        Omg siis Miks mulla on poikaystävä en oo näyttänyt tissejä 9v


    • ....

      olen itse poika ja mun mielestä tyttö/nainen ei voi tehdä koskaan väärin

      • Anonyymi

        Musta tuntuu et oon tehnyt väärin kun kerroin mun tunteista sano et välittää vaan 30% musta eikä oo kiinnostunut yhtäänpä ja kaikki sanoo et oltais cc mut ei tulla luultavasti koskaan olee yhdessä koska se ei tunne mua kohtaan varmaan mitää ja kun kysyin haluisko alkaa JOSKUS nii sanoo vaa en ehk ja toinenkin tyttö tykkää siitä ja se on paljon kauniimpi et joo mitä pitäis tehä?🥺❤️🤞🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu et oon tehnyt väärin kun kerroin mun tunteista sano et välittää vaan 30% musta eikä oo kiinnostunut yhtäänpä ja kaikki sanoo et oltais cc mut ei tulla luultavasti koskaan olee yhdessä koska se ei tunne mua kohtaan varmaan mitää ja kun kysyin haluisko alkaa JOSKUS nii sanoo vaa en ehk ja toinenkin tyttö tykkää siitä ja se on paljon kauniimpi et joo mitä pitäis tehä?🥺❤️🤞🏻

        et oo tehny väärin ja sun pitää vaa rohkeesti puhuu sil enemmä ja olla vaa oma ittes noin kävi mullekki ja sit mun ihastus yhtäkkii sano et se tykkääki must mut ei ol viel yhes🤪❤️


      • noh en kyllä tiedä pitkä perustelut sulla on, mutta kaikki tekee jotakin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu et oon tehnyt väärin kun kerroin mun tunteista sano et välittää vaan 30% musta eikä oo kiinnostunut yhtäänpä ja kaikki sanoo et oltais cc mut ei tulla luultavasti koskaan olee yhdessä koska se ei tunne mua kohtaan varmaan mitää ja kun kysyin haluisko alkaa JOSKUS nii sanoo vaa en ehk ja toinenkin tyttö tykkää siitä ja se on paljon kauniimpi et joo mitä pitäis tehä?🥺❤️🤞🏻

        Et ole tehnyt mitään väärin minä rakastuin ja sanoin tunteeni eikä tullut vastakaikua nyt olemme vain parhaita kavereita


      • Anonyymi

        hei mä tykkäsin yhestä pojasta joka on mun kaverin kanssa samalla luokalla mutta no kuulette nyt sit koko tarinan eli ennen joulua mä olin ihan älyttömän ihastunut siihen ja mun kaks kaveria meni sanoon sille mun luvalla et mä tykkään siitä ottakaa huoioon et se on kai aikas ujo ja mä en ollu ees tutustunu siihen mutta mä menin sit laittaan sille ign dire viestillä et hei taidat tietää jo et kuka mä oon koska mun kaverit tuli tänään sun luo eli joo se pitää ihan totta että mä tykkään susta älä pliis vihaa mua tän jälkeen ja no sitten se vastas ja sano että no mä en tykkää susta. tää tapahtu joulun jälkeen ja mitä mä teen kun oon päässy siitä yli mutta se on välillä mun unissa ja toivosin et oisin voinu käyttäytyä fiksummin kertokaa teinks mä jotain väärin et vika on mussa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu et oon tehnyt väärin kun kerroin mun tunteista sano et välittää vaan 30% musta eikä oo kiinnostunut yhtäänpä ja kaikki sanoo et oltais cc mut ei tulla luultavasti koskaan olee yhdessä koska se ei tunne mua kohtaan varmaan mitää ja kun kysyin haluisko alkaa JOSKUS nii sanoo vaa en ehk ja toinenkin tyttö tykkää siitä ja se on paljon kauniimpi et joo mitä pitäis tehä?🥺❤️🤞🏻

        Ei se poika ansaitse sua, kukaan ei ole toista kauniimpi ja se on kauneus katsojan silmässä... Maailma on iso paikka kyllä siellä jossain on se oikea.


      • Anonyymi

        Sopisko sulle että sun tattis näyttää sulle tissit?


    • tiiän.......

      olen poika ja tiiän mitä sen pääs likkuu haluu olla sun kaa yhes

      • Anonyymi

        Vaik oon tyttö nii mäki tajusin ton!


      • Anonyymi

        Vaik oon tyttö nii mäki tajusin ton!


    • girl 12v.

      Sama tilanne, ainakin melkeen ! (=
      Eli siis, ite tekisin näin, jos ois mahollisuus:
      Kun "katseenne kohtaa" HYMYILE ! Rohkastu ja mene juttelemaan pojalle ! Älä mene heti suoraa asiaan, vaan tervehdi, puhu mitä mieleen tulee (kaikkee tavallista) ja kahden kesken asia kannattaa kertoa ! Onnea sulle tosi paljon.
      Ps. Mielestäni poika kuullostaa kiinnostuneelta, rohkeasti vaan ! ((:

      • 6.lk tyttö

        Seukkaan yhen kivan pojan kans, salaa. Ei olla kerrottu muut ku kolmelle tyypille jne. Mut se ei liity tähän
        Mitä pojat haluu tehä tyttöjen kans? Siis sängys olemisen lisäks????(tuttua mulle) :D :D help me! Plese.....


      • Jokuihmepoika

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?


      • tyttövaann

        Lähestyy rauhallisesti mutta itse varmasti ja yritä jutella vähä. Esim moi tai mitä kuuluu


      • gurlll
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        osta paljon merkkivaatteita, äläkä käytä pottahiuksia, lätkähiukset toimii. ja muista olla kans se jätkä, joka ei puhu siit tytöstä mitään paskaa su gängissäs (jos ei oo ni hanki sellane.). uidessa älä käytä uimahousuja, vaan -shortseja. muista ettei saa esittää liikaa ja pitää osottaa sille ihavähä et likeet siit. terveisin samanikänen tyttö.


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Ööh no oon 12v. ja kaikki ei oo samanlaisii! Mut muhun sais kiinnostuksen kertomalla rohkeasti, näyttämällä tunteet, tervehtimällä ja hymyilemmällä😊


      • Anonyymi
        gurlll kirjoitti:

        osta paljon merkkivaatteita, äläkä käytä pottahiuksia, lätkähiukset toimii. ja muista olla kans se jätkä, joka ei puhu siit tytöstä mitään paskaa su gängissäs (jos ei oo ni hanki sellane.). uidessa älä käytä uimahousuja, vaan -shortseja. muista ettei saa esittää liikaa ja pitää osottaa sille ihavähä et likeet siit. terveisin samanikänen tyttö.

        Lmao oot vitun tyhmä oot just semmoinen tuleva golddigger ämmä ei ulkokuoren oo mitään väliä saatana ootte olevinaan nii rakastuneita mut ette ees tiedä mitä rakkaus on stupid oon 13 v tiedän nyt paremmin mitä rakkaus on kun sää tutut ikinä tietämään


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Olemalla kohtelias? Olemalla lyömättä/potkimatta yms?


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        no ite oon 14 mut ainaki mun mielestä jos poika nauraa paljon ja on muutenki sillee ilonen ja mukava luonne no sille ei kai voi tehä mitään mut nii ja sitte kans et jos sä tykkäät jostain tytöstä nii ÄLÄ oo muiden tyttöjen kanssa koska mä voin kertoo et tytöt tulee heti (ainaki ite) jos ne näkee niiden ihastuksen jonku muun tytön kans ja älä kato sen tytön muotoi koska se ei oo kivaa ku pojat arvostelee sillee onks tytöl iso perse ja rinnat noh mut joo ja sit kans jos päädyt olee jonku kaa yhessä nii osota sille jotenki et sä välität hänestä ite tyttönä voin sanoo et älä esitä mitään muuta mitä et oo ja sit viel kans se et mee vaik juttelee sille jossain ig directis jostain ihan normi jutuista ja sit pyydät sen vaik jonnekki tyylii heseen syömää sun kaa tai johonki leffaan ja sä maksaisit

        ja joo en tiiä toimiiks nää teil mut jos joku tekis mulle nii ehkä toimis😁


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Oo oma ittes, älä yritä esittää silloin sä näytät huonolta tyttöjen silmissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oo oma ittes, älä yritä esittää silloin sä näytät huonolta tyttöjen silmissä

        Hyvä jatua muutekin fiksu


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Tätä on vaikeeta selittää. Mä olen 11 ja mun mielestä saat kenet vaan ihastumaan suhun kun olet ystävällinen ja kerrot asiat niinkuin ne on. Sun ei kannata esittää liikaa tai olla jotenki se joka sä et oo. Oot vaa oma ittes ja kerrot tunteistas❤️


      • Anonyymi
        gurlll kirjoitti:

        osta paljon merkkivaatteita, äläkä käytä pottahiuksia, lätkähiukset toimii. ja muista olla kans se jätkä, joka ei puhu siit tytöstä mitään paskaa su gängissäs (jos ei oo ni hanki sellane.). uidessa älä käytä uimahousuja, vaan -shortseja. muista ettei saa esittää liikaa ja pitää osottaa sille ihavähä et likeet siit. terveisin samanikänen tyttö.

        Sanon ihan rehellisesti. Ulkonäkö ei ikinä ratkaise!🙂 Mun mielestä kaikki on täydellisiä, tiedän ettei ketään muka ole täydellinen mutta mun mielestä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä on vaikeeta selittää. Mä olen 11 ja mun mielestä saat kenet vaan ihastumaan suhun kun olet ystävällinen ja kerrot asiat niinkuin ne on. Sun ei kannata esittää liikaa tai olla jotenki se joka sä et oo. Oot vaa oma ittes ja kerrot tunteistas❤️

        Mä oon ite ihastunu yhteen poikaan ja kerroin heti tunteistani mä oon 12:v


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Olemalla mukava😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanon ihan rehellisesti. Ulkonäkö ei ikinä ratkaise!🙂 Mun mielestä kaikki on täydellisiä, tiedän ettei ketään muka ole täydellinen mutta mun mielestä on.

        Voi vittu kuule ulkonäöllä on paljonkin välii
        T:12v tyttö


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Älä pelleile oo kiltti ja avaa ittees ja näytä mitä sul o! Älä pelaa anna luottamus jos n ei toimi nii ei mikä


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Jos haluut et tyttö ihastuu suhun nii lähesty häntä pikku hiljaa ja vaikka tervehdi häntä, onnea ja sitten kun olette kahden kerro tunteistasi onnea


      • Anonyymi

        Olen ihastunut jo puoli vuotta meidän. Luokan poikaan se kattoo mua usein ja mäkin sitä mutta en uskalla hymyllä jos se tulee kysyy miks hymyilit meen punaseks 🥺


      • Anonyymi

        Se kyl mun kin mielest vaikuttaa kiinnostuneelta mut ku mun ihastus vilkuilee mua mut se on sanonu et tykkää mun kamust en tiiä mitä tekisin ku kuitenki se on sanonu et tykkää mun kamus iha suoraa nii ehkä jos se tykkää musta nii se tulis sanoo mut mun kamu ja se snäppää keskenään nii ois han se sille noloo jos se sanoisin et tykkää myös must oon mielestäni hyvän näkönen mut mun kamu kin on aika nii yritän vaa päästä yli mut oishan se kivaa jos se tykkäis must:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu kuule ulkonäöllä on paljonkin välii
        T:12v tyttö

        Nii on ulkonäkö saa ihmisen eka ihastumaan suhun sitte katotaan että minkälainen luonne sul on ja jos oot sen mielest kiva nii sitte se voi alkaa osoittaa kiinnostustaan mun mielestä jos sun kasvot ja hiukset on hyvän näköset se on semmonen juttu joka saa mut ihastuu


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        me tykätään suklaasta, mansikoista ja pusuista
        yksinkertaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii on ulkonäkö saa ihmisen eka ihastumaan suhun sitte katotaan että minkälainen luonne sul on ja jos oot sen mielest kiva nii sitte se voi alkaa osoittaa kiinnostustaan mun mielestä jos sun kasvot ja hiukset on hyvän näköset se on semmonen juttu joka saa mut ihastuu

        oon sinänsä samaa mieltä, että kyllä se ulkonäkö vähän ratkaisee....
        Ei sillä että poika on vaan sillee "Ompas tolla iso perse ja tissit taidampa pyytää pulkkaa." Ei. Joillekin se ON pääasia, joten älä mee rakastuu sellasee h́emmoo.
        Voisin olettaa että ainakin osalle ihmisistä ulkonäkö on asia mikä pitää olla kunnossa..että ei vaan tuu kouluun sen näkösenä että olis mutapaininu pehmeessä pähkinätoffeesa ja yrittäny sen jälkeen pahentaa asiaa vessapaperilla...
        Et esim mä en haluis olla nörttipojan tyttis...se ei oikein oo mun juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla kohtelias? Olemalla lyömättä/potkimatta yms?

        Tytöt tykkää kun niitä läpsitää perseelle


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Mansikkaa ja suklaata sekä perseläpsyjä


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Mun ainoot neuvot on et aina kun meet ohi sano esim moi ja jos se vastaa sulle niin kysy vaikka et koska meil on seuraava matikan koe ja sit vaa puhu sille rohkeesti ja sit ku tunnette toisenne ihan suht hyvin niin kysy silt alax


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Tytöt tykkää suklaasta,mansikoista, merkkivaatteista,haleista ja pusuista.

        Se on kuule niinkin yksinkertasta.

        T: 13v tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt tykkää kun niitä läpsitää perseelle

        Jep mut ei liian kovaa kosk mun entinen poikkis läpsäs mua täpöö perseelle nii mä löin kostoks sitä naamaa nyrkillä😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu kuule ulkonäöllä on paljonkin välii
        T:12v tyttö

        Älä kiroile jos oot tommone ilkee et ikinä saa poikii ja ulkonäöllä ei oo mitään väliä pelkästään luonteella ei se haittaa vaik oisit maailman kaunein tai sitte just se maan matonen luonne on se tärkein joten voitko olla vaan hiljaa toki kannattaa pistää parastaan ulkonäön puolesta putta sillä ei oo mitään väliä okei ymmärrätkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        me tykätään suklaasta, mansikoista ja pusuista
        yksinkertaista

        Tää on vaa liian totta
        🍫🍓💋


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Meet vaa rohkeesti sen luo ja puhut sille joku pien flirttailu ois varmaa iha kiva


      • Anonyymi
        6.lk tyttö kirjoitti:

        Seukkaan yhen kivan pojan kans, salaa. Ei olla kerrottu muut ku kolmelle tyypille jne. Mut se ei liity tähän
        Mitä pojat haluu tehä tyttöjen kans? Siis sängys olemisen lisäks????(tuttua mulle) :D :D help me! Plese.....

