No nyt tuli ostettua ihan tuollainen "sähkö"suolalamppu,tuon tuikkusellaisen lisäksi.
En mistään terveysvaikutuksista tiä,onko vai eikö ole,mutta pahuksen nätti valo siitä tulee,vähän noinniinku tunnelmallinen.
Onkos kellään muulla moista kapinetta?
suolalamppu
4
565
Vastaukset
minullekkin piti palopuheen niitten terv.vaikutuksesta...ja totesi (hiljaa) että pa***t ne mitään vaikuta mutta kivalle näyttää =)))En ostanut silti.
Joo,mistäs noitten kaikkien terveysvaikutuksista oikeesti tietää.Monenlaistahan sitä myydään,milloin mitäkin luvaten.
Tosin mistäs sitäkään aina tietää,josko vaikka jotain tekiskin.
Mutta itse ostin tuon ihan esteettisestä syystä,ihan kauniin valon takia.
Jos siitä nyt jotain hurmiollista oloa tulee tai vaivat yht´äkkiseltään häipyy,niin mikäs siinä.
Vaikka vaan kuvittelemalla,heh :O))
- Manta.Elviira
synttärilahjaksi.
Hän kärsii hengitystieongelmista joihin yhtenä apuna mainostetaan suolalamppua.
Kaunishan tuo on.
Mutta mitä apua on tuottanut systerille?... Eipä muuta kuin muisto sisarusten vanhenemisen muistutuksesta :-). - Ärrieri
hinta näkyy olevan suolainen joissakin nettikaupoissa kun katselin :D
Tunnelmallisen näkoinen vaan ei ehkä miun juttu?
Tuikku olis ehkä kivempi ku ei olis niin iso.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640