Outlook ongelma

LiisaL

Tervehdys

Itselleni tuli sellainen ongelma että kun ostin uuden koneen jossa on Vista (edellisessä XP) ja asensin koneelleni office paketin 2003. Sain outlookkini toimimaan, mutta liiankin hyvin. Ongelma on se että se tuppaa hakemaan aina KAIKKI postit jotka ovat sähköposti palvelimella. Edellisessä koneessa oli sama ohjelma, mutta Outlook latasi koneelle vain ne postit joita sillä ei vielä ollut.

Nyt outlookkissani kummitteli samat postit kolme kertaa joten pääti tyhjentää sen.

Osaisiko joku auttaa minua tässä tilanteessa. Missä kohtaa on asetukissa sellainen kohta että pääsisin tästä ongelmasta eroon?

Kiitoksia jo etukäteen

3

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro1

asetuksissa kohtaa
      hae uudet postit
      ja täppä pois kohdasta hae kaikki postit...

Tai jotain sellaista, kun ei oo tuotakaan eikä windowsiakaan...

:)

• LiisaL

En moista löytänyt...

• LiisaL kirjoitti:

En moista löytänyt...

Tarkista tilin asetuksista lisäasetukset-välilehdeltä kohta Jätä viestistä kopio palvelimelle. Jos siinä on täppä, niin ota pois. Nyt Outlook kopioi viestit palvelimelta omalle koneellesi (Outlookiin) ja poistaa ne sen jälkeen palvelimelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      42
      2850
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      60
      2742
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2242
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      339
      1951
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      138
      1699
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1535
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1358
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1217
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1126
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1096
    Aihe