        Sun pitää vaan puhua sille ihastuu heti! Usko pois


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Sano suoraan! Tai sama neuvo mee hymyilemään


      • Anonyymi
        Jokuihmepoika kirjoitti:

        Miten teidät 12 - 13 vuotiaat tytöt voi saada ihastumaan itseeni?

        Mä ainakin tykkään semmosista jotka on söpöi ja sitte että ne kiusaa vähän leikillä mutta ei liikaa esim vaikka vähän joskus tökkii tai vaikka varastaa jonkun tyyliin pipon ja sit ite koittaa ottaa sen takas (kunhan ei koko ajan varasta) ja sit vähän pitkä mut ei paljoo. Ulkokuorella ei tosin hirveesti väliä mutta vähän semmonen söpö ja sit että mielummin hymyilee ku irvistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jatua muutekin fiksu

        Öö en tiiä miten pitäis tehä kun oon tykänny yhdestä pojasta jo pitemmän aikaa ja se ilmestyy mun uniin ja muutenkin on koulussa sellanen et puhuu paljon mulle nauraa vilkuilee muhun päin ja muutenkin on vähän erikoinen kun on mun kanssa samassa tilassa mut se on kuitenkin estänyt mut snapcatissa ja watsapissa ja en kuitenkaan uskalla puhuu sille suoraan mut aikaisemmin kun ei ollut vielä estänyt kerroin sille tunteistani ja sanoin myöntävästi mutta kuitenkin kun kysyin haluaisiko alkaa vakavampaan vastasi vaikka mutta kuitenkin vastasi toiselle luokkalaiselle tytölle että vaikka kun kysyi pojalta alax ja haukkui minua selän takana rotaksi mitä teen kun en pääse ajatuksistani pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu kuule ulkonäöllä on paljonkin välii
        T:12v tyttö

        Jep! niin on! Ite oon ihastunut yhteen poikaan ja haluisin jutella sen kaa mut tuntuu että se välttelee mua kun aikaisemmin meidän luokan ärsyttävin tyttö kertoi sille et mä tykkään siit!
        Ja se oli niin raivostuttavaa!!!
        Ja siitä on kaks vuotta edelleen tykkään siit AUTTAKAA! Mä en tiiä mitä mä voin tehdä! 😭😔


    • mustetahra

      mulla on kinkkinen tilanne!
      eli olen 7:llä luokalla, olen melko nätti omasta mielestä( ja kavereiden)enkä ole mitenkään yli lihava.mutta luokalla on sulonen poika jolle haluisin osottaa että olen kiinnostunut,ole ottanut yhteyttä fb:ssä ja jutellus vähän. kerran tunnilla katoin sitä silmiin ja väläytin pienen ujon hymyn.pojalla jäi suu auki ja tuijotus päälle suoraan meikäläiseen. kaveri porukassa olen menevä ja heitän juttua sopiviin kohtiin, mutta sen tietyn pojan lähellä mene hiljaiseki ja ujoksi.
      pientä apua miten saisin rohkeutta mennä puhumaan pojalle vaikka käytävällä tai fb:ssä. HELP.

      • Anonyymi

        oo oma ittes kyl sä siitä selviit hengissä paitsi kannattaa myös muistaa se että jos te siis ootte samal luokal nii jos päädytte yhteen ja sit erootte nii te joudutte olla samal luokal

        ja mun mielestä se ois I H A N A A jos mun ihastus hymyilis mulle sillee jossain tyylii käytäväl tai jossain


      • Anonyymi

        Esim. saanko koleilla suaSiitä se lähte jos poika tykkää myös susta


    • ---

      mulla kävi näin:
      ku siirryttii yläasteel, meijän luokal tuli uus poika toisest koulust. en aluks oikee välittäny siit (paitti kaverin tietty), mut sit vaa yks päivä tajusin kui ihana se on

      • Janna172400

        ei muuta ku meet vaa sanoo " Moro" ja sitte oot sen joka jutulle tyyni eli naurat jos se sanoo jotain huumorii, oot sen pojan mieleen ja hymyile sille. Ku ootte tutustunu pyyä numero ja jos se sanoo ettei juttele sunkaa, soita pojalle ja sano mitä tunnet. Ja annat mennä ihan täysillä homman loppuu. Toimii oon kokeillu ite joskus tätä ja oon saanu munaaki.


    • Siis olette ihastunut johonki jonka kanssa ette ole ikinä edes puhuneet?
      Mmm... Ihan vinkkinä mene joskus välitunnilla kysymään että "Hei, oliko meil läksyy matikasta?" (Vaikka olisit jo tehny ne kotona)
      Ja jos hyvin käy poika ei vain kerro läksyjä ja lähe meneen ;DDD (Sori oli hauska juttu ) Sitten kysyt vaan että onko se ite tehny niitä? Mitä se sai viime matikan kokeesta ? (Johdata puhe ainavaan kauemas matikasta) Miten yleensä pärjää koulussa? Sitten kylmän viileesti, - Joo täytyy mennä nyt tekeen ne läksyt....
      Ja ensi kerralla taas enemmän! :)

    • pppppzzzzzzzqqqq336

      mul on iha sama tilanne,mut vaa pojan näkökulmasta. :D

      • Vhköir

        Jos et ite oo esim hirvee hyvä koulus ja tää tyttö on nii voit vaik kysyy koe numeroo ja sit vitsailla siit et ko se on nii taitava ja sä et ja kommaa vaik johonki sen ig kuvaa yhen emojin ja sit jos se kommaa sun kuvaa voit seuraavaa vähä enemmää ja sit myöhemmi laittaa viestii


      • 13wtytsy
        Vhköir kirjoitti:

        Jos et ite oo esim hirvee hyvä koulus ja tää tyttö on nii voit vaik kysyy koe numeroo ja sit vitsailla siit et ko se on nii taitava ja sä et ja kommaa vaik johonki sen ig kuvaa yhen emojin ja sit jos se kommaa sun kuvaa voit seuraavaa vähä enemmää ja sit myöhemmi laittaa viestii

        Voin sanoo omast kokemuksest et jos poika tulee kehuu jossain ainees niin se on tosi ahdistavaa... Varsinki jos on sillee et oot parempi ku mä. Mielummin jos oot parempi jossain aineessa nii meet kysyy minkä numeron se tyttö sai ja jos se sai huonon nii tarjoutuisit vaikka auttaa seuraavassa kokeessa tai näyttää vaik niillä koulun jälkeen miten se olis pitäny tehä. Tai jos sä sait huonomman ja se paremman nii voit kysyy et voisko se tyttö opettaa sua :)


    • mävaan~~

      en tiiä miten pojat sais kiinnostumaan tytöistä mut pojille vinkiks että huumorintaju on kaiken aa ja oo ;))

      • Tyty-00

        Helposti jos oot komee ruskeet hiukset ja silmät. Tuijottelet sitä et katseet kohtaa mahollisest hymyilet ja jos uskallat nii mee puhuu pien flirtti pääl.


    • inanen

      Hei pojat, onko jotain joka saa teidät syttymään? Elettä, tyyliä, vaatekappaletta, lausetta? Tuntuu niin tyhmältä vaan tuijotella :D

      • 98uros:---D

        Iske silmää ja pientä hymyä. Kyllä pitäs sydän sulaa ja nimittäin aika nopsaa(Ittellä ainaki)


      • hot blond hot
        98uros:---D kirjoitti:

        Iske silmää ja pientä hymyä. Kyllä pitäs sydän sulaa ja nimittäin aika nopsaa(Ittellä ainaki)

        Haluun pojan mielipiteen
        Haittaako poikia jos seukkaatte tytön kans joka on pitempi???
        Ite oon yhen mua lyhyemmän pojan kans


      • 165
        98uros:---D kirjoitti:

        Iske silmää ja pientä hymyä. Kyllä pitäs sydän sulaa ja nimittäin aika nopsaa(Ittellä ainaki)

        jos sä teet noin nii viet kyl muijie jalat alta aika nopiaa


    • Tyttö

      No hei, mulla tässä kovat ongelmat onkin. Oon 13v. ja oon ihastunut yhteen mun luokalla olevaan poikaan. Ongelmat:
      1) Se ei selvästikään ole kiinnostunut musta.
      2) Se johtuu siitä et oon niin kamalan ruma. Mä tiiän sen, oonhan kattonut peilistäkin.

      Mitä mä teen, kun oon kerran niin rumakin, et tuskin se musta tykkäis??

      Pojat, miten teidät saa kiinnostamaan tai millanen on ihanne tyttö?

      • Jokuvaan!

        Oon itte 14-vuotias poika ja koitan nevvoo sen minkä osaan:

        "Pojat, miten teidät saa kiinnostamaan tai millanen on ihanne tyttö? "

        Eri kantoja on varmaan yhtä monta kuin poikia maailmassa siihen minkämoinen se ihannetyttö on, mut itte tykkään semmoisista, jotka on iha omia ittejänsä ja luonne olis mukava. Ja kans pittee olla jotain yhteistä. Ja siihenkin miten meidät pojat saa kiinnostumaan on varmaan jokasella oma kanta. Itte sanoisin et oot vua oma ittes, hymyilet aina välillä luonnollist hymyy ja puhut sille niitä näit. En tierä kui hyvin te tunnette mut jos ette kovi hyvi tunne nii sillon kun on sopiva tilisuus nii alota keskustelu ja rupee kyselee ensin siltä pojalta jotai siitä ittestään ja puhu ensin hään asioista. Jos se on kiinnostunu susta nii kyl se sitte rupee siustakin puhumaan. Tää on sitte vaan yks ainova konsti.
        Eikä sillä miltä näytät pitäis olla mitään merkitystä. Joskus pääkaupungin melskeessä ku on tullu käytyy nii on väkisinkin pistäny silmään ne ylimeikatut "stadin pissishuorat", joista tulee väkisinkin mieleen töyhtöhyyppä poikue, kun ne keskustassa tepastelee. Jos itse olisin tuo poika johon olet ihastunut ja meikkaisit itsesi tuolla tavalla niin ottaisin kyllä etäisyyttä ja antaisin vinkin mielisairaalaan, että "heiltä on potilas karannut". Yritän vaa sanoo et olet sitte oma ittes!
        Jos se näyttää siltä ettei se oo yhtään kiinnostunu nii sitte voit yrittää jotai ihan viimestä tai sanoa sille suoraan miten asiat on. Mitä hävittävää siulla on? Kyllä suurin osa osaa arvostaa tommosta et puhuu asiat suoraan vaikka ei tuntiskaa mitään siuta kohtaa!

        "Mitä mä teen, kun oon kerran niin rumakin, et tuskin se musta tykkäis?"

        Jos se poika on kiinnostunu siusta ja haluaa oikeaa suhdetta, niin ei se ulkonäköö kato. Ruma voi olla ulkoo, mutta sisältä on aina jollai laila kaunis! Etkä sie varmaan oo ulkoakaan päi ruma. :) Monet pojat arvostelee kyllä paljon plikkojen ulkonäköö mut ei se sit kuitenkaan nii paljon ratkase. Luonne se on.
        Onnee! (;

        Ja ainii, Muista piruilla sille pojalle ja kunnolla! :D


      • ruma21

        se menee niin, että jos on ruma niin on ruma. Aika monet pojat kattoo ensiks ulkonäön, kannattais vaan etsiä rumia poikia niille kelpaat


      • 12v

        On 12v huolimaton tyttö
        Mulla osaman tyypinen ongelma
        Ollaan pojan kaa käyty samaa kouluu kohta 6 vuotta ja samaa eskarii eka se oli ihan sika ärsyttävä monta vuotta (repi hiuksist ja muuta) kunnes viteosella tajusin että se on ihan ihana
        Mutta mitä tehdä kun ei päästä melkein koskaan kunnon keskusteluun koska jompi kumpi meistä sanoo aina jotain väärää ja sitten aletaan kiusoitelemaan toisia siitä? sit kun samal luokal olevat pojat tulee kysyy silt sillee no mitkä teidän välit on se on vaa sillee :no ollaan hyvii kamuj.
        Ja kaiken lisäks on sitä pidempi.
        Enkä o fiksu (enkä muista tehä läksyj )
        Oikeestaan ei kyl se kää
        Mut AUTAKAA


    • k

      k

    • Breton

      Moi! Mulla on ongelma:
      Olen ihastunut yhteen poikaan joka on meidän luokalla ( oon 11.v ) Mun kaveri on kertonut että se mun ihastus on kysynyt sitä seukkaamaan sen kanssa noin vuosi sitten. Ja sen ihastuksen äiti oli sanonut sille mun ihastukselle näin kun se mun kamun vanhemmat haki ne Raamattuluokkaa: " Kato onko anoppi tullut "
      Muuten se vaan kattelee mua ja hymyilee mulle tunneilla...mutta en tiiä onko mulla yhtään mahiksia sen kanssa.

      Helppiiii! ;-(

      • minäää:)

        No en tiä mut aina voi kysyy, et sä siinä mitää häviä ! pS. paraski puhuja mä en oo itekkää uskaltanu kysyy..:D ja oon tykänny siitä mooooooonta vuotta:)


      • Oikeapoika
        minäää:) kirjoitti:

        No en tiä mut aina voi kysyy, et sä siinä mitää häviä ! pS. paraski puhuja mä en oo itekkää uskaltanu kysyy..:D ja oon tykänny siitä mooooooonta vuotta:)

        Kannattaa kysyä


      • Kdkös

        Mäki tarvisin apua oon 11v. Meiän luokalla on poika jonka kaa ollaan parhaat kaverit. Me hymyillään aina toisillemme ja pystytään luottaa toisiimme. Me lähetellään varmaan joka päivä viestejä ja ollaan aika samanlaisia. Mut en tiedä sen tunteista. Ja eniten mua pelottaa jos kysyisin sitä ulos niin jos se vastais ei


    • Minävain12w

      voisitteks auttaa muo oon 12 ja poikakin on 12 mut poika on eri kolus ku mä liikutaa samois piireis sen takia kun sen paras kaveri ja mun melkee paras kaveri seukkaa. Oon aika lätkäs poikaan ja sekin aina välillä kattoo muo ollaan saman pitusii kun muut on taaas kääpiöitä voisitteko autta et mitä mun pitäs tehä??

    • lollllz

      hellureii eli oon nytte ysil ja oon tykänny mun rinnakkaisluokkalaisest pojast seiskalt asti.. oon puhunu sille vaa pari kertaa facebooksi mut en oo voinu livenä koska A meil ei oo yhteisii tuntei B se on feimi mä en. se futikses maajoukkuees ja mä en todellakaa oo mikää hyvä (harrastan siis säbää).. se on semmone täydelline sulone huomaavaine hauska komee ihanat hiukset söpö ihana nauru aaah jne. kouluu on jäljel pari viikkoo en tiiä mitä teen APUA!

