Sipoonlahden Neste

Tylyä palvelua

ja poskettomat hinnat Sipoonlahden Nesteellä.
Ostin tänään autooni ajovalon polttimon,ja se sattuikin olemaan vääränlainen.Menin muutaman minuutin kuluttua sitä vaihtamaan oikeaan,mutta se ei sopinutkaan myyjän kuvioihin. Tosin ostokuitin myyjä ostohetkellä heitti roskakoriin,joten sitä ei minulla ollut. Pienellä kumartumisella myyjä olisi sen löytänyt roskiksesta,mutta se oli hänelle ylivoimainen ponnistus. Näin uusi lamppu jäi saamatta.
Firmamme on vuosikausia ollut ko. huoltoaseman
vakioasiakas,ostot n. 10.000€ vuodessa, joten oli varmaan järkevää menettää asiakkuus n.10 euron vuoksi. Vielä, em. huoltamon polttoaine hintataso on väh. 10-15 senttiä korkeampi kuin muissa Itä-Uudenmaan yrityksissä,mutta siitä huolimatta olen suosinut tähän päivään asti kyseistä asemaa.
En kaadu tähän kymmeneen euroon,mutta asia on periaatteellinen.

17

5562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä...

      Olen jo vuosikausia ohittanut paikan. Katselin kun barin puoli meni vaan paskasemmaksi koko ajan, terassi ja piha on kuin Viipurissa. Missään en ole syönyt niin huonoa pizzaa kun siellä. Ajattelin että jätetään venäläisille koko paikka.

      • Tylyä palvelua

        Niin aionkin tehdä,eli vaihtaa kanta-asiakaspaikkaa koko toiminnassani.Samaa suosittelen myös laajalle tuttavapiirilleni.
        Haluan korostaa, että olen erittäin suvaitseva ihminen,en vähimmässä määrinkään nipottaja.
        Tahallinen tyhmyys vaan on minulle se punainen vaate.


    • Riiina H.

      Kävin tankkaamassa ko.asemalla jokin aika sitten. En kuitenkaan saanut bensatankin korkkia auki, joten kävin pyytämässä apua sisältä. Hetken odottelun jälkeen ulos tuli ravintolan kokki, joka tutki korkkia. Hän totesi minulle, että korkki on jäätynyt ja käveli takaisin sisälle.
      Koska en sieltä sen enempää apua saannut, niin jatkoin matkaani Vantaalle huoltoasemalle ja aloitin siellä sulatustoimenpiteet ja sain taas autoni tankattua.

      • Tylyä palvelua

        Riina H., pistitpä pahan. Kokki auton kimpussa.
        Onneksi ei huoltomiehet paista pihvejä.Antoihan hän kuitenkin hyvän vinkin, pyydettyäsi jäätynyttä polttoainesäiliön korkkia avaamaan, toteamalla,että se on jäätynyt.Kertomasi tapahtuma kertoo selkeästi nollapalvelusta.


    • puhua paikallista-

      kieltä niin jo palvelu olis toista nim. kokkemusta.

      • bumasku

        Palvelu on perseestä, mutta puhut myös paskaa. Kyllä siellä suomella paremmin pärjää mitä muilla kielillä.


      • SuuMoponRenkaana

        Käsittääkseni maa, jossa asumme, on Suomi. Samoin äidinkielemme on suomi. Paree olis Nesteen puodissakin olla suomea puhuvia (kännykkään kälättäviä) työntekijöitä. Miten taas lipsahti mieleen se Teboilin mainos...


      • bensasyöppö
        SuuMoponRenkaana kirjoitti:

        Käsittääkseni maa, jossa asumme, on Suomi. Samoin äidinkielemme on suomi. Paree olis Nesteen puodissakin olla suomea puhuvia (kännykkään kälättäviä) työntekijöitä. Miten taas lipsahti mieleen se Teboilin mainos...

        Huhu kertoo että paikka olisi saanut yrittäjän.Jos tapahtuisi vihdoinkin muutos..Vai toiveajattelua...??


