Iltalehti 18.1.09:
Näin Suomessa
6
488
Vastaukset
- Norad-
Niasiinin yliannosten aiheuttamat vauriot elimistössä?
Nikotiini on muuten vahvasti psykoaktiivinen aine.
Noiden aineiden yhteisvaikutustakin pitäisi tutkia. - Huhahhhei
tekemistä tuolla jutulla on scientologian kanssa?
- AnoMuumi
Ja siksi sitä levitellään täällä. Huomio pois scientologian huolista.
- Operating Thetan
Saattaa olla, että potlasturvallisuudessa on parantamisen varaa. Siitä puhutaan avoimesti ja näihin haasteisiin reagoidaan. Yleinen terveydenhoito kehittyy. Tämä palsta ei kuitenkaan käsittele tätä aihetta, vaan aivan jotain muuta.
Tuskin tomivasta "potilasturvallisuudesta" voidaan myöskään puhua ihmisen kohdalla, joka käristettiin kuoliaaksi epämääräisissä olosuhteissa. Tai sen nuoren kohdalla, joka hoitamattoman neurologisen vammansa vuoksi löi päänsä kylpyhuoneessa ja kuoli. Tai mielenterveyspotilaan, joka psykoottisena ja hoitamattomana tappoi äitinsä, jonka sentään piti olla kuolematon...- Äksä...
- Huhahhhei
Äksä... kirjoitti:
käsittänyt väärin. Puoskarilailla ei haeta kaikkien vaihtoehtoisten hoitomuotojen kieltämistä. Sillä halutaan kieltää kaikenlainen puoskarointi, kuten scientologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238