      • toi ylempi:D

        Auta muo niin voin yrittää auttaa suo:)


    • .

    • mietin...

      meiän luokal on yks poika joka mulkaa mua aina välillä joskus ontan sellassen "mitäs mulkkaat?" ilmeen ku se on outoo oon tosi ruma ja sileen nii siks sitä mietinki mikse mulkkaa tai sit se vaa kattelee tylsyyden keskeltä mut ois kiva tietää mitä se aattelee ja ttiiän ettei tää mitään auttanu mut silti

    • kertokaa!

      KAIKILLE 13-14 V POJILLE! oon 13v tyttö ja haluisin tietää et tykkääks pojat jos tyttö käyttää meikkii ku mä ainaki käytän rajaust ja ripsarii mut en paljoo ja välittääks mun ikäset pojat et onks hyvä perse tai jotai muut ku must on ollu kiinnostunu vaik kui moni ja ne on sanonu mua hyvän näköseks ja et mul on hyvä perse! Et kiinnostaaks teit poikii oikeesti et onks hyvä perse vai ei tai käyyttääks meikkii ja kui paljo voi käyttää ettei oo liikaa? Ja tykkäätteks te jos käyttää avonaisii paitoi sillee en ite tykkää ns heruttaa mut kyl käytän mini shortsei kesäl ja sit toppei jotka on avonaisii mut ei liian. Ja onks jtn tiettyy asiaa mitä katotte ekana tytössä?:D

    • Girl-99

      Mun ongelma on se etten meikkaa toisin kuin kaikki muut luokallani olevat tytöt. Olen ihastunut luokallani olevaan poikaan. En tiedä miten suhtautuisin, joskus hän hymyilee minulle luokassa ja vilkuilee minua muutenkin. Silti hän on myös ilmeisesti kiinnostunut eräästä luokallani olevasta toisesta tytöstä joka taas ei ole kiinnostunut hänestä. En ole kovin kaunis. Minulla on hiukan ylipainoa mutta lenkkeilen koirien kanssa joka päivä ja aloitin juoksemisen juuri lisäksi harrastan sirkusta sekä ratsastusta. Minusa ei ole muuta kaunista kuin paksut hiukset ja luonnostaan pitkät ripset. Tyylini on huono en käytä pillifarkkuja tai mitään muoti vaatteita. En tiedä miten saisin ihastukseni kiinnostumaan minusta tai ketään muutakaan poikaa.

      • eoisdge

        Ei sun tarvitse käyttää pillifarkkuja pukeutuaksesi nätisti. :) Itseasiassa pillifarkut sopii hyvin aika harvoille. Korosta parhaita puoliasi(rinnat, peppu, vyötärö, huulet? whatever), ja ole oma itsesi! Meikkaaminen ei ole tärkeää, itsekään en meikkaa paljoa.


    • Ihastunutihminen

      Mä oon miltei samas tilantees kun kaikki muut meikkaa ja en oo hirveen ujo mut en mä uskalla silleen pojille mennä puhuu kun vaan puolustaudun rajusti jos tarvii. Meiän luokalla on yks poika ja oon ihastunu siihen luulen et sekin on mhun se aina puhuu mulle tunnilla ja mä kyl puhun sillon sille. Se ain välillä saattaa kehuu jos ollaan vaik kuvistunnilla ja se näkee mun työn ja mä kans sanon sen työt siistiks ja silleen. Mut sit on silleen et meiän luokassa on suosittuja tyyppejä ja se liikkuu niien kaa. Joskus kun se on tulossa vaik välkällä mun luo ja ollaan just vaikka juttelemassa niin sit yks suosittu tyttö ryntää siihen ja vetää sen pojan siitä pois ja se poika menee sinne.
      Mä en uskalla mennä sen pojan luo kun se on niiden kaa eli melkei kokoajan. Helppii!
      Pitäiskö kysyy siltä alaks tai jotain?Uskallanko kertoo sille?

    • Poika josta tykkään

      Moi mä tykkään yhdestä pojasta meijän luokalla. Se on iha sairaan söpö vaikka se on mua vuoden nuorempi. Mä haluaisin ruveta Sen kanssa seurustelemaan ja olemaan sen kanssa. Miten mä saisin sen tykkäämään musta. Olen 7lk ja14 vuotias.
      Se kattoo mua ja sanoi kerran hissan tunilla kun edellä pleva poika sanoi että toi käy melkein joka päivä syömässä hese ruokaa niin se poika josta mä tykkään niin sanoi älä kuuntele tota mä sanoin ok en kuuntele. Miten voin toimia oiken?
      Vastatkaa nopeasti.

    • toivoton

      loveeeeeee

    • apuaaaa!

      Mulla on sellane tilanne, et olin tossa rippileirillä kesällä ja siellä oli yks tosi kiva poika, josta sitten aloin pitämään ja tossa noin viikko sitten päätin, että musta tulee isonen ja siis hän oli se meijä isonen siellä leirillä ja oli tietty sit siellä samassa tapahtumassa ku mää ja kysys, että koskaa mennää taas meille kattoo porukalla leffaa ku oltii oltu kerra aikasemmi. No toi ei ny välttämättä tarkottanu mitään. No sit meil oli isoskoulutus vkloppu leiri ja menin sinne parin kamun kans ja se oli taas siellä. No päädyttiin aina samaa ryhmää tekee töit ja kyl me sii juteltii, mut must tuntu, et iha kaveri tasolla ja sitte siinä ryhmässä oli yks tyttö ja must tuntu, et se poika tykkäs siit tai silt se ainaki näytti. Tykkään ny siitä pojasta iha hirveesti ja ollaa nähty sillee porukassa, mut en uskalla/kehtaa kysyä, että nähtäiskö kahestaa, koska se ois aika läpinäkyvää, joten pliiis auttakaa mua mitä mun pitäis tehä???

    • HulluBanana

      menen ensi syksyllä ylä-asteelle. Noniin... mä oon kattonut robinin sit puuttuva palanen biisua. Niin että ( kysyn tätä pojilta ), kun näätte kamu porukas tytön, niin otatteko te karkkia esiin ja syötte sitä samal kun katotte tyttöi? :DD Muo karmii sellanen jos niin ne tekee. ( sori tää oli tyhmö kysymys, mut en voinu ku kysyy. )

      Niin mun ongelma:

      - tykkään pojasta joka on samalla luokalla kuin minä. Se ei taida tykätä musta, vaan besustani
      - En uskalla puhua sen kaa
      - se kattoo muo silmiin usei, ja mä sitä mut lopetan hetken päästä.
      - se välttelee mua. Esimerkki: Menen istumaan sen viereen, niin se menee kauemmas, mutta jos besuni menee sen viereen se ei siirry kauemmas
      - KAIKKI koulussa olevat luulee, että tykkään yhes pojast, siis se on kiva, mutta haluun olla vain kamuja
      - melkeen KAIKKI oppilaat on sillee, että mun besu ja se ihastus on yhes.

      Muo itkettää kauheasti, kun tuntuu, että on hävinnyt. :((

    • 15v poika

      näyttäis kyllä nyt siltä et se on kiinnostunu susta :)

      • kuumaa kamaa

        Pojat!!!! Haluuttekste sänkyyn heti ekana??? ;) mua se haittais mut kuitenki. Oon mein koulun suosituimpii tyttöi ja kaikki pojat kyylää mua ( mun persettä) mut en silti tiä et miten eksän kans pitäis olla?
        Mikä saa teidän huomio heräämään??
        Ja miks te ootte niiiiin parhaita????
        Help me! En oo sit mikään pissis.


      • lisäsin tohon yläpuolell
        kuumaa kamaa kirjoitti:

        Pojat!!!! Haluuttekste sänkyyn heti ekana??? ;) mua se haittais mut kuitenki. Oon mein koulun suosituimpii tyttöi ja kaikki pojat kyylää mua ( mun persettä) mut en silti tiä et miten eksän kans pitäis olla?
        Mikä saa teidän huomio heräämään??
        Ja miks te ootte niiiiin parhaita????
        Help me! En oo sit mikään pissis.

        Siis sori oon niin blondi!
        Sänkyyn meno EI haittais mua!!! :D


    • 7luokkalaine tyttö

      Mulla taas on semmone juttu et, mä tykkään yhest pojast iha tositosi paljo, mut se ei enää tykkää must, mut luulen et se on tykänny joskus. Itte oon tykänny siit puolvuotta, mut kesäl se viel sano mua hyvännäköseks ja pyys senkaa uimaan yms. mut nytte ku koulut alko, ni se ei enää tykkääkkää mustj ja se ei oo enää mun kaa ees samal luokall, mite saisin sen kiinnostumaan? (se sitte tietää jo et tykkään siit) mitä mä teen? (en voi todellakaa sitte unohtaa sitä) helppii?

    • _Sh8mu_

      Mullaki on semmone ongelma et oon ihastunu yheen poikaan ja me katellaan toisiamme välil välkäl jo n. puolen vuoden. Me ollaan 8 rinnakkaisis luokis. SE on semmonen aika feimi ja mä en ja oon lisäks aika ujo, mutta kerran rohkaistuin kirjottamaan sil faces et "moi" eikä se sit vastannukkaan enkä oo kertaakaan puhunu sil ees. Oon sillee nätti ja semmone laiha. Ja sit viel oon huomannu et heti 8lk alottua kaikki sen kamut alko jotenki oudosti kattoo mua. Ne mulkuilee koko ajan enkä ymmärrä miks??

    • _Sh8mu_

      Jat sit tnä kun kun se oli kävelemäs mun ohi, se nauro jostain kavereitten kaa ja sit ku se huomas et mä katon sitä, nii heti hymy laski ja työnsi pään alas :/ mitä se tarkottaa??

    • beet

      Ilmeisesti joku asia harmittaa häntä. Voi johtua todennäköisesti siitä, että olette katselleet toisianne liian pitkään ja ehkä hän toivoisi, että jotain tapahtuisi, tai pahimmassa tapauksessa hän on jo menettänyt toivonsa.

    • vois.olla

      missä kaupungissa sää asut ja minkä ikänen sä oot?





      koska mulla on täysin sama juttu yhen tytön kaa
      olen siis poika

    • OON TYTTÖ!

      Meidän luokalla on yks tosi kivan näköinen poika ja se on muutenkin tosi kiva. En vain ole YHTÄÄN varma minkälainen mä oon sen mielestä. Se ei oo ees mun kaveri Faces enkä edes uskalla pyytääkkään sitä. Oon ollut myös pihkassa meidän naapuriin joka diggaa myös musta jopa tällä hetkellä vaikken tykkää enään tippaakaan siit. HELLLLPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Poika -97

      Mulla on vinkki kaikille tytöille. Tää on toiminu 2 mjn luokkalaisen välillä.

      Aluks vaikka vilkuile luokassa sitä ihastusta. Sitte jos alkaa vilkuilee takas , voi alkaa niinku tunneilla menee istumaan lähelle sitä ihastusta. Sit jos on ryhmätöitä, nii yrittäkää päästä samaa ryhmään (jotenki, ne mun luokkalaiset vaan pääty samaan ryhmään aina). Sit ku se.ihastus on tottunu siihen, että olet lähellä ja se tietää, että olet vilkuillut sitä, niin voit vaikka mennä muuten vaan puhumaan sille ihastukselle. Ja jos hyvin käy, nii jonki ajan päästä istutteki joka tunnilla vierekkäin ja nojaatte toisiinne.

      Näin siis kävi 2 luokkalaiseni kanssa, tyttö lähestyi poikaa ja nyt he ovat melkein yhdessä. Tässä prosessissa on tosin kestänyt jo vuosi, mutta toimii. Mä.näin nämä "lähestymiset" aina vierestä, koska olen pojan hyvä ystävä.

    • Poikaa vailla

      Moi onko tämä sen merkki että poika tykkää musta. Jos se kattoo mua ja kysyy minkä numeron sait kokeesta ja koskee koko ajan mun terotimeen oon 14 enkä oo saanut poikaystävää. Miten pitäisi pukeutua kun käytän pillifarkkuja toppeja. Mulla on luonnon kiharat hiukset enkä tykää niistä suoristan ne välillä. Käytän vaan ripsarii ja vähän meikkivoidetta äiti ei anna käyttää kajaalii miten pystyn laihduttamaan ja finnit pois.

    • epätoivonen.....

      .... vaikken varmma ikinä vastausta saa...

      ;D mutta mutta.. Mä oon 13w. eli siis -99 ja, tykkään yhestä pojasta. eikä se oo mitää "siis ihq se on IHA-NA d44!!" vaan siis ihan tykkään siittä oikeen kunnolla. Ja se tietää sen koska eräs kaverini... meni ja kerto sen sille.. sit se on ottanu mun kädestä kuvia, ku siinä lukee sen nimi ja sydämmiä ymsyms. (en tiä mikä pakkomielle mulla o kirjottaa kätee... D;D; ) ja laittanu sille .. kuva viestinää.. >..>
      se siis tietää päivän selvästi. Ongelma on se, että mä en oo ees puhunu sille paljoo mtn.. Muutaku muutaman viestin (2-3) laittanu facessa. se ei oo vastannu mtn, koska se poisti mut kavereista -.-' mukaavaa.. Mutta aina välituntisin se kattelee mua koko aja ja oltii kaverin kanssa jääty koululle ja menty sitte istuu jonnekki .. ja sit se mun ihastus ja sen kaveri tulee muutaman kymmenen metrin päähän ja istuu siinä ja juttelee, se vilkuilee mua, ja mä sitä.. sit ku vasta lähettii ni seki sitte meni.. elikkä se hakeutuu musta näköetäisyydelle (ainaskin omasta mielestäni...) .. Tykkään siittä TOSI paljon ja haluisin jutella sen kanssa, mut se on semmone et se on aina kavereittensa kanssa jne jne,.. ja se on semmone "taka alalla pysyvä" et se on usein kavereittensa kanssa samaa mieltä.. ja mun kaverit sanoo et se on ihan tyhmä ja semmone perverssi jne , mut mä silti tykkään siittä.. (raivoon khyllä niille vastaa ja niitten mun "kavereitten" pitäs myös tietää se et en oo niitten kaltane, joka vaihtaa miestä ku sukkia...) ite oon semmone lyhyt tukkane poika tyttö joka käyttää aina välil poikien vaatteita.. X) mut mulla on ihan kivasti poikia kavereina, ;D ja muutama tyttöki, mut mun kaveripiirin pojat ei liiku sen kanssa... .. .. .. et tarviin apua, mitä se musta ajattelee....?? ja pitäskö mun tehä enemmän, ku oon face viestissä ollu rehelline ja kertonu asiat halki. odotan nyt sen reaktiota.. millä "helpolla" keinolla saisin sen puhuu mulle...?? kaikki apu on tarpeellista!