      • Rekkakuski.
        bensasyöppö kirjoitti:

        Huhu kertoo että paikka olisi saanut yrittäjän.Jos tapahtuisi vihdoinkin muutos..Vai toiveajattelua...??

        Mites se hygieeniapuoli?Sama henkilö paistaa pullat,tarjoilee pöytin ja pesee paskahuusit.


      • Juustokulli
        Rekkakuski. kirjoitti:

        Mites se hygieeniapuoli?Sama henkilö paistaa pullat,tarjoilee pöytin ja pesee paskahuusit.

        Et ole tainut olla paikan päällä, näin ei tosiaan tapahdu. Jos on mun vuoro paistaa pullat, en tarjoile ja siivoojat on erikseen. Toivon että et ikinä enää eksy meille.


      • Sama kuski.
        Juustokulli kirjoitti:

        Et ole tainut olla paikan päällä, näin ei tosiaan tapahdu. Jos on mun vuoro paistaa pullat, en tarjoile ja siivoojat on erikseen. Toivon että et ikinä enää eksy meille.

        Älä pelkää.En eksy.Jos kokin kullista löytyy juustoa niin mitähän sämpylöitten välissä on?Että,se siitä hygienistä.


      • mielestäsi
        Juustokulli kirjoitti:

        Et ole tainut olla paikan päällä, näin ei tosiaan tapahdu. Jos on mun vuoro paistaa pullat, en tarjoile ja siivoojat on erikseen. Toivon että et ikinä enää eksy meille.

        Tämänpäivän keskus. palvelua ammu ittes .


      • nimetön111
        Rekkakuski. kirjoitti:

        Mites se hygieeniapuoli?Sama henkilö paistaa pullat,tarjoilee pöytin ja pesee paskahuusit.

        rekkamiehet kun ei edes osu sihen helv..... pönttöön.. se siitä hydieniasta.. ihan sama mihin kusee.. kaljamahat edessä ettei näy edes omaa ku...a..


    • SAVOLAINEN mutta

      SIPOOLAINEN en haluis olla siellä tulee liian ykspuoliseks ja no tiedöthän sinö.

      • ievastiina4

        Kävin nyt perjantai iltana siellä olisin syönyt pitsa palan-ei ole
        olisin ostanut pehmeän punmalboron-ei oo
        olisin syönyt sit pitsan sijaan hodarin bratwurstilla-ei oo
        täytyy seuraavan kerran kysyä akaks mitä niillä yleensä on.henkilö kunta nuorta porukkaa,hyllyt tyhjänä ei kait ne viitti niitä täytllä.no onneks muilta asemilta saa yleensä mitä on hakenutkin.että silleen.......


    • Blossom_

      Kyllä se on aina kauppiaasta kiinni miten noi hommat menee. Pihi kauppias säästää palkkakuluissa ja se näkyy myymälän siisteydessä, henkilökunnan käyttäytymisessä yms. Itse oon ollut samoissa hommissa parissa eri paikassa. Toisessa homma toimi; riittävästi porukkaa, hyvä ilmapiiri, reilu pomo yms. Toisessa oli niin kiire että kaikki siivous yms. hyllyntäytöt jäi tekemättä ellei niitä halunnut jäädä omalla ajalla klo 00.00 jälkeen tekemään. Kiire saa henkilökunnan pahalle tuulelle ja koko homman kusemaan. Ei nois paikoissa välttämättä kerkee edes pitää taukoja, saati käydä jotain bensakorkkeja sulattelemassa. Oikeesti myymälä henkilökunta EI SAA edes koskea asiakkaan autoihin koska vakuutukset ei kata jos jotain sattuu. Huoltoasema henkilökunnalta vaaditaan hygieniapassi ja ehkä kokemusta kassalla olemisesta, ei se autojen huolto kuulu enää noihin hommiin.
      Tiedän että Sipoonlahden Nesteellä on henkilökunta ja työvuorojen pituudet kokoajan vähentyneet.. Joten kyse ei ehkä ole jaksamisesta tai viitsimisestä tai edes nuoresta henkilökunnasta vaan ajanpuutteesta, turhautumisesta ja tietämättömyydestä.

    • Anonyymi

      No, miten meni jatkossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe