Hei haloo Suomi24 ylläpitäjät!Täältähän puuttuu valtaosa ulkomaisista artisteista.Ei sillä eihän tänne kaikkia saa mutta vähän enemmän kuitenkin!Itse pidän erityisesti Britney Spearsin Womanizer kappaleesta.Fanitan kuitenkin esim.Kate Perryä,Lady GaGa(Pokerface),Wham(Last Christmas.Minulla on outo musiikkimaku,pojaksi:D
Ulkomaiset artistit
4
301
Vastaukset
- puuttuu
moniakin artisteja mutta kannattaa valittaa Kehitysideat ja tuki-palstalle. Whamia tuskin tulee, ehkä George Michael-palsta voisi tullakin.
Ei sulla ole outo musamaku pojaksi, heteropojaksi ehkä, jos olet hetero.- ------
ainakin Rihannalle, Kelly Clarksonille, Leona Lewis'lle ja Katy Perrylle palstat :)
- eivät ole....
------ kirjoitti:
ainakin Rihannalle, Kelly Clarksonille, Leona Lewis'lle ja Katy Perrylle palstat :)
yhtä tunnettuja kuin esim Madonna,Britney tai Christina eikä hiedän palstoillaan olisi välttämättä kovin suuria kävijämääriä joten niiden perustaminen voisi olla aika turhaa toisaalta. vaikka hyviä artisteja ovatkin. Kun nykyäänkin muutama palsta täällä,mm.Jlo,Mariah carey ja janet Jackson elävät melkoista hiljaiseloa. Madde,Aguilera ja briitu taitavat olla ne kohutuimmat ja puhutuimmat popparit Suomessakin!
- naispoppareista
eivät ole.... kirjoitti:
yhtä tunnettuja kuin esim Madonna,Britney tai Christina eikä hiedän palstoillaan olisi välttämättä kovin suuria kävijämääriä joten niiden perustaminen voisi olla aika turhaa toisaalta. vaikka hyviä artisteja ovatkin. Kun nykyäänkin muutama palsta täällä,mm.Jlo,Mariah carey ja janet Jackson elävät melkoista hiljaiseloa. Madde,Aguilera ja briitu taitavat olla ne kohutuimmat ja puhutuimmat popparit Suomessakin!
Mieslaulajista Michael Jacksonin, Elvis Presleyn, Princen ja Robbie Williamsin palstalla on aina uusia viestejä. Ricky Martin ja Justin Timberlake ei taida enää olla niin suosittuja kuin pari vuotta sitten. Vähän ihmettelen miks jollakin Juanesilla on täällä oma palsta... Rihannallekin vois sellasen perustaa, Katy Perrylle ehkä, jos ura jatkuu pitempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790