Heippa.
Paljonko pitäisi varata käyttörahaa,tämmöisen
tavallisen tallaajan 2 viikon matkalle.
Jos siis syö hyvin,juo kohtuudella ja ei ihan
kovasti pihistele,muutama retki jne.
Siis olemme pariskunta nelikymppinen.
Asiallisista vastauksista kiitos!!!!!
PDG+RIO
3
777
Vastaukset
- reissureeta12
meillä meni noin tuon verran, joka päivä syötiin hyvin ja retkiä tehtiin shoppailut. ei ole paljoa, n 500e viikko
- 2008
Meillä meni 02/2008 2 viikon matkalla PdG.ssa n.2000e. Matkalla mukana äiti, isä ja kaksi lasta(5- ja 9-v.). Pari retkeä(buggyretki ja jeeppisafari AM) tehtiin, pikkuisen shoppailtiin tuliaisia(T-paitoja, sandaaleita, matkamuistoja, bikinejä jne.), syötiin hyvin joka päivä. Olutta ja limua kului myös reilusti. Mutta bilettämiseen ja humalaan pääsemiseen ei rahaa kulunut tällä ryhmällä.
Halvemmallakin varmasti olisi päässyt, mutta emme olleet niin viitseliäitä, että olisimme vertailleet hintoja. Välipalaa(lounasta) laitoimme useammankin kerran itse. Ja jonkin verran myös ostimme kaupasta juomia; vettä, limua, olutta.
Ihanata matkaa teille, nauttikaa!!!! Itsellä kova matkakuume, mutta kuumetta alentaa kummasti vilkaisu lompakon pohjalle... Plaah...!!!- No huh huh
Jopa on olevinaan rahaa palanut kahden viikon matkalla!
Euroopan joissain kohteissa ollaan oltu 2 viikkoa ja rahaa on mennyt puolet tuosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431776Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131182Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1981132Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851085Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60873TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18864- 51806
- 58775
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61753Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125747