Iltalehti 18.1.09:
Näin Suomessa
6
490
Vastaukset
- Norad-
Niasiinin yliannosten aiheuttamat vauriot elimistössä?
Nikotiini on muuten vahvasti psykoaktiivinen aine.
Noiden aineiden yhteisvaikutustakin pitäisi tutkia. - Huhahhhei
tekemistä tuolla jutulla on scientologian kanssa?
- AnoMuumi
Ja siksi sitä levitellään täällä. Huomio pois scientologian huolista.
- Operating Thetan
Saattaa olla, että potlasturvallisuudessa on parantamisen varaa. Siitä puhutaan avoimesti ja näihin haasteisiin reagoidaan. Yleinen terveydenhoito kehittyy. Tämä palsta ei kuitenkaan käsittele tätä aihetta, vaan aivan jotain muuta.
Tuskin tomivasta "potilasturvallisuudesta" voidaan myöskään puhua ihmisen kohdalla, joka käristettiin kuoliaaksi epämääräisissä olosuhteissa. Tai sen nuoren kohdalla, joka hoitamattoman neurologisen vammansa vuoksi löi päänsä kylpyhuoneessa ja kuoli. Tai mielenterveyspotilaan, joka psykoottisena ja hoitamattomana tappoi äitinsä, jonka sentään piti olla kuolematon...- Äksä...
- Huhahhhei
Äksä... kirjoitti:
käsittänyt väärin. Puoskarilailla ei haeta kaikkien vaihtoehtoisten hoitomuotojen kieltämistä. Sillä halutaan kieltää kaikenlainen puoskarointi, kuten scientologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714