Kaipaisin kokemuksia ja mielipiteitä Carmenin Pelicano Inn-hotellista. Netiltä olen löytänyt aika ristiriitaisia arvosteluja. Hotelli on kuitenkin ihan rannassa.
Pelicano inn
2
529
Vastaukset
- hate
Hola, kirjoita tuohon hakukenttään Pelicano Inn niin saat runsaasti tietoa.
- paikalla
Olimme kaksi vuotta sitten ko. hotellissa. Hotelli on erittäin hyvässä paikassa sijaintinsa suhteen. Se kun on rannassa, niin siitä oli tosi nopea piipahtaa välillä huoneeseen hakemaan jotain kun tarve, ja hotellilla on omat rantatuolit, joita sai ottaa kun tarvitsi. Jääkaapin puute oli ainoa surku, mutta hotellilta mennessä rantakadulle, on heti pikkukauppa, josta viileää juomista sai ostettua tarpeen mukaan. Ja rannalla kyllä rantabaarin pojat möi aaaahhh.. niin todella hyvää olutta, että ei jäänyt jano. Palvelu pelasi, kun rantatuolilta vinkkasit sormilla että kaksi, niin jo tuli 2 limen siivulla varustettua viileää coronaa. Ja laskun sai maksaa lähtiessään. Hotelli on ihan vieressä
5 th Avenuen pääkatua, jossa on paljon erittäin hyviä ruokapaikkoja. Burger king on myös heti kadunkulmassa, silloin kun ei kunnon ateria ole tarpeen. Söimme kyllä aamiaisen lisäksi kunnon ateriat päivässä, esim. mexican plate, jossa riitti syömistä. Aamiaispaikkoja oli tarjolla monta, ja löytyi buffet paikkaa. Hotellillakin on oma ravintola, josta sai pikkupurtavaa ostettua ja aamiaisenkin ostettua.
Kun menette Playaan, käykää ihmeessä X-Caretin luonnonpuistossa siten, että teillä on siellä myös aikaa olla. Siellä on äärettömän ihanat laguunit joissa uida ja ottaa aurinkoa.
Hotelli on ok, kun ei odota liikoja.
Mukavaa reissua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144662Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3614054Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223630Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122821- 2812467
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231910- 1001852
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481566Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203