    • help

      ongelmaa. oon ihastunu yhtee meijän luokkalaisee poikaa. pyysin sitä yks päivä leffaa ja se vastas "joo.mikä ettei:). se kattelee mua tunnil välil ja mä sitä, mut sit mun kaveri oli kuullu et mun ihastus oli menny kertoo sen kavereille siit et olin pyytäny sitä leffaa ja et kattelen sitä tunnil. en tiiä tykkääks se must :((( helppii

    • Onnellista

      Ota sitä palleista kiinni ja suutele.

    • iiks................

      mitä mä teen kun oon ihastunu yhteen meidä luokkalaiseen ja yks toineki tyttö on ihastunut.. ja se tyttö on mun bff. se puhuu koko aja siit pojasta ja si musta tuntuu et jään ulkopuolelle kun se mun kaveri vaa puhuu sille luokaski ja ite vaan katon sitä ja oon tosi ujo. se poika kattoo mua kaikki tunnit ja jos joskus kysyn jotai, nii se vastaa, ja auttaa monesti..:) ite oon aika hoikka, mul on vaaleet pitkät hiukset, en käytä meikkiä muuta kun joskus harvoin meikkivoidetta, koska omistan ennestään pitkät tummat ripset. en oo mikään kovin nätti, ja en tiedä miten saan siihen poikaan vaikutuksen tai miten voisin joskus päästä puhuun sille... helpme!

    • lifemocker

      voi kuulkaa tytöt, se katse/hymy KUN EI OLE ALOITE!

      se on aloite, että mennään juttelemaan eli otetaan kontaktia toiseen ihmiseen! ilmeilyt kun ei kerro ihmiselle selvästi juurikaan yhtään mitään eli ne jättävät tulkinnanvaraa sen verran että toinen saa arvailla. ja kun sä jätät tulkinnan varaa niin se on ihan 100-varmaa että ne sitten tulkitaan ihan päin helvettiä.

      joten: ÄLKÄÄ TYTÖT ILMEILKÖ VAAN MENKÄÄ JUTTELEMAAN jos haluatte saada viestinne perille!!

    • tytsy9

      Moi oon 13 vuotias tyttö ja tykkään yhest pojast joka käy eri kouluu ku mä. Oon jutellu sen kaa vähä facebookis, mut en viäl sen enempää. En tiä mitä juttelisin sen kaa ku en tiä siit melkee mitää.
      Voisko joku kertoo millee jutel poikie kaa chatis? HELPP!!

    • Ongelma!

      Mulla on kaamee ongelma! mä tykkään täst yhest pojasta mut se on eri luokalla se menee eri yläasteelle kun mä ja en uskalla edes kattoo sitä silmiin sen mielestä oon hyvä laulaan mut mitä mä teen?

      • tyttö245

        Mullaki ois pikku ongelma kun oon ihastunut 2 poikaan molemmat on aika söpöjä me ollaan siis sen toisen pojankaa samalla luokalla ja se poika kattoo aina mua silmiin ja hymyilee mulle ja mää hymyilen sille mut en oo silleen kovin kaunis mulla on vaan vaaleet pitkät hiukset ja en oo mikään läski vaan oon aika laiha mut mut miten mää voin suhtautuu niihin kahteen poikaan auttakaa


    • 12V tyttö

      Olen kiinostunu yhestä rinnakkais luokan pojasta. Haluaisin jutella sille mutta en uskalla kun se on koko ajan muiden poikien kanssa niin mä pelkään että mua alettaisiin kiusata sen takia että olen kiinnostunu siitä.

      TARVIIN APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Auttakaa!

      Joo, itekki samassa tilanteessa, mutta tää onkin aika monimutkainen tilanne nimittäin olen kuudennella luokalla ja olen todella ihastunut yhteen ysiluokkalaiseen poikaan, mä aina punastun jos nään sen ja sit mun on pakko nähä se koko aja esim: ( Joka välkkä ) Se on varattu entiedä miks aina kiinnostun varatuista pojista kai ne sit on komeempia kun toiset.. Miten saisin kiinnostumaan sen musta en oikeen uskalla jutella sille kun oon aika ujo luonteeltaan ja näin tai miten saisin edes siihen katsekontaktin ? Voisitteko te auttaa!! musta tuntuu että kukaan ei välitä mun tunteista .. voisitteko te vastata tähän olisin TODELLA kiitollinen :) JA POJAT KANSSA LAITTAKAA TEKIN MIELIPIDETTÄ MISTÄ PIDÄTTE TYTÖISSÄ! ;)

      • Poika 14v

        Tytöissä pidän siitä jos on avoin, tekee aloitteen(joskus) ja tietysti kauneus ja hyvä reenattu peppu on vain plussaa;) mutta kaikista tärkein, mukavuus!:3


    • salaisuus3

      No mä oon 14v tyttö ja oon iha rakastunu yhtee jätkää joka on 19v. Ollaa juteltu facessa mut ei olla livenä. Kysyin silt kerran et kui vanhalta mä näytän si se vastas et joku 97 96 (se ties et oon 14) olin tosi ilonen ja juteltii siin viä jotain niitä näitä sit mä kysyin siltä et mitä mieltä se on musta sit se vastas kylmänviileesti et " liian nuori" (se käytti melkein aina hymynaama) sit sanoin et ei iällä oo väli et se on vaa numero sit se sano et tää on parempi näin. Se ei haluu olla mun kaa ees kaveri eikä mitää. Sen sisko asuu tos naapurissa ja nään sitä joka päivä mut se ei näöntarkastuksessa ku katon ikkunasta sitä ku se menee syömää sen siskolle. Ollaan me sen jätkää siskon kaa iha hyvii kavereita vaikka sillä on oma perhe lapset ja mies mut en kehtaa/en pysty oleen sen siskon kaa samaan aikaa ulkona tai missää jos se on siinä sen kaa. Tykkään siit tosi paljon ja oon itkenykki vaik kui monet kerrat ku oon nähny sen.. Antakaa jtn vinkkejä mitä voin lähettää sille facessa tai ihamitä vaa!

    • auttakaa!

      Näin mun mummin talon viereisellä rannalla, joka on 1 h:n ajomatkan päässä kodistani, yhden komeen pojan johon ihastuin heti ensi silmäyksellä. pyysin häntä kaverini kanssa (joka ei ole ihastunut häneen) sille rannalle 3 päivän päästä uudestaan ja se poika suostui.
      Menen sinne rannalle siis sen 3 päivän päästä tapaamaan sitä poikaa, ja haluasisin iskeä hänet tai saada hänet kiinnostumaan minusta. mutta en kuitenkaan uskalla sanoa hänelle heti tunteistani koska hän on minulle ihan ventovieras. haluaisin tutustua häneen kunnolla ja sitten joten kuten ehkä alkaa seurustella hänen kanssaan jos hän on mukava.
      Joten miten voisin flirttailla hänelle ja saamaan hänet kiinnostumaan minusta??? auttakaa nopeasti!!!

      • salaisuus3

        Oot kiva ja näytät et oot kiinnostunu siit juttele sen kaa josta.. Mut älä oo liian helppo ku kato jätkät haluu sitä mitä ne ei voi saada:)


    • ????????

      Musta ainakin jos on aika varma että poika tykkää susta ja sä tykkäät siitä niin kertoo tuntees. Mä oon siis 13v. tyttö ja tykkään yhdestä pojasta johon tutustuin vaan sattumalta ja se kun ollaan mun frendien kaa oltu sen ja sen parin kaverin kaa esim leffas nii mulla ja sillä on ollu tosi kivaa ja sitten viime viikolla kerroin sille viestillä et tykkään siitä silleen ja kysyin pitääkö se musta ja se sano joo, mutta nyt oon alkanut miettiä tykkäänkö enää oikeen siitä kun ei nähdä koskaan eikä oikee viestitelläkkään..Oon umpikujassa

      • 12 typykkä!!

        Oon Siilin lähistöltä yks typy, mä oon tosi tosi tosi kovasti ihastunu meiän luokan yhteen poikaan!! Se on mun mielest tosi kiva ja söpö. Ja se monest ruokapöyässä pelleilee mulle ja virnuilee sillee kivasti... Mun kamut sanoo et se on yks urpo ja mun ei kantsis välittää siit.. Mut mut.. Meiän luokkatetkel me pelattiin luokan kans pullonpyöritystä..! Sit otettiin kiekka totuutta ja kaikilta kysyttiin se kuuluisa kysymys: eli kenestä tykkäät???!! Nii sit mun vuoro tuli ja mä sit möläytin et tykkään siitä kundista!! vitsi noloo!!!!! Me kans otettiin kans kiekka tehtävää ja sit mulle tuli et mun pitää halata sitä poikaa kenest sanoin et tykkään!! "oli aivan ihana tunne" Ja mä halasin... Mut mitä mä nyt teen kun oon jo halannukki sitä????!! Oikeesti Heellp!!!! Auttakaa!!!!!


      • 12 typykkä!
        12 typykkä!! kirjoitti:

        Oon Siilin lähistöltä yks typy, mä oon tosi tosi tosi kovasti ihastunu meiän luokan yhteen poikaan!! Se on mun mielest tosi kiva ja söpö. Ja se monest ruokapöyässä pelleilee mulle ja virnuilee sillee kivasti... Mun kamut sanoo et se on yks urpo ja mun ei kantsis välittää siit.. Mut mut.. Meiän luokkatetkel me pelattiin luokan kans pullonpyöritystä..! Sit otettiin kiekka totuutta ja kaikilta kysyttiin se kuuluisa kysymys: eli kenestä tykkäät???!! Nii sit mun vuoro tuli ja mä sit möläytin et tykkään siitä kundista!! vitsi noloo!!!!! Me kans otettiin kans kiekka tehtävää ja sit mulle tuli et mun pitää halata sitä poikaa kenest sanoin et tykkään!! "oli aivan ihana tunne" Ja mä halasin... Mut mitä mä nyt teen kun oon jo halannukki sitä????!! Oikeesti Heellp!!!! Auttakaa!!!!!

        Mut ku se on vaa nii ihana... Ne mun kamut oli et ihanks oikeesti tykkäät sä siit???!!! Voi vitsi et se on vaa nii ihana!!!


    • Seksiäkin.

      Haluisin et tytöllä ois isot rinnat, Myös rohkea puhumaan, Ei läksi, Vaan hoikka, Nätit hiukset, hyvä luonne, Siinä se.

      • Kyä heruu

        Juu, ja tiukka p***e on kaiken a ja o. plus tietenkin noi kaikki muut edellä mainitut.


    • tyttö2002

      Mä oon 11 vuotias tyttö ja oon ihastunu meijä luokkalaisee poikaa. Me ollaa senkaa kavereit. Me molemmat tykätää samoist asioist. Se kattoo mua välil tunneil sillee söpösti:3 nii mut sit en tiiä mitä sen pääs liikkuu et tykkääkse must ja nii et tunnen sen hyvin mut en tiiä mitä mä teen nii oisko joku jokaosais auttaa???

      • hotblondhot again

        Mun on pakko kysyy tätä uudestaan : siis haittaaks poikia jos tyttö on pidempi? Ite seukkaan mua lyhyemmän pojan kans...joten...


      • hotblondhot again

        Mun on pakko kysyy tätä uudestaan : siis haittaaks poikia jos tyttö on pidempi? Ite seukkaan mua lyhyemmän pojan kans...joten...


      • hotblondhot again

        Mun on pakko kysyy tätä uudestaan : siis haittaaks poikia jos tyttö on pidempi? Ite seukkaan mua lyhyemmän pojan kans...joten...


      • hotblondhot again

        Mun on pakko kysyy tätä uudestaan : siis haittaaks poikia jos tyttö on pidempi? Ite seukkaan mua lyhyemmän pojan kans...joten...


    • 17+9=26

      No se nyt on pituuserosta kiinni. Jos on 10cm nii en kyllä varmaan mutta pari senttiä sinne tänne ei haittaa mitään (ainakaan mua)

    • ihastunut R

      Mul on kans ongelma yks meijän luokkalainen poika on tosi söpö ja se tykkää musta ja yhest toisest meijän luokkalaisest tytöst mitä mä teen

    • Pojat osaavat yllätt

      Tytöt. Olen itse nyt 13v. Tykkäsin monta vuotta yhestä pojasta ja uskoin sen pitävän minusta. Mutta hän menikin yhteen toisen tytön kanssa, ja olin aivan rikki. He erosivat ja olin pojan kaveri. Juttelimme toisillemme huonoista ja hyvistä asioista, ja tuimme toisiamme. Tykkäsin hänestä. Ja kun häneltä kysyttii kenestä hän tykkää han sanoi ettei tykkää kenestäkään. Näin han sanoi myös kavereille joihin hän luotti. Menimme leirille luokan kanssa. Siellä oli discot joihin en olisi mennyt. Mutta päivää ennen discoja poika kysyi haluaisinko tanssia hänen kanssa hitaita discossa. Kaikki sanoivat että hän pitäisi minusta mutta kerroin että olemme kavereita eikä hän pidä minusta. Discoissa kun tuli hitaat hän kysyi samalla kun tanssimme. Että haluaisinko alkaa hänen kanssa. Sanoin itkien kyllä. Ja suutelimme. Olemme vieläkin yhdessä. Pojat osaavat yllättää.

      • 12v tyttö

        Mä tykkään meidän luokkalaisesta pojasta joka kattoo mua tunnilla joskus ja Se auttaa mua tunnilla matikassa jos en osaa. Sitte jos mä puhun mun vierus kaverin kans niin Se aina puuttuu siihen ja Se on niin ihanaa!!!


      • 12v-poika
        12v tyttö kirjoitti:

        Mä tykkään meidän luokkalaisesta pojasta joka kattoo mua tunnilla joskus ja Se auttaa mua tunnilla matikassa jos en osaa. Sitte jos mä puhun mun vierus kaverin kans niin Se aina puuttuu siihen ja Se on niin ihanaa!!!

        Asutko kuopissa ja ootko rajalan koulussa


    • R-a-k-a-s-t-u-n-u-t

      Mä en kestä!! Mun luokal oli IHANA poika, mut se vaihto koulua :(( sen kaa oli aina tosi luonteva puhuu, mitä teen?! Pitäiskö laittaa viestii sille ??:/

      • APUA!!

        En tiedä mitä tehdä kun mä oon rakastunu meijän luokkalaiseen poikaan ja mä meen eri kouluun kuin Se ja en pysty jättämään sitä. Oon miettinyt että voisin kertoo sille tunteeni mut Se on liian vaikeeta!!! Mitä mä teen???!!!!


