Olen saanut kuolinpesästä muutaman kauniin lautasen (halk. 15cm) ja haluaisin tietää kuka Arabian taiteilija on nämä signeerannut. Pohjassa lukee Arabia Handpainting UM.
Lautasen reunoilla on kauniit koboltinsiniset kukkakuviot, joita reunustaa viivat molemmilla puolilla.
Osaatko neuvoa? Löytyykö linkkiä?
Kenen signeeraus
2
2523
Vastaukset
- marke-erica
linkki. Sieltä löytyy melko kattava kokelma arabian astioita ja suunnittelijoistakin tietoa on.
http://www.laatutavara.com/ - MASI
Jos jotakin kiinnostaa Arabian astiat niin minun nettisivustolla "Keräilyt: Arabiaa, maatuskoja ja retroa" niitä on. Sivut eivät näy esim. googlesta koska se ei niitä ole julkaissut vaikka mitenpitkään olen odottanut joten kävijöitäkin tarttis ettei 100 menis hukkaan! Tämä viesti vaikkei tähän ihan liittyiskään niin käykää kiinnostuneen kattomassa. Maatuskoja ja 70-luvun tavaroita kerään/olen kerännyt joten niidenkin ystävät käykää kurkkaamaasa:) Sinne pääsee osoitteella www.kerailyt.k24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1334707Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv752696Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?841715Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 47905
- 66902
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122863Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N72855Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799