Hei
Olen lähdössä huhtikuussa Prahaan. Onko kenelläkään tietoa Floor hotellista / NaPrikope 13? En ole koskaan ollut Prahassa ja siellä kiinnostaa lähinnä historia ja "kuvissa näkemäni" kauniit talot/kohteet.
Floor Hotel - onko tietoa
3
594
Vastaukset
- kaupunkia
Hotellia en tunne, mutta sijainti on ainakin erinomainen.
- Prahaan halajava
Vaikuttaa hyvältä. Ilmeisesti olet käynyt Prahassa. Olisiko sinulla suositella jotain muuta keskeisellä paikalla olevaa hotellia?
- kokemuksia..
Prahaan halajava kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä. Ilmeisesti olet käynyt Prahassa. Olisiko sinulla suositella jotain muuta keskeisellä paikalla olevaa hotellia?
Olen käynyt useita kertoja Prahassa, kerran asuimme Ambassadorissa Vaclavin aukiolla, kerran Centralissa Vanhassa kaupungissa. Voin suositella molempia, varsinkin Ambassadoria. Mutta sesonkiaikaan keskustahotellit ovat aika kalliita. Enimmäkseen ollaankin sitten majailtu Zizkovissa, joka on lyhyen ratikkamatkan päässä. Hyviä asiallisia hotelleja ovat olleet kaikki, missä olemme asuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826