      • 7 lk girl
        APUA!! kirjoitti:

        En tiedä mitä tehdä kun mä oon rakastunu meijän luokkalaiseen poikaan ja mä meen eri kouluun kuin Se ja en pysty jättämään sitä. Oon miettinyt että voisin kertoo sille tunteeni mut Se on liian vaikeeta!!! Mitä mä teen???!!!!

        No, aloita pienellä hymyllä. Ja sano vaikka moi, sen jälkeen alat juttelemaan ja pikku hiljaa alat siirtyä siihen tunteesi kertomiseen. (; Sitten vain alat puhumaan, rakastuminen on luonnollinen asia. Kenenkään ei tarvitse hävetä sitä. Poika kyllä varmasti tietää sen. Itsellä on silleen et mä ja yks poika hymyillään toisille, ja se poika sitten alkaa aina juttelee mulle. Kerran se on jopa tullut meille. Ite oon ainaki iha tavallinen tyttö, en meikkaa, en käytä teko rusketusta.


    • hemmetin pituusero

      Saatana mikään pituus... Tanssittiin viimevuon hitait ja tanssin yhe varmaa 13senttii lyhkäsemmän pojan kaa. Ja sitte siit varmaa kk myöhemmi ollaa onnellisesti yhes. Siinä teille kuinka kamala pituus ero voi olla.

    • 13-V. tyttö pulassa

      Moikka Loikka! Nå itekin oon tollases suht hyvässä tilanteessa oon viestitelly tämän pojan kaa josta pidän fb:ssä jo 2-3 kuukautta ja puhunu puhelimessa suunnileen 4 kertaa ja sitt oon kertonu/ viestitelly tälle pojalle että pidän hänestä ja hän on vastanut että hän pitää minusta. Koulussa katseemme kohtavat useita kertoja, ja hän hymyilee minulle joka kerta ja välillä myös vaikuttaa siltä että hän seuraisi minua. Mutta mulla on sellanen ongelma itteläni että en tohdi mennä puhumaan hänen kansaan koulussa, ja se pännii päätä. Ja pelkään aivan hirveästi sitä että hän rakastuu johonkin toiseen tyttöön jos minä en saa rohkeutta mennä puhumaan hänen kanssaan... SE OLISI AIVAN HIRVEETÄ!!!
      Hän on jotenkin erillainen kuin muut.... joten arvostaisin apuanne kovin paljon...
      Ideoita tulemaan jolla saisin aikaan keskustelun ja rohkeuden. :)))

      • Josiah<3Me

        Ite oon myös 13v ja tiiän miltä tuntuu, itekki oon samassa tilanteessa :D .. Mut koita kerätä rohkeutes ja mee sen luo juttelee ja puhu sille sun tunteista ja yritä joskus ees sanoo sille 'Hei' käytävillä (whaaat?! :'D)..

        En oo mikään expertti täs jutus mut yritän auttaa ;)


    • tää on oikein

      Noniin älä kikata vaan hymyile
      Pojat ei tykkää paksuista/läskeistä niistä tykkää vaan sellaset jotka on kiinoatunu tisseistä ja perseestä tavalliset pojat ei!
      Hyvät käytöstavat syö nätisti ja oo kohtelias. Moikkaa sitä ja hymyile.älä lähentele!

    • Apua1

      Entäsku oon vaihtanut kouluu niiku vuoden alussa.. Ja ope on sanonu et oon muka ns suosittu tai niiku et en oo mikää rätti.. Ja sitte yks kaunis päivä huomasin et voi jumala mä oon ihastunut mun kamun eksään... Ja musta tuntuu et se poika välittää sillee viel mun siitä kaverista..:( Ja oon huomannut aina enemmän ja enemmän ku niil kipinöi enkämä mitää siitä sille kaverille voitu sanoo.. :( en tiiä mitä teen auttakaa:'(

      • Tanssia ;-;

        Meet vaa sen luo ja älä ajattele mitä muut ajattelee!

        Mut mun ongelma:

        Oltii liikkatunnilla B luokan kaa (olen siis A luokalla). Ja me oltii viime liikas tanssittu paritanssei, eikä se kundi ollu sillo. Sit täl tunnilla me tanssittiin kikapoota(ja EI saatu valita pareja..), tanssin sit yhen kundin kaa, josta kaks tyttöö mun luokal tykkää. Sitku SAI valita parit, (ku tanssittii valssi) nii kundien piti tulla pyytää tyttöö, nii se yks kundi tuli pyytää mua. No sit olinsen pari koko loppu tunnin. Sitte mun kaverit melkein suuttu, kosk ne tykkää siitä. Ja nyt sit en tiiä tykkäänks siit kundisa vai en. Ja nyt sevaa tuijottaa mua pitkää ku nään sen käytävil, ja ei oo samallainen ku ennen? Mitä pitöis tehä??


      • jokuvainjuu
        Tanssia ;-; kirjoitti:

        Meet vaa sen luo ja älä ajattele mitä muut ajattelee!

        Mut mun ongelma:

        Oltii liikkatunnilla B luokan kaa (olen siis A luokalla). Ja me oltii viime liikas tanssittu paritanssei, eikä se kundi ollu sillo. Sit täl tunnilla me tanssittiin kikapoota(ja EI saatu valita pareja..), tanssin sit yhen kundin kaa, josta kaks tyttöö mun luokal tykkää. Sitku SAI valita parit, (ku tanssittii valssi) nii kundien piti tulla pyytää tyttöö, nii se yks kundi tuli pyytää mua. No sit olinsen pari koko loppu tunnin. Sitte mun kaverit melkein suuttu, kosk ne tykkää siitä. Ja nyt sit en tiiä tykkäänks siit kundisa vai en. Ja nyt sevaa tuijottaa mua pitkää ku nään sen käytävil, ja ei oo samallainen ku ennen? Mitä pitöis tehä??

        Mullaki oli sama ton alhaalla viestissä olevan tyypin kaa ↓ en ollu varma tykkäänkö siitä vai yhestä toisesta, meni muutama päivä ja sit sen tajus :3 Iota hetki nii tiiät tykkääkkö siitä~


    • jokuvainjuu

      Ihastukseni on meidän luokan rinnakkaisluokalla. Luokkiemme pikkujouluissa tää vaan tuli ja kysy mun numeroo. Annoin sen ja parin päivän päästä kysyin että mihin hän tarvi numeroani. Sitten hän antoi minulle numeronsa.
      Laitoin samana päivänä hänelle viestin 'onko sulla ig?'. Tiesin hänellä se olevan mutta näin sain avasin keskustelun.

      Kävelin ihastukseni kaverin (myös minun kaveri) kanssa samaa matkaa koulusta kogtiin. Ihastukseni tuli siihen ja jutteli kaverini kanssa. Sitten kaverini joutui kääntymään kotitielleen, mutta minä ja ihastukseni jatkoimme matkaa. Luulin hänen vain pyyhältävän ohitse, mutta hän jäikin siihen kanssani kävelemään. Alkoi jutella kaverillisesti ja siitä se sitten alkoi. Ihastukseni tietää pitäväni hänestä ja hänkin on ainakin tykännyt minusta. En ole varma tykkääkö tällä hetkellä. Koska väliimme tuli riita joka on tosin jo sovittu.
      Tämä alempi stoori tapahtui muistaakseni ensin, kirjoitin vain väärässä järjestyksessä. Noin siis tapasimme ja olemme nyt (hyvät?) kaverit. :)
      Eli jos sulla ei oo ihastukses numeroa niin alota juttelu vaikka Facessa/Kikissä :D

    • Tyttö13

      Oon seiskalla ja syksyllä meijän luokalle tuli muista kouluista tyyppei. Yks ihan sairaan komee ja pitkä jatosi lihaksikas poika on ruvennu nyt kattoon mua.. mutta se kattelee mun kavereitakin ja mä oon ite tämmönen ylipainoinen ja 172,5 cm pitkä ja sitten mun kaveri taas on semmonen kiinasta adoptoitu todella hoikka ja semmonen normi pituinen ja toinen kaveri on keski pyöree eli ei laiha mut ei lihava ja todella lyhyt ja vielä viimeinen kaveri on myös ylipainoinen ja normi pituinen.
      Olen ruvennut tykkäämään tästä pojasta ja haluaisin olla hänen kanssaan. Hän tykkää varmaankin minusta ( epätodennäköistä) tai kiinasta adoptoidusta kaveristani, koska hän ja kaksi hänen kaveriaan kasoivat meitä ja puhuivat näin: "Ne on tuolla" "Mee nyt puhuun sille" ja ihastukseni: "Emmä nyt". Se häiritsee minua paljon kertokaa kenestä hän mahdollisesti tykkäisi?

    • 12v

      Ole omaitsesi se on tärkeintä ja osoita että hän voi vaikka puhua sinulle jostain!;)

    • Apuanopeasti

      Mulla sellanen ongelma että kun mun luokal on yks poika josta tykkään tai haluisin olla sen kaa vaan kaveri ja mun frendi tiesi siitä pojasta ja kertoi tälle seuraavana päivänä koulussa että mä oon ihastunut siihen ja se oli vastannut että haluis ola mun kaveri.
      (Oon siis14 vuotias tyttö eteläsuomesta).
      En tiä mitä ihmettä mun niin sanotu frendi oikeen muuta sano sille kun se poika vaikuttaa nykyän siltä niinkun se olis mulle vihanen vaik se. Kattelee koko. Ajan ja silleen.
      Haluis samaan tehtävä ryhmiin koulus eri aineis.( oon siis 8 luokalla.) asun hesas.
      tarviin nopeita neuvoja mitä mun pitää tehä että saisin mun välit taas kuntoon tän pojan kaa ja myös mahdollisen kiinnostuksen lisääntymään.
      Ollæn samalla luokalla 6 luokasta asti.

    • näin.on

      Olemalla seksikäs.

    • Mieeww

      No on mullakin ongelma. Mun luokalla on yksi poika ja mä tykkään ihan hirveesti siittä mutta se on tunneillaki vaan sillee: "Sä tuijotat mua koko ajan, nii oot varmaa ihastunu muhun". Ja mä oon vaa sillee:"Enhä oo!"
      En todellakaan kerro sille tunteitani koska se on meidän luokan suosituin poika, ja se kertoo kaikki heti sen kavereille( ja sen ihastukselle) Eli sillä näyttää todellakin olevan jo ihastus( joka on meidän luokan suosituin tyttö). Se puhuu sille koko ajan ja se mun ihastus vaa puolustaa sitä koko ajan ja mua vaan härnää. Ärsyttävää ja ihanaa samaan aikaan...... En tiedä mitä tehdä ;(

    • loveeee

      Oon ihastunu ihan sikana yhteen poikaan❤ se on tosi:Ihana,huumorintajunen,Komee,ihanat hiukset. Se on vaan niin täydellinen. Me ei olla samassa koulussa tai edes luokalla. Nään sitä vaan joskus sunnuntaisin. Haluaisin puhua sen kaa mut en vaan uskalla,musta tuntuu et seki tykkää musta koska se aina hymyilee mulle. Ja mä hymyilen sille takas. Tuun aina ihan hirveen hiljaseks kun nään tai meen ohi siitä. Auttakaa haluun Apua ja mun sydän pomppii aina hirveesti kun nään sen ja en uskalla kertoo sille että tykkään siitä se on vaan niin ihana en kestä enään oon 1 vuoden jo Ihastunu siihen mut en oo kehannu sanoo sitä sille koska jos se ei tykkää musta mut musta tuntuu et se vähän tykkää musta koska se aina hymyilee mulle ja se on vaan niin sulonen ❤❤ se on niin ihana aivan täydellinen! Joten saanko apua joltai joka neuvois minuu ??

    • Tarantella21

      Mun ihastus koski mua perseeseen enkun tunnilla kerran ku nousin mun paikalt nii se vaa tuli sielt takaa mun ohi ja hipas mun persettä.

    • Tarantella21

      Mun exä on vissii jotenki kateelline musta vieläki ku se heitti kumeja sen mun ihastuksen päälle ku se koski mua perseesee

    • Tarantella21

      Exäni myös väittää että se haluis panna mua Ja sit se heitti lisää kumeja sille...

      Sori mun hajanaoset keskustelut vol3

    • Ongelmalapsi12

      Mitä mä teen nyt mä haluu kiperästi apua koska oon 11 koht 12 ja oon 5lk nii ja se mun ihastus on 6lk ei hemmetti se on kuuma ja mun mielest oon kaunis ja mul on hyvä perse omast mielest (koska cheerleading) ja tänääki ku suunnistettii kavenin kaa koulun pihas nii se oli siin ruokalan ovien eessä ja siis me oltii juoksemas siin mun kaverin kaa nii sit näin sen siin ruokalan ovien ees ja sit ku me juostii siin mun kaverin kaa nii huudan aika kovaa et OMG! Sit se kattoo mua päi sit me aletaa nauraa ja se lähtee sisälle hiljaksee ja sitte väli tunnil nii me siin mun kaverin kaa hypitää hyppyruutua jaa se on siin kaveri porukas sit ne menee sellasee rinkii ja sit ne juttelee siel jotai ja nauraa ja mä oon sanonu sille et tykkään siit siis eapin kautta ja se sitte sanoo vaa ok mä haluisin tietää et tykkääkse must ja SUURIN ONGELMA on se että aina kun näänsen nii alan esittämään :(;( mä toivoisin et mulle tulis apua ja mul ei oo pokkaa mennä sanoo sille kasvotuste mitää ku se on AINA kavereitten kaa yrittäkääs vaikka pojat sanoo tähä jotai;(

    • käy morjestamassa löylykauhan kera

    • Jokutyttövaan

      Hei! Olen ihastunut yhteen poikaan ja minusta hän on todella mukava. En ole omasta mielestäni kovin ruma, mutta minulla on yksi hyvin iso ongelma. Olen todella karvakas ihminen :(. Niin sitä Tässä Lähdin kyselemään että välittääkö pojat tyttöjen karvoista. Esim... Käsivarsissa tai jaloissa ?

    • Keppaheponen

      Mitä mun pitää tehä? Oon ihastunut yhteen mun luokan poikaan ja jutellaan usein. Oon kertonut asiasta sille kasvotusten mut se sano vaan jan "mmm..." ja lähti vaan menee. Teinkö jotain väärin? Helppiii?

      • 13wtyttö

        Ehkä se ei vaan oo kiinnostunu susta... Tai sit se vaan yllätty. Kannattaa kysyy silt kasvotusten et onks se kiinnostunu susta. Mut si ei saa pahottaa mieltänsä jos se ei ookkaan kiinnostunu. Jos se sanoo ei oot vaan sillee okei kylmän viileesti ja sanot et nähään ens tunnilla, esim.


