Mistä kaikista liittymistä saa S-bonusta vai saako enää mistään? Ennen taisi ainakin saada...
S-bonusta?
10
3149
Vastaukset
- googlella vastaus
löytyskö vieläkin..?
- anti-sånera
http://www.elisa.fi/keskittaminen/bonusta.html
Kannattaa laskea, tuleeko Saunalahti kuitenkin edullisemmaksi, vaikkei siitä saakaan Bonusta.
Puheluiden osalta Saunalahti jää ainakin useimmiten halvemmaksi (Ei aloitusmaksuja ja edukkaat liittymät, kuten esim. Eliitti ), mutta laajakaistan osalta saattaa Elisa jäädä jopa halvemmaksi, varsinkin jos sen ansiosta sattuu nousemaan 4,5;stä 5%;n Bonustasolle.- alkup. kysyjä
Tuosta se selvisi. Kiitos.
Minulla on ollut (iki)vanha Telia/DNA kännyliittymä.
Täytyy vaihtaa Elisaan. Yritän keskittää S-liikkeisiin mahd. paljon.
- "bonukset"
on silkkaa ihmisten kusetusta ja keino saada liittymään paskanpyöritykseen.. se on meinaat hyttysenpaskan verran mitä saat bonuksia kuin se että otat mahdollisimman halvan liittymän ja peruskapula siihen käteisel ni murheita ei oo näkyvissä.. ainakaan omalla kohdallani enää :D
- ja muistaakseni
dnallakin on S-bonussysteemit käytössä. Ainakin on ollut, nyt en vaan ole tarkistanut asiaa vähään aikaan.
- Jeppiskama4
Dna.lta ei ole saanut s-bonareita neljään (4) vuoteen. GG et silleen et tolleen. Elisan bonarit ei ole edullisen puhelun tae.
Tutkikaa asioita. LÖL - LOL.
Jeppiskama4 kirjoitti:
Dna.lta ei ole saanut s-bonareita neljään (4) vuoteen. GG et silleen et tolleen. Elisan bonarit ei ole edullisen puhelun tae.
Tutkikaa asioita. LÖLRTM
- S-mies70
LOL. kirjoitti:
RTM
Joo DNA:lta ei bonuksia heru. Eikä Saunalahdelta.
Toisaalta Saunalahti ja DNA tulee yhtä edullisiksi kuin Elisa S-bonuksilla.
Itse kyllä keskitän kaikki S-liikkeisiin ja Elisan laajakaista ja kännymaksut saattavat nostaa bonusprosenttia -> lisää boonusta.
- yks mummeli
saako elisa-viihteestä bonuksia?
- Laillist. S-ryöstäjä
Ei saa.
Miksi haikailet bonuksien perään? Bonuksia saadessasi maksat bonukset hinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039