Mistä kaikista liittymistä saa S-bonusta vai saako enää mistään? Ennen taisi ainakin saada...
S-bonusta?
10
3753
Vastaukset
- googlella vastaus
löytyskö vieläkin..?
- anti-sånera
http://www.elisa.fi/keskittaminen/bonusta.html
Kannattaa laskea, tuleeko Saunalahti kuitenkin edullisemmaksi, vaikkei siitä saakaan Bonusta.
Puheluiden osalta Saunalahti jää ainakin useimmiten halvemmaksi (Ei aloitusmaksuja ja edukkaat liittymät, kuten esim. Eliitti ), mutta laajakaistan osalta saattaa Elisa jäädä jopa halvemmaksi, varsinkin jos sen ansiosta sattuu nousemaan 4,5;stä 5%;n Bonustasolle.- alkup. kysyjä
Tuosta se selvisi. Kiitos.
Minulla on ollut (iki)vanha Telia/DNA kännyliittymä.
Täytyy vaihtaa Elisaan. Yritän keskittää S-liikkeisiin mahd. paljon.
- "bonukset"
on silkkaa ihmisten kusetusta ja keino saada liittymään paskanpyöritykseen.. se on meinaat hyttysenpaskan verran mitä saat bonuksia kuin se että otat mahdollisimman halvan liittymän ja peruskapula siihen käteisel ni murheita ei oo näkyvissä.. ainakaan omalla kohdallani enää :D
- ja muistaakseni
dnallakin on S-bonussysteemit käytössä. Ainakin on ollut, nyt en vaan ole tarkistanut asiaa vähään aikaan.
- Jeppiskama4
Dna.lta ei ole saanut s-bonareita neljään (4) vuoteen. GG et silleen et tolleen. Elisan bonarit ei ole edullisen puhelun tae.
Tutkikaa asioita. LÖL - LOL.
Jeppiskama4 kirjoitti:
Dna.lta ei ole saanut s-bonareita neljään (4) vuoteen. GG et silleen et tolleen. Elisan bonarit ei ole edullisen puhelun tae.
Tutkikaa asioita. LÖLRTM
- S-mies70
LOL. kirjoitti:
RTM
Joo DNA:lta ei bonuksia heru. Eikä Saunalahdelta.
Toisaalta Saunalahti ja DNA tulee yhtä edullisiksi kuin Elisa S-bonuksilla.
Itse kyllä keskitän kaikki S-liikkeisiin ja Elisan laajakaista ja kännymaksut saattavat nostaa bonusprosenttia -> lisää boonusta.
- yks mummeli
saako elisa-viihteestä bonuksia?
- Laillist. S-ryöstäjä
Ei saa.
Miksi haikailet bonuksien perään? Bonuksia saadessasi maksat bonukset hinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511