    • ffkekdbdik

      Laita meikkiä
      Heiluta persettäs ku kävelet ohi
      Osta rintsikat jotka saa sun tissit isoiks

    • Autistipannukakku

      Oon 12 vuotias poika ja meiän entisellä luokalla oli yks tosi söpö tyttö mä en tiiä oliko ihastunu muhu mutta aina koulussa ekalla tunilla se moikas mua nimellä ja kysy joskus kuulumisia ja kirjoteli mun koulukirjoihin ja nauro mun vitseille ja vilkuili mua sitte aina kun mä katoin sitä se kääns päänsä ja yhtenä päivä kun mä kysyin siltä viestillä että tykäätkö musta se vaan ignooras.tykääkö se musta

    • ProvokaatioPolle

      Katse jalkoväliin tytöt... sieltä löydätte vastauksen suurten poikalaumojen herkeämättömään eläimelliseen palvontaan ja kiinnostukseen.

    • ongelmikko

      Mul oli joskus sillee et tykkäsin mun yhest luokkalaisest ja sit sanoin sille et tykkään siit. Sit se sanoo et seki musta. Sit se niinku luuli et me seurustellaan. Ja sit se kiristi aina joka asiasta... Asiaan, oon ihastunu kans yhteen poikaan se on 7 lk:l ja mä 6lk:l. Niin se joskus tulee välituntisin yhtee helikopteriin (siis se on sellai et roikutaan sellasist kahvoist ja joku antaa vauhtii) niin se antaa vauhtii siin. Sit joskus kun oon hyppäämässä siihen juttuun niin se heiluttaa sitä helikoptaa niin et en pääse siihen. Sit se aina kiusottelee sillee.... Jotenki:-). Sit must tuntuu et stalkkaan sitä. Kyl se myös kattelee mua välil. Ja en uskalla mennä juttelee ihan hirveesti sen kaa. Kun oon siin koulus viel aika uus.mut se on tosi kiva tyyppi. Ja mun kaverit sanoo et se on ihan outo ja tyhäm. Apua😱

      • ongelmikko

        Ja oon yrittäny näyttää hyvältä ja itsevarmalta. Itsevarmat tytöt on kuulemma vetävii.


    • lol44

      olen itse siinä tilanteessa että tykkään yhdestä pojasta vieläkin vaikka erosimme mutta hän on toisentytön kanss yhessä. Me ollaa kumminkii frendei ja iha hyvii sellasii ja ehkä must pienisti tuntuu siltö et se saatta vähä tykätä tavallaan musta kertokaa mitä teen?!

    • HeiPliis

      Pitää muuttua paremmaksi, olla kiltti hänelle ja ei saa olla äänekäs jos hän on lähellä?? BULLSHIT! Hei muijat.. Jos nyt oikeesti ootte nii kuses johonki poikaan nii PITÄÄ VAA OLLA OMA ITTENI! Eihän oo vaikeeta, eikös? Ihan sama miltä näytätte.. Onko pitkä vai lyhyt, onko ruskeet vai vihreet silmät (tai sit siniset xd), onko laiha vai vähän enemmän sit se pullukka.. Niin hei muistakaa et ei ole ikinä silleen että kaikki pojat tykkää vaan niistä sinisilmisistä tytöistä piste. (Oli sit vaa se esimerkki) Kaikki on erilaisia ja uskon että jos poika tykkää susta nii se ei kyl välitä sun ulkonäöstä (no tietysti ne 'playerit' on sit vähän se eri asia) Mut toivottavasti ymmärsitte pointtini. Joten olkaa aina omat itseni ja kaikki on sit hyvin. Ja vielä.. MUISTAKAA HYMYILLÄ! :))

    • Ihastunuh

      Oon 14v. Tyttö ja tykkään yhestä pojasta joka on mun luokalla mutta mun on vaikee lähestyy sitä ku en tunne sitä hyvin mutta on jutellu sille muutamankerran. Auttakaa mua 😯

    • Nkgkg

      Musta toi vaikuttaa sille et se on ihastunu suhun ku se vahtaa sua ittekki aina kattelen vaivihkaa yhtä poikaa joka on tosi komee mut yritän olla sillee ettei se tai kukaa muu huomaa

    • Apuaaaaasas

      Pojat pliis help!! Tykkään yhest pojat ne kasvattaa koirii ja meil on semi paljo yhteist oon aik outo välil ja ku sanoin sille et tykkään siit nii se vaa sano et se pelkää et jos se sanoo ei nii ei olla enää kavereit aik söpöö mut pliiiis

    • Anonyymi

      No mul on sama homma koska mun pitäs saaja yks poika joka on mua 2 vuotta vanhempi😬en oo puhunu sille paljoo mut se tuijottaa mua aina🤐

    • Anonyymi

      Tykkään yhestä pojasta jonka oon tuntenu 2lk asti ku tapasin sen ekaa kertaa uimahallissa:3 uskalsin nuorempana puhuu sille mut nyt... vaan katon sitä ja se välillä kattoo takas en usko etse varmaa ees tykkää musta 1% mietin sitä aina välillä 🥺💔 kumpa se näkis tän.....

    • Anonyymi

      Oon lätkässä yhteen mun luokan poikaan sen nimi on Eelis. Ja mä vaan tahtoisin että se tykkäis musta. Kun laitoin sille viestii että tykkään siitä niin se kerro siitä kaikille ja nyt kaikki pilkkaa mua . Miten saan sen mun poikakaverilla? 🥰😍😘😘🥰😍🥰🥰😍😘😘😍🥰😍😘😍😍😍🥰🥰🥰🥰😍🥰

    • Anonyymi

      Oon tykänny jo jonkin aikaa yhdestä pojasta. Kerran kun kerroin mitä tunnen siitä se lupas että ei naura mut seuraavana päivänä se alko nauraa mulle😞 mut tykkään siitä viä paljon ja haluaisin vaan että oltais yhessä mutta se tykkää musta vaan 63%. Mun parhaalla kavereillakin on poikakaveri ja haluaisin että se josta tykkään ois mun poikakaveri😍 mitä mä teen?🤔

    • Anonyymi

      En khyl tiiä(:

    • Anonyymi

      mua ärsyttää ihan sikana ku mun ihastus snäppää mulle ja kertoo et "olin tänää mun ihastuksen kaa" "ja se kerto et tykkää musta" nii tota pitäskö vaa koittaa hurmata vai unohtaa se jätkä. ja nyt se laitto et se tietää et mä tykkään siitä. helppiiii

    • Anonyymi

      Siis niinku oon ihastunu yhtee tosi söpöön poikaan ja oon 09 ja musta tuntuu että se on ihastuu muhun koska se kattoo mua tunnilla sniikisti ja laittaa aina sen pyörän mun pyörän viereen ja me viesti tiellään joka päivä ja oon ihastuu siihe niin paljon että meinaan saada sydän kohtauksen kun nään sen, ja en viitti sanoo kavereille vaikka ne antais hyvii vinkkejä mut en vaa viitti ku sit ne alkaa sanomaan uuuulalaa sä katot sitä vaik se on totta mutta noi sanonnat on ärsyttäviä,ja oon laittanu sille Alax mutta se luulee että se on joku totuus vai tehtävä Juttu ja kaikkialla testeissä sanotaan että oltais cc ja se on just eronani yhestä tytöstä ja se mun ihastus haluu uuden tyttö ystävän että voitteko laittaa vinkkejä että miten me tultais yhteen PLIIDE

    • Anonyymi

      Jos tytöt haluatte poikaystävän niin mä oisin snp elias_salonen19 ja tytöt sanoo komeeks ja harrastan lätkää on sixBak ja vaalet hiukset

    • Anonyymi

      No tää on vanha keskustelu, mut apua tarvitaan aina😅👍
      Jos teiän katseet vaiks kohtaa, ni iske sil silmää ja flirttaile vähä. Sit vaa meet vähä pääst puhumaan sille. Elät vaa kerran, asennoidu sen mukaan.
      13v poika

    • Anonyymi

      Mun luokkalainen poika pitää musta mut en tiedä pidänkö siitä ois kiva tutustuu mut sit kaikki olettaisi et ollaan yhes ja en haluu mitään suurenpaa mitä pitäis tehä

    • Anonyymi

      Tuli mieleen tosta nätti sanasta, että nätti ja kaunis ovat sama asia

    • Anonyymi

      Mun mielestä sun ei pidä luovuttaa sen suhteen!❤️ Oot varmasti tosi kaunis ja riität ihan kenelle vaan. Jos se ei hyväksy sua tommosena niin mä uskon et löydät toisen joka hyväksyy sut ittenäs🙂

    • Anonyymi

      Noh, en oo ihan paras näissä neuvoissa mutta ite menisin puhumaan sille. Tutustuisin siihen paremmin ja kattoisin minkälainen ihminen se olis! En menis kertoo tunteista ennenkun tietäisin millainen se oikeasti olisi. Joten mulla on vaan yks neuvo joka tulee pitämään AINA. älä ikinä luovuta sen suhteen jos sä oikeesti haluut sen❤️

    • Anonyymi

      Oon joo pihkas ja aion kertoo sen koska ei haittaa jos se kiusaa mua ei eka kerta kun tunnustan ihastuksen

    • Anonyymi

      Moi oon siis yks tyttö. mä oon ihastunnu yhtee poikaa. mul ja sil on ollu ala ja ylä mäkii ja me ollaa niinku kavereit ja mä kyl oon kertonu sille et tykkään sust. Ja yks päivä mä tein yhen hirveen asian itelleni ja sitte kerroin eka mun kaverille siitä sit se sano et mä meen nyt sanoo sille pojalle kenee mä oon ihastunnu. nii sitte se mun ihastus tuli kysyy et mitä mä teen ja sit kerroin koko asian sille ja sit se sano et älä ikinä enää tee noin.ja sitte se sano et lupaatko ettet enää tee noin ja sanoin joo ja sitte oikeesti mä luulin ettei se välittäis must ja must vähä tuntuu silt et se tykkäis must mut emt sanokaa jotaa koska haluun tietää ja sitte sen jälkee ku mä tein sen toisen kerran. nii mun toinen kaveri laitto sille viestii et mä taas teen sen asian ja sit se mun ihastus tuli taas wappii sanomaa mulle et mitä sä teit ja sit kerroin taas koko asian ja sit sen jälkee se kysy et mitä sä eilen lupasit mulle ja sit vastasin siihen ja oikeesti emmä vaa voi käsittää paljo se musta välitää🥺

    • Anonyymi

      Mä ainakin itte tunnustin mua 2 vuotta vanhemmalle pojalle vaikka se seurustelee ja nyt me ollaan ainakin hyviä ystäviä ps. Sano vaan suoraan että mä oon vähän kiinnostunut loppujen lopulta se onkin sun poikaystävä.

    • Anonyymi

      Olkaa rohkeita ja kiinnostukaa samasta harrastuksesta kun se poika. Menkää vaa sanoo sille että tykkään susta. T:poika

      • Mulla toi ei toiminu olin rohkee mentiin puhuu suoraan, aloitin saman harrastuksen ja värjäsin bruneksi hiukset ( se mun ihastus ihastuu yleensä bruneihin) et se ihastuis. Hienosti osaan kirjoittaa
        ( saatoin kirjoittaa oikein mut ehkä kirjoitin väärin)


    • Moi mulla on tää sama mut me asutaa iha eri paikois,se asuu mua 800km kauempana ja mä oon ihastunu jo aikoi sitte,uskalsin tänään kertoo sille mun tunteist ja se sano et ei haittaa?nii mä en nyt tiiä mitä mä sanoisin/kysyisin siltä/sille👋🏻🥺🔥💕

      • Itellä sama homma ( ollu jo 4 vuotta) Elikkäs mulla on silleen et asutaan suht suuressa kaupungissa ja mä asun toisella puolella tätä kyseistä kaupunkia. Oon ollu ihastunut mun lukkalaiseen poikaan mut meijän välillä on ollu 4 vuoden aikana vaan normi kaveri suhde ( eli ei mitään erikoista voijaan siis puhua normisti toisille ja jos on joku ryhmätyö nii voidaan olla parit) Mut kyseinen poika tuijottaa mua joka päivä ja aina kun katseet kohtaa niin kummatkin on nolostumeita ns.Oon kertonut sille et oon kiinnostunut, eikä ainakaan tähän mennessä oo torjunutkaan mut ei oo kuitenkaan sanonut et tykkäsi musta. Kannattaako enää yrittää saaha meijän välille mitään vai onko homma jo menetetty. Pliiiiis auttakaa joku ja antakaa vinkkejä mitä pitäis sanoa jos menee puhumaan sille.


    • Anonyymi

      Pussaa sitä. Ja tämä ei ole vitsi.

    • Anonyymi

      Mulla sama juttu tykkään yhestä pojasta se on meijän joukkueessa ja samassa koulussa (oon tyttö mut pelaan poikien joukkueessa) must tuntuu et se on ihastunu muhun ku ainaku saadaan "katsekontakti" ns sen alotteella nii se hymyilee mulle ja mä sille nii en tiiä mitä mun pitäs tehä onks jollai ideoit??

    • Anonyymi

      Oon ihastunu poikaan joka on mun joukkueessa osa ehkä näki sen mun yhen kirjotuksen (oon siis tyttö joka pelaa poikien joukkueessa) ja siis kerran se kans niiku puolusti mua ku yks poika ärsytti mua nii se ottti sitä rinnuksist kii ja ns ravisteli ja siis meil on ollu katsekontaktei sen alottamii ja se hymyilee mulle ain ja ollaan myös samas koulus ja en tiiä onks se kiinnostunu must vai ei mut luulisin ja en uskalla kysyy silt ku sitte jos se sanois jollekki nii koko koulupuhuis siitja joukkue onks kellää ideoit

    • Anonyymi

      nyt loppuu se paskanjauhaminen täälä vitun pällinaama. Otat sitä mussua munasta kiinni ja imutat niin vitunmoisella teholla, ettei edes 400 watin imuri pysy perässä. Samalla sanot sille, että uskomattomasti munaa tänne NYT, VITUN HINTTI. Tolla pitäis irrota noin alkuun ihan hyvin sitä kuuluisaa munaa takalistoon, jos se vitun idiootti paska ymmärtää mikä on ihan 5/5. Onnea emännälle voon. Vaikuttaa siltä. et molemmat nysvää paikallaan nyt liikettä homo

    • Anonyymi

      Tietääks kukaa sitä ku tykkää jostai muijast si ku on ittevarma ja on sillee et tänää uskallan kertoo sille mun tunteist ni sit se onki yht äkkii varattu se tuntuu ku vietäs vaan tosta noi vaa nenä eestä

    • Anonyymi

      12 v tyttö

      Mulla on sama ongelma... Oon tykänny yhestä samasta pojasta niinku 6 vuotta ja haluun kertoo sille mun tunteista, mut en kuitenkaa oo uskaltanu tehä asialle mitään. Ollaan pelattu jalkapalloo eri joukkueissa, (se tietty harrastaa jalkapalloo, mä en) ja yritin monta kertaa ottaa silt palloo mut enhän mä saanu… Samalla kuitenki hymyiltiin ja naurettiin molemmat. Kerran mun kaveri oli sanonu, et se oli kuullu et ku mun ihastukselt oli kysytty sen ihastusta, ja se oli sanonu mun nimen. En kuitenkaan tiiä oliks se totta, mut joo... MITEN HERÄTTÄÄ KIINNOSTUS POJISSA?

