takaisin kameraan, jvc jossa on dv-formaatti?
selasin nettiä, mutten löytänyt
millä ohjelmalla
6
430
Vastaukset
- Digiootti
Movie Makerillakin voi siirtää videoa DV kameraan, mutta siirto onnistuu vain jos kamerassa on DV-in. Et kertonut JVC kamerasi mallia, jotta olisin voinut tarkistaa onko kamerassasi tuota ominaisuutta.
http://www.digivideo.fi/wiki/index.php/DV-in- movie makerista
jvc D70E ja siinä on dv in toiminto ja minulla on firewire johto. kameraan nauhoittuu jotai, mutta vaan pätkiä eikä ääntä ole ollekaan. movie maker herjaa että nauha on loppu tai kamera ei ole päällä. kummatkin olen tarkistanut useaan kertaan. kameran näytössä näkyy, että dv in on päällä. toivottavasti osaat näillä tiedoilla auttaa minua eteenpäin
- Digiootti
movie makerista kirjoitti:
jvc D70E ja siinä on dv in toiminto ja minulla on firewire johto. kameraan nauhoittuu jotai, mutta vaan pätkiä eikä ääntä ole ollekaan. movie maker herjaa että nauha on loppu tai kamera ei ole päällä. kummatkin olen tarkistanut useaan kertaan. kameran näytössä näkyy, että dv in on päällä. toivottavasti osaat näillä tiedoilla auttaa minua eteenpäin
Mitä ilmeisemmin kamerasi kuvarummun kuvapäät on likaiset.
Puhdistukasetti, tai apteekista ostettava puhdistusaine (muistaakeni isopropaani) ja pumpulipuikko voisi auttaa.
Parhaiten tietenkin hulto puhdistaisi kameran. - movie makerista
Digiootti kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin kamerasi kuvarummun kuvapäät on likaiset.
Puhdistukasetti, tai apteekista ostettava puhdistusaine (muistaakeni isopropaani) ja pumpulipuikko voisi auttaa.
Parhaiten tietenkin hulto puhdistaisi kameran.puhdistuskasetilla. kuvasin pinen pätkän. joka näkyi ohjelmassa moiteettomasti. yritin lahettää sen kamaraan editoimatta sitä. kun yritin lähettää sen m m ojhelma ilmoitti: the content on your tabe will be overwritten and lost. mitä tuo voi tarkoittaa, kun viteopätkät ovat kyllä movie makerissa. kameraasetukset ovat jvc ohjeen mukaisesti
- Digiootti
movie makerista kirjoitti:
puhdistuskasetilla. kuvasin pinen pätkän. joka näkyi ohjelmassa moiteettomasti. yritin lahettää sen kamaraan editoimatta sitä. kun yritin lähettää sen m m ojhelma ilmoitti: the content on your tabe will be overwritten and lost. mitä tuo voi tarkoittaa, kun viteopätkät ovat kyllä movie makerissa. kameraasetukset ovat jvc ohjeen mukaisesti
Eikai sulla ole kastissa tallennuksen esto päällä, estämässä kasetille tallentamisen.
- movie makerista
Digiootti kirjoitti:
Eikai sulla ole kastissa tallennuksen esto päällä, estämässä kasetille tallentamisen.
ihan kumma juttu, ei ole tuttavapiirissä ketään joka voisi neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879