Olen lähdössä viikon päästä Filippiineille ja tiedustelisin minkähän hintaista mahtaa elektroniikka olla siellä? Täällä on palstoilla kyllä kehuttu vaatteita halvoiksi mutta miten on esim. kameroiden ja mp3 soittimien laita?
Elektroniikan hintataso???
hipf1
4
1345
Vastaukset
- yks vaan
Suosittelisin kyllä ihan pysymään kotona vaimon kanssa. Ei siellä Filippiineillä mitään mielenkiintoista kuitenkaan ole. =)
- ..........................
suurimmaksi osaksi vanhempaa tekniikkaa, eli vuosi jäljessä Suomea. uusimmat mallit samoissa hinnoissa.
Esimerkiksi kännyköissä Nokian mallit sama hinta kuin Suomessa tai vain hitusen halvempia.
Elektroniikka ei nykyhinnoilla hirveesti poikkea toisistaan.- hipf1
Kiitoksia paljon!!
- Mees tänavalt
Minusta elektroniikka on Ruotsissa selvästi halvempaa kuin Filippiineillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574