      TARVIIN APUA!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      On ihan samatilanne musta vaan tuntuu että se ei ole kiinnostunut musta ja haluaisin selvittää mitä se miettii musta oon tosi ujo enkä osaa sanoa mitään sille tää poika tekee mut hulluksi se on tosin varmaan kiinnostunut muista (mun parhaasta kaverista) oon niin musta sukkainen Auttakaa!

    • Anonyymi

      Sano suoraan!

    • Jos mä vilkuilisin jotain tyttöä niin mua ei olis kovin vaikee kyllä saada kiinnostumaan

    • Anonyymi

      Moi! Haluuks joku auttaa mua? Kysyin ihastukseltani haluisiks se olla mun kaa yhessä ja se vastas "ehkä". Nyt en oikee tiiä, mitä mun pitäis tehä ja meinaako toi " Ehkä" enemmän joo vai ei. Auttakaa!

      • Anonyymi

        Se tarkoittaa Ehkä.
        Ei se ole mitenkään epäselvä vastaus. Hän ei vielä itse ole varma ja sitä pitää kunnioittaa.


    • Anonyymi

      Miks tää on melkein ku minä mut me ollaan juteltu tosi monesti se kattoo mua tunnil, välitunneilla ja nii

    • Anonyymi

      Rakastan eetuuuu

    • Anonyymi

      Siis mul oli vhä aikaa sit sama tilanne pääl...mut jos poika kattoo nii mu mielest se o merkki siit et se tykkää sust tai sit on vaa semmone jol ei oo muuta tekemistä😂tunnen monii kundei jotka esim kattoo 24/7 suoraa sieluu tunnil.ja monet kattoo myös jos sä katot, nii kannattaa vaikka kysyy vieressä olevalt frendilt et kattooks vaikka toi jaakko mua..noi oli vaa mu mielipiteitä ja sori jos et saanu mu selityksest mitää selvää😂

      • Anonyymi

        Ja monet ihmiset usein vahingossa katsoo tai tuijotta koska on ajatuksissaan. Aika yleistä. Siksi jostain katseesta on aika hölmö vetää vahvoja johtopäätöksiä.


    • Anonyymi

      Siis onko tää tykäämistä olin koulussa keinussa nii se poika tuli juttelee ja ku siis se tulee kokoajan mun luo

    • Anonyymi

      Minä en tiedä mutta voin jotenkin auttaa veikkaan että olet nätti🥰🥺

    • Anonyymi

      Mä tykkään yhdestä meidän luokan pojasta me puhutaan aika paljon se hokee mulle mun nimee katon sitä joka tunti jne seki kattelee mua välillä? Muuta kaikki tytöt vihaa sitä eli ne vihasi mua jos sanoinkin tykkääväni siitä ja mulla on poikaystävä mutta se on tosi ujo se ei ikinä halaa tai mitään (oon 12) se on 12 ja se on välillä muitten tyttöjen kanssa, mitä pitäisi tehdä?

    • Anonyymi

      Oon ihastunu meidän luokan poikaan se kattoo mua välillä mäkin sitä ja sitä on jatkunut jo puoli vuotta liikka tunneilla kun on hippaa pyrin olemaan hippa ja otan sen kiinni ja se ottaa sitten mut jne mutta se sano mulle viime vuonna että se tykkää musta mutta kaikki tytöt vihaa sitä eli ne vihaisi muakin no oli ilkeä ja olin sen kanssa päivän yhdessä ja sitten sanoin tää oli vitsi kuka sun kaa olis ja mulla on nyt poikaystävä se on tosi ujo se ei ikinä oo halannu mua tai mitään ei se vaan toimi.

    • Anonyymi

      Itekkin tartten apua

      Ite oon ihastunut yhteen poikaan ei samalla luokalla ja kun tänään menin bussiin niin se tuli ja istu mun eteen ja en uskaltanut antaa lappua mis lukee mun tunteista sitä kohtaa jne. Ja sit pyysin yhtä sen luokkalaisia antaa sen lapun ja kun se meni pois busseista näin ikkunasta et se hymyili sillä oli se lappu kädessä ja jopa vilkutti niin sit kysyin listan kautta siltä sen kadulta jolle annoin sen lapun et antaa sen sille niin se sanoi et avaus sen lapun luki ja heitti maahan .en usko tota koska se hymyili jne. Miten se sit yhtäkkiä vois vaan heittää sen lapun pois ? Mitä mieltä ootte

    • Anonyymi

      Näytä sille tissit

    • Anonyymi

      Terve mä oon tyttö ja oon 12v mä tykkään yhest poijast ja siis me ennen snäppäiltii ihan sikan ja lähetettii toisillemme naama kuvii mut sit se jotenki loppu ps mä vaihan kouluu nii en enää nää sitä ja mua harmittaa se miten saan sen tykkää musta ootan joka pv et saisin viestin silt):

      • Anonyymi

        no voit alottaa vaikka lähettämällä sille viestin


    • Anonyymi

      No siis sä voisit vaikka katso rohkeasti hänen silmä tai puhuu sen kanssa, ja ainakin anna se poika tietä että sinä tykkää hänestä tai antaa sille huomioitta.Voit yrittää kosketuksia esim kun joku sano joku vitsi nii voit olla sen vieressä ja koske hänen selkä (tää on vanha juttu mutta toimi TOSI HYVIN)nii jos se poika katso sinua kun sä kosket hänen nii voit tuijota hänen ja hymyille ja sitten lähteet salama vauhdilla jonnekin muualle! Tsempiä toivo että saat sen kiini!

    • Anonyymi

      Auta mua jooko

    • Anonyymi

      Auta mua jotenkin

    • Anonyymi

      Mä haluaisin että poika ihastuisi muhun auttaisitko ole kiltti

    • Anonyymi

      Mä oon 9vuotias tyttö ja oon ihastunut yhteen poikaan miten voin saada sen ihastumaan muhun

    • Anonyymi

      Mä oon poika ja mun kaveri meni kertomaan mun ihastukselle et oon ihastunut siihen ja nyt mä oon tosi varovainen sen kanssa (Mä oon muuten luokassa sen vieressä) mä en tiedä mitään muuta kuin sen että me ollaan aika samanlaisia mutta en tiedä sen tunteista

    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö mun ihastus on niin komee ja kiltti mut kun puhun sille niin mua alkaa punastuttaan ihan hirveesti ja haluisin sanoo sille et oon ihastunut mutta en uskalla koska luulen että se nauraa ja haluisin olla enemmän sen kanssa mutta en tykkää jalkapallosta mutta hän pelaa vain jalkapalloa ja ollaan samalla luokalla mutta olen vaan niin ihastunut mutta joo moikka💖😘😊

    • Anonyymi

      Mun veli vaihto koulua ja sil on uus paras kaveri jota nään paljon. Nyt pääs sit käymään niin, että ihastuin siihen. Oon ennenkin ollu kiinnostunut sen kavereista, mutta en ikinä oo kertonu kellekkään. Nyt musta tuntuu että sekin tykkää musta, mutta en oo varma. Kaikki keinot näyttää tunteensa (tai saada se kiinnostumaan) on tervetulleita. Eikä sit mitään k18 materiaalia kun oon 11v.

    • Anonyymi

      Oon ihastunu yhteen poikaan mut en tiiä ees sen nimee ku se on eri luokalla... En kyl uskalla puhua sillekkään mitään, koska se ei varmaan ees oo huomannu mua, ku meil on vaa 1 yhteinen tunti. Tylsää ku en oo niis porukois missä ois poikii nii en pääse ikinä puhuu kellekkää
      oon 15v btw

    • Anonyymi

      mä tykkään yhdestä pojasta ja niin mun paraskaverikin ja vähän peollttaa koska en tiedä mitä teen

    • No sen verran sanon et meiön kaveri potukka on semmonen et ihmiset perseilee aika paljo ja mitä enemmän sitä tehäö sitä enemmän ihmiset kiinnostuu eli. aika usein ku teen mun frendien kaa mun ihastus saattaa tulla siihe ja koska on hauska meininki on helppo ja stressitön olo alottaa keskustelu en tiiä.. jotenki sillee mä teen

    • Anonyymi

      Girl mulla on sama juttu joten välitunnilla kävelet vain häntä kohti ja aloita moi tai jotain vastaavaa

    • Anonyymi

      Vbb

    • Anonyymi

      kysy siltä tai joltain joka tietää onko vaikka kyseisellä pojalla jotain sometilejä joiden kautta voisit lähestyä häntä helpommin jos et tosin uskalla naamatusten hänelle jutella =)

    • Anonyymi

      Kun hän katsoo sinua seuraavan kerran niin heti kun opettaja sanoo jotain niin säpsähdä ja keskity muuhun kuin häneen😘

    • Anonyymi

      Mistä tietää että on ihastunut poikaan?
      TÄLLAINEN ON IHASTUNUT POIKA

      Hakeutuu mahdollisimman lähelle sinua.
      Palvova katse.
      Ei saa katsettaan irti.
      Saattaa "vahingossa" koskettaa sinua.
      Ehdottelee tapaamisia.
      Kasvot ikäänkuin syttyvät kun näkee sut.
      Kiinnostunut ajatuksistasi/puheistasi.
      Kiusoittelee.

    • Anonyymi

      Yks tytsy💕
      Moi! Meijän luokalla on semmonen kun Tyyppi (salanimi) oon siis ite ihastunut siihen Mut musta tuntuu siltä että se ei musta ja haluisin olla sen kaa yhessä Mut en tuu varmaan ikinä olemaan jos se ei kiinnostu musta😔 Voiko joku auttaa mahdollisimman pian?











      T. Yks tytsy 10.














      Hyvä pääsit jo tänne asti!😊















      Vielä vähän matkaa😎







      Kerron ittestäni.
      Oon tyttö
      Oon 10.V
      Asun Suomessa
      Mulla on kaks parasta kaveria
      Mun lempi eläin on koira
      Mulla on yks ihastus
      Mulla oli poikaystävä











      Selvisit loppuun asti HYVÄ!🤩💕👏👏👏

    • Anonyymi

      Moi, oon 10 v, 4 lk ja joku 145 cm.Meidän luokalla on yks söpö poika, joka on mua vähän...tai AIKA paljonkin lyhyempi mut I DON'T CARE!Sillä on ruskeet hiukset, lyhyt, söpö ja laiha.Oon ite aika laiha, pitkä, VÄHÄN kaunis ja vaalee tukkanen.Tuntuu että se ei tykkää musta ja "välttelee" mua.Oon kyl välil puhunu sille, mut aika vähän kuitenki.(sekavaa tekstiä)Kaikki vinkit/neuvot kelpaa!(Oon bi)

    • Anonyymi

      Moi oon ihastunu meijän luokkalaiseen poikaan joka on niin ihana en tiiä tykkääkse musta mutta aina se hymyilee mulle haluu kävellä samaa matkaa juttelee aina mulle ja sit se on lähetelly pari kertaa mulle semmosia sydän emojeita ja tarroja❤️

      • Anonyymi

        Kyl se susta tykkää


    • Anonyymi

      Mä tiedän ton tunteen mun harrastuksessa on yks poika joka tuijottaa mua. Se on söpö ja tällee mut en tiiä voinko luottaa siihen. Oon tuntenut sen vajaa puoli vuotta. Ja hei kerro sille pojalle suoraan tai kysy siltä mitä se ajattelee.

    • Anonyymi

      Lol tänne tuli vaan mänttejä. Btw mun luokalla on yks tooosi söpö poika sanotaan nyt vaikka Veeti. No minä menen tyhmänä sanomaan "veetille" että tykkään kyseisetä helkilöstä. Tämän viestin jälkeen veeti vastaa ja alkaa nauraa!
      Mutta joo meidän luokalla on 7 tyttöä

    • Anonyymi

      ITE OON NIIN KETUN IHASTUNUT MEIJÄN LUOKKALAISEEN HELP MEE GUYSS D:

    • Anonyymi

      Siis mä tota oon ihastunu yhteen meidän luokkalaiseen poikaan ja se tuijottaa mua silmiin joka ikinen musiikin tunti. Se kyseinen poika joskus puhuu mulle ja se on mun mielest outoo. Kaikki paitsi yks meidän luokan tytöistä inhoo sitä poikaa joten en kyl viittis olla sen kaa mut siis mitä mää teen?? Se on sanonu joku 4 vuotiaana mulle päikyssä että se vihaa mua kun vahingos kamppasin sen soralle. Mut kukaan mun tuttu ei tiiä et oon ihastunu siihen ja eskarissa se oli mun halinalle ja jahtasin sitä aina ennen koulun alkua ja yritin halaa sitä ja onnistuin joku 5 kertaa. Ja oon siis 10v

      • Anonyymi

        Ja tästä jatkoa eli se tykkää kai lätkästä,jalkapallost ja se harrastaa jalkapallo sit se tykkää minecraftista ja joo. Se asuu 500 metrin päässä mun talosta ja se on ollu kahen meidän luokan tytön kaa yhes. Yks liikkatunti meil oli ulkoliikkaa ja kaaduin vahingossa sen eteen ja se kysy et sattuko? Mua ei sattunu ja sanoin et ei sattunu ja sit se autto mut ylös juoksi muitten poikien luo osotti mua ja sano jotain. Kuulin siit vaan sen verran et toi kaatu ja autoin sen ylös. Joku muu sano niist pojist et omg voisit kysyy silt alax. Sit tää mun ihastus sano et se ei uskalla ja se olis noloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tästä jatkoa eli se tykkää kai lätkästä,jalkapallost ja se harrastaa jalkapallo sit se tykkää minecraftista ja joo. Se asuu 500 metrin päässä mun talosta ja se on ollu kahen meidän luokan tytön kaa yhes. Yks liikkatunti meil oli ulkoliikkaa ja kaaduin vahingossa sen eteen ja se kysy et sattuko? Mua ei sattunu ja sanoin et ei sattunu ja sit se autto mut ylös juoksi muitten poikien luo osotti mua ja sano jotain. Kuulin siit vaan sen verran et toi kaatu ja autoin sen ylös. Joku muu sano niist pojist et omg voisit kysyy silt alax. Sit tää mun ihastus sano et se ei uskalla ja se olis noloo.

