takaisin kameraan, jvc jossa on dv-formaatti?
selasin nettiä, mutten löytänyt
millä ohjelmalla
6
456
Vastaukset
- Digiootti
Movie Makerillakin voi siirtää videoa DV kameraan, mutta siirto onnistuu vain jos kamerassa on DV-in. Et kertonut JVC kamerasi mallia, jotta olisin voinut tarkistaa onko kamerassasi tuota ominaisuutta.
http://www.digivideo.fi/wiki/index.php/DV-in- movie makerista
jvc D70E ja siinä on dv in toiminto ja minulla on firewire johto. kameraan nauhoittuu jotai, mutta vaan pätkiä eikä ääntä ole ollekaan. movie maker herjaa että nauha on loppu tai kamera ei ole päällä. kummatkin olen tarkistanut useaan kertaan. kameran näytössä näkyy, että dv in on päällä. toivottavasti osaat näillä tiedoilla auttaa minua eteenpäin
- Digiootti
movie makerista kirjoitti:
jvc D70E ja siinä on dv in toiminto ja minulla on firewire johto. kameraan nauhoittuu jotai, mutta vaan pätkiä eikä ääntä ole ollekaan. movie maker herjaa että nauha on loppu tai kamera ei ole päällä. kummatkin olen tarkistanut useaan kertaan. kameran näytössä näkyy, että dv in on päällä. toivottavasti osaat näillä tiedoilla auttaa minua eteenpäin
Mitä ilmeisemmin kamerasi kuvarummun kuvapäät on likaiset.
Puhdistukasetti, tai apteekista ostettava puhdistusaine (muistaakeni isopropaani) ja pumpulipuikko voisi auttaa.
Parhaiten tietenkin hulto puhdistaisi kameran. - movie makerista
Digiootti kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin kamerasi kuvarummun kuvapäät on likaiset.
Puhdistukasetti, tai apteekista ostettava puhdistusaine (muistaakeni isopropaani) ja pumpulipuikko voisi auttaa.
Parhaiten tietenkin hulto puhdistaisi kameran.puhdistuskasetilla. kuvasin pinen pätkän. joka näkyi ohjelmassa moiteettomasti. yritin lahettää sen kamaraan editoimatta sitä. kun yritin lähettää sen m m ojhelma ilmoitti: the content on your tabe will be overwritten and lost. mitä tuo voi tarkoittaa, kun viteopätkät ovat kyllä movie makerissa. kameraasetukset ovat jvc ohjeen mukaisesti
- Digiootti
movie makerista kirjoitti:
puhdistuskasetilla. kuvasin pinen pätkän. joka näkyi ohjelmassa moiteettomasti. yritin lahettää sen kamaraan editoimatta sitä. kun yritin lähettää sen m m ojhelma ilmoitti: the content on your tabe will be overwritten and lost. mitä tuo voi tarkoittaa, kun viteopätkät ovat kyllä movie makerissa. kameraasetukset ovat jvc ohjeen mukaisesti
Eikai sulla ole kastissa tallennuksen esto päällä, estämässä kasetille tallentamisen.
- movie makerista
Digiootti kirjoitti:
Eikai sulla ole kastissa tallennuksen esto päällä, estämässä kasetille tallentamisen.
ihan kumma juttu, ei ole tuttavapiirissä ketään joka voisi neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.613750Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873138Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin782360Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141610Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m661344- 891213
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä351104Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11001Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972