Ehkä ohjelman seuraava jakso kiinnostaa, onhan Suomessakin esiintynyt tarra- ja harhahenkien karkoituksia, energioiden puhdistamisia ja suuria lupauksia suggestopalvelujen mainonnassa. Yle Teema: Meitä vedätetään, 21.1. klo 22.25. "Alasdair Jeffrey ja tiimi paljastavat, miten herkkäuskoisia kuluttajia nykyisin narutetaan. Tänään kyytiä saavat kummitusten karkottajat, feng shui ja isompia rintoja lupaava hypnoterapia."
Tälläkin palstalla jo kiivaillaan Itävallan tyylisistä koulutuskieltopykälistä asiattomasti markkinoitujen terapeuttikoulutusten ja kurssitusten suitsimiseen. Ja Israelin tapaisia säädöksiä hypnoosin käyttöön. Muistatteko siis vielä tämän?
http://www.yle.fi/mot/mv050502/kasikirjoitus.htm
http://www.yle.fi/mot/mv050502/kysely.htm
Yle Teema: hypno-"hoito" 21.1.
6
435
Vastaukset
- mahtaa
tieteellinen hypnoosi puuhastella ? sen kun tietäis.
- ollaan?
>"mitäs mahtaa 19.1.2009: tieteellinen hypnoosi puuhastella ? sen kun tietäis. "
'''''''
Toivottavasti asiantuntijajärjestö osallistuu puoskarilakien valmisteluun - kuluttajien, asiakkaiden ja opiskelijoiden suojelemiseksi ja oikeusturvan parantamiseksi. Oletko muuten itse niitä epätieteellisiä hypnotisoijia tai itsehypnoosin ammattiohjaajia eli maallikkoja, jotka miettii jo etukäteen, miten voisi kiertää tulevia puoskarilakeja?
Yllä olevan kaltaisiin lyhyisiin tokaisuihin, joskus ihan sisällyksettömiin, joskus kohteitaan näykkiviin pistoihin, törmää tällä palstalla säännöllisesti. Viime aikojen massiiviset mielipidesiivoukset ja asiallisten kommenttien poistamiset kansalaisten vapaalta anonyymifoorumilta ovat kuitenkin luku sinänsä. - niitä massiivisia
ollaan? kirjoitti:
>"mitäs mahtaa 19.1.2009: tieteellinen hypnoosi puuhastella ? sen kun tietäis. "
'''''''
Toivottavasti asiantuntijajärjestö osallistuu puoskarilakien valmisteluun - kuluttajien, asiakkaiden ja opiskelijoiden suojelemiseksi ja oikeusturvan parantamiseksi. Oletko muuten itse niitä epätieteellisiä hypnotisoijia tai itsehypnoosin ammattiohjaajia eli maallikkoja, jotka miettii jo etukäteen, miten voisi kiertää tulevia puoskarilakeja?
Yllä olevan kaltaisiin lyhyisiin tokaisuihin, joskus ihan sisällyksettömiin, joskus kohteitaan näykkiviin pistoihin, törmää tällä palstalla säännöllisesti. Viime aikojen massiiviset mielipidesiivoukset ja asiallisten kommenttien poistamiset kansalaisten vapaalta anonyymifoorumilta ovat kuitenkin luku sinänsä.asiallisia mielipidesivuja poistattaa ? Minä tiedän, mutta tiedätkö sinä. Kannatais miettiä avoimin silmin, niin ehkä löytäisit vastauksen.
- omaiset...
ollaan? kirjoitti:
'''''''
Yllä olevan kaltaisiin lyhyisiin tokaisuihin, joskus ihan sisällyksettömiin, joskus kohteitaan näykkiviin pistoihin, törmää tällä palstalla säännöllisesti. Viime aikojen massiiviset mielipidesiivoukset ja asiallisten kommenttien poistamiset kansalaisten vapaalta anonyymifoorumilta ovat kuitenkin luku sinänsä.Mihin sulta unohtui tuossa väärinkohdeltujen listassa omaiset, onhan heidän etujaan kuulutettu täällä jatkuvasti, asia mitä taas oiken en ymmärrä.
- ökllölöl
omaiset... kirjoitti:
Mihin sulta unohtui tuossa väärinkohdeltujen listassa omaiset, onhan heidän etujaan kuulutettu täällä jatkuvasti, asia mitä taas oiken en ymmärrä.
Niin, keiden virhekohtelua tai kuluttajahuijausta kokeneiden ryhmien "omaisista" voisi olla kyse?
Lapsiasiakkaiden vanhemmat, asiakkaiden puolisot, koulutuksia käyneiden omaiset? Snananvapauden rajoitusten tai järjestotoimien kohteiksi joutuneiden omaiset? - åklök
niitä massiivisia kirjoitti:
asiallisia mielipidesivuja poistattaa ? Minä tiedän, mutta tiedätkö sinä. Kannatais miettiä avoimin silmin, niin ehkä löytäisit vastauksen.
Sori, että tulen väliin, mutta minuakin kiinnostaa keskustelun rajoittaminen: Miksi täältä on poistettu runsaasti yleistä järjestötoimintaa koskevia asiallisia viestejä? Kenen toimesta?
Varmasti julkisuus, läpinäkyvyys ja kritiikin kohtaaminen olisivat parasta apua epäluuloihin ja väärinkäsityksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374