        Ja se on mun jokases unes mut en vaan pysty sanoon sille mun tunteista. Mulla oli mahdollisuus sanoo sille et tykkään siitä kun mun yks vanha poikaystävä sano et se haluu eroo ja sit juoksin itkien täpöö yhteen majaan. Sit mun ihastus tuli sinne kun se tuli ettiin jalkapalloo sielt nii sit kerroin et mun poikkis halus eroo ja silleen sit se sano et kyl sä viel löydät uuden sit se lähti kun näki et yks poika katto meit ja kuulin kun se poika joka oli nähny meidät niin sano et : oollalaa ootko ihastunu tohon tyhmään tyyppiin. Sit mun ihastus oli silleen no en tietenkään ja sit ne lähti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se on mun jokases unes mut en vaan pysty sanoon sille mun tunteista. Mulla oli mahdollisuus sanoo sille et tykkään siitä kun mun yks vanha poikaystävä sano et se haluu eroo ja sit juoksin itkien täpöö yhteen majaan. Sit mun ihastus tuli sinne kun se tuli ettiin jalkapalloo sielt nii sit kerroin et mun poikkis halus eroo ja silleen sit se sano et kyl sä viel löydät uuden sit se lähti kun näki et yks poika katto meit ja kuulin kun se poika joka oli nähny meidät niin sano et : oollalaa ootko ihastunu tohon tyhmään tyyppiin. Sit mun ihastus oli silleen no en tietenkään ja sit ne lähti

        Joten helppiiiiiii!!


    • Anonyymi

      Mulle kävi sillee eilen koulus et törmäsin yhteen meidänluokan poikaan ja sit se oli sillee mitä vittua

    • Anonyymi

      Mulla on 1 ihastus ja se on ollu mun ihastus ku se tuli meille 2 vai 3 ja mennään ny 6 ja se on IHANAAA😍😍❤️❤️Mut ku addasin sen 3-4lk snapis ja juteltiin joka ilta ja TOOOSI pitkään ja yhtä äkkii pistin sille "ALAX" 🤦🤦olin sillo 9vai10 v😭😭ja nyt se on poistanu mut snp MUTTA aina ku se kattoo mua se hymyilee😭❤️ja mä takas ja aina ku katon sitä tai jotain seinää ihs ni se vilkasee mua ja hymyileee❤️😍😭mut en nää sitä 2kk ku kesäloma💔😭entä jos se unohtaa muttt😭😭💔💔❤️

    • Anonyymi

      Tietysti lukien.

    • Anonyymi

      No mul on poikaystävä kun oli synttärit niin se tuli sinne sit se ihastus muhun ja mä siihen ollaa oltu kolme tai neljä vuotta yhes ja se on muute just minun vieressä,mut en tiiä vinkkejä

    • Anonyymi

      Hei, ole oma itsesi meidänkin luokalla on poika josta tykkään. Ja kaikki on kyllä jotenkin nättejä. Se mun ihastuskin vilkuilee mua välil mutt voit vaikka välitunnilla mennä se luo ja kysyy miksi hän katsoo sua. Ja sitten alat vaikka kysyy mitä se tekee tänään koulun jälkeen.

    • Anonyymi

      Moi mä oon 11vuotias tyttö. Oon ihastunut yhteen poikaan mikä käy mun kanssa samalla kielitunnilla ja se on 6lk mä 5lk se tuijottaa mua välillä ja mä sitä mut se muuttuu tosi kiusalliseksi. Miten saisin sen kiinnostuksen? Onko mitään vinkkiei? Tänään yritin puhua sille. Onnistui mutta sen luokan kaikki tytöt on ihastunut siihen. Ja se poika on mun kaverin isoveli,jonkin verran mä oon saanut neuvoja mut en tiiä. Tuntuu siltä että kaikki menis vaan mönkään! Pliis vinkkei mieluiten pojilta. Jos pojat osasi kertoo miten tepsii.

      • Anonyymi

        No siis juttele sille vaa jostai ja yritä saada se niiku aluks sun kaveriks ja sit osota et tykkäät siitä koska sit se saattaa ruveta tykkään susta


    • Anonyymi

      en mä osaaa

    • Anonyymi

      Siis joo en kiellä täällä keskustelemista, mutta aika turha antaa vinkkei enää tälle keskustelun luojalle, koska se laitto tän 2009 nii cmoon ei se enää näitä kato. tai siis emmää tiiä mutta se on kyllä varmaankin jo aikuinen nii juu

    • Anonyymi

      Haluisin apuu. Oon 13v tyttö, ja mun rinnakkaisluokalla on yks söpö poika, joka vaikuttaa iha mukavalta yms.
      Ja tänäänki välkällä ku se käveli ohi, nii se ja sen kaverit katto meitä ja hymyili. Ja sen kaverit puhu sille, hymyili ja osotti meitä. Mut oon aika varma ettei se tykkää musta, tuskin tietää ees nimee. Ei addaa ees snäpis takasi. Ollaa nähty pari kertaa sattumalta jossai, mut siihe se onki jääny. Ja katsekontaktei tulee semi usein. Pliis, tarviin apuu

    • Anonyymi

      Mul

    • Anonyymi

      Oon siis 11 ja oon ihastunut yhteen tyyppiin tosi paljon mutta sillä ei oo tunteita mua kohtaan eikä me olla edes mitään kavereita

    • Anonyymi

      No oon ihastunut yhteen poikaan se (kai) tykkää musta. Oon 9 . Mulla on myös kilpailija mun BFF!
      Mut välit on selkeät ennen seuraavaa kesälomaa aijon pussata!

    • Moi oon 12v tykkänään mua vuoden vanhemmasta jätkästä ja me jutellaan sekä pelataan paljon se tykkäs musta viel kaks kuukautta sitte ja mua kiinnosta saada vinkkejä et miten saan sen tykkäämään musta uudelleen? HUOM sen pikkusisko on mun ex bff

      Ps.me tykättän kävellä ympäri kaupunkii ja jutella asioista maan ja taivaan välillä kuten esim meidän kavereita ja muusta semmosesta
      Ja viel poika käyttäjille otan mielellään sieltä puolesta kans vinkkejä koska tää rakastaa pelaamista ja se streamaa ja sul kn yli 500 seuraajaa

      • Enkä vitsaile siit pikkusisko jutusta Huom tää jätkä on super kiltti ja luotettava se esim ymmärtää mua enemmän ku mun bff joten sen takia tykkään siitä ja meil ln tosi paljon samoi piirteitä


    • Anonyymi

      Siis oon 9v tyttö. Ja tykkään kahesta meiän luokan pojasta, ja tykkään yhestä viidesluokkalaisesta ja nelosluokkalisesta. Pelasin jalkapalloa ja se nelosluokkalaine on mulle vihane aina jos me ollaan samalla puolella. Ja aina ku mulla on pallo nii se nelosluokkalaine tullee kauheellä ryminällä ja ottaa sen pallon, ja toisesksi se nelosluokkalainen on kaatanu mut ja satuttanu nii mää en tiiä mitä mun pitäs tehä?

    • Anonyymi

      Mä aloitin siitä että pyysin kaverilta sen pojan numeron kenestä mä tykkäsin, laitoin sille viestejä ja se kerto itsestään ja mä kerroin ittestäni, nyt se on mun yks parhaista kavereista. Sit me alettiin halailla ja pussattiin kerran ja tunnustettiin et tykätään.PS: se on mun luokalla.🥰😉🙂

    • Anonyymi

      Oon ihastunut yhteen tyyppiin meidän luokalla ja se poika ties sen ja sit mä sain tietää että se poika olikin ihastunut yhteen toiseen tyyppiin niin miten voisin saada sen ihastumaan muhun T.Epätoivoinen

    • Anonyymi

      Miten saan ihastukseni kiinnostumaan hän on samassa koulussa ja on minua vuoden vanhempi olen kokeillut ottaa katsekontaktia joskus hän katsoo myös minua olen hymyillyt mutta ei hän edes varmaan tiedä minun nimeäni haluaisin puhua hänelle tunteistani mutta en tiedä millä tavalla hän kokee minut haluaisin puha hänellä mutta Millä tavalla aloitan keskustelun enkä halua että kaikki olisi kuulemassa keskustelusta ja mitä minä voin hänelle sanoa entä jos hän ei pidä minusta Haluaisin olla hänen kanssa yhdessä ja mahdollisimman pian koska hän menee yläasteelle vuoden päästä mitä minun pitäisi tehdä haluan kaiken avun luen jokaisen kommentin tarkkaan<3333

    • Anonyymi

      Haluun mun exän takas mut se seurustelee mun yhen hyvän kaverin kaa mitä teen ku en haluu viedä sitä siltä mut me ollaan jo liian läheisiä sen pojan kaa ja se ehkä tykkää must viel

    • Anonyymi

      Sain just tietää et mun ihastus on mun kaverin kaa yhes 😭🥺😔

      • Anonyymi

        Mitä mä teen


    • Anonyymi

      Mä sain just äsken tietää et mun ihastus on mun parhaan kaverin kaa yhes 😭😔🥺

    • Anonyymi

      Siis mun luokalla on semmonen poika josta tykkään. Puhun sille vähän välii ja haluisin jutella sen kaa enemmänkin mut oon aika ujo ja nii sit lisäks luulen et se tykkää mun kaverista. Aion kyllä ehkä sanoo kesälomalla mut haluisin kertoo jo aikasemmin silleen kasvotusten mut en vaan uskalla ja se olis noloo jos se ei tykkäis musta. Sit viel jotenkin pääsi lipsahtamaan mun yhen kaverin salaisuus mun toiselle kaverille ku se on ihastunut siihen nii se on nyt vähän ehkä vihanen :( nii se varmaan kertoo nyt mun salaisuuden sille mun ihastukselle.. auttakaa miten voisin sanoo mun ihastukselle.

    • Oon 080poika turusta jos joku haluu jutella tai addaa snäpis ni snap on joppez08

      • Anonyymi

        Ei täältä saa tyttöjä meet kesäl johonki rannalle mis on tyttöjä ja meet niille kertomaa et tykkäät


    • Anonyymi

      Moi.tota mä oon 12v tyttö ja oon ihastunu yhteen söpöön poikaan nii se on välillä hymyilly mulle mut en oo varma et tyklääks se must mut joo mä oon meidän luokalta semmonen ei nii suosittu tyttö nii mitä mä voidin tehdää.!! Help mee...

    • Anonyymi

      Siis mun luokalla on yks söpö poika ja se tykkää mun kaverist nii mitä pitäis tehä

    • Anonyymi

      Voihan sitä aina myöntää! Oon ite ihastunut yhteen poikaan. Harkitsen sille myöntämistä. Me ollaan kavereita ja tullaan hyvin juttuu.

      • Anonyymi

        Eli siis. Mulla on vähän samanlainen ongelma kuin monella muulla teistä. Eli siis oon ihastunut yhteen mun rinnakkaisluokkalaiseen poikaan, joka asuu noin 200m päästä meidän kotoa. Oon ollut ihastunut siihen jo talvesta asti ja välillä tuntuu et se tykkäis myös musta, koska se on kattonut mua n 3 kertaa suoraan silmiin ja läheltä, ollaan saatu sata kertaa katsekontakteja, se on vilkuillut mua ja sen kaverit kattoo mua tosi oudosti aina. En tiiä yhtään miks. Noh, tää on melkeinpä eka kerta koskaan, kun oon ollut näin ihastunut johonkin ja kävi nyt niin tyhmästi, et sanoin mun siskolle ja sen kaverille, että tykkään siitä ja ne meni pistää sen postilaatikkoon kirjeen, et tykkään siit... Tän jälkeen kun tulin kouluun nii ne vaan nauro/hymyili mulle ja on se poika mua muutaman kerran katsonut. Nyt on kesäloma ja hirveä ikävä sitä, vaikka asutaankin melkein naapurissa... Mitä pitäis tehdä? Enkä siis uskalla puhuu sille mitään koska oon aika ujo. Fun fact, se ei oo siis koskaan puhunut kellekään tytölle ja vaikuttaa tosi mukavalta ja ihanalta ihmiseltä. <3


    • Anonyymi

      Pitääks teille tytöille niiku esittää jotai vai olla vaa oma ittes ku en nyt oikeen tiiä?🥲

    • Anonyymi

      Tykkäättekö te tytöt niiku ihan oikeesti perseelleläpsimisestä koska eiks se oo vähän liian epäkohteliasta

    • Anonyymi

      Oon 11v tyttö ja mun luokalla on yks poika johon mä oon ite ihastunut mutta se ei ees puhu mulle enkä mä uskalla sanoo sille mitään kun sitten se kertoo koko luokalle että mä tykkään siitä😨. Mutta mä haluisin kertoo sille mutta mistä mä tiedän luotan koko mä siihen että se ei kerro😕💖

    • Anonyymi

      Ootko ihastunut <3

    • Anonyymi

      Olen ihastunut meidän luokkalaiseen ja se ei varmaa muhun. Miten saan sen kiinnostumaan minusta. Pitääkö saanoo alax tai jotain sinne päin

    • Anonyymi

      joo okei tell me vaikuttaako tää teijän mielest et tää poika tykkäis musta? mä tykkään meijän luokkalaisesta pojasta se on yli kiltti, kohtelias, söpö jne ja meillä oli koulus sellane joku ``deittailu`` juttu nii se tuli heeti kysyy multa niitä kysymyksii ja me molemmat punastuttiin pikkase. Sitte meil oli sillee et heitettiin pehmoleluu ympäri luokkaan ja se opettaja sano pojille et heittäkää nyt tytöillekki nii sit se mun ihastus sai sen pehmolelun ja heitti mulle ja punastuin nii punaseks ku tomaatti mut nyt se on muutaman kerran hymyilly mulle ja meil on ollu katsekontakteja<3

      • Anonyymi

        kyl siltä vaikuttaa


    • Anonyymi

      Juu mulla on semmonen juttu, että tykkään ihan hitsisti yhdestä meijän luokan pojasta ja aina kun se näkee mut niin se näyttää mulle keskisormea :D joten antakaa tekin vinkkejä! Haluun seurustella sen kaa, ja ollaan aika samanlaisiakin ;)

      • Anonyymi

        Kun se näyttää kekkiä näytä sä sun alapäätä, tekee varmana vaikutuksen


    • Anonyymi

      oon poika niin kerron miten saada poika kiinnostumaan ekana katse kontakti 2. älä oo slaygirl 3.moikkaa 4. lähetä viestejä sille

    • Anonyymi

      Minun luokallani on yksi poika A2 aalta ja tykkään hänestä mutta en tiedä onko hänellä tyttö ystävää taika tunteita minua kohtaan mutta oon puhunu sille ja mäoon siis aurinkorinteen koulussa ja